BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Seite 97 von 431 ErsteErste ... 478793949596979899100101107147197 ... LetzteLetzte
Ergebnis 961 bis 970 von 4306

News aus der Republik Nordzypern

Erstellt von TuAF, 01.10.2012, 12:44 Uhr · 4.305 Antworten · 138.797 Aufrufe

Zitat Zitat von Heraclius Beitrag anzeigen
    Almila hat Recht, wer austeilt muss auch einstecken können. Es soll einfach jeder die Finger von solchen Großreichskarten lassen. Dann haben wir auch keinen Grund uns hier deswegen zu "zanken".

Heraclius
    Von dir hätte ich eigentlich erwartet dass du meinen Beitrag verstehst ...

Αλωνίζει στην ΑΟΖ της Κύπρου το Μπαρμπαρός

Για τρίτη ημέρα το τουρκικό ερευνητικό σκάφος Μπαρμπαρός αλωνίζει κυριολεκτικά στην ΑΟΖ της Κύπρου έχοντας εισβάλει σε όλα τα οικόπεδα του νησιού.
    Πρόκειται για μια διαρκής και ολοκληρωτική αμφισβήτηση της πορείας εξαγωγής των κοιτασμάτων φυσικού αερίου του νησιού μέσα από ένα πρωτόγνωρο πολεμικό σκηνικό, το πιο επικίνδυνο από το 1974.
    ?????????? ????????: ???????? ???? ??? ??? ?????? ?? ??????????

Zitat Zitat von TuAF Beitrag anzeigen

übersetzen plsss

Ich will weitere Grossmachtflaggen sehen..........sonst wird es hier nicht so lustig und ich droh euch damit, hier Euch nicht mehr an meiner Meinung teilzulassen.

P.s. Kann man wegen Anstiftung zum Regelverstoß verwarnt werden?

Zitat Zitat von TuAF Beitrag anzeigen
    Solche Kindereien macht auch wirklich nur ihr.

Zitat Zitat von Rivaille Beitrag anzeigen
    übersetzen plsss
    Zusammengefasst: Die Barbaros cruised lustig munter quer durch saemtliche zypriotische Hoheitsgewaesser, was zeigt/zeigen soll, dass die Tuerkei nicht allzugluecklich ueber die dort stattfindenden Erdgas- und Erdoelfoerderungen ist.

Ich bin mir sicher, dass Israel die Foerderung jetzt reumuetig abbricht, und die Gewaesser sowie die Ressourcen der Tuerkei ueberantwortet.

Zitat Zitat von Allih der Große Beitrag anzeigen
    Zusammengefasst: Die Barbaros cruised lustig munter quer durch saemtliche zypriotische Hoheitsgewaesser, was zeigt/zeigen soll, dass die Tuerkei nicht allzugluecklich ueber die dort stattfindenden Erdgas- und Erdoelfoerderungen ist.

Ich bin mir sicher, dass Israel die Foerderung jetzt reumuetig abbricht, und die Gewaesser sowie die Ressourcen der Tuerkei ueberantwortet.
    Κύπρος: Κανονικά η γεώτρηση της ΕΝΙ - Kogas

??????: ???????? ? ???????? ??? ??? - Kogas | naftemporiki.gr

Ich erinnere mich noch vor 2-3 Jahren was hier gelabert wurde bevor die Bohrungen angefangen haben

Zitat Zitat von Paokaras Beitrag anzeigen
    Ich erinnere mich noch vor 2-3 Jahren was hier gelabert wurde bevor die Bohrungen angefangen haben
    Erzähl

Zitat Zitat von Bacerll Beitrag anzeigen
    Erzähl
    Gibs einen eigenen thread
    Gasvorkommen Zypern....oder so ähnlich.

- - - Aktualisiert - - -

Γερμανία: "Αναγνωρίζουμε το δικαίωμα της Κύπρου στην ΑΟΖ"!

Μετά τις Ρωσία,Αίγυπτο,Ισραήλ, και την χλιαρή αντίδραση και των ΗΠΑ, και η Γερμανία τάσσεται υπέρ του δικαιώματος που έχει η Κύπρος για έρευνα και εκμετάλλευση φυσικών πόρων στην Αποκλειστική Οικονομική Ζώνη (ΑΟΖ), ενώ παράλληλα κάνει αυστηρές συστάσεις στην Τουρκία.

Εκπρόσωπος του υπουργείο Εξωτερικών της Γερμανίας δήλωσε: «Αναγνωρίζουμε τα κυπριακά δικαιώματα να ερευνά και να εκμεταλλεύεται (ενν. η Κύπρος) τους φυσικούς της πόρους στην Αποκλειστική Οικονομική Ζώνη της. Αναμένουμε η Τουρκία να σέβεται το διεθνές δίκαιο».

Παράλληλα εξέφρασε τη λύπη του «για το ότι οι διαπραγματεύσεις για την επίλυση του Κυπριακού ζητήματος έχουν αυτή τη στιγμή διακοπεί». Ο ίδιος εκπρόσωπος επισήμανε ότι «οι διαπραγματεύσεις είναι προς όφελος και των δύο πλευρών και πρέπει να συνεχιστούν το συντομότερο δυνατό».

«Βλέπουμε στις ενταξιακές διαπραγματεύσεις με την Τουρκία επίσης έναν αποτελεσματικό τρόπο προκειμένου να υπάρξει θετική επίδραση στην εξέλιξή τους (ενν. των διαπραγματεύσεων για το Κυπριακό).

Ειδικά σε έναν δομημένο διάλογο μεταξύ της ΕΕ και της Τουρκίας στο πλαίσιο των διαπραγματευτικών κεφαλαίων για θέματα Κράτους Δικαίου, Δικαιοσύνης και Ασφάλειας, βλέπουμε αμοιβαίο συμφέρον. Γι' αυτό και κατά βάση προσπαθούμε για το άνοιγμα περαιτέρω κεφαλαίων» κατέληξε ο εκπρόσωπος του υπουργείου Εξωτερικών της Γερμανίας.