BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Seite 41 von 45 ErsteErste ... 31373839404142434445 LetzteLetzte
Ergebnis 401 bis 410 von 447

Vampir ursprünglich aus albanischer Folklore?

Erstellt von Luli, 31.12.2010, 17:56 Uhr · 446 Antworten · 21.550 Aufrufe

Zitat Zitat von Vuki Beitrag anzeigen
    Nein nicht das, aber jetzt sagen das ihr albaner `zuerst` den dracula bzw. Dhampir erfunden habt bzw. Sich ableitet
    "Wir" haben "ihn" sicher nicht erfunden, aber es liegt nahe dass es aus dem albanischen kommt.

Und sowieso ist das völlig normal...wir leben siet 4000 Jahren seit anbegin der Zeit.. ihr slawen seit vor ca. 1000 Jahren nach Europa gekommen, dass ihr vieles von der autochthonen Bevölkerung übernommen habt ist ja völlig normal.... Landbau, Viehzucht, Instrumente, Mythen...etc.

Zitat Zitat von PlanC Beitrag anzeigen
    noch nie?????????????????

bei sagt man das öfters zu einem der zu viel ins Ausgang geht..."lugat je bo krejt"
    nein ich hab als kind gjergj elez alija und skenderbeg comic vorgesetzt und erzählt bekommen ,aber von lugat und dhampir hab ich vorher noch nie was gehört

Zitat Zitat von PlanC Beitrag anzeigen
    "Wir" haben "ihn" sicher nicht erfunden, aber es liegt nahe dass es aus dem albanischen kommt.

Und sowieso ist das völlig normal...wir leben siet 4000 Jahren seit anbegin der Zeit.. ihr slawen seit vor ca. 1000 Jahren nach Europa gekommen, dass ihr vieles von der autochthonen Bevölkerung übernommen habt ist ja völlig normal.... Landbau, Viehzucht, Instrumente, Mythen...etc.
    Noch erbärmlicher kannst nur du sein du möchtegeen Illyro-Boy

Zitat Zitat von Arbnor Beitrag anzeigen
    nein ich hab als kind gjergj elez alija und skenderbeg comic vorgesetzt und erzählt bekommen ,aber von lugat und dhampir hab ich vorher noch nie was gehört

Bei uns ist jedes zweiter zweite Satz mit solchen Wörtern wie Lugat oder Shtrig gespickt. ^^

Das hier erinnert mich an meine patriotisch gestaltene Kindheit
    Da weint mein illyrisches Herz vor Stolz und Freude

