BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Seite 80 von 113 ErsteErste ... 307076777879808182838490 ... LetzteLetzte
Ergebnis 791 bis 800 von 1126

Wirtschaft Albaniens - Ekonomia e Shqipėrisė - Economy of Albania

Erstellt von Bloody, 19.05.2009, 21:23 Uhr · 1.125 Antworten · 128.157 Aufrufe

  1. #791
    Ohrid-Albaner
    Pėrfundojnė studimet mjedisore pėr gazsjellėsin Trans-Adriatik


    Tiranė, 17 prill - Financuesit e projektit tė gazsjellėsit Trans-Adriatik ua kanė dorėzuar autoriteteve shqiptare raportin mjedisor tė zonave, ku do tė kalojė tubacioni dhe impakti social qė do tė kėtė gazsjellėsi. Gazsjellėsi Trans- Adriatik Pipeline (TAP) ėshtė njė tubacion brenda Korridorit Jugor, i cili sjell gaz nga burime tė reja nė zonėn e Detit Kaspik drejt Evropės Perėndimore dhe Juglindore. Tubacioni prej 520 km do tė lidhė rrjetet ekzistuese tė gazit nė Greqi, do tė kalojė nėpėr Shqipėri dhe pėrfundon nė brigjet e Italisė Jugore, duke lejuar gazin qė tė rrjedhė drejtpėrdrejt nga Kaspiku drejt tregjeve evropiane.
    Parashikohet se gazsjellėsi do tė depėrtojė nė Shqipėri nga Greqia nė Miras tė rajonit tė Korēės. Pjesa shqiptare shtrihet nė njė gjatėsi tė pėrgjithshme prej 209 km deri nė bregdet, nė veri-perėndim tė Fierit, kurse pjesa detare, e cila kalon pėrmes detit Adriatik do tė jetė 60 km e gjatė.
    Kryeministri i Shqipėrisė, Sali Berisha, gjatė njė takimi disa kohė mė parė me pėrfaqėsuesit kryesorė tė firmave pjesėmarrėse, tė kryesuar nga drejtori ekzekutiv i kompanisė Statoil, Kjetil Tungland e cilėsoi kėtė projekt si tė mjaft tė rėndėsishėm nga pikėpamja ekonomike dhe politike, jo vetėm pėr Shqipėrinė, por pėr tė gjithė rajonin e Ballkanit.
    Ndėrsa menaxheri i Vlerėsimit tė Ndikimit Mjedisor dhe Social, Kai Schmidt Soltau theksoi se gazsjellėsi Trans-Adriatik ka krijuar mjaft besim nė Shqipėri.
    “Duke pėrfshirė aktivisht qeverinė dhe komunitetet vendore nė procesin e pėrzgjedhjes sė gjurmės qė nga fillimi i projektit, gazsjellėsi Trans-Adriatik ka qenė nė gjendje tė fitojė shumė mbėshtetje dhe tė krijojė besim nė Shqipėri. Qė prej fazave tė para, tė gjitha palėt e interesuara kanė pasur mundėsinė qė tė diskutojnė shqetėsimet e tyre me ne”, u shpreh Soltau.
    Nga ana tjetėr, drejtori i Shėndetit, Sigurisė dhe Mjedisit i gazsjellėsit Trans-Adriatik, Martin Ferguson, deklaroi se nė kėtė projekt janė pėrfshirė tė gjitha palėt e interesuara dhe kjo praktikė ka pasur mjaft sukses.
    “Ky proces pėrbėn njė shembull shumė tė mirė pėr kompanitė e tjera ndėrkombėtare tė cilat kanė si synim tė hapin biznese nė Shqipėri”, pohoi Martin Ferguson.
    Projekti Trans-Adriatik ėshtė njė prej investimeve tė huaja mė tė rėndėsishme nė Shqipėri dhe do tė ndihmojė nė zhvillimin e infrastrukturės energjetike duke nxitur kėshtu rritjen ekonomike, duke krijuar vende pune dhe duke zhvilluar aftėsitė vendore. Gjithashtu, gazsjellėsi do tė ndihmojė Shqipėrinė pėr tė pėrmbushur nevojat e saj pėr energji, duke sjellė gaz nga deti Kaspik nė tregun shqiptar dhe duke ofruar njė nxitje pėr infrastruktura tė ardhshme gazi nė vend.
    Aksionarėt e kėtij projekti janė: Kompania zvicerane EGL (42.5%), kompania norvegjeze (42.5%) dhe kompania gjermane E.ON Ruhrgas (15%).

