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22m große Alexander-Statue

Erstellt von phαηtom, 09.11.2009, 11:05 Uhr · 465 Antworten · 25.070 Aufrufe

  1. #271
    Avatar von Hellenic-Pride

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    Zitat Zitat von Makedonier91 Beitrag anzeigen
    Ach, Hellenic-Gay ist wieder da. Ist er nicht putzig?
    Halt die Fresse du kleiner bulgarischer Pisser!

  2. #272
    Avatar von Černozemski

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    Beiträge
    10.269
    Zitat Zitat von Hellenic-Pride Beitrag anzeigen
    Halt die Fresse du kleiner bulgarischer Pisser!

    Hellenic-Gaypride. Ist dir kein besserer Knechtname eingefallen?

  3. #273
    Avatar von artemi

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    Zitat Zitat von Hellenic-Pride Beitrag anzeigen
    Halt die Fresse du kleiner bulgarischer Pisser!
    sehr erwachsen

  4. #274
    Avatar von Zoran

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    Zitat Zitat von Hellenic-Pride Beitrag anzeigen
    Und die wären?
    Ganz spontan fällt mir folgendes ein, wenn jemand verstorben ist werden nach 40 Tagen in Mazedonien Kerzen angezündet, Makedonen hatten auch den Brauch nach 40 Tagen den "Deckel" des Sarkophages zu öffnen. Dieses Merkmal wird zB. auch bei den Hunza noch gepflegt, die tatsächlich noch die Grabsteine nach 40 Tagen entfernen. (Man beachte hierbei nebenbei auf die Art der Bestattung, bei den Griechen sind üblicherweise Feuerbestattungen die Regel gewesen, bei den Makedonen gibt es auch Überlieferungen zu Verbrennungen allerdings praktischer Art um zB. nach Schlachten den Ausbruch von Seuchen zu vermeiden, in Gebieten die keine andere Besattungsart zu ließen ).
    Dazu leitet sich gleich das zweite Merkmal ab, der Elijas Tag, oder auch Ilinden. Der heilige Elias ist das Bindeglied zur Antiken Gottheit Helios. Beide verkörpern das Licht, beide „fahren“ einen Wagen, etc...
    Nach 2 Kön 2,1–18 EU wird Elija in einem feurigen Wagen mit feurigen Rossen „gen Himmel” entrückt, ohne dass sein Tod oder die Trauer seines Nachfolgers Elischa erwähnt wird.
    Elijas

    Helios


    Daraus sollte sich das erste Beispiel selbst erklären. Licht, Sonne, Erleuchtung, etc,...

    Und das macht euch zu exklusiven Nachfahren, obwohl eure Schrift aus unserem Alphabet abgeleitet wurde?
    Habe ich nicht behauptet.

    Die Russen verwenden auch das kyrillische Alphabet - sind sie Nachfahren Alexanders? Die Europäischen Staaten verwenden auch das lateinische Alphabet, dass vom griechischen abgeleitet wird - sind sie Nachfahren Alexanders?
    Hier im Forum habe ich gelesen das die Russen behauptet hätten: Sie sprechen die Sprache von Filip dem Makedonen.
    Schau mal rein http://www.balkanforum.info/f16/make...lalter-188417/ ich konnte die genaue Seite nicht finden

    Aber interessant ist, wenn du einen Europäer oder Mazedonen darauf ansprichst, dass sein Alphabet aus dem griechischen abgeleitet wurde, er weit weniger gereizt reagiert als wenn du einen Griechen klar machst, dass das griechische aus dem phönizischem stammt.

    Ich hoffe du merkst, solltest du einen Funken Logik besitzen, wie lächerlich dein Vergleich ist.
    Gar nicht lächerlich. Mein gutes recht.

