BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Seite 134 von 553 ErsteErste ... 3484124130131132133134135136137138144184234 ... LetzteLetzte
Ergebnis 1.331 bis 1.340 von 5522

Wirtschaft Griechenlands - Οικονομία της Ελλάδας - Economy of Greece

Erstellt von Dikefalos, 07.06.2011, 14:51 Uhr · 5.521 Antworten · 295.950 Aufrufe

  1. #1331
    evropi
    Αεροδρόμιο Ελ.Βενιζέλος: σε ελεύθερη πτώση ο τουρισμός λόγω των ακριβών τελών
    31-05-2012


    Σε τουριστική απομόνωση οδηγείται η χώρα, με τη μία αεροπορική εταιρία μετά την άλλη να διακόπτουν τα δρομολόγιά τους προς την Ελλάδα, λόγω των υψηλών χρεώσεων στο «Ελ. Βενιζέλος» και της μειωμένης ζήτησης.


    Τον κώδωνα του κινδύνου για την κατάσταση που τείνει να διαμορφωθεί στον κλάδο των αερομεταφορών κρούουν οι τουριστικοί φορείς μιλώντας στην ΕΞΠΡΕΣ, ενώ παράλληλα επαναλαμβάνουν τα διαχρονικά αιτήματά τους για διαμόρφωση ανταγωνιστικού πλαισίου με στόχο την προσέλκυση αεροπορικών εταιριών.


    «Ο πρώην υπουργός Μεταφορών Μάκης Βορίδης είχε δεσμευτεί για 50% μείωση του σπατοσήμου», τονίζει ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ Ανδρέας Ανδρεάδης στην ΕΞΠΡΕΣ. «Όσο οι αεροπορικές εταιρίες δεν βλέπουν να αλλάζει η τιμολογιακή πολιτική, που αυτή τη στιγμή προβλέπει υπερβολικές και καταχρηστικές χρεώσεις για το αεροδρόμιο των Αθηνών, θα εγκαταλείπουν τη χώρα», επισημαίνει ο πρόεδρος του ΗΑΤΤΑ Γιώργος Τελώνης.


    Ταυτόχρονα, ο γενικός διευθυντής του ΣΕΤΕ Γιώργος Δρακόπουλος επισημαίνει: «Μόλις ομαλοποιηθεί η πολιτική και στη συνέχεια η οικονομική κατάσταση, η ζήτηση θα ανακάμψει. Παράλληλα, πρέπει να εφαρμόσουμε μια πολιτική αερομεταφορών με 2 κυρίαρχους στόχους: τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας των ελληνικών αερομεταφορέων και την ανάπτυξη των αεροδρομίων με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια».


    Υπενθυμίζεται ότι έχει προηγηθεί η αποχώρηση σημαντικών εταιριών:
    1. Τις πτήσεις της προς την Ελλάδα αποφάσισε να διακόψει στις 26 Οκτωβρίου 2012 η αμερικανική Delta, η μόνη εταιρία που συνέδεε απευθείας την Ελλάδα με την Αμερική. Η μόνη πτήση που θα συνδέει απευθείας την Ελλάδα με την Αμερική, κι αυτό μόνο για τη θερινή περίοδο, είναι η US Airways, που θα πετάει από τη Φιλαδέλφεια προς την Αθήνα. Υπενθυμίζεται ότι νωρίτερα τις πτήσεις της είχε διακόψει η Ολυμπιακή και στη συνέχεια η αμερικανική Continental.


    2. Την περασμένη εβδομάδα n Singapore Airlines ανακοίνωσε ότι προχωρά στην αναστολή των δρομολογίων της προς Abu Dhabi και Αθήνα, λόγω της συνεχούς μειωμένης κερδοφορίας των δύο γραμμών. Οι τελευταίες πτήσεις θα αναχωρήσουν από τη Σιγκαπούρη στις 26 Οκτωβρίου 2012.


    3. Η TAP, η οποία είχε ξεκινήσει τη σύνδεση Αθήνα - Λισαβόνα τον Ιούνιο του 2011, θα σταματήσει τον Οκτώβριο.
    4. Η Thai έχει διακόψει τα δρομολόγιά της στην Ελλάδα από το Νοέμβριο του 2011.
    5. Το ίδιο και η εθνική αεροπορική εταιρία του Μπαχρέιν, η GULF-AIR.