Gjergj Elez Alija

Trim mbi trima kishte qėnė gjithmonė Gjergj Elez Alia. Vjet e vjet ai i kishte dal zot truallit tė tė parėve, ia kish mbrojtur nderin. Kish luftuar me topuz e shpatė kundėr armiqve tė derdhur kėtej nga deti e nga toka pėr tė shkelur vendin, pėr t'a dhunuar e zhveshur. Dhe tė gjithė kėta armiq Gjergj Elez Alia i kish shtrirė pėrtokė pa frymė. Por nė luftėrat e shumta me dhunonjės tė shumtė trimi ynė kishte marrė nėntė plagė nė shtat dhe tani kishte nėntė vjet qė dergjej nė kullė. Atė e kishin harruar tė gjithė dhe e kishin lėnė nė dorė tė fatit. Nuk e kishte harruar vetėm e motra qė i rrinte ditė e natė mbi krye. I lante plagėt me ujėt e gurrės nėntė vjeēe, ia shpėlante me lotėt e syve tė saj, i terte gjakun me flokėt e ballit ; shtatin ia lidhte me shamitė e nėnės, ia hijshonte me petka e moēme tė tatės ; armėt e brezit ia rendiste mbi krye. Sepse kur i shihte armėt pranė, bacė Gjergji e ndjente zemrėn ende tė ngrohtė, i ngjallej njė fill shprese. Ai i duronte si burrė dhembjet e plagėve kur i ndėrronte motra shtatin. Vetėm njė dhembje nuk e duronte dot Gjergji. Dhembjen pėr motrėn e dashur tė varrosur sė gjalli pranė tij, nė kullėn e lartė, qė t'i mjekonte plagėt, tė pėrkujdeseshe pėr tė. Kjo dhembje e shtrinte Gjergjin si tė vdekur, pa frymė. E motra e Gjergjit s'kish pasur kurė ēaste gėzimi. Ndėrsa shoqet e saj gėzonin tė ritė e tyre, kishin dashuruar, ishin martuar kishin lindur fėmijė, ajo rrinte gjithnjė mbyllur nė kullė pranė Gjergjit tė sėmurė.
    Kėshtu kaluan tė nėntė vjetėt. Vitin e nėntė u hap e mori dhenė fjala gjėmėmadhe se kish dalė nga deti njė bajloz i zi, trim i fortė e i prapė, mė i lig nga gjithė bajlozėt e tjerė qė kishin shkelur gjer atėherė truallin tonė. Ky bajloz i prapė i kishte hedhur vendit njė rreng tė rėndė ; ēdo derė ti jepte njė dash tė pjekur, ēdo vatėr ti dėrgonte njė vashė tė njomė Bajlozi vriste ditė pėr ditė, digjte javė pėr javė njė krahinė. Kishte vrarė aq kreshnikė sa tani askush s'kish zemėr t'i dilte pėrpara e t'i priste hovin, sepse topuzi i tij ishte shumė i rėndė, shpata e tij ishte shumė e mprehtė dhe shigjeta e tij pėrshkonte tej e tej trupin e kreshnikut. Kėshtu tėrė vendi lėndonte nėn thundrėn e tij.
    Gjergj Elez Alia s'dinte gjė ; ai dergjej nė shtrat si i vdekur e i pakallur nė varr. Askush nuk vinte t'i qante brengėn e ti kėrkonte ndihmė sepse e dinin se s'kishte forcė as tė dilte tek pragu i derės. Kur i erdhi radha shtėpisė sė Gjergjit qė t'i jepte Bajlozit haraēin, dashin e pjekur dhe motrėn, kjo, motra, qau me lot dhe u ankua dhe nėmi

Gjergji me Balozin

benutzer1
    Zitat Zitat von Dhampir Beitrag anzeigen
    Aha -> Google
    ooooooh edhe ti, kallxoma faqen a vet i ki shkru te gjithat?

Bei uns ist jedes zweiter zweite Satz mit solchen Wörtern wie Lugat oder Shtrig gespickt. ^^
    shtiga hab ich oft gehört^^
    aber lugat
    sehr selten aber wenn ich so darüber nachdenke fallen mir situationen ein in denen ich so beschimpft wurde

Zitat Zitat von Vuki Beitrag anzeigen
    Noch erbärmlicher kannst nur du sein du möchtegeen Illyro-Boy

Ist aber schon interessant, dass Albaner und Rumänen über gleiche Folklore besitzen und über Wesen die die Serben nicht haben. Allein sowas rückt die Illyrerthese näher ans Licht.

Zitat Zitat von Catty Beitrag anzeigen
    ooooooh edhe ti, kallxoma faqen a vet i ki shkru te gjithat?
    Qe rrushe

Lugat, In Albanien beheimateter Wiedergnger, Ihm wird kosmische Macht zugeschrieben. So soll der Lugat fr Mondfinsternisse verantwortlich sein, da er das Gestirn verschlingt

Gibt aber auch oft auch Wikipedia Abschnitte

Ist aber schon interessant, dass Albaner und Rumänen über gleiche Folklore besitzen und über Wesen die die Serben nicht haben. Allein sowas rückt die Illyrerthese näher ans Licht.
    Also bist du auch Cigan?