BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Ergebnis 1 bis 10 von 10

Gotovo BK!!

Erstellt von Montenegrin, 26.04.2006, 17:05 Uhr · 9 Antworten · 499 Aufrufe

  1. #1

    Registriert seit
    02.02.2006
    Beiträge
    8.965

    Gotovo BK!!

    Policija je 20 minuta nakon ponoći ušla u prostorije BK TV i prekinula program ove televizije. Oko 2.30, policija

    se povukla. Program je nakon polučasovnog prekida ponovo počeo da se emituje oko pola jedan, a na slici su se videli policajci kako stoje u hodnicima televizije postrojeni uz zidove, dok su se voditelji BK, okruženi zaposlenima, obraćali direktno gledaocima. Zaposleni su kasnije izašli ispred zgrade, gde se okupilo nekoliko desetina građana. Nezvanično se saznaje da je odlasku policije prethodio dogovor, čiji detalji za sada nisu poznati, javlja FoNet. Budući da su predajnici BK TV ugašeni, najavljeno je da će emitovanje programa biti nastavljeno kroz mrežu kablovske televizije, dok se ne reši situacija oko predajnika.

    Urednik BK televizije Miodrag Popov izjavio je prethodno da su u sedištu televizije predstavnici pravnog tima BK TV vodili razgovor sa predstavnicima policije, prenosi Beta. On je rekao da Republička radiodifuzna agencija „nema nikakav dokument” na osnovu kojeg je isključen program BK. Prema njegovim rečima, BK televiziji je isečen satelitski program i isključen predajnik na palati Beograđanka.

    Popov, inače nekadašnji ratni izveštač RTS-a, ocenio je da je to „najsramniji čin u istoriji novinarstva” i da je u pitanju „pravno nasilje”.

    RRA: BK ODUZETA DOZVOLA NA 30 DANA

    Akciji policije prethodila je odluka Saveta Republičke radiodifuzne agencije da Televiziji BK privremeno, na 30 dana, oduzme dozvolu za emitovanje programa i da joj isključi predajnike, prenosi RTS. Takvom odlukom privremeno su oduzete obe dozvole - i za emitovanje programa i za pojedinačne predajnike - a BKTV nema pravo žalbe na takvu odluku Saveta. Kako je javio RTS, članovi Saveta su izričito naglasili da ta kaznena mera nema veze sa njihovom odlukom o dodeli nacionalnih frekvencija i da BKTV i dalje ima pravo na prigovor na tu odluku, pošto je Savet dao objašnjenje svojih odluka. Privremena mera oduzimanja dozvole za rad izrečena je posle sastanka članova Saveta Republičke radiodifuzne agencije sa glavnim i odgovornim urednikom BKTV Milomirom Marićem i predstavlja nastavak procedure upozorenja Saveta na kampanju koja je uperena protiv njegovih odluka. Naredni korak je trajno oduzimanje dozvole za emitovanje programa, ukoliko BKTV nastavi sa takvim ponašanjem posle isteka mere privremenog isključenja od 30 dana.

    RRA OBRAZLOŽILA ODLUKU O FREKVENCIJAMA

    Savet Radiodifuzne agencije u utorak je prethodno objavio obrazloženje odluke o dodeli prava na korišćenje nacionalne frekvencije. Savet RRA je kao neosnovane odbacio kritike u javnosti, posebno u vezi sa odbijanjem kandidature televizija BK i RTL. Savet je jednoglasno usvojio obrazloženje za dodelu frekvencija, čime je završen proces odlučivanja, a rok za dostavljanje žalbi je 15 dana od prijema obrazloženja, dok Savet na žalbe mora da odgovori u roku od 30 dana.

    U obrazloženju odluke o dodeli frekvencija Savet RRA navodi da je prvi kriterijum kojim se rukovodio bio poslovni uspeh onih koji već emituju program i adekvatna i uverljiva garancija budućeg poslovnog uspeha, koja važi za sve. Pojedinačno najveća ulaganja najavili su Pink, više od 100 miliona evra, TV Fox 38,5, Košava-Hepi 32,5 i Avala 21,8 miliona.

    TV RTL koja nije dobila dozvolu, planirala je da uloži 21,3 miliona evra. U obrazloženju RRA ističe da su računi TV BK u trenutku javnog razgovora članova Saveta s predstavnicima te kuće, 10. aprila, bili blokirani više nedelja i da je uvidom u jedinstveni registar Narodne banke Srbije utvrđeno da je račun BK telekoma i dalje blokiran, a ukupan iznos blokade je 1.006.327.844,61 dinar. Savet RRA zamerio je TV BK i na ponašanju u prethodnom periodu, jer je neprikriveno favorizovala Bogoljuba Karića i njegovu stranku. Savet smatra da pravni status TV BK nije do kraja razjašnjen.

    Kriterijum je bilo i ponašanje podnosilaca prijave tokom konkursne procedure, a Savet je ukazao da je, na osnovu izveštaja medija i javnih razgovora s podnosiocima prijava, upoznat sa izjavama predstavnika TV BK i RTL-a, kojima se prejudicira ishod konkursa i pokušava da se javno utiče na rad Saveta.