    Die christliche Orthodoxie hat nichts mit den Antiken Makedonen zu tun. Falls du mir mit den Wandmalereien ankommst, auf denen Sonnen, ähnlich wie die der Vergina, abgebildet sind, so lass dir gesagt sein dass prinzipiell die Sonne in allen Religionen als was göttliches gesehen wird und dies in Wandmalereien, in Ikonen, in Texten, etc. festgehalten wurde.
    s.o.
    Ja auf, dann zähl mal auf ...
    später

    Ich lenke nicht ab. Hier geht es eben um das kulturelle Erbe dass ihr uns, dank eurer falschen Geschichtsschreibung, enteignen wollt. Dass du nicht fähig bist den Begriff Ethnos zu thematisieren, liegt an deinem Halbwissen.
    Die Historikerwelt spricht gegen deine "Thesen". Liegen sie etwa alle falsch?
    Ein kulturelles Erbe ist aber nach meiner Meinung kein „Exklusivding“.
    Viele Völker haben da zu beigetragen das diese Kultur entstanden ist. Auch die Makedonen, die aber trotzdem noch eigene Sitten und Bräuche hatten die sie von den übrigen Griechen deutlich unterschieden hat.
    Ist im Endeffekt auch egal, ihr seit kein Autochtones Volk sondern genauso ein Mischvolk wie jedes andere auf dem Balkan. Eure geographische Lage mit Einbeziehung Territorien die erst nach neuer Grenzeinteilung euch eine Art „vorrecht“ auf kulturelles Erbe gewährleisten sollen, finde ich voll daneben. Sowas kann nur ein Schwachkopf und eingebildeter Mensch denken.


    Hier anbei noch was für meine Landsmänner, also speziell auch für solche ungläubigen wie der Guster

    АНТИЧКО-МАКЕДОНСКИ ФОЛКЛОР

    Интересен е и податокот според кој браќата Миладиниовци во XIX век запишале предание за настанокот на Воден, кое целосно се поклопува со историскиот опис на античкиот историчар Јустин, иако овој историчар ни денес не е преведен во Македонија.

    Донски наведува дека постојат голем број обичаи, обреди и народни верувања кои останале уште од античките Македонци среде Македонците во XIX и XX век. Така на пример, Херодот пишува дека на веселбите во античка Македонија мажите седеле одделно од жените. Овој обичај кај нас е евидентиран и од запишувачите на македонски народни умотворби од XIX и XX век, па дури е останат и до денес. Од античките Македонци ни останал и обичајот на кршење леб за време на свадбените обичаи, кој е спомнат од биографот на Александар Македонски, Квинтиј Куртиј Руф. Од античките Македонци се задржало и третирањето на машкиот појас од народната носија како симбол за машкост (кое го запишал Аристотел, а исто такво верување е регистрирано и во XIX век). И подарувањето прстен на наследникот (пред умирачка) е обичај регистриран кај античките Македонци што останал до денес, а така е и со стрижењето на косата за време на голема жалост. Дури и античко - македонскиот обичај за избор на крал (што се одвивал преку масовен собир на војската и избор со акламација) останал среде Македонците од XIX век како обичај за избор на селски старешнина. Античко-македонски елементи постојат и во прославите на празниците: Лазара, Ѓурѓовден, Руса Среда и Прочка. Античко-македонски елементи се регистрирани и во денешните македонски додолски обичаи, кои се вршат за повикување на дожд. Од античките Македонци останало и верувањето во магиската моќ на змијата; потоа неколку погребни обичаи и друго. Сето ова детално е елаборирано во книгата!

    Во македонските народни умотворби регистрирани во XIX и XX век се забележуваат и огромен број елементи од античката митологија, позната во светот под името "Грчка митологија". Во книгата се застапени податоци, кои досега не се објавени во Македонија, а кои претставуваат несоборливи докази за негрчкиот карактер на оваа митологија. Така, на пример, врз основа на педантни истражувања докажано е дека над 80 отсто од сите досега познати антички и средновековни автори на делата посветени на оваа митологија - воопшто не биле Грци! Но, тоа не е се. И најголемиот дел од ликовите спомнати во нејзините митови немале грчко потекло! Поради тоа Донски се прашува: како може тогаш оваа митологија да биде "грчка", кога ниту нејзините најзастапени автори не биле Грци, ниту пак најголемиот дел од ликовите спомнати во неа имале грчко потекло!?

