BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Seite 42 von 84 ErsteErste ... 3238394041424344454652 ... LetzteLetzte
Ergebnis 411 bis 420 von 834

Thessaloniki, Das Tor zum Balkan...

Erstellt von radeon, 20.01.2005, 23:43 Uhr · 833 Antworten · 98.416 Aufrufe

  1. #411
    Kıvanç
    Die Stadt würde ich sehr gerne mal besuchen. Ein Muss sogar

  2. #412
    Avatar von Dikefalos

    Registriert seit
    10.10.2010
    Beiträge
    10.982
    Zitat Zitat von Moonwalker Beitrag anzeigen
    Die Stadt würde ich sehr gerne mal besuchen. Ein Muss sogar
    Und was hält dich auf?

  3. #413
    Kıvanç
    Zitat Zitat von Greekleon Beitrag anzeigen
    Und was hält dich auf?
    Finanzielle Hindernisse.

  4. #414
    Avatar von Dikefalos

    Registriert seit
    10.10.2010
    Beiträge
    10.982
    Viele videos über die perle Makedonias Thessaloniki.

    Thessaloniki - Thessaloniki HD Group on Vimeo

  5. #415
    Avatar von Dikefalos

    Registriert seit
    10.10.2010
    Beiträge
    10.982
    Zitat Zitat von Moonwalker Beitrag anzeigen
    Finanzielle Hindernisse.
    Ui...das ist ein grund.Ein anderes mal halt

  6. #416
    Avatar von Dikefalos

    Registriert seit
    10.10.2010
    Beiträge
    10.982
    Editorial: ανάγκη προτεραιότητας στις έργα ανάπτυξης στη Θεσσαλονίκη
    16-08-2011

    Άλλος ένας εορτασμός για τον 15Αύγουστο τελείωσε.Φέτος ειδικά για τους περισσότερους ήταν τριήμερο το οποίο έδωσε την ευκαιρία για ξεκούραση μέσα στη δύσκολη περίοδο που διανύουμε. Στην πόλη της Θεσσαλονίκης κυκλοφορούσαν ελάχιστοι κάτοικοι της πόλης και οι πλειοψηφία των περαστικών ήταν αλλοδαπής προέλευσης.
    Κοιτάζοντας την εικόνα μιας άδειας πόλης όλα φαντάζουν ιδανικά. Τα έργα του Μετρό δεν ενοχλούσαν, το μποτιλιάρισμα ήταν άγνωστη λέξη, τα δρομολόγια των λεωφορείων ήταν με ακρίβεια δευτερολέπτου, οι ποδηλατόδρομοι ήταν μια ελεύθεροι και όλα κυλούσαν ρολόι.
    Το πρόβλημα είναι ότι αυτό το φαινόμενο συμβαίνει στην πόλη μόνο σε ανάλογες περιπτώσεις. Ένα από τα παράδοξα της κρίσης είναι και η μείωση της κίνησης της πόλης αλλά το γεγονός είναι πως η Θεσσαλονίκη με την αστική της ανάπτυξη τα τελευταία 20 χρόνια ξεπέρασε τις δυνατότητες που της δώσανε.
    Το γεγονός ότι τα εργοτάξια του Μετρό θα συνεχίσουν να υπάρχουν για τα επόμενα 4 χρόνια -το λιγότερο- δεν δίνει παρηγοριά σε κανένα. Οι δρόμοι και πάλι θα είναι καθημερινό μαρτύριο, τα παράπονα θα είναι καθημερινά, οι αρνητικές επιπτώσεις φανερές σε όλους.
    Ο σχεδιασμός που γίνεται αυτή τη στιγμή για την νέα εμφάνιση της Θεσσαλονίκης ως πόλης- Μητρόπολη που θα έχει όλα τα φόντα να παίξει ουσιαστικό ρόλο ως αντίβαρο της Αθήνας και να λειτουργήσουν και οι δύο μαζί ως ένα δίπολο αστικής ανάπτυξης της χώρας υπάρχει στα χαρτιά. Η υλοποίηση όμως είναι το δύσκολο κομμάτι καθώς η οικονομική κρίση λειτουργεί αποτρεπτικά σε αναπτυξιακά σχέδια.
    Αν τελικά ξεπεραστούν οι σημερινές δυσκολίες και υπάρξει ροή χρήματος προς σημαντικά έργα υποδομής ανά την Ελλάδα είναι φανερό πως η Θεσσαλονίκη θα είναι η ευνοούμενη -για πρώτη φορά ομολογουμένως- καθώς υπάρχουν πολλά σημαντικά έργα που θα αλλάξουν την πόλη για τα καλά.
    Το κέντρο έχει την ανάγκη για την μεγαλύτερη αναβάθμιση. Όχι μόνο με την ανάπτυξη της βασικής γραμμής του Μετρό αλλά και με την υλοποίηση των άλλων επεκτάσεων που θα καταφέρουν να δώσουν ανάσα στο κυκλοφοριακό μέσα στο κέντρο. Η δρομολόγηση γραμμής Τραμ επίσης θα είναι σημαντική καθώς η πιθανολογούμενη σύνδεση του κέντρου με τα Ανατολικά Προάστια και μέχρι την περιοχή του ΙΚΕΑ θα είναι ένα από τα ισχυρά χαρτιά για την ανάπτυξη των μέσων σταθερής τροχιάς στην ευρύτερη Θεσσαλονίκη.
    Η Θαλάσσια Αστική Συγκοινωνία αυτό που θα καταφέρει είναι με τη λειτουργία της να αποτρέψει την κίνηση χιλιάδων οχημάτων καθώς θα αξιοποίηση την παραλιακή σύνδεση της πόλης από την Περαία και την Καλαμαριά μέχρι το κέντρο της πόλης. Η Θ.Α.Σ δεν είναι πανάκεια, είναι όμως ένα ακόμα μέσο στην αξιοποίηση όλων των διαθέσιμων πόρων για την αλλαγή της καθημερινής μετακίνησης του πολίτη στην Μητροπολιτική Θεσσαλονίκη.
    Αυτά τα μέτρα σε συνδυασμό με την πεζοδρόμηση δρόμων του κέντρου και την τοποθέτηση ποδηλατοδρόμων σε σημαντικές διαδρομές μέσα στην πόλη θα καταφέρουν να κάνουν την πόλη να αλλάξει. Να δώσει στους κατοίκους και τους επισκέπτες της νέες δυνατότητες και να αναδείξει την ούτως ή αλλως φυσική ομορφιά που θα έχει.
    Προς το παρόν όμως οι φορείς της Θεσσαλονίκης θα πρέπει να απαιτήσουν να εισρεύσουν μεγάλα έργα για την πόλη. Σήμερα εκτός από το πολύ μεγάλο έργο του Μετρό που δείχνει ατελείωτο, έργα γίνονται για και στις πύλες της Θεσσαλονίκης. Σε λίγους μήνες θα ξεκινήσει η επέκταση του 6ου προβλήτα του λιμανιού που θα μεγαλώσει κατά πολύ την δυναμικότητα του.
    Τα έργα ανάπλασης της Νέας Παραλίας μόλις ξεκίνησαν και υπόσχονται να δημιουργήσουν μια όμορφη εικόνα στο παραλιακό μέτωπο της πόλης ενώ τα έργα στο Αεροδρόμιο Μακεδονία είναι σε εξέλιξη. Ένα ακόμα σημαντικό έργο που αναμένεται να ξεκινήσει σύντομα είναι και ο κόμβος Κ16 που θα αλλάξει οριστικά την εικόνα της εισόδου της πόλης ενώ είναι και το πρώτο έργο αν αναβάθμισης της ταλαιπωρημένης εσωτερικής περιφερειακής της πόλης.
    Η Θεσσαλονίκη περιμένει να γίνει ένα τεράστιο εργοτάξιο έτσι ώστε μέχρι το τέλος της τρέχουσας δεκαετίας να ετοιμάσει τις υποδομές που χρειάζεται για την ανάπτυξη της τις επόμενες δεκαετίες. Η κρίση που υπάρχει στην χώρα είναι το μεγάλο αγκάθι σήμερα και οι εξελίξεις άγνωστε προς το παρόν.
    Η Θεσσαλονίκη περιμένει να πάρει το πράσινο φως, να της δοθεί η προτεραιότητα για να ξεπεράσει τον εαυτό της και να γίνει ουσιαστικά μία Μητρόπολη της Ελλάδας αλλά και των Βαλκανίων. Θα ανάψει σύντομα όμως;

