BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Seite 48 von 132 ErsteErste ... 384445464748495051525898 ... LetzteLetzte
Ergebnis 471 bis 480 von 1315

Erdgasvorkommen: Zypern-Israel-Griechenland

Erstellt von H3llas, 17.01.2011, 18:35 Uhr · 1.314 Antworten · 78.822 Aufrufe

Zitat Zitat von Yunan Beitrag anzeigen
    Es geht nicht darum, ob es reicht sondern was das zypriotische Recht ist. Zypern hat Anspruch auf 100% der möglichen Erdöls bzw. Erdgases. Außerdem sollte man das Öl lieber an andere verkaufen und nicht an die, die die halbe Welt in Krieg hüllen aufgrund des Öls.

Deiner Logik nach kann Zypern gleich die Hälfte seines BIP an die USA spenden weil man ja auch mit der Hälfte auskommt.
    Du hast leider keine Ahnung sorry das ich dir das sagen muss ... Ich hätte auch gerne 100% von meinem Lohn was ich verdiene und nicht soviel Abzug geht leider nicht und so ist es halt auch mit Öl und Gas und allem anderem nichts gibt's Netto gleich Brutto

Yunan
    Zitat Zitat von Leonidas300 Beitrag anzeigen
    Du hast leider keine Ahnung sorry das ich dir das sagen muss ... Ich hätte auch gerne 100% von meinem Lohn was ich verdiene und nicht soviel Abzug geht leider nicht und so ist es halt auch mit Öl und Gas und allem anderem nichts gibt's Netto gleich Brutto
    Die Sache ist ganz einfach: Entweder wir legen die Konditionen fest oder es wird nicht gebohrt. Du kannst dich ja weiter über den Tisch ziehen lassen und andere dann als ahnungslos bezeichnen.

Alleine die Bedingungen festzulegen bevor man überhaupt die Größe einschätzen kann, deutet für mich auf illegale Vorgänge innerhalb der Abwicklung des Deals, sprich Korruption.

Das wurde schon vereinbart sonst würden es keine Bohrungen geben ! Das leben ist kein Wunschkonzert und in der politik zählen nur Fakten und zwangsbeziehungen sonst nichts

Yunan
    Ich check deine Logik nicht. Uns schadet es nicht, wenn nicht gebohrt wird. Die wollen was von uns haben also stellen wir bzw. die Zyprioten die Bedingungen!

Nie Zypern will bohren und hat den Amis den Auftrag gegeben weil es politisch am schlausten ist und wahrscheinlich haben die Israelis ein gutes Wort eingelegt für die USA aber das gilt nur für das 12 Grundstück die Russen bekommen auch was ab wie ich das verstanden hab .... Nochmal Kuchen wird aufgeteilt oder glaubst du jemand macht das umsonst

Yunan
    Ich habe alles gesagt. Dass Zypern in geteiltem Zustand so heiß auf Bohrungen ist deutet für mich eindeutig auf Korruption hin und du bist so blind und naiv und heißt das noch gut.

Öffne deine Augen, genau diese Denkweisen sind der Grund, wieso wir immer die Gefickten waren seit 600 Jahren und du erkennst es nicht mal.

Wirst das nie verstehen macht kein Sinn

Yunan
    Ist klar. Der Fachmann klärt mich auf.

"Öh öh, Ellas, öh öh, ich mach einfach mit weils alle anderen auch tun, öh öh! Und es ist angesagt, sich selbst in den Arsch zu ficken und dabei zu denken, dass man gewinnt, öh öh."

Montag geht es losFreut mich für zypern....vorallem respekt an die regierung zyperns,die sich durch nichts aufhalten ließen um dieses projekt zu verwirklichen.