    Pėrfundojnė studimet mjedisore pėr gazsjellėsin Trans-Adriatik - Ekonomi - Koha Net

  2. #792

    Registriert seit
    06.02.2011
    Beiträge
    2.743
    Organizata Botėrore e Doganave: Shqipėria, sukses kundėr trafikut


    Organizata Botėrore e Doganave ka vlerėsuar zhvillimin e deritanishėm tė doganave shqiptare.

    Sipas drejtorit tė pėrgjithshėm tė Doganave, Flamur Gjyrmishka, doganat shqiptare do tė mbėshteten nga kjo organizatė e cila do tė ofroje asistencė dhe bashkėpunim pėr zhvillimin e mėtejshėm tė sistemit doganor nė Shqipėri.

    Sipas Gjyrmishkės, Organizata Botėrore e Doganave nėpėrmjet trajnimeve dhe projekteve konkrete do tė ndihmojė qė administrata doganore t’i paraprijė integrimit tė vendit nė Bashkimin Europian.

    Organizata Botėrore e Doganave ka vlerėsuar pėrparimet qė janė bėrė si nė luftėn kundėr trafikut, ashtu edhe nė drejtim tė menaxhimit tė integruar tė kufijve.

    Kėto mesazhe doganave shqiptare i janė pėrcjellė nėpėrmjet sekretarit te pėrgjithshėm tė organizatės sė Doganave, Kunio Mikurija.




    Organizata Botėrore e Doganave: Shqipėria, sukses kundėr trafikut | ABC News

  3. #793
    IbishKajtazi
    Big guns vie to tap Azeri gas riches
    By David Blair in Baku

    Published: April 18 2011 20:12 | Last updated: April 18 2011 20:12

    An ugly mass of buildings, pipes and vents sprawled beside the Caspian Sea appears an unlikely beginning for Europe’s future energy supply.

    Yet the Sangachal terminal in Azerbaijan is designed to become the opening link in a new chain that will connect the European Union to another source of natural gas, reducing the continent’s dependence on Russia.

    EDITOR’S CHOICE
    Enclave dispute threatens future of gas project - Apr-18Aliyev’s balancing act soothes neighbours - Apr-18Energy Source blog - Apr-14Andrew gives Azerbaijan seal of approval - Mar-14Tymoshenko investigated over gas deal - Apr-11Beneath the Caspian’s waters, about 60 miles from the barren plain around Sangachal, lies the Shah Deniz field with 1,000bn cubic metres of gas. By 2017, this field’s second phase of development will have trebled Azerbaijan’s annual gas production to 24bn cu m, creating the opportunity to supply Europe.

    José Manuel Barroso, European Commission president, claimed to have seized that opportunity in January when he visited the country’s capital Baku and signed a “breakthrough” agreement to import Azerbaijan’s gas. While Azerbaijan might provide a convenient counterweight to Russia, the former Soviet republic is far from a model of stability. The authoritarian regime of Ilham Aliyev, president, has suppressed popular protests inspired by events in the Middle East. But the demonstrations do not threaten Mr Aliyev’s grip on power, nor his ambitions to turn his country into an important gas exporter.

    Everything rests on the construction of a pipeline to unite Azerbaijan’s gas with Europe’s customers. Three consortiums are vying to build this link and the final highly charged decision is set to come this year.

    “2011 is a decisive year,” said Murat Heydarov, a senior adviser in Socar, Azerbaijan’s state energy company. “In the future, we hope our gas will reach beyond our neighbours and go to European markets.”



    If so, this will help to remedy one of Europe’s strategic vulnerabilities. The EU’s 27 member states import some 60 per cent of their gas, with Russia the most important supplier, providing the EU with about a quarter of its needs. But this conceals wide variations in the dependence of individual countries. Finland, Estonia, Latvia and Lithuania rely on Russia for 100 per cent of their consumption, while four more EU members depend on Moscow for at least 70 per cent. Their potential vulnerability was driven home in 2009 when a dispute between Russia and Ukraine briefly cut off supplies.

