BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Seite 6 von 7 ErsteErste ... 234567 LetzteLetzte
Ergebnis 51 bis 60 von 65

Balkan: BBC geht und Al Jazeera kommt nach Kroatien-Bosnien-Serbien (April 2011)

Erstellt von Emir, 28.01.2011, 16:12 Uhr · 64 Antworten · 7.898 Aufrufe

Al Jazeera gegen BBC tauschen ist wie the Sun gegen Bild.

Zitat Zitat von ProudEagle Beitrag anzeigen
    Al Jazeera gegen BBC tauschen ist wie the Sun gegen Bild.
    sei dir ned so sicher mein freund. al jazeera ist top!!
    das ist gut für uns albaner die promoten für die unabhängigkeit kosovas

Kingovic
    Zitat Zitat von Zmaj Beitrag anzeigen

Schau dir mal Sendungen wie Riz Khan an dann siehst du wie "unwestlich" Al Jazeera ist.
    wollte doch nur das posten, was ehh gekommen wäre

Zitat Zitat von Ardian Beitrag anzeigen
    sei dir ned so sicher mein freund. al jazeera ist top!!
    das ist gut für uns albaner die promoten für die unabhängigkeit kosovas
    Ich habe zwar keine Ahnung was BBC promoted hat, aber ist es nicht Aufgabe eines Nachrichtensenders Nachrichten zu bringen und nicht irgendetwas zu promoten?

Im Endeffekt bringen al Jaz und BBC ähnliche Thematik, das ist was ich sagen wollte.

Al Jazeera bringt durchaus auch mal gute Sendungen, die Qualität von BBC erreichen sie imho noch nicht ganz, aber was nicht ist kann noch werden.

Kingovic
    Arabian TV network sets up news channel in Sarajevo, Bosnia and Herzegovina

Michael Roberts - 12.09.2011

The Qatar-based news broadcaster Al Jazeera is further expanding its international portfolio. The broadcaster is planning to go on air with a new news channel for the Balkan region in the Bosnian capital of Sarajevo. As a leading system integrator, Qvest Media has been commissioned by Al Jazeera to handle the implementation of all the associated technical studio, production and broadcasting capacities.

As part of the German Wellen+Nöthen Group, the company has already undertaken various projects for Al Jazeera at its headquarters in Doha, and will now take on responsibility for the further technical expansion of the broadcaster’s international network. As well as the technical design, planning, system integration and commissioning of a new TV infrastructure, the company will also implement an IPTV solution for distribution and data exchange within the worldwide Al Jazeera network.

Once construction is complete, Al Jazeera will report live with about 100 staff on-site in the local languages from a glass studio with news spanning the various regions. At the end of 2010, Al Jazeera took over the Sarajevo-based station NTV 99 for this project, and this station is now being integrated into the Al Jazeera network as a pan-regional news channel. Therefore, Qvest Media has been commissioned to set up the entire production and broadcasting platform. Furthermore, in order to integrate the new facility into the worldwide Al Jazeera network, Qvest Media will also set up an IPTV solution tailored to the broadcaster’s requirements with systems from Teracue. This will allow the content of the news channel to be distributed internally throughout the Al Jazeera broadcasting network.

“Following the implementation of an SD/HD live infrastructure for Al Jazeera Sports and the realization of the technical media infrastructure of the Al Jazeera Media Training & Development Center in Doha, we are particularly delighted that Al Jazeera has again put their trust into our work and have assigned us the responsibility for one of its international projects,” says Peter Nöthen, Managing Director of Qvest Media. “As with similar major projects, our service and support will play a hugely important role here. We will also support the operational phase at Al Jazeera Balkan following commissioning with a response team on site and our 24/7 remote support.” Source: Qvest Media

Balkans.com Business News : Arabian TV network sets up news channel in Sarajevo, Bosnia and Herzegovina

Scharia für BiH !

Kingovic
    Zitat Zitat von LuckyLuke Beitrag anzeigen
    Scharia für BiH !
    Erste Sender in HD, Sport pur, arbeiten Müselamns, CCCC und überhrvaten ...

Am Ende wirst du sowieso nur noch da schauen

al jazera in hirvatistan? :

bezweifle ich stark, aber wenn schon sowas behauptet wird, dann frag ich mich wann das sein soll?

Emir das guckt kein schwein ausser die muslime

Kingovic
    Zitat Zitat von JA$KO Beitrag anzeigen
    al jazera in hirvatistan? :

bezweifle ich stark, aber wenn schon sowas behauptet wird, dann frag ich mich wann das sein soll?
    Niemand fragt dich Die haben €€€€

Zitat Zitat von Vuki Beitrag anzeigen
    Emir das guckt kein schwein ausser die muslime
    Junge, das hast du doch schon jetzt in Deutschland Warte ab, wenn das da ist, dann wirst du es selbst schauen ...

Seite 6 von 7 ErsteErste ... 234567 LetzteLetzte