    Πηγή:express.gr

  2. #1332
    evropi
    edit

  3. #1333
    Avatar von El Greco

    Registriert seit
    08.01.2011
    Beiträge
    1.746
    Κινεζική επένδυση 2 δισεκ. ευρώ στο παλιό αεροδρόμιο της Λάρνακας
    04/06/2012 11:30



    Εκτοξεύεται στα δύο δισεκατομμύρια, από εξακόσια εκατομμύρια ευρώ που ήταν αρχικά, το ύψος της κινεζικής επένδυσης στο παλαιό αεροδρόμιο Λάρνακας.
    Πληροφορίες του ΡΙΚ αναφέρουν ότι ο Κινέζος επιχειρηματίας Γιανγκ Τσι έχει ήδη εξασφαλίσει την έγκριση της κρατικής τράπεζας επενδύσεων της Κίνας.
    Εξάλλου, ο υπουργός Συγκοινωνιών Ευθύμιος Φλουρέντζου ζήτησε επιτακτικά η πρώτη φάση του έργου προχωρήσει ταυτόχρονα με τη δεύτερη φάση.
    Η πρώτη φάση αφορά την ανέγερση τεράστιου εμπορικού έργου προώθησης κινεζικών προϊόντων και η δεύτερη τα παρεμφερή οφέλη, δηλαδή τα εργοστάσια ελαφράς βιομηχανίας για συναρμολόγηση επίπλων, τηλεοράσεων, ίσως και ηλεκτρονικών υπολογιστών.
    Για τα διάφορα νομικά ζητήματα, ο κ. Φλουρέντζου τόνισε ότι τα πάντα βρίσκονται υπό τον συνεχή έλεγχο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, που παρακολουθεί πώς εξελίσσεται η κατάσταση, ώστε να γίνουν όλες οι διαδικασίες με σωστό τρόπο.
    Διαβεβαίωσε ταυτόχρονα ότι η επένδυση θα προχωρήσει, εφόσον διαπιστωθεί ότι διασφαλίζει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τα καλώς νοούμενα συμφέροντα του κυπριακού κράτους.

  4. #1334

    Registriert seit
    01.06.2012
    Beiträge
    44
    fake and gay

  5. #1335
    evropi
    Zitat Zitat von El Greco Beitrag anzeigen
    Κινεζική επένδυση 2 δισεκ. ευρώ στο παλιό αεροδρόμιο της Λάρνακας
    04/06/2012 11:30


    Und jetzt diese Nachricht auf Nichts ist Verlass

    Πιθανή ματαίωση της μεγάλης κινεζικής επένδυσης στο παλιό αεροδρόμιο της Λάρνακας
    03-06-2012


    Προς ναυάγιο οδηγείται ενδεχομένως η μεγάλη επένδυση της κινεζικής εταιρείας Triple Five στο παλαιό αεροδρόμιο της Λάρνακας για τη δημιουργία εκθεσιακού χώρου προϊόντων κινεζικών εταιρειών για εξαγωγή στην Ευρώπη, την Αφρική και τη Μέση Ανατολή.

    Σύμφωνα με πληροφορίες που μετέδωσε το ημικρατικό Ραδιοφωνικό Ιδρυμα Κύπρου, τα εμπόδια είναι οικονομικής φύσης, ενώ υπάρχουν και νομικά κωλύματα, κυρίως όσον αφορά την επέκταση του συμβολαίου διαχείρισης του παλαιού αεροδρομίου από τα 19 χρόνια, όπως προβλέπεται στο συμβόλαιο με τη "Hermes Airports", στα 50 χρόνια, που η κινεζική εταιρεία ζητά.

    Διυπουργική επιτροπή, που συνεδρίασε παρουσία του Γενικού Εισαγγελέα, αποφάσισε να ζητήσει διευκρινήσεις για την οικονομική πρόταση, που υπέβαλε η κινεζική εταιρεία καθώς και για την συμφωνία μεταξύ της εταιρείας και της "Hermes Airports". Ο υπουργός Συγκοινωνιών Ευθύμιος Φλουρέντζου δήλωσε ότι υπάρχει ενδεχόμενο να ναυαγήσει η επένδυση, αν δεν ικανοποιηθούν οι στόχοι που είχαν τεθεί, μεταξύ των οποίων είναι η δημιουργία θέσεων εργασίας και η εξυπηρέτηση της τουριστικής υποδομής στην περιοχή της Λάρνακας.