    Once Shah Deniz’s expansion is complete, however, Azerbaijan will have 10bn cu m of gas to sell to Europe every year.

    BP, the British oil group, is the operator in a seven-member consortium aiming to invest some $20bn in “Shah Deniz 2”.

    Choosing the right pipeline will be the first crucial hurdle. The tension between politics and economics, inevitable in large energy projects, will be more acute than usual.

    The most ambitious contender is the Nabucco pipeline proposal, which the European Commission sees as the best option for connecting the continent to the energy reserves of the entire Caspian basin, embracing not only Azerbaijan but gas-rich neighbours, particularly Turkmenistan.

    Nabucco aims to build a pipeline running 2,400 miles, from Turkey to Austria along a route that would offer an alternative supply to those countries with the greatest dependence on Russia. Nabucco may have European political backing, but its plan is by far the costliest: the consortium’s public estimate is €7.9bn ($11bn) of capital expenditure. Its internal assessment, however, has since risen to $16bn, according to a person familiar with the situation, although a spokesman described this as “speculation”. An outside calculation of the pipeline’s cost is $20bn.

    Reinhard Mitschek, managing director of Nabucco, said: “It’s not important to be the cheapest. It’s important to be the most attractive. Nabucco will end up in Austria at the centre of the European gas hub. We can bring natural gas to each and every country in Europe, including the UK.”

    Nabucco’s annual capacity would be 31bn cu m – more than three times the amount of gas on offer from Azerbaijan. This reflects the ambition of the original plan, which involved bringing Iran’s gas reserves to Europe.

    Now that Iran is off limits, Nabucco is trying to “reinvent itself to bring gas from other sources in the Caspian or the wider Middle East region,” said Rodolphe Olard, managing director for natural resources at ING Bank.

    Nabucco would need about 20bn cu m of gas – twice the amount available from Azerbaijan – to allow it to offer a competitive tariff, said Riccardo Puliti, head of energy at the European Bank for Reconstruction and Development.

    But only two other countries could supply that extra gas – Turkmenistan and northern Iraq – and both raise a host of difficulties. Iraq’s central government would have to agree before the northern Kurdish region could export gas, and this permission is unlikely to be granted soon.

    As for Turkmenistan, another pipeline would have to be constructed beneath the Caspian to reach its gasfields. Russia and Iran insist they would have to agree first.

    Senior figures in the Shah Deniz consortium, who are concerned about getting the best tariff offer for sending their gas to Europe, are wary of a scheme that would rely on supplies coming from “nowhere”.

    Asked whether Nabucco would consider reducing its capacity, with possibility of scaling up in the future, a spokesman said this option had not been discussed and would have to be “decided by the shareholders”.

    The other contenders are cheaper and simpler, but their routes are less favourable: they end in Italy, rather than the European gas hub in Austria. The Trans-Adriatic Pipeline would mainly use existing infrastructure in Turkey and Greece and construct an 84-mile undersea link from Albania to Italy for €1.5bn. IGI Poseidon would follow a similar route, ending with a longer sub-sea link for €1.3bn. Both would have about one third of Nabucco’s capacity, geared to Azerbaijan’s exports.

    The Shah Deniz consortium has asked the rival pipelines to produce formal tariff offers by October 1. The partners will take the final decision, but Azerbaijan’s government will have the dominant say.

    Would economics or politics govern the final choice? Mr Heydarov insisted commercial viability would be the only factor. In the meantime, he said: “There’s not even a first among equals. All are equal.”
    Copyright The Financial Times Limited 2011. You may share using our article tools. Please don't cut articles from FT.com and redistribute by email or post to the web

    FT.com / Global Economy - Big guns vie to tap Azeri gas riches

  4. #794

    Registriert seit
    06.02.2011
    Beiträge
    2.743
    Albanian parliament adopts fiscal amnesty measure


    Parliament adopted a financial amnesty measure Thursday (April 21st) despite protests from the opposition. The amnesty covers all debts accumulated before 2008 in the form of fines and obligations on energy and water supply fees, vehicle fees and social insurance contributions. The main opposition Socialist Party (SP) accused the government of using the measure to win votes in the May 8th local elections. Opposition lawmakers urged the government to pull the draft back for discussion in hopes of reaching a broad consensus on the issue.