    Во античката митологија огромен придонес имале и античките Македонци. Во книгата застапени се изјавите од светски авторитети кои тврдат дека музите биле македонкси божества (митолошки ќерки на легендарниот македонски крал Пиер). Македонско потекло имал и богот Дионис, а македонско потекло имал и легендарниот крал Орфеј (кој бил роден и убиен во Македонија). Македонец бил и еден од лапитите, како и еден од аргонавтите на Јасон. Македонците имале и други свои божества.

    Постојат бројни мотиви во македонскиот фолклор наследени од античката митологија. Такви се: мотивот за самовилите (наследен од мотивот за античките менади); мотивот за персонализација на сонцето и небеските тела; мотивот за позлатување со допир; мотивот за ламјата и за змејот; мотивот за персонализација на судбината, среќата и смртта; мотивот за бог престорен како старец; мотивот за јуначките подвизи на Крали Марко (кои се поклопуваат со јуначките подвизи на Херакле), мотивот за подземниот свет; мотивот за метаморфозите и многу други. Во книгата се изнесени паралелни прегледи на овие мотиви од македонските приказни и песни со соодветните мотиви од легендите од античката митологија, при што јасно се забележува нивната идентичност. Ова значи дека огромен дел во денешниот македонски фолклор е наследен од античката митологија, која била практикувана токму од античките Македонци!

    Голем број Македонци од XIX и XX век (наспроти жестокиот притисок од странските пропаганди) себеси се декларирале како директни потомци на славните антички Македонци. Сведоштва за оваа појава имало и кај странските патеписци кои престојувале во Македонија. Артикулации за прифаќање на античко-македонското етничко потекло имало дури и во ВМРО на Ванчо Михајлов, како и во редовите на МПО!
    СВЕДОШТВА

    ЕТНО-КУЛТУРНИТЕ ВРСКИ МЕЃУ АНТИЧКИТЕ И ДЕНЕШНИТЕ МАКЕДОНЦИ
    Подготвила: Милева ЛАЗОВА

    Во книгата се предадени и разликите помеѓу Македонците и Хелените, како и историски документи, кои го потврдуваат постоењето на потомците на античките Македонци во Македонија и во Средниот век.
    Авторот Донски наведува дека постојат голем број обичаи, обреди и народни верувања кои останале уште од античките Македонци среде Македонците во XIX и XX век.
    Деновиве во издание на Центарот за културна иницијатива од Штип од печат излезе најновата книга од историчарот Александар Донски под наслов "Античко-македонското наследство во денешната македонска нација (прв дел - фолклорни елементи)".

    Книгата нуди неодбранливи докази за античко-македонското етно-културно наследство во денешната македонска нација. "Античко-македонското наследство во денешната македонска нација (прв дел - фолклорни елементи)" е резултат на повеќегодишната истражувачка работа на авторот на полето на докажување на етно-културните врски помеѓу денешните и античките Македонци.

    За силата на овие аргументи од областа на фолклорот сведочи и нашиот врвен фолклорист д-р Трпко Бицевски, кој е директор на Државниот институт за фолклор "Марко Цепенков" од Скопје, а воедно е и рецензент на книгата.

    МАКЕДОНСКА ИСТОРИОГРАФИЈА

    Во книгата се среќаваат интересни податоци за кои досега не се зборуваше во нашата јавност, а кои јасно ги докажуваат етно - културните врски помеѓу античките и денешните Македонци. Така на пример, во книгата е запишано дека во македонската историографија за време на југословенското едноумие тенденциозно беше запоставувана античко -македонската историја. Во бројни историски книги античките Македонци не беа ниту спомнати! Понатаму Донски потсетува дека денешните Македонци антрополошки се разликуваат од старите Словени. Тој го споменува византискиот историчар Прокопие, кој јасно ги опишал старите Словени како високи и развиени луѓе. Прокопие пишува и дека сите до еден биле русокоси и дека помеѓу нив немало ниту еден со поинаква боја на косата. Јасно е дека денешните Македонци имаат сосема поинакви антрополошки особини, што значи дека не можат да бидат чисти потомци на старите Словени. Постојат јасни византиски сведоштва според кои во VIII век од Македонија биле иселени огромен број Словени. Можеби за прв пат ќе ги сретнете овие автентички сведоштва кои во нашата историографија не беа многу популаризирани. Ни Словените не биле заткарпатски народ, туку потомци на античкиот народ Венети (споманти уште од Хомер, а потоа и од Херодот како балкански народ) - факт што од неодамна е внесен и во историските учебници во РМ. Во книгата се предадени и разликите помеѓу Македонците и Хелените, како и историски документи, кои го потврдуваат постоењето на потомците на античките Македонци во Македонија и во Средниот век.

