BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Seite 2 von 5 ErsteErste 12345 LetzteLetzte
Ergebnis 11 bis 20 von 41

Limassol - Lemesos die neue Boomtown

Erstellt von Alexandros, 07.07.2012, 18:39 Uhr · 40 Antworten · 6.457 Aufrufe

- - - Aktualisiert - - -

Τον Σεπτέμβρη παραδίδεται το παραλιακό πάρκο της Επίχωσης
    «Πράσινο φως» μετά από οκτάμηνη καθυστέρηση.

Του Γιάννη Κωστακόπουλου

Η μεγαλύτερη καθυστέρηση, κατά τον Δήμαρχο, αφορά το θαλάσσιο μέρος του πάρκου, λόγω των αλλαγών που έγιναν σε διάφορα υλικά κατασκευής.
    Μέσα στον ερχόμενο Σεπτέμβριο αναμένεται να παραδοθεί ολοκληρωμένος ο χερσαίος χώρος του πολυλειτουργικού παραθαλάσσιου πάρκου της Επίχωσης. Το πάρκο, με ευθύνη του εργολάβου θα παραδοθεί με οκτώ μήνες καθυστέρηση.

Σύμφωνα με τον Δήμαρχο Λεμεσού κ. Ανδρέα Χρίστου, αναμένεται πως με την επάνοδο του εργολάβου από τις διακοπές και την επαναλειτουργία του εργοταξίου θα διευθετηθούν κι οι τελευταίες εκκρεμότητες και το πάρκο εντός 20-25 ημερών θα ανοίξει για χρήση.

Η μεγαλύτερη καθυστέρηση, κατά τον Δήμαρχο, αφορά το θαλάσσιο μέρος του πάρκου, λόγω των αλλαγών που έγιναν σε διάφορα υλικά κατασκευής, τα οποία δεν έτυχαν της έγκρισης του μηχανικού του έργου.

Η καθυστέρηση δεν οφείλεται σε οικονομικούς λόγους από πλευράς Δήμου, αφού η χρηματοδότηση του παραθαλάσσιου πάρκου γίνεται ουσιαστικά από τα ευρωπαϊκά ταμεία.

Πιθανόν, κατά τον Δήμαρχο, ο ίδιος ο εργολάβος να αντιμετώπισε οικονομικές δυσκολίες και να μην μπορούσε να ανταποκριθεί στους ρυθμούς εργασίας που επιβάλλονταν.

Οι επιπτώσεις της καθυστέρησης, δηλώνει ο κ. Χρίστου, θα αναληφθούν από τον εργολάβο. Να σημειωθεί πως τα συμβόλαια για τη δημιουργία του πάρκου υπογράφηκαν στις 17 Νοεμβρίου 2010.
    Το κόστος του υπολογίστηκε στα 18 εκατομμύρια ευρώ, με την χρηματοδότησή του να γίνεται κατά 90% από το Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης της ΕΕ.Τα αρχικά χρονοδιαγράμματα προέβλεπαν την ολοκλήρωση του έργου μέχρι το τέλος του 2011.

http://www.kathimerini.com.cy/index....1&artid=102631

- - - Aktualisiert - - -

Die neue Marina

- - - Aktualisiert - - -

Die Altstadt

- - - Aktualisiert - - -

Limassol allgemein...

- - - Aktualisiert - - -

ΠΗΡΕ ΤΗΝ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΗ ΤΟ DELMAR

Oσον αφορά το έργο DELMAR το οποίο θα ανεγερθεί στην παραλιακή λεωφόρο, δίπλα από τα McDonalds, θα είναι ένα έργο μοναδικό για την Κύπρο και την ευρύτερη περιοχή.

Όπως πληροφορούμαστε το έργο έχει πάρει πριν από μερικούς μήνες πολεοδομική άδεια ενώ σύντομα αναμένεται η έκδοση και της άδειας οικοδομής.

http://www.lemesos-blog.com/%CE%B2%C...4%CF%85%CE%BF/

- - - Aktualisiert - - -

Lemesos steht bei mir ganz oben auf der Liste der Orte die ich mal besuchen will.

war ich schon, fand ich jetzt nicht soooo toll, wobei ich auch nicht alles gesehen habe. die strände waren aber schön.

Erinnert mich an Malta

Zypern ist scheiss teuer -,- kanns mir eig nicht leisten dort urlaub zu machen. Und hotelbewertungen sind nicht so toll!

Karim-Benzema
    Zypern fasziniert schon und bestimmt interessant mal im Norden zu sein.

Zitat Zitat von Kuna Beitrag anzeigen

Zypern ist scheiss teuer
    Stimmt schon, aber jetzt mit der Krise werden die Preise wahrscheinlich fallen.

Zum Thema: Egal was die Lemesianoi versuchen, wird ihre Stadt (die übrigens heute mehr russisch als griechisch oder türkisch ist ) niemals an die Schönheit und Charme von Lefkosia nah kommen. Sage ich nicht nur ich, sondern wurde auch von neutralen Beobachtern bestätigt . Der einzige Vorteil, den sie gegenüber Lefkosia haben, ist das Meer, das ist aber auch nicht so toll im Vergleich zu anderen Teilen von Zypern.

Jetzt im Ernst, Lemesos ist auch nicht schlecht. Sie hatten anscheinend eine guten Bürgermeister, der Teile der Innenstadt verbessert hat. Die ehemaligen türkischen Viertel, das Schloss und die Altstadt sind ziemlich schön, obwohl natürlich mit der Altstadt von Lefkosia nicht vergleichbar.

Seite 2 von 5 ErsteErste 12345 LetzteLetzte