  6. #1336
    evropi
    Η επανάσταση της μπύρας από την Κερκυραϊκή Μικροζυθοποιία
    Πηγαίνει την μπύρα του Ομήρου, την Ionian Epos στην Αυστραλία και ετοιμάζει στις αρχές Μαΐου μια νέα μοναδική παγκοσμίως μπύρα η ανατρεπτική μικροζυθοποιία της Κέρκυρας
    29 Μαρ 2012 - 06:24

    της Αθανασίας Μπίδιου
    abidiou@voria.gr
    Αν και μικρή στο μέγεθος, η Κερκυραϊκή Μικροζυθοποιία κάνει μεγάλο θόρυβο σε όλο τον κόσμο παρουσιάζοντας καινοτόμα προϊόντα, όπως η μπύρα Ionian Epos η οποία είναι εμπνευσμένη από μια αναφορά του Ομήρου για τον κρίθινο οίνο που διέθετε ο βασιλιάς Αλκίνοος των Φαιάκων. Με τη συγκεκριμένη μπύρα, που κυκλοφόρησε το 2011 η Κερκυραϊκή Μικροζυθοποιία θα προχωρήσει το φετινό χειμώνα για πρώτη φορά σε οργανωμένες εξαγωγές και μάλιστα στην μακρινή Αυστραλία. Και λέμε οργανωμένες γιατί η εταιρεία διαθέτει ήδη τις μπύρες της σε ιδιώτες σε όλο τον κόσμο, που είτε τη μαθαίνουν ως τουρίστες στη διάρκεια των διακοπών τους στην Κέρκυρα είτε την ανακαλύπτουν στο διαδίκτυο.
    Όπως τονίζει στη Voria.gr ο εμπνευστής και επικεφαλής της εταιρείας Σπύρος Καλούδης η Ionian Epos έχει κάνει ήδη τον γύρο του κόσμου, καθώς 2.800 χρόνια μετά την πρώτη αναφορά του Ομήρου δημιουργήθηκε μια μοναδική μπίρα διπλής ζύμωσης, με περιεκτικότητα 7,5% αλκοόλ. Παρασκευάζεται με τις καλύτερες ποικιλίες κριθαριών, λυκίσκων, μαγιάς και αγνού μελιού ανθέων, χωρίς την προσθήκη συντηρητικών, ζάχαρης ή άλλων πρόσθετων. Την επιτυχία της Ionian Epos θέλει να επαναλάβει η Κερκυραϊκή Μικροζυθοποιία με μια νέα μπύρα, που θα είναι μοναδική στην παγκόσμια αγορά και θα κυκλοφορήσει στις αρχές Μαΐου.
    Ο κ.Καλούδης εμπνεύστηκε την ιδέα της Κερκυραϊκής Μικροζυθοποιίας και την υλοποίησε το 2009 μαζί με άλλους λάτρεις της μπύρας με στόχο να βάλει το δικό του λιθαράκι σε μια επανάσταση της μπύρας στην Ελλάδα. «Πίστευα και πιστεύω ακόμη ότι είναι ντροπή οι τουρίστες, οι Γερμανοί, οι Άγγλοι και οι Ολλανδοί να μην βρίσκουν τοπικές μπύρες στην Ελλάδα. Τα τοπικά προϊόντα ενδυναμώνουν την ταυτότητα μιας περιοχής. Η Κέρκυρα χρειαζόταν ένα προϊόν με ισχυρή ταυτότητα. Είμαστε υπερήφανοι που το παράγουμε και εισπράττουμε καθημερινά από τον ξένο καταναλωτή μπράβο», αναφέρει ο κ.Καλούδης προσθέτοντας ότι η Κερκυραϊκή Μικροζυθοποιία αγκαλιάστηκε από την αρχή από το νησί.
    Η επένδυση για τον εξοπλισμό του χειροποίητου ζυθοποιείου στον Αρίλλα, ένα μικρό χωριό της Βόρειας Κέρκυρας ξεπέρασε το 1 εκατ.ευρώ και ενισχύθηκε από τον αναπτυξιακό νόμο. Η παραγωγική δυναμικότητα του ζυθοποιείου είναι περίπου 60 τόνους/μήνα, όριο που αναμένεται να το φθάσει εφέτος η εταιρεία. Το 2011 η παραγωγή έφθασε τα 2.500 εκατόλιτρα ή 600.000 μικρές φιάλες και αναμένεται να αυξηθεί περαιτέρω το 2012. Λόγω της μικρής παραγωγής οι μπύρες της Κερκυραϊκής Μικροζυθοποιίας διανέμονται εκτός από την αγορά της Κέρκυρας μόνο σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Η εταιρεία έπιασε σε τζίρο τις 400.000 ευρώ το 2011, αναμένει να παρουσιάσει για πρώτη φορά κέρδη το 2012 και απασχολεί σε εποχιακή βάση επτά εργαζόμενους.
    «Δεν μας ενδιαφέρει να μεγαλώσουμε, αλλά να δημιουργηθούν και άλλες μικροζυθοποιίες στην Ελλάδα, ώστε να αναπτυχθεί ο κλάδος και να δημιουργηθούν νέες θέσεις εργασίας. Αυτό δεν μπορεί να γίνει όσο η ελληνική νομοθεσία είναι εχθρική για τις μικροζυθοποιίες και θυμίζει Ζιμπάμπουε», υπογραμμίζει ο κ.Καλούδης, ο οποίος σημειώνει ότι «είναι μονόδρομος για την Ελλάδα να παράγει και πρέπει με κάθε τρόπο η πολιτεία να διευκολύνει τους Έλληνες που θέλουν να παράγουν».
    Η Κερκυραϊκή Μικροζυθοποιία διαθέτει δύο ale, αφροζυμωτές μπύρες με την ετικέτα «Corfu Beer»: τη Real Ale Special (ξανθοκόκκινη με φρουτώδες άρωμα) και τη Real Ale Bitter (καστανόχρωμα με ελαφρά πικρή γεύση). Μάλιστα, είναι η μοναδική ζυθοποία που παράγει Real Ale στην Νοτιοανατολική Ευρώπη. Επίσης, κυκλοφορεί τρεις μπύρες με την ετικέτα Ionian: την ξανθιά Royal Ionian που βασίζεται σε παλιά τσέχικη συνταγή, την φρέσκια lager Ionian Gold και την Ionian Epos. «Επιμένουμε στη φιλοσοφία του φρέσκου, όλες μας οι μπύρες διακινούνται με ψυγεία και φυλάσσονται σε ψυγεία. Μας αρέσει να είμαστε μια ανατρεπτική εταιρεία», εξηγεί ο κ.Καλούδης.