    Albanian parliament adopts fiscal amnesty measure (SETimes.com)

  5. #795

    Registriert seit
    06.02.2011
    Beiträge
    2.743
    Shkodėr, dy familje pajtohen pas tre vitesh ngujim


    Dy familje nė hasmėri prej kohėsh nė rajonin e Shkodrės, janė pajtuar tė dielėn me rastin e festės sė tyre, pashkėt.
    Bėhet fjalė pėr familje Deda dhe Kasneci, tė cilat ishin pėrfshirė nga njė konflikt pasi njė pjesėtar i njėrės prej familjes kishte aksidentuar pėr vdekje njė person tė familjes tjetėr.

    Pėr kėtė arsye, pjesėtarėt e familjes Deda ishin ngujuar prej kohėsh. Pajtimi midis dy familjeve ėshtė bėrė me ndėrmjetėsimin e kishės sė fshatin Gruda e Re, pjesė e komunės Rrethina. “Ne kishim kohė qė e ndiqnim nga afėr kėtė situatė", thotė prifti italian, dom Giovani Colombo, roli i tė cilėt ėshtė i madh nė zonat e mbi Shkodrės. Ai shtoi se pajtimi ėshtė bėrė edhe me ndihmėn e personave tė tjerė tė afėrm tė familjeve.

    Pėr tė shėnuar aktin e pajtimit, dy familjet kanė darkuar sė bashku nė banesėn e familjes Deda. Kjo familje ishte e ngujuar prej tre vitesh, pasi i biri i saj kishte aksidentuar pjesėtarin e familjes tjetėr, duke mos i dhėnė ndihmė mjekėsore.

    Fenomeni i ngujimit nė zonat e Shkodrės ėshtė i pėrhapur. Banorėt “mbajnė gjallė” ende Kanunin e Lekė Dukagjinit, edhe pse Shqipėria ka njė Kushtetutė qė siguron tė drejtat e shtetasve dhe ka gjykata qė marrin vendimet pėr autorėt e krimeve.



    Gazeta Start: Shkodėr, dy familje pajtohen pas tre vitesh ngujim


    Bravo, kjo eshte nje shembull shume e mire..


    Vetem Qeveria nuk mund ti zgjedh keto probleme, por edhe njeriu vet duhet me u angazhu.

  6. #796

    Registriert seit
    06.02.2011
    Beiträge
    2.743
    Pesė orientimet e ligjit tė ri pėr peshkimin


    Ministri i Mjedisit, Fatmir Mediu, paraqiti sot ligjin e pėr peshkimin, i hartuar me asistencė tė Projektit IPA.
    Ai sqaroi se ky ligj ėshtė sipas standardeve evropiane, ēka do tė shėrbejė pėr tė ndihmuar sektorin e peshkimit dhe zhvillimit tė tij. Mediu tha se potencialet e zhvillimit te sektorit te peshkimit dhe akuakulturės nė Shqipėri janė tė mėdha, ndėrkohė, sipas tij, ligji do tė sigurojė ruajtjen e rezervave peshkore nė vend dhe shfrytėzimin racional tė tyre.

    "Nė mėnyrė tė domosdoshme duhet tė konsiderojė gjithė tregun e peshkimit pėrfshi atė evropian dhe global, duke pasur parasysh qė janė tregje shumė konservatore dhe kėrkojnė politika specifike nė mėnyrė qė nė procesin e anėtarėsimit nė BE tė garantojmė identitetin tonė, por nga ana tjetėr tė garantojmė mundėsitė dhe potencialet tona pėr tė rritur mundėsitė e kapacitet e pėrfshirje se nė kėtė treg peshkimi", tha Mediu.

