BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Seite 2 von 2 ErsteErste 12
Ergebnis 11 bis 17 von 17

Skenderbegfilm

Erstellt von Revolut, 01.10.2006, 20:47 Uhr · 16 Antworten · 1.233 Aufrufe

Ich mein es ist klar das Christen den Film machen und ihn unterstüzen

Diese Frau hat geile Möpse

Zitat Zitat von Don-Salieri
    Is it true that Mel Gibson wanted to make a movie about Skanderbeg? Can someone confirm this, and please if you can provide a link where it says so.

and about as for a 'Gjergj Skanderbeg Castriot movie"
    when i was working in lower Manhaten in New York city the building manager was Kosovar. he told my that there were talks between the Alabanians and the Germans about a New " Gjergj Kastriot" movie. The Kosovo and Albanian comunities in New york,boston, michigan and philadelphia were going to raise money if necessary to help the make of the movie.
    but the Vatican and the Italian goverment were going to suply all the books and a good amount of money for the make of the movie.""
    that is what he told me 1 year ago. since then i don't know what happen. hopefully they work something out.
    Gibt es eine Quelle wo man das lesen kann?

Zitat Zitat von 5SterneGeneral
    Zitat Zitat von Don-Salieri
    Is it true that Mel Gibson wanted to make a movie about Skanderbeg? Can someone confirm this, and please if you can provide a link where it says so.

and about as for a 'Gjergj Skanderbeg Castriot movie"
    when i was working in lower Manhaten in New York city the building manager was Kosovar. he told my that there were talks between the Alabanians and the Germans about a New " Gjergj Kastriot" movie. The Kosovo and Albanian comunities in New york,boston, michigan and philadelphia were going to raise money if necessary to help the make of the movie.
    but the Vatican and the Italian goverment were going to suply all the books and a good amount of money for the make of the movie.""
    that is what he told me 1 year ago. since then i don't know what happen. hopefully they work something out.
    Gibt es eine Quelle wo man das lesen kann?
    Was willst du denn da lesen?Da steht das selbe.... glaube kaum das ich das geschrieben habe.

Ich glaub nicht das Mel Gibson so einen Film machen würde.

Zitat Zitat von 5SterneGeneral
    Ich glaub nicht das Mel Gibson so einen Film machen würde.
    Wer weiß?

Er könnte noch andere Balkan Filme machen!

Diesen Film zu topen dürfte schwer sein:

http://video.google.com/videoplay?do...anderbeg&hl=de

Seite 2 von 2 ErsteErste 12