Όλα δείχνουν ότι μεθαύριο Δευτέρα, 19 Σεπτεμβρίου, θα αρχίσει η πρώτη δοκιμαστική γεώτρηση στο οικόπεδο 12 «Αφροδίτη» στην Αποκλειστική Οικονομική Ζώνη της Κυπριακής Δημοκρατίας. Με την έναρξη της γεώτρησης η Λευκωσία πρόκειται να κάνει ακόμα μια κίνηση: Θα προχωρήσει στον δεύτερο γύρο αδειοδοτήσεων για άλλα οικόπεδα της κυπριακής ΑΟΖ, σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας "Φιλελεύθερος".
    Πάνω από τα κοιτάσματα φυσικού αερίου, τα οποία θα ερευνήσει, βρίσκεται η πλατφόρμα «Όμηρος» της αμερικανικής εταιρείας Noble Energy (Noble Homer Ferrington).
    Σήμερα το πρωί θα πραγματοποιηθεί η πρώτη δοκιμαστική πτήση του ελικοπτέρου από το λιμάνι Λεμεσού προς την πλατφόρμα της Noble Energy, που έχει εγκατασταθεί στο οικόπεδο 12. Στην πτήση θα συμμετάσχουν μόνο 3 πιλότοι, 2 Αμερικανοί και 1 Ισραηλινός. Χθες, έγινε ο τελικός έλεγχος των εγκαταστάσεων του ελικοδρομίου, που λειτουργεί στο λιμάνι για τη διαδικασία εξυπηρέτησης της πλατφόρμας. Το ελικόπτερο, τύπου Bell 412, θα μεταφέρει καθημερινά περίπου 30 άτομα, από και προς την πλατφόρμα. Εξάλλου, πλοία θα μεταφέρουν εξοπλισμό και τρόφιμα, ενώ εάν κριθεί αναγκαίο θα μεταφέρεται και προσωπικό.
    Στην περιοχή, όπου βρίσκεται η πλατφόρμα, εντοπίστηκαν χθες να περιπολούν τουρκικά πολεμικά σκάφη. Οι αρχές της Κυπριακής Δημοκρατίας παρακολουθούν στενά την κατάσταση.
    Σύμφωνα με πληροφορίες, οι πρώτες μελέτες των ειδικών της αμερικανικής εταιρείας θα αφορούν στον καθορισμό του σημείου όπου θα τρυπήσει το γεωτρύπανο της Noble Energy. Αρχικά, θα γεμίσουν οι δεξαμενές της πλατφόρμας με νερό, προκειμένου να σταθεροποιηθεί στη θάλασσα, με τη βοήθεια και του πλοίου που τη συνοδεύει. Η μεταφορά του προσωπικού αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι τη Δευτέρα.
    Σε πρώτο στάδιο το γεωτρύπανο θα τρυπήσει στην «Αφροδίτη» σε βάθος 1.700 μέτρων.
    Ο πρόεδρος Χριστόφιας ενημέρωσε τους αρχηγούς όλων των πολιτικών κομμάτων για το θέμα των γεωτρήσεων και τις απειλές της Άγκυρας.
    «Έγνοια όλων είναι, μέσα από πολιτικές και διπλωματικές ενέργειες, να θωρακιστεί το κυριαρχικό δικαίωμα της Κυπριακής Δημοκρατίας να ερευνά και να εκμεταλλεύεται το φυσικό της πλούτο, είτε αυτός βρίσκεται κάτω από το υπέδαφος της Κυπριακής Δημοκρατίας είτε βρίσκεται κάτω από τη θάλασσα. Ενημερώθηκαν ασφαλώς και οι πολιτικές δυνάμεις για τις διάφορες ενέργειες που έχουν γίνει μέχρι τώρα και έγινε μια πολύ χρήσιμη ανταλλαγή απόψεων», δήλωσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέφανος Στεφάνου.
    Σε ερώτηση, αν η κυβέρνηση εκτιμά πως από τους μέχρι τώρα χειρισμούς δημιουργούνται οι προϋποθέσεις για μια απρόσκοπτη άσκηση αυτού του κυριαρχικού δικαιώματος της Κυπριακής Δημοκρατίας σε πολιτικό επίπεδο, ο κ. Στεφάνου εξέφρασε την εκτίμηση ότι «όλοι έχουν δει τις θετικές αντιδράσεις που έχουν σημειωθεί από σημαντικές χώρες και από την ίδια την ΕΕ, σε σχέση με την άσκηση του κυριαρχικού δικαιώματος της Κυπριακής Δημοκρατίας να συνεχίσει τις έρευνές της» και πρόσθεσε ότι "αυτό στέλνει ένα ισχυρό μήνυμα τόσο για την προστασία, τη θωράκιση του δικαιώματος της Κυπριακής Δημοκρατίας, όσο και για τη συμπεριφορά της Τουρκίας".

Τη Δευτέρα οι πρώτες γεωτρήσεις στην Κύπρο
    Πολιτική

Μεθαύριο Δευτέρα, 19 Σεπτεμβρίου, θα αρχίσει, όπως όλα δείχνουν, η πρώτη δικιμαστική γεώτρηση στο οικόπεδο 12 "Αφροδίτη" στην Αποκλειστική Οικονομική Ζώνη της Κυπριακής Δημοκρατίας.

