BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Seite 31 von 53 ErsteErste ... 2127282930313233343541 ... LetzteLetzte
Ergebnis 301 bis 310 von 525

100 Jahre Unabhängigkeit / Albanien Unabhängigkeitsfeier

Erstellt von Jean Gardi, 12.07.2012, 23:09 Uhr · 524 Antworten · 46.985 Aufrufe

Shkupi - Kuq e Zi

Herzlichen Glückwunsch!

Da passt das Lied doch bestens dazu oder:
    Meda - Sinan Hoxha ft. Seldi - Kuq e Zi (Official Videoclip || HD 1080p) - YouTube

Echt geile Tage jetzt Viel gutes läuft im TV, RTK! Urime 100 vjetori vlezzer dhe motra

Urimee Urimee Shqipria )

Mal ganz andere Töne von Sali Berisha...
    Wahrscheinlich aber nur "Politik" von ihm.

Shkup, liria kombėtare ėshtė njė dhe e pandarė

Publikuar: 25.11.2012 - 21:31Shkup, 25 nėntor - Manifestimi qendror i shqiptarėve tė Maqedonisė pėr festimin e 100-vjetorit tė Pavarėsisė sė Shqipėrisė nisi sonte nė orėn 18:00 me njė koncert nė sallėn sportive “Boris Trajkovski” nė Shkup. Nė kėtė aktivitetit morėn pjesė edhe dy kryeministrat, ai i Shqipėrisė, Sali Berisha, dhe i Kosovės, Hashim Thaēi, por nuk munguan as liderė tė tjerė politikė tė trojeve shqiptare.

Zėvendėskryeministri i Maqedonisė, Musa Xhaferi solli nė kujtesė rrugėn e vėshtirė pėr shqiptarėt deri nė pavarėsinė e kombit.

“Tirana, Shkupi e Prishtina jemi njė, si nė ēdo kohė qė na ka kėrkuar nevoja. Do tė vazhdojmė tė punojmė pa ndėrprerje pėr tė pėrafruar dhe bashkuar vendet tona nė aleancėn evropiane. Sė bashku do tė kalojmė tė gjitha sfidat. Gėzuar 100 vjetorin e Pavarėsisė”, tha Xhaferi.

Kryeministri i Kosovės, ndėrkaq, pėrkujtoi tė rėnėt nė luftėn ēlirimtare tė Kosovės, si shenjė nderimi nė kėtė 100-vjetor, ndėrsa e quajti Shkupin kryeqyteti i Vilajetit tė Kosovės. Pėr Thaēin, ky 100-vjetor i gjen shqiptarėt me dy shtete nė rajon, si askush tjetėr.

“Sot duhet tė kujtojmė vetėm ku ishim para 13 vjetėsh, Shqipėria nė tranzicion, Kosova e pushtuar, shqiptarėt nė Maqedoni tė diskriminuar rėndė, nė Preshevė edhe mė rėndė, shqiptarėt nė Mal tė Zi nė pėrpjekje pėr tė drejtat e tyre. Por mrekullia ndodhi nga shpresa, besimi ynė, lindi UĒK-ja, e cila largoi njėherė e pėrgjithmonė Serbinė nga Kosova, sot e kemi tė lirė, tė pavarur dhe sovrane. Mrekullia e UĒK erdhi jo vetėm me vullnetin e shqiptarėve tė Kosovės, pati mbėshtetje nga gjithė shqiptarėt kudo qė jetonin. Shqipėria pėrparoi edhe mė shumė, sot e kemi nė NATO. Shqiptarėt si asnjė komb nė rajon i kanė dy shtete, Shqipėrinė dhe Kosovėn, por e ardhmja na tregon se ne duhet tė jetojmė nė njė hapėsirė unike si njė komb i vetėm. Do jetojmė nė njė hapėsirė tė pėrbashkėt e tė integruar”, tha ai.

Pas tyre foli kryeministri Berisha, i cili nga nikoqiri u cilėsua kryeministri i shqiptarėve.

Ai pėrmendi trevat ku ka shqiptarė, ndėrsa pėrmendi edhe Shqipėrinė Etnike, pasi tė pranishmit brohoritėn njėjtė.