    Донски пишува дека во македонскиот фолклор постојат голем број песни, приказни, легенди и преданија со античко - македонска содржина регистрирани уште во XVI, XVIII, XIX и XX век. За некои од нив сведочеле и странски патеписци кои ја посетувале Македонија. Содржините на некои од овие творби фрапантно се поклопуваат со историските настани. Така на пример, во една народна песна за Александар Македонски (запишана во XIX век) јасно е посочена маларијата како болест од која Александар умрел, иако овие податоци добија научна потврда дури на крајот од XX век.

    Во македонскиот фолклор постојат бројни македонски народни творби за некои од античко - македонските владетели. Постојат и одредени фолклорни елементи (посебно во приказните), кои несомнено влечат корени од времето на античка Македонија. Такви се: мотивот со лавот (кој и навистина живеел во времето на античка Македонија и затоа е толку застапен во македонските народни приказни, но и во хералдиката); царот со рог (приказна посветена на Александар Македонски); рисот; филозофот; мотивот со тројцата браќа (преземен од Херодотовата приказна за настанокот на македонската држава); култот кон водата; верувањето во гавранот како кобна птица и во орелот како победоносна птица и други. Сето ова аргументирано е објаснето во книгата!
    македонска митологија - makedonska mitologija: ЕТНО-КУЛТУРНИТЕ ВРСКИ МЕЃУ АНТИЧКИТЕ И ДЕНЕШНИТЕ МАКЕДОНЦИ


    Александар ДОНСКИ - АНТИЧКИТЕ МАКЕДОНЦИ НЕ БИЛЕ ГРЦИ!

  5. #275
    Avatar von Hellenic-Pride

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    Zitat Zitat von Makedonier91 Beitrag anzeigen
    Hellenic-Gaypride. Ist dir kein besserer Knechtname eingefallen?
    Du bist genau die Sorte die auch die Zeit Online in ihrem Artikel beschreibt. Sogar exakt die gleiche Sorte die gleich vorgeht:

    Meinungsfreiheit: Hasstiraden verschmutzen die mazedonische Blogosphäre | Digital | ZEIT ONLINE

    Hast du noch was anderes zu bieten außer pubertäres Geschwafel, du hobbymakedonischer Vardarbulgare?

  6. #276
    Avatar von Hellenic-Pride

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    Zitat Zitat von αptemi Beitrag anzeigen
    sehr erwachsen
    Erzähl das deinem Landsmann, der hier angefangen hat! Aber Ok, die Schuld trägt natürlich, wie immer, ein anderer. Typisch Nationalisten!

  7. #277
    Avatar von Zoran

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    Im übrigen mach dir keine Hoffnung das ich immer so ausführlich werde. Kann mir schon vorstellen das du jetzt einen Meter langen Beitrag zurecht dichtest.