  7. #1337
    Avatar von El Greco

    Registriert seit
    08.01.2011
    Beiträge
    1.746
    Zitat Zitat von evropi Beitrag anzeigen
    Und jetzt diese Nachricht auf Nichts ist Verlass

    Πιθανή ματαίωση της μεγάλης κινεζικής επένδυσης στο παλιό αεροδρόμιο της Λάρνακας
    03-06-2012


    Προς ναυάγιο οδηγείται ενδεχομένως η μεγάλη επένδυση της κινεζικής εταιρείας Triple Five στο παλαιό αεροδρόμιο της Λάρνακας για τη δημιουργία εκθεσιακού χώρου προϊόντων κινεζικών εταιρειών για εξαγωγή στην Ευρώπη, την Αφρική και τη Μέση Ανατολή.

    Σύμφωνα με πληροφορίες που μετέδωσε το ημικρατικό Ραδιοφωνικό Ιδρυμα Κύπρου, τα εμπόδια είναι οικονομικής φύσης, ενώ υπάρχουν και νομικά κωλύματα, κυρίως όσον αφορά την επέκταση του συμβολαίου διαχείρισης του παλαιού αεροδρομίου από τα 19 χρόνια, όπως προβλέπεται στο συμβόλαιο με τη "Hermes Airports", στα 50 χρόνια, που η κινεζική εταιρεία ζητά.