Duke folur pėr bashkimin kombėtar, Berisha tha: “Do tė punojmė ēdo ditė, ēdo orė, ēdo minutė. Ju bėj thirrje fqinjėve tanė qė tė kuptoni drejt bashkimin e shqiptarėve”.

“Liria kombėtare ėshtė njė dhe e pandarė prandaj ne pėrkulemi para betejave tė Kosovės.

Ky ėshtė 100 vjetori i besimit tonė, i vizionit tonė nė BE, i punės drejt bashkimit kombėtar”, vijoi kryeministri i Shqipėrisė.

“Zoti i bekoftė shqiptarėt, Zoti e bekoftė flamurin shqiptar!”, tha nė fund Berisha

Pas tyre foli edhe kreu i BDI-sė, partisė shqiptare nė pushtet, Ali Ahmeti, kurse mė pas ėshtė shfaqur edhe njė program i pasur kulturor.

Shkup, liria kombėtare ėshtė njė dhe e pandarė - Lajme - Koha Net

Ich finde es gut wenn Kosovo und Albanien vereint wird aber Gebiete von westmazedonien? also ich finde es langsam lächerlich..

jedes land wünscht sich die gebiete welches in der antike,mittelalter oder sonst irgendwann ihm gehörte aber eine teilung dieser gebiete wird nie möglich sein. bin kein Hater da ich selber albanische Wurzeln habe.

Illyrien existiert seit der antike nicht so auch ,thrakien,dakien,paionien,pannonien etc deshalb sollte man mal aufhören mis diesen "alle gebiete vereinen" schön wärs aber es ist unmöglich und absurd...

und nicht zu vergessen das es auch viele Torbeschen in Westmazedonien gibt die sicher nicht gerne teil eines Albanischen Staates sein wollen..

Man soll endlich lernen friedlich miteinander umzugehen und mal realistisch zu denken und die Folgen wenn so erwas passieren würde: Krieg und weiss nicht was und die Politiker die so was sagen ncncnc

aber eben ihr müsst micht jetzt nicht alle angreifen aber ich rede nur realistisch und Berisha macht eh nur Politik so viele vor ihm haben das gesagt aber ich sehe keine änderung...

naja was auch immer trotzdem euch allen Urime pavarsia oder wie man es au schreibt

Zitat Zitat von Salios Beitrag anzeigen
    Ich finde es gut wenn Kosovo und Albanien vereint wird aber Gebiete von westmazedonien? also ich finde es langsam lächerlich..

jedes land wünscht sich die gebiete welches in der antike,mittelalter oder sonst irgendwann ihm gehörte aber eine teilung dieser gebiete wird nie möglich sein. bin kein Hater da ich selber albanische Wurzeln habe.

Illyrien existiert seit der antike nicht so auch ,thrakien,dakien,paionien,pannonien etc deshalb sollte man mal aufhören mis diesen "alle gebiete vereinen" schön wärs aber es ist unmöglich und absurd...

und nicht zu vergessen das es auch viele Torbeschen in Westmazedonien gibt die sicher nicht gerne teil eines Albanischen Staates sein wollen..

Man soll endlich lernen friedlich miteinander umzugehen und mal realistisch zu denken und die Folgen wenn so erwas passieren würde: Krieg und weiss nicht was und die Politiker die so was sagen ncncnc

aber eben ihr müsst micht jetzt nicht alle angreifen aber ich rede nur realistisch und Berisha macht eh nur Politik so viele vor ihm haben das gesagt aber ich sehe keine änderung...

naja was auch immer trotzdem euch allen Urime pavarsia oder wie man es au schreibt
    Danke,
    was bist du eigentlich ? Mazedonier oder Grieche mit albanischen Wurzeln ?

- - - Aktualisiert - - -

Zitat Zitat von Prekė Kuēi Beitrag anzeigen
    Danke,
    was bist du eigentlich ? Mazedonier oder Grieche mit albanischen Wurzeln ?

- - - Aktualisiert - - -

Ich bin Torbes/Pomake aus Ohrid/Struga Väterlicherseits im ersten Balkankrieg von der Ägäischen Küste von Thrakien geflüchtet, meine Urgrossmutter väterlicherseits war aus Albanien genauer gesagt ein Dorf namens Debrova umgebung Pogradeci/ Korca..

Mütterlicherseits Rumelien-Türke (Türken aus Mazedonien)

tung

Interessante Mischung und was bist du nicht?