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Vidovdan: Heidinisch, Religiös, Traditionel oder Politisch?

Erstellt von ooops, 29.06.2010, 02:17 Uhr · 6 Antworten · 776 Aufrufe

  1. #1

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    Vidovdan: Heidinisch, Religiös, Traditionel oder Politisch?

    ich habe mich mit dem Thema nicht so befasst, bin auch nicht der oberste Wiki-Guru, ich las aber im Wiki dass (angeblich) Sveti-Sava an den altslawischen Gott Svetovit zurückzuführen wäre.

    wie in Wiki man beschreibt, gewann Vidovdan an Bedeutung erst im Zuge des Panslawismus (zB in Slowakei = Politisch)

    Vitus' Verehrung ist schon um 600 belegt. Seine Reliquien kamen 756 in die Basilika St. Denis bei Paris, 887 in die berühmte Abtei Corvey sein Haupt wurde 1355 in den Veits-Dom in Prag überführt, der ihm zu Ehren von Herzog Wenzel von Böhmen erbaut wurde. An rund 150 Orten erklärt man sich im Besitz von Reliquien. Vitus ist einer der 14 Nothelfer. Über dreißig Patronate zeigen, wie volkstümlich und beliebt dieser Heilige geworden ist. Er wird traditionell von den an Chorea, dem "Veitstanz", Erkrankten angerufen; Chorea ist eine Nervenkrankheit mit ungewollten, spastischen Bewegungen des gesamten Körpers, die sich willentlich nicht unterdrücken lassen und durch eine organische Schädigung im Zentralnervensystem bedingt sind.
    Vielleicht weil Vitus' Gedenktag im Bereich der Sonnwende liegt, knüpft sich in der Volksfrömmigkeit an diesen Heiligen der Glaube, er sei für pünktliches Wachwerden ohne Uhr zuständig: "Heiliger St. Veit / wecke mich zur rechten Zeit; / nicht zu früh und nicht zu spät, / bist die Glocke ... schlägt."
    der Heilige Veit soll ein Schutzpatron der Apotheker, Gastwirte, Bierbrauer, Winzer, Kupferschmiede, Tänzer und Schauspieler, der Jugend, der Haustiere, von Böhmen, Prag, Mönchengladbach, Sachsen und Sizilien, also vor allem von Gebieten mit (ehemals) slawischer Bevölkerung. demnach sollte er ein "Heiliger Arzt" sein (Tradition das dann von der Bibel übernommen wurde)

    selbst im Bibel stützt sich diese Theorie auf Legenden und Mythen was dem heiligen Veit angeht.

    das Vidovdan eine besondere Rolle für Serbien spielt, wissen wir alle und zu merken ist durch die Mythisierung von Schlacht von Amselfeld, das dies jetzt gern von der serbischen Politik und geistlichen Führer missbraucht wird. in keinem Land ist der heilige Veit so heilig wie in Serbien bzw in Serbien wird nicht der heilige Veit gefeiert/Gedenkt sondern ein "gewonnenes" Schlacht, ein Getöteter Herrscher (KuK Thronfolger), neuerliche Eroberung Kosovos (Slobo-Rede zum 600 jährigen Jubiläum zum Kosovo-Schlacht) und die Verhaftung von Slobodan Milosevic (????)


    nun was ist in Wirklichkeit die Bedeutung von St. Vitus?????

  2. #2

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    ein normal friedvoller Verlauf von Serbischem Vidovdan:

    Man versammle sich im Kosovo, man ruf nach Vernichtung der Albaner (wir werden alle Albaner enthaupten bis keiner mehr ist, vor Augen aller "Politiker und Geistlicher") und zwar genau an diesem Ort wo Slobodan Milosevic vor 21 Jahren seine "Heilige" antialbanische Rede gehalten hat, und serbischer Geistlicher für Kosovo sagte "hier sei der Ort wo seit 1389 der Kampf zw dem bösen und dem Gutem stattfand"

    so schaut ein Friedensfest aus, eine Schande sowohl für solche "Geistlicher" als auch für solche sogenannte "Politiker"

    Kosovė - Koha Net

  3. #3

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    Zitat Zitat von ooops Beitrag anzeigen
    ein normal friedvoller Verlauf von Serbischem Vidovdan:

    Man versammle sich im Kosovo, man ruf nach Vernichtung der Albaner (wir werden alle Albaner enthaupten bis keiner mehr ist, vor Augen aller "Politiker und Geistlicher") und zwar genau an diesem Ort wo Slobodan Milosevic vor 21 Jahren seine "Heilige" antialbanische Rede gehalten hat, und serbischer Geistlicher für Kosovo sagte "hier sei der Ort wo seit 1389 der Kampf zw dem bösen und dem Gutem stattfand"

    so schaut ein Friedensfest aus, eine Schande sowohl für solche "Geistlicher" als auch für solche sogenannte "Politiker"

    Kosovė - Koha Net

  4. #4

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    341

  5. #5

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    hallo mali pickin, schmierst du es wieder??

