BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Seite 1 von 7 12345 ... LetzteLetzte
Ergebnis 1 bis 10 von 64

Coca Cola ...Neuer Chef

Erstellt von El Greco, 28.02.2011, 17:03 Uhr · 63 Antworten · 3.925 Aufrufe

Coca Cola ...Neuer Chef

O Ν. Κουμέττης νέος πρόεδρος της Coca-Cola Κεντρικής και Νότιας Ευρώπης

Τη θέση του νέου Προέδρου της Coca-Cola Κεντρικής και Νότιας Ευρώπης (23 χώρες), με έδρα την Αθήνα, αναλαμβάνει την 1η Απριλίου 2011 ο Νίκος Κουμέττης, όπως ανακοινώθηκε από την εταιρεία.

Ο κ. Κουμέττης θα διαδεχτεί τον Michael Holm Johansen, ο οποίος αποφάσισε να αποσυρθεί από την ενεργό δράση μετά από 14 χρόνια στη The Coca-Cola Company, εκ των οποίων 10 χρόνια στην Ελλάδα.

«Ο Νίκος Κουμέττης επιστρέφει στην Αθήνα και αναλαμβάνει την υψηλότερη θέση που κατείχε ποτέ Έλληνας στη The Coca-Cola Company, προερχόμενος από τη θέση του Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου στον Καναδά, μια από τις σημαντικότερες αγορές του κόσμου για την εταιρεία», υπογραμμίζει η Coca-Cola σε ανακοίνωσή της.

Κατά τη διάρκεια της τριετούς προεδρίας του, η Coca-Cola στον Καναδά ανέκαμψε και κατέγραψε εντυπωσιακή ανάπτυξη για πρώτη φορά μετά από επτά χρόνια, σημειώνοντας σημαντική αύξηση πωλήσεων και κερδοφορίας, ενώ παράλληλα ενισχύθηκε σημαντικά η εταιρική φήμη.

Σημειώνεται ότι ο κ. Κουμέττης έχει ήδη εμπειρία από την περιοχή της Κεντρικής και Νότιας Ευρώπης, καθώς από το 2003 μέχρι το 2008 κατείχε τη θέση του Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου στη The Coca-Cola Company για την Αδριατική και τα Βαλκάνια.

«Ο Νίκος διαθέτει μια ιστορία στη The Coca-Cola Company η οποία φέρει ως σήμα κατατεθέν τα ισχυρά αποτελέσματα, την πολυετή και πλούσια εμπειρία, αλλά και τη συνεχή ανάπτυξη των ανθρώπων που εργάζονται μαζί του. Η επανένταξή του στην ομάδα της Ευρώπης είναι πέρα από πολύτιμη και χαιρόμαστε που θα τον έχουμε ξανά κοντά μας», δήλωσε η Πρόεδρος της Coca-Cola Ευρώπης, Dominique Reiniche.
    Neuer Chef von Coca Cola von mittel und süd Europa ist der Grieche Koumettis.

The Coca Cola Company von Europa hat ihren sitzt in Athen und exportiert von Griecheland aus in 28 Länder.

If you are in Central or Eastern Europe or Russia probably you are drinking Coca-Cola (and the rest of the brands of the company) from a Greek company (the second largest bottler after Coca Cola US)

Coca-Cola Hellenic - Greek - Interactive map

Coca-Cola Hellenic is one of the largest bottlers of non-alcoholic beverages in the world, serving approximately 560 million people across 28 countries

coole sache

Posavac
    toll

achso

sehr cool sehr cool

Ich hol mir gleich 7 Kästen Cola

Zitat Zitat von Gjergj Fishta Beitrag anzeigen
    Ich hol mir gleich 7 Kästen Cola
    Muss nicht cola sein kann auch Fanta, Spriite ect ect sein ...Die Griechen danken für dein Hilfe

ab jetzt trinke ich pepsi

Zitat Zitat von El Greco Beitrag anzeigen
    Muss nicht cola sein kann auch Fanta, Spriite ect ect sein ...Die Griechen danken für dein Hilfe
    Ich hoffe das treibt die Wirtschaft in GR wieder an

economicos
    Zitat Zitat von Gjergj Fishta Beitrag anzeigen
    Ich hoffe das treibt die Wirtschaft in GR wieder an
    Erfolge sind gut, aber ist kein entscheidender Faktor für die Reduzierung der Staatsschulden

Seite 1 von 7 12345 ... LetzteLetzte