Με την έναρξη της γεώτρησης η Λευκωσία πρόκειται να κάνει ακόμα μια κίνηση. Σύμφωνα με την εφημερίδα "Φιλελεύθερος", θα προχωρήσει στο δεύτερο γύρο αδειοδοτήσεων για άλλα οικόπεδα της κυπριακής ΑΟΖ.

Πάνω από τα κοιτάσματα φυσικού αερίου, τα οποία θα ερευνήσει, βρίσκεται η πλατφόρμα "Όμηρος" της αμερικανικής εταιρείας Noble Energy (Noble Homer Ferrington).

Σήμερα το πρωί του Σαββάτου, θα πραγματοποιηθεί η πρώτη δοκιμαστική πτήση του ελικοπτέρου από το λιμάνι Λεμεσού προς την πλατφόρμα της Noble Energy , που έχει εγκατασταθεί στο οικόπεδο 12.

Στην πτήση θα συμμετάσχουν μόνο τρεις πιλότοι, δύο Αμερικανοί και ένας Ισραηλινός. Χθες, έγινε ο τελικός έλεγχος των εγκαταστάσεων του ελικοδρομίου, που λειτουργεί στο λιμάνι για τη διαδικασία εξυπηρέτησης της πλατφόρμας.

Το ελικόπτερο, τύπου Bell 412, θα μεταφέρει καθημερινά περίπου 30 άτομα, από και προς την πλατφόρμα. Εξάλλου, πλοία θα μεταφέρουν εξοπλισμό και τρόφιμα, ενώ εάν κριθεί αναγκαίο θα μεταφέρεται και προσωπικό.

Στην περιοχή, όπου βρίσκεται η πλατφόρμα, εντοπίστηκαν χθες να περιπολούν τουρκικά πολεμικά σκάφη. Οι αρχές της Κυπριακής Δημοκρατίας παρακολουθούν στενά την κατάσταση.

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι πρώτες μελέτες των ειδικών της αμερικανικής εταιρείας θα αφορούν στον καθορισμό του σημείου όπου θα τρυπήσει το γεωτρύπανο της Noble Energy. Αρχικά, θα γεμίσουν οι δεξαμενές της πλατφόρμας με νερό, προκειμένου να σταθεροποιηθεί στη θάλασσα, με τη βοήθεια και του πλοίου που τη συνοδεύει. Η μεταφορά του προσωπικού αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι τη Δευτέρα.

Σε πρώτο στάδιο το γεωτρύπανο θα τρυπήσει στην "Αφροδίτη" σε βάθος 1700 μέτρων.

Ο πρόεδρος Χριστόφιας ενημέρωσε τους αρχηγούς όλων των πολιτικών κομμάτων για το θέμα των γεωτρήσεων και τις απειλές της Άγκυρας.

"Έγνοια όλων είναι, μέσα από πολιτικές και διπλωματικές ενέργειες, να θωρακιστεί το κυριαρχικό δικαίωμα της Κυπριακής Δημοκρατίας να ερευνά και να εκμεταλλεύεται το φυσικό της πλούτου, είτε αυτός βρίσκεται κάτω από το υπέδαφος της Κυπριακής Δημοκρατίας είτε βρίσκεται κάτω από τη θάλασσα. Ενημερώθηκαν ασφαλώς και οι πολιτικές δυνάμεις για τις διάφορες ενέργειες που έχουν γίνει μέχρι τώρα και έγινε μια πολύ χρήσιμη ανταλλαγή απόψεων", δήλωσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέφανος Στεφάνου.

Σε ερώτηση, αν η κυβέρνηση εκτιμά πως από τους μέχρι τώρα χειρισμούς δημιουργούνται οι προϋποθέσεις για μια απρόσκοπτη άσκηση αυτού του κυριαρχικού δικαιώματος της Κυπριακής Δημοκρατίας σε πολιτικό επίπεδο, ο κ. Στεφάνου εξέφρασε την εκτίμηση ότι "όλοι έχουν δει τις θετικές αντιδράσεις που έχουν σημειωθεί από σημαντικές χώρες και από την ίδια την ΕΕ, σε σχέση με την άσκηση του κυριαρχικού δικαιώματος της Κυπριακής Δημοκρατίας να συνεχίσει τις έρευνές της" και πρόσθεσε ότι "αυτό στέλνει ένα ισχυρό μήνυμα τόσο για την προστασία, τη θωράκιση του δικαιώματος της Κυπριακής Δημοκρατίας όσο και για τη συμπεριφορά της Τουρκίας".