    Kreu i Ministrisė sė Mjedisit, tha gjithashtu se pėr tė pasur njė sektor modern peshkimi, ėshtė me rėndėsi edhe kontrolli i kėtij aktiviteti. “Ky aktivitet shikohet si njė hallke qe garanton zbatimin e politikave menaxhuese. Pa njė peshkim tė rregulluar dhe njė zbatim tė rregullave tė vendosura nuk mund tė flitet pėr hartim tė politikave mbėshtetėse", vijoi ai.

    Ligji i ri orientohet nė pesė fusha kryesore, bazuar nė pesė grupe rregulloresh tė rėndėsishme tė Bashkimit Evropian, ndėr tė cilat fushėn e kontrollit, nė lidhje me sistemin e kontrollit tė aktivitetit te peshkimit, masat menaxhuese pėr shfrytėzimin e qėndrueshėm tė burimeve peshkore ne detin Mesdhe, mbėshtetja e sektorit nėpėrmjet politikės strukturore, etj.



    Gazeta Start: Pesė orientimet e ligjit tė ri pėr peshkimin

  7. #797

    Registriert seit
    06.02.2011
    Beiträge
    2.743
    Nisin punimet pėr autostradėn Tiranė-Elbasan

    Nisėn sot punimet pėr ndėrtimin e autostradės Tiranė –Elbasan, e cila do tė shkurtojė distancėn nė mes dy qyteteve nė 31.7 km, e pėr rrjedhojė shkurton dhe kohėn e udhėtimit nga rreth njė orė nė 15 minuta.
    Kjo autostradė, nė tė cilėn do tė mund tė lėvizet me 120 km/orė, do ta shndėrrojė Elbasanin nė qytetin mė tė afėrt me Tiranėn brenda 18 muajve, kohė nė tė cilėn do tė pėrmbyllet projekti.

    Pas rrugės sė kombit (Durrės-Kukės), ky ėshtė projekti i dytė mė i madh i realizuar nė historinė e kombit Shqiptar.

    Kryeministri i Shqipėrisė, Sali Berisha, shprehu kėnaqėsinė e madhe se kjo pranverė shėnon fillimin e shndėrrimit nė realitet tė ėndrrės sė miliona e miliona udhėtarėve pėr njė tunel nė kodrat e Kėrrabės dhe pėr tė mbėrritur mė shpejt nė Tiranė.

    “Me kėtė autostradė, Tirana, Durrėsi dhe Elbasani shndėrrohen nė njė treg tė pėrbashkėt...Me kėtė autostradė Tirana shndėrrohet nė njė nga metropolet mė tė mėdha tė Evropės Juglindore dhe mė gjerė”, theksoi kryeministri Berisha.


    Gazeta Start: Nisin punimet pėr autostradėn Tiranė-Elbasan



  8. #798

    Registriert seit
    06.02.2011
    Beiträge
    2.743
    Agreement signed to improve Albania's water supply system close to the Oher Lake


    An agreements was signed on Wednesday, April 27, to improve Albania's water supply system close to the Oher Lake reach a value of nearly Euro 12 million. Minister Sokol Olldashi signed two agreements with German Ambassador to Albania, Carola Muller-Holtkemper. The first agreement, which reaches a value of Euro 10 million, is part of the project for the environmental protection of the Oher Lake. Meanwhile, the second agreement will serve to compile the master-plan for the water supply system. These investments are loans and grants of the German government, which will be taken from KFW Bank. These projects will supply water to the citizens of Pogradec Albania and several villages, and they will help in organizing the water supply system and the sewerage system in the Oher Lake reports Alsat.



    Balkans.com Business News : Agreement signed to improve Albania's water supply system close to the Oher Lake

  9. #799
    Avatar von El Malesor

    Registriert seit
    23.10.2008
    Beiträge
    5.429
    Arrestohet Gjon Lucaj nga Malėsia