  8. #278
    Avatar von hippokrates

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    Hippokrates

  9. #279
    Avatar von Zoran

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    Zitat Zitat von hippokrates Beitrag anzeigen




    Hippokrates





    König Zoran

  10. #280
    Avatar von Hellenic-Pride

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    Zitat Zitat von Zoran Beitrag anzeigen
    Ganz spontan fällt mir folgendes ein, wenn jemand verstorben ist werden nach 40 Tagen in Mazedonien Kerzen angezündet, Makedonen hatten auch den Brauch nach 40 Tagen den "Deckel" des Sarkophages zu öffnen. Dieses Merkmal wird zB. auch bei den Hunza noch gepflegt, die tatsächlich noch die Grabsteine nach 40 Tagen entfernen. (Man beachte hierbei nebenbei auf die Art der Bestattung, bei den Griechen sind üblicherweise Feuerbestattungen die Regel gewesen, bei den Makedonen gibt es auch Überlieferungen zu Verbrennungen allerdings praktischer Art um zB. nach Schlachten den Ausbruch von Seuchen zu vermeiden, in Gebieten die keine andere Besattungsart zu ließen ).
    Dazu leitet sich gleich das zweite Merkmal ab, der Elijas Tag, oder auch Ilinden. Der heilige Elias ist das Bindeglied zur Antiken Gottheit Helios. Beide verkörpern das Licht, beide „fahren“ einen Wagen, etc...

    Daraus sollte sich das erste Beispiel selbst erklären. Licht, Sonne, Erleuchtung, etc,...
    Wo siehst du einen Zusammenhang zwischen Kerzen und Deckel? Ich finde es so lustig, wie ihr FYROMer immer irgend welche Zusammenhänge schließt, die verschiedener aber nicht sein können. Lustig, zugleich aber sehr peinlich ... für euch, nicht für uns!

    Das mit den 40 Tagen findest du in jeder Religion. Im Christentum, wie auch im Islam. Das hat beim besten Willen nichts damit zu tun, dass das eine kulturelle eigene Eigenschaft ist, die ihr mit den Antiken Makedonen teilt. Wo lernt ihr eigentlich so dämliche Märchen?

    Der Vergleich mit deinem Elias ist ebenfalls dumm! Die meisten heiligen Personen aus der Bibel sind schlichte Kopien aus älteren Mythen und Religionen. Was hat das nun mit kulturellen Gemeinsamkeiten am Hut? Keine, nehme ich an. Du lieferst hier, durch Halbwissen ertrunkene, Halbwahrheiten und interpretierst hier irgendwelche Gemeinsamkeiten wo keine sind:

    - Kerzen / Deckel
    - biblischer Elias / Sonnengott Helios

    Was haben nun diese zwei Vergleiche mit kulturellen, ethnischen Gemeinsamkeiten zwischen deinem Volk aus FYROM und die der antiken Makedonen zu tun?

    Zitat Zitat von Zoran Beitrag anzeigen
    Ein kulturelles Erbe ist aber nach meiner Meinung kein „Exklusivding“.
    Solange ihr als Slawen was dazu beigetragen hättet ... habt ihr aber nicht!

    Zitat Zitat von Zoran Beitrag anzeigen
    Viele Völker haben da zu beigetragen das diese Kultur entstanden ist. Auch die Makedonen, die aber trotzdem noch eigene Sitten und Bräuche hatten die sie von den übrigen Griechen deutlich unterschieden hat.
    Ja, viele Völker haben dazu beigetragen. Was die antike Kultur der Makedonen betrifft, habt ihr Slawen nichts dazu beitragen können. Ist ja auch logisch, da ihr erst ab dem 6. Jahrhundert n. Ch. in den südlichen Balkan ankamt.

    Zitat Zitat von Zoran Beitrag anzeigen
    Ist im Endeffekt auch egal, ihr seit kein Autochtones Volk sondern genauso ein Mischvolk wie jedes andere auf dem Balkan. Eure geographische Lage mit Einbeziehung Territorien die erst nach neuer Grenzeinteilung euch eine Art „vorrecht“ auf kulturelles Erbe gewährleisten sollen, finde ich voll daneben. Sowas kann nur ein Schwachkopf und eingebildeter Mensch denken.
    Das hat auch keiner behauptet! Was du und deinesgleichen daneben findest, ist ... ich will nicht unwichtig sagen aber von sekundärer Bedeutung, denn die Historikerwelt, und darauf kommt es ausschließlich an, vertretet die Meinung der hellenischen Auffassung. Daher meine Frage nochmal:

    Liegt die komplette Historikerwelt, die international hoch geschätzt wird, falsch?

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