    Διυπουργική επιτροπή, που συνεδρίασε παρουσία του Γενικού Εισαγγελέα, αποφάσισε να ζητήσει διευκρινήσεις για την οικονομική πρόταση, που υπέβαλε η κινεζική εταιρεία καθώς και για την συμφωνία μεταξύ της εταιρείας και της "Hermes Airports". Ο υπουργός Συγκοινωνιών Ευθύμιος Φλουρέντζου δήλωσε ότι υπάρχει ενδεχόμενο να ναυαγήσει η επένδυση, αν δεν ικανοποιηθούν οι στόχοι που είχαν τεθεί, μεταξύ των οποίων είναι η δημιουργία θέσεων εργασίας και η εξυπηρέτηση της τουριστικής υποδομής στην περιοχή της Λάρνακας.
    Nai tora omos eklise! an dei stis imerominies apo ta arthra tha katalaveis

  8. #1338
    evropi
    Zitat Zitat von El Greco Beitrag anzeigen
    Nai tora omos eklise! an dei stis imerominies apo ta arthra tha katalaveis

    Du hast Recht.... aber ich werde es erst glauben wenn es fertig ist....
    Es kann noch sehr viel geschehen...

  9. #1339
    Avatar von -JD-

    Registriert seit
    19.10.2008
    Beiträge
    827
    Παρ' ολίγο πλεόνασμα στο 4μηνο

    Παρ΄ ολίγον πλεόνασμα σε πρωτογενές επίπεδο εμφάνισε ο προϋπολογισμός το πρώτο τετράμηνο του έτους αν και το έλλειμμα γενικής κυβέρνησης καταγράφει σημαντική αύξηση σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα.

    Όπως προκύπτει από τα επίσημα στοιχεία του υπουργείου Οικονομικών στο πρώτο τετράμηνο του έτους, το πρωτογενές έλλειμμα γενικής κυβέρνησης περιορίστηκε δραστικά σε μόλις 18 εκατ. ευρώ από 1,481 δισ. ευρώ το αντίστοιχο περυσινό διάστημα. Παράλληλα όμως, υπό το βάρος σχεδόν διπλάσιων δαπανών τόκων (από 3,990 δισ. ευρώ αυξήθηκαν σε 7,598 δισ. ευρώ) το έλλειμμα γενικής κυβέρνησης αυξήθηκε από 5,470 δισ. ευρώ στο τέλος Απριλίου 2011 σε 7,616 δισ. ευρώ τον Απρίλιο του 2012.

    http://www.euro2day.gr/news/economy/...9/Article.aspx


    Das Defizit in den ersten 4 Monaten lag bei 7.616 Mrd. und ohne die Zinsausgaben bei lediglich 18 Mio.

  10. #1340
    Avatar von Dikefalos

    Registriert seit
    10.10.2010
    Beiträge
    11.403
    25 δισ. ευρώ σε 5 χρόνια από Ρωσία για αμυντικές βιομηχανίες, λιμάνια, δίκτυα κλπ