  6. #6
    Jehona_e_Rahovecit
    dieser vidovdan wird auf jedenfall politisiert.
    aus meiner sicht wird bei diesem vidovdan gegen albaner gehetzt.

    ich frage mich nicht weshalb die schlacht an der maritz nicht gefeiert wird.
    sie ar viel folgenschwerer für den balkan als die schlacht in kosovo, die eigentlich für damalige zeiten nichts besonderes war.

  7. #7
    Jehona_e_Rahovecit
    Njė Vidovdan pervers

    Alma Lama
    Alma Lama

    Dikur mund tė ketė qenė njė festė fetare, e pėrkujtuar me pėrvuajtje e krenari, e cila iu ka shėrbyer si burim frymėzimi patriotik, edhe pse popujve tė Ballkanit dhe veēanėrisht shqiptarėve tė Kosovės i ka sjellė vetėm tragjedi. Por sot, kur kėtyre tragjedive iu ėshtė vėnė kapaku, festimi i Vidovdanit i ngjan mė shumė njė proteste njerėzish tė frustruar qė nuk dinė ēfarė tė bėjnė me veten e tyre.
    E kur nuk dinė ēfarė tė bėjnė, ia mėsyjnė Kosovės, me qėllimin e vetėm pėr tė provokuar ndjenjat e shqiptarėve, e madje edhe nervat dhe durimin e tyre. Pamjet e kėsaj feste, ku u bė thirrje pėr vrasjen e shqiptarėve, ku u dogj flamuri nė shtėpinė e tyre, e madje gazetarėve iu nxorėn prapanicėn, nuk ėshtė tjetėr veēse njė frustrim qė tashmė ka kaluar nė perversitet.

    Ky lloj frustrimi nacionalisto-politik po vjen duke u rritur nga njė 28 qershor nė tjetrin dhe shqiptarėve nė Kosovė nuk iu mbetet tjetėr veēse nė kėtė trend tė ruajnė gjakftohtėsinė e tė mprehin mendjen qė tė shmangin ndonjė “Franc Ferdinand” nė tokėn e tyre. Banorėt e Kosovės, pėrfshirė edhe serbėt autoktonė qė kanė vendosur ta kalojnė jetėn e tyre kėtu, nuk kanė pse tė ndihen keq nga veprime tė tilla. Keq duhet tė ndihen ata qė kėtyre tė rinjve ua kanė mbushur mendjen me pėrralla dhe i kanė dėrguar me misionin pėr tė dhunuar kulturėn e mikpritjes, respektin pėr fenė e tyre dhe monumentin qė adhurojnė. Kaq sa i pėrket njė manifestimi pervers pėr tė cilin Shėn Vidovdani me siguri nuk do tė ndihej krenar.

    Ngjarja bėhet serioze kur vijmė tek ēėshtja e sigurisė.
    Nė Kosovė ka sė paku dhjetė vjet qė fjala stabilitet ėshtė kryefjala e ēdo veprimi. Nė emėr tė tij qė nė fillim janė lėnė tė lirė kriminelėt serbė tė luftės, nė emėr tė tij nuk ėshtė ndėrtuar sistemi gjyqėsor, nė emėr tė tij janė futur nė njė thes pozita dhe opozita, nė emėr tė tij nuk ėshtė bėrė regjistrimi i popullatės qė tė merret vesh njė herė e mirė se kush ėshtė banor i Kosovės e kush jo, nė emėr tė tij janė lėnė tė zhvillohen zgjedhjet serbe nė territorin e Kosovės, janė lėnė tė lirė peshqit e mėdhenj tė krimit dhe korrupsionit, nė emėr tė tij janė mbyllur sytė pėr fenomenet mė tė kėqija tė pasluftės dhe tranzicionit, nė emėr tė tij ėshtė lėnė tė rritet e tė lulėzojė mbretėria e krimit nė veriun e Kosovės.
    E kur jemi te mbretėria e krimit, duhet tė pėrmendin grupet e armatosura qė herė pas here destabilizojnė kėtė pjesė, shėrbimet sekrete, institucionet paralele qė nė tė shumtėn e rasteve shėrbejnė si mbulesė pėr veprime tė tjera tė jashtėligjshme, makinat e paregjistruara, kontrabandėn, dokumentet false, pastrimin e parave… e lista do tė zgjatej e zgjatej. Pra sakrifica tė pafundme gjatė rrugės sė ndėrtimit tė njė shteti ku do tė duhej tė sundonte ligji, vetėm e vetėm pėr tė blerė njė lloj paqeje e cila nė fund tė ditės, nuk ka si tė dalė ndryshe veēse e rreme.