  7. #417
    Avatar von Dikefalos

    Registriert seit
    10.10.2010
    Beiträge
    10.982

  8. #418
    Avatar von Dikefalos

    Registriert seit
    10.10.2010
    Beiträge
    10.982
    Αύξηση της πληρότητας στα ξενοδοχεία της Θεσσαλονίκης





    Αύξηση κατά 5% έως 6% παρουσίασαν φέτος οι πληρότητες των ξενοδοχείων της Θεσσαλονίκης, την ίδια ώρα που οι...

    «τιμές είναι πολύ πεσμένες». Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, Αριστοτέλη Θωμόπουλο, τους πρώτους επτά μήνες του 2011 οι αφίξεις στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» παρουσίασαν αύξηση 11,7% σε σχέση με το ίδιο διάστημα πέρυσι. Επίσης, όπως διαβάζουμε στο tovima.gr ο ίδιος υπογραμμίζει την αναγνωρισιμότητα της Θεσσαλονίκης ως συνεδριακός και εκθεσιακός προορισμός και τονίζει ότι είναι αναγκαίο να δημιουργηθεί ένα συνεδριακό κέντρο διεθνών προδιαγραφών.

  9. #419
    Avatar von hippokrates

    Registriert seit
    30.12.2005
    Beiträge
    13.176
    Τι γίνετε ρε μεγάλε; Μας το παίζεις υπουργός ανάπτυξης;




    Ιπποκράτης

  10. #420
    Avatar von Dikefalos

    Registriert seit
    10.10.2010
    Beiträge
    10.982
    Tha tin kano na sfirai breNa akoune saloniki.....kai na idronoune tha stringakia:P

Ähnliche Themen

  1. Thessaloniki 2020 - Master Plan
    Von hippokrates im Forum Bauprojekte
    Antworten: 570
    Letzter Beitrag: 30.11.2013, 21:18
  2. Athen/ Thessaloniki?
    Von Dado-NS im Forum Urlaubsforum
    Antworten: 4
    Letzter Beitrag: 17.01.2011, 19:08
  3. PAOK Thessaloniki vs. NK Dinamo Zagreb
    Von ciras im Forum Sport
    Antworten: 192
    Letzter Beitrag: 02.10.2010, 14:41
  4. STUDIO 5 89.7 Thessaloniki
    Von NickTheGreat im Forum Musik
    Antworten: 22
    Letzter Beitrag: 22.09.2010, 15:25
  5. Schneeräumen In Thessaloniki
    Von Ottoman im Forum Humor - Vicevi
    Antworten: 28
    Letzter Beitrag: 22.11.2008, 16:34