    Savet RRA održao je danas sastanak s vršiocem dužnosti glavnog i odgovornog urednika TV BK Milomirom Marićem, a B92 nezvanično saznaje da je sastanak prošao u naelektrisanoj atmosferi u kojoj je iznet niz međusobnih optužbi. Milomir Marić je izjavio da Nenad Cekić, predsednik Saveta, želi da ugasi sve medije u Srbiji. „Milošević nije gasio medije, u njegovo vreme je otvarano mnogo medija, ali eto Cekic hoće da uđe u istoriju kao čovek koji je ugasio slobodu medija i medije u Srbiji”, kaže Marić. On je na sastanku odbacio tvrdnje da ta televizija krši Zakon o radiodifuziji. Marić i njegov pravni savetnik Dejan Manojlović odbacili su sve što im se stavlja na teret i naveli da će preduzeti sve pravne mere protiv odluke Saveta RRA da Televiziji BK ne dodeli dozvolu za emitovanje programa na nacionalnom nivou.

    KOJADINOVIĆ: PONIŠTITI KONKURS

    Ministar kulture Dragan Kojadinović izjavio je da je njegova dužnost da se obrati vladi i predloži joj da Skupštini Srbije, kao nadležnom organu, prosledi zahtev da poništi konkurs za dodelu radijskih i televizijskih frekvencija, prenosi RTS. „Tražiću i razgovor o odgovornosti onih koji su radili na način na koji su radili”, dodao je Kojadinović.

    „Postoji situacija u kojoj, umesto da rešavamo problem za problemom u radiodifuziji, imamo novi veliki problem. Da ne bude ´tresla se gora, rodio se miš´, mislim da treba da presečemo i da vidimo da li Skupština smatra da su odluke o dodeli frekvencija, koje je donela Radiodifuzna komisija, pravo rešenje za budućnost radiodifuzije u Srbiji. Bilo kako bilo, ja ću taj administrativni deo odraditi onako kako mi nalaže profesionalna savest”, kaže Kojadinović.

    On je ocenio da Komisija nije bila nezavisna i ukazao da su najupadljivije odluke o dodeli TV frekvencija. „Ne zalažem se niti me interesuje nijedna televizijska stanica, ali smatram da stanice koje ne postoje ne mogu dobiti dozvole za nacionalno pokrivanje”.

    Savet RRA jednoglasno je odlučio da uputi protest premijeru Srbije Vojislavu Koštunici zbog mešanja ministra kulture Dragana Kojadinovića u rad Saveta, jer je tako prekršen Zakon o radiodifuziji.

    RTL NE PRIHVATA OBRAZLOŽENJE I NAJAVLJUJE ŽALBU

    Televizija RTL saopštila je da ne prihvata obrazloženje Saveta RRA i najavila da će se žaliti na odluku, koja je ocenjena kao pravno neosnovana. „Netačno je da je RTL planirao da investira 21,3 miliona evra, kako se navodi u obrazloženju Saveta RRA. Kao što se lako može ustanoviti na osnovu prijave koja je podneta, kao i na osnovu javnog saslušanja 7. aprila, RTL je samo u prve četiri godine planirao da uloži između 35 i 40 miliona evra”, navodi se u saopštenju.

    „RTL je dostavio svu relevantnu dokumentaciju koja jasno dokumentuje vlasnike svih osnivača te televizije i poreklo njihovog kapitala”, navodi RTL i dodaje da Savet RRA nikada nije tražio dodatnu dokumentaciju ili obrazloženje po tom pitanju.

    Otpravnik poslova Ambasade Nemačke u Beogradu Mihael Derus ocenio je kao nerazumljivu odluku Saveta RRA da grupi RTL ne dodeli dozvolu na nacionalnom nivou. „Za nas nije razumljiva odluka Saveta RRA. RTL, kao jedan od učesnika u konkursu, ispunjava kriterijume, poput iskustva u radio-difuziji, programske raznolikosti i finansijske serioznosti, koje je propisao Savet RRA”, naveo je Derus u pisanoj izjavi dostavljenoj Beti. On je dodao da Ambasada Nemačke pažljivo prati dalji postupak dodele frekvencija u Srbiji. „RTL je ugledna medijska kuća koja ima iskustvo u emitovanju programa širom Evrope, pa nas obrazloženje odluke Saveta RRA da RTL-u ne dodeli frekvenciju veoma zanima”, rekao je Derus.

    NEGODOVANJE KOŠAVE I TV HEPI

    TV Košava i Hepi negodovale su danas zbog kritika u javnosti povodom odluke RRA da im dodeli dozvolu za emitovanje programa na nacionalnoj mreži, ocenjujući ih kao tendenciozne i zlonamerne. TV Košava navodi da je spremna da u kratkom roku realizuje novu programsku šemu i dodaje da će negovati porodičnu programsku koncepciju s polučasovnim informativnim emisijama, ali i zabavnim i dokumentarnim emisijama.