    Nė emėr tė stabilitetit Policia e Kosovės nuk ndėrhyri kur serbėt klithnin nė mėnyrėn mė provokuese tė mundshme, se do t'i vrasin shqiptarėt, apo kur dhunuan simbolin e shtetit tė Kosovės, flamurin. Sepse turma e tėrbuar priste njė shkėndijė, pėr tė ndezur mė pas njė zjarr qė do tė dėmtonte imazhin e Kosovės.
    E gjithė kjo skenė sepse dikush tjetėr kish vlerėsuar se kėta persona, mes tyre edhe njė kryetar i veteranėve serbė tė luftės sė Kosovės, i cili ėshtė njė nga kriminelėt e mundshėm tė luftės, kanė tė drejtėn e lirisė sė lėvizjes nėpėr territorin e Kosovės dhe atė tė vizitės nėpėr monumentet historike apo kultet fetare.

    Nė kundėrshtim tė plotė me "logjikėn e stabilitetit," pėr vite mė radhė, UNMIK-u dhe tashmė edhe EULEX-i predikon lirinė e lėvizjes pėr serbėt e Serbisė, si njė e drejtė qė ka supremaci mbi tė gjitha tė tjerat. Pėr shkak tė kėsaj supremacie, zyrtarė tė lartė serbė hyjnė nė Kosovė e bėjnė politikė si nė shtėpi tė tyre, zhvillojnė zgjedhje, bėjnė biznese tė paligjshme, shpėrlajnė para, provokojnė.
    Pėr shkak tė kėsaj supremacie qytetarėt serbė nga Serbia lejohen tė hyjnė nė territorin e Kosovės, edhe nėse ata janė grupe tepėr provokuese pėr sigurinė si ai i Car Llazarit, lėvizja ultranacionaliste "1389," apo qindra motoristėt tė cilėt erdhėn me tė njėjtin mision, provokimin dhe vetėm provokimin e shqiptarėve.

    Nuk dihet nė ēfarė peshoreje i kanė vėnė kėto dy gjėra EULEX-i dhe Ministria e Brendshme e Kosovės, por njė gjė ėshtė e sigurt, se situata i ėshtė lėnė nė dorė vetėm rastėsisė. Analizat e kėtyre dy institucioneve nė lidhje me ēėshtje tė sigurisė kanė injoruar njė version krejtėsisht tė mundshėm tė "festimit tė Vidovdanit". Ta zėmė nė vend tė gurėve qė u hodhėn mbi motoristėt, dikujt do t'i ishte mbushur mendja tė shkrepte njė AK-47, tė cilėt janė ende me shumicė nė duart e banorėve. Ose ndėrsa serbėt e frustruar me tre gishtat pėrpjetė ēirreshin se do t'i presin nė fyt shqiptarėt, ndonjė nga kėta tė fundit, gjaknxehtė ose disa nga kėta tė fundit, gjaknxehtė, tė binin pre e provokimit dhe me njė teknologji shumė mė tė avancuar se thika tė bėnte ndonjė akt tė nxituar...
    Kush do ta mbante pėrgjegjėsinė nė kėto raste, policia e EULEX-it apo Policia e Kosovės? Me siguri faji do tė mbetej jetim, pėr tė garantuar kėshtu vazhdimėsinė e traditės dhjetėvjeēare tė ikjes nga pėrgjegjėsia.

    EULEX-i, i cili i mban nė duart e tij pėrgjegjėsitė pėr pikat kufitare 1 dhe 31, jo vetėm qė po tregohet apatik, por edhe shumė hileqar. Pikėrisht si administratė e mėparshme e OKB-sė e cila gjatė 8 vjetėve tė saj nė Kosovė nuk u mor asnjėherė seriozisht me ēėshtjen e veriut. Ėshtė e vėshtirė tė besohet se njė grusht kriminelėsh ordinerė, edhe pse kanė mbėshtetjen e disa subjekteve politike tė Beogradit apo dhe vetė Qeverisė, qė mbajnė peng veriun janė tė pamposhtur.
    Ėshtė vėshtirė tė besohet se deri mė tani nuk paska pasur asnjė mėnyrė pėr tė kontrolluar kufirin nė veri, hyrjen dhe daljen e njerėzve tė dyshimtė. Ashtu sikurse ėshtė e vėshtirė tė besohet se nuk paska asnjė rrugėdalje pėr tė futur nė sistem njė popullatė prej 80 mijė banorėsh, shumica e tė cilėve ndihen tė shantazhuar nga lordėt e kontrabandės. Kufizimi i lirisė sė lėvizjes, nė emėr tė sigurisė mund tė kishte qenė dhe tė jetė njė nga mėnyrat. Kėtė e praktikojnė edhe shtetet mė demokratike nė botė, kur ndihen tė kėrcėnuar. Edhe kėsaj here, e gjithė merita qė situata nuk doli jashtė kontrollit u takon qytetarėve tė maturuar tė Kosovės.

    (Autorja ėshtė analiste nė gazetėn Kosova Sot)

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