    02/05/2011 19:00:00






    Tuz, Malėsi (2 maj 2011) - Policia shqiptare dje nė pikėn kufitare Qafė-Morinė, sipas urdhėr-arrestit nga Interpoli i Mali tė Zi, arrestoi Gjon Lucaj (39) nga Malėsia. Lucaj ishte i akuzuar dhe u dėnua me 3 vjet e 3 muaj burgim nga qyqi i lartė i Podgoricės nė kuadėr tė aksionit famėkeq tė 9 shtatorit tė 2006-tės “Fluturimi i Shqiponjės”.
    Tetėmbėdhjetė (18) tė arrestuarit e kėtij aksioni janė dėnuar me 51 vjet heqje lirie, nė maj 2008, e ndėrsa janė arrestuar nė 9 shtator 2006, disa ditė para zgjedhjeve tė para tė pėrgjithshme nė Mal tė Zi.
    Organizata pėr tė drejtat e njeriut nė Mal tė Zi dhe ato ndėrkombėtarė kėtė aksion e kanė kritikuar me akuza pėr shkelje tė drejtave tė njeriut, tortura dhe krim ndaj tė arrestuarve dhe familjeve tė tyre.
    Akuza ndaj 18 tė arrestuarve ishte se kanė pėrgatitur kryengritje tė armatosur nė Malėsi, me qėllim tė krijimit tė trojeve etnike shqiptare.
    Interpoli shqiptar, arreston tė arratisurin e drejtėsisė Malazeze

    Tiranė, 1 maj 2011 - Njė i kėrkuar nga drejtėsia e Malit tė Zi ėshtė vėnė nė prangat e policisė gjatė ditės sė sotme nė Pikėn e Kalimit Kufitar Qafė- Morinė.
    Gjon Lucaj i moshės 39 vjeēare, ishte shpallur nė kėrkim ndėrkombėtar nga policia Malazeze, pasi ishte dėnuar me 3 vjet e 3 muaj burgim.
    Policia kufitare ndėrsa ka qenė duke kontrolluar dokumentet dhe tė dhėnat e tij e ka identifikuar dhe e ka ndaluar 39 vjeēarin, pėr t’ia dorėzuar mė pas homologėve tė shtetit fqinj.
    Burime zyrtare nga policia bėjnė me dije se brenda pak ditėsh do tė kryhet edhe ekstradimi i tij drejt Malit tė Zi ku pritet qė Lucaj tė vuajė edhe dėnimin. /NOA/




    Tash edhe vllau po na gjykon. Turp per Shqipnine!

  10. #800

    Registriert seit
    06.02.2011
    Beiträge
    2.743
    Inaugurohet godina e re e trafikut ajror, investim 12.5 milionė euro


    Inaugurohet godina e re e kontrollit tė trafikut ajror, me vlerė 12.5 milionė euro. Me ndėrtimin e kėsaj godine pritet tė shtohen fluturimet ajrore, duke synuar deri 200 mijė fluturime nė vit.

    Nė ceremoninė e inaugurimit merrnin pjesė, ministri I Transporteve, Sokol Olldashi, Ambasadori i Shteteve tė Bashkuara tė Amerikės, Aleksandėr Arvizu dhe pėrfaqėsues tė tjerė tė Agjencisė Ndėrkombėtare tė Trafikut Ajror.

    Ndėrtimi i Godinės sė Re tė Kontrollit Ajror do tė sjellė avantazhe maksimale pėr qarkullimin ajror, duke rritur cilėsinė e shėrbimit tė fluturimeve, duke shkurtuar korridoret ajrore etj.

    Kėto do tė sjellin zgjidhjen e problemeve tė kapaciteteve tė hapėsirave nė rajon dhe Europė.
    Kjo godinė ėshtė ndėrtuar me ndihmėn e specialistėve tė partnerit amerikan “Loking Martin”.



    Inaugurohet godina e re e trafikut ajror, investim 12.5 milionė euro | ABC News

LinkBacks (?)


Ähnliche Themen

  1. Antworten: 5314
    Letzter Beitrag: 18.01.2017, 11:31
  2. Antworten: 3081
    Letzter Beitrag: 16.01.2017, 03:01
  3. Antworten: 161
    Letzter Beitrag: 27.12.2016, 19:13
  4. Antworten: 207
    Letzter Beitrag: 07.08.2016, 20:11
  5. Wirtschaft der Türkei - Türkiye Ekonomisi - Economy of Turkey
    Von Kelebek im Forum Die Wirtschaftskrise
    Antworten: 680
    Letzter Beitrag: 29.05.2011, 15:16