    TV Hepi je zadovoljna odlukom RRA i obećala je da će sva deca u Srbiji imati svoj dvanaestočasovni program, jer će ta televizija program emitovati od 6.30 do 18.30 sati i da će Hepi i Košava ostati zasebna pravna lica.

    PROTEST SAVETA NACIONALNIH MANJINA

    Saveti nacionalnih manjina u SCG protestovali su zbog toga što RRA nije uvrstila njihove kandidate u sastav upravnih i programskih odbora javnih servisa Srbije i Vojvodine. Predsednica Nacionalnog saveta slovačke nacionalne manjine Ana Tomanova Makanova rekla je da je 13 nacionalnih saveta jednoglasno podržalo zajedničke kandidate upravnih i programskih odbora radiodifuznih ustanova Srbije i Vojvodine, ali da RRA nijednog nije imenovala. „Nacionalne manjine su velikim delom marginalizovane i izvlače se na površinu kad zatreba”, rekla je ona i naglasila da zakoni koji regulišu tu oblast striktno traže uključivanje nacionalnih manjina u donošenje odluka.

    Predsednik Bošnjačke nacionalne manjine Esad Džudžević rekao je da je RRA prekršila konvencije i međunarodna dokumenta o nacionalnim manjinama i Povelju o ljudskim i manjinskim pravima. „Odsustvo učešća nacionalnih manjina u oblasti informisanja je nedostatak želje da se vidi slika i s druge strane i da se informisanjem na javnim servisima većine o manjinama stvori multikulturalan ambijent”, rekao je on.

    Saveti nacionalnih manjina tražiće sastanak s predsednikom Skupštine Srbije Predragom Markovićem i premijerom Srbije Vojislavom Koštunicom. (B92, FoNet, Beta)


  2. #2
    Avatar von Vera

    Registriert seit
    14.11.2005
    Beiträge
    857
    und ich wundere mich noch warum ich nicht mehr bk empfange

  3. #3

    Registriert seit
    15.03.2006
    Beiträge
    1.142
    BK kann ich auch nicht empfangen........

  4. #4
    Avatar von Monte-Grobar

    Registriert seit
    16.06.2005
    Beiträge
    4.906
    Alda was gehtn :? :? :? :? :?

  5. #5
    jugo-jebe-dugo
    Schade um den Sender,dort gab es immer interessante Doku's und Politik Themen.

  6. #6
    Avatar von Sousuke-Sagara

    Registriert seit
    30.08.2005
    Beiträge
    7.770
    Karić ist weg und hat den Sender mit (nach Russland?) -genommen.

  7. #7
    Avatar von DarthRashkana

    Registriert seit
    14.02.2006
    Beiträge
    261
    was ist jetzt mit den übertragungsrechten für die fussball wm?

  8. #8

    Registriert seit
    15.03.2006
    Beiträge
    1.142
    Zitat Zitat von DarthRashkana
    was ist jetzt mit den übertragungsrechten für die fussball wm?
    würd mich mal auch interessieren..........

  9. #9
    jugo-jebe-dugo
    Gestern ging BK bei mir,hab zufällig um 2 Uhr Nachts angemacht.Da war eine Konferenz wo drüber geredet wurde warum und weshalb er abgeschaft wurde.Ich weiss nicht ob er jetzt immernoch geht,vieleicht ist er wieder frei.

  10. #10
    Avatar von Sousuke-Sagara

    Registriert seit
    30.08.2005
    Beiträge
    7.770
    Also ich hab' mal folgendes über BK gehört:

    Vorgeschichte:
    Warum sind im Kosovo keine russischen Soldaten mehr stationiert? Putin hat Serbien gesagt, dass sie sich um Kosovo kümmern werden wenn wir Serben Milosevic nicht an den Haag ausliefern. Damit wir keine Verpflichtungen gegenüber Moskau haben, hat Serbien dann die Russen aus dem Kosovo rausgeworfen damit wir uns von der Diktatur Milosevics befreien konnten.

    BK hat das erwähnt und so haben die eins aufs Dach bekommen.

    So hab' ich das gehört. :?

Ähnliche Themen

  1. 163 gema i me? još nije gotovo?
    Von GodAdmin im Forum B92
    Antworten: 0
    Letzter Beitrag: 24.06.2010, 14:30
  2. SP gotovo za Nejca Pe?nika
    Von GodAdmin im Forum B92
    Antworten: 0
    Letzter Beitrag: 19.06.2010, 15:30
  3. Uhapšeno gotovo 100 ekstremista
    Von GodAdmin im Forum B92
    Antworten: 0
    Letzter Beitrag: 24.03.2010, 20:30
  4. Gotovo je, Schumacher je potpisao
    Von GodAdmin im Forum News
    Antworten: 0
    Letzter Beitrag: 23.12.2009, 09:00
  5. U SAD-u gotovo 40 milijuna siromašnih
    Von GodAdmin im Forum News
    Antworten: 0
    Letzter Beitrag: 11.09.2009, 11:30