    05-06-2012 14:18:58
    107

    Υψηλό ενδιαφέρον αγοράς για συγκεκριμένους τομείς και συγκεκριμένες κρατικές εταιρείες επιδεικνύει η Ρωσία και έχει ήδη καταθέσει ή πρόκειται να καταθέσει προτάσεις. Σύμφωνα με πληροφορίες του defencenet.gr οι προτάσεις της Ρωσίας θα συζητηθούν στο 1ο Ελληνο-Ρωσικό Οικονομικό Φόρουμ με θέμα «Ελλάδα - Nέες Δυνατότητες Επενδυτικής Συνεργασίας». που διοργανώνεται από το το Ελληνο-Ρωσικό Εμπορικό Επιμελητήριο (ξεκινά αύριο) στη Μόσχα.
    Οι ρωσικές εταιρίες έχουν ήδη καταθέσει προτάσεις εξαγοράς του πλειοψηφικού ποσοστού σε ΔΕΠΑ και ΟΣΕ και ετοιμάζονται να καταθέσουν προτάσεις για αγορά τουλάχιστον τριών λιμένων στην κεντρική και δυτική Ελλάδα, όπως επίσης ενδιαφέρονται στο χώρο των αμυντικών βιομηχανιών να αγοράσουν μία εκ των ΕΛΒΟ, ΕΑΣ, αλλά και να επενδύσουν για την δημιουργία εργοστασίου κατασκευής αεροσκαφών, δηλαδή μια δεύτερη ΕΑΒ (αφού η ΕΑΒ έχει κρατηθεί εκτός του προγράμματος αποκρατικοποιήσεων).
    Αυτό βέβαια σε περίπτωση που κερδίσουν το πρόγραμμα του νέου εκπαιδευτικου αεροσκάφους προωθημένης εκπαίδευσης (ΝΑΠΕΕ) της ΠΑ, όπου έχουν καταθέσει υποψψηφιότητα για το ΥΑΚ-130 το οποίο είναι το ακριβές δίδυμο αεροσκάφος με το ιταλικό Μ-346 της Alenia, αλλά στην ... μισή τιμή!
    Για ΕΛΒΟ και ΕΑΣ είναι διατεθειμένη η Ρωσία να δαπανήσει σημαντικά ποσά με την κρατική εταιρεία Rosoboronexport να έχει έτοιμο project plan που να προβλέπει έναν καθαρά εξαγωγικο χαρακτήρα στις δύο εταιρείες.
    Για την ΕΛΒΟ το ιδιαίτερο ελκυστικό χαρακτηριστικό της, όπως αναφέρουν ρωσικές πηγές, είναι το χαμηλό χρέος της και οι δυννατότητες επέκτασης των κατασκευαστικών προγραμμάτων της. Για τα ΕΑΣ πολλά θα κριθούν από το αν η ακίνητη περιουσία της εταιρείας θα περιληφθεί στα υπό αποκρατικοποίηση στοιχεία.
    Για τις άλλες εταιρείες και ειδικά για τον ΟΣΕ, μόνο ο ρωσικός οργανισμός σιδηροδρόμων έχει υποβάλλει συνολική πρόταση αγοράς ολόκληρου του οργανισμού μαζί με την "Τραινοσέ" σε αντίθεση με την γαλλική εταιρεία σιδηροδρόμων και μια ... ρουμανική που θέλουν να τεμαχίσουν την εταιρεία και να πάρουν μονο τα φιλέτα.
    Σημαντικό ενδιαφέρον έχουν επιδείξει και για τα ναυπηγεία: Η Ελευσίνα ή έστω μόνο το Νέωριο από τον όμιλο, αλλά και τα ΕΝΑΕ τα οποία "υποφέρουν" από αναξιόπιστο ιδιοκτησιακό καθεστώτα εδώ και χρόνια, βρίσκονται στο μικροσκόπιο των ρωσικών ναυπυγείων της Βόρειας Θάλασσας.
    Η συνολική οικονομικη αξία των προτάσεων των ρωσικών εταιρειών δεν μπορεί να υπολογιστεί επακριβώς, αλλά ξεπερνά τα 15 δισ. ευρώ σε πρώτη φάση, ενώ οι ίδιοι οι Ρώσοι υπολογίζουν πως λόγω των υπεραξιών που θα αποκτηθούν θα επιτραπεί η επένδυση τουλάχιστον άλλων 10 δισ. ευρώ σε ορίζοντα πενταετίας.
    Kαι το σημαντικότερο, ίσως, όλων: Η Ρωσία δεν ενδιαφέρεται αν θα είμαστε εντός ή εκτός ευρώ για α προχωρήσει σε αυτές τις επενδύσεις, ίσως το ακριβώς αντίθετο: Δεν θα ήταν καθόλου αρνητικό να είχαμε υιοθετήσει εθνικό νόμισμα, αφού η αξία των επενδύσεών της θα ήταν πολλαπλάσια.
    Για τη διοργάνωση του Φόρουμ με το Επιμελητήριο συνεργάζονται στη Ρωσία το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο της Ρωσίας, η Ρωσική Ένωση Βιομηχάνων και Επιχειρηματιών, η Ένωση Ρωσικών Τραπεζών, το Επιμελητήριο της Μόσχας, ενώ στην Οργανωτική Επιτροπή θα συμμετάσχουν επιφανείς Ρώσοι επιχειρηματίες και αξιωματούχοι των υπουργείων Βιομηχανίας και Άμυνας. Από την ελληνική πλευρά, στη διεξαγωγή του Φόρουμ συνεργάζονται με το Ελληνο-Ρωσικό Εμπορικό Επιμελητήριο και στηρίζουν τη διοργάνωσή του το Χρηματιστήριο Αθηνών, Attica Finance, Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων, ενώ βασικοί συνεργαζόμενοι φορείς είναι ο ΣΕΒ, Invest in Greece, Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου ΑΕ και Τράπεζα Κύπρου.

Ähnliche Themen

  1. Antworten: 276
    Letzter Beitrag: Gestern, 22:01
  2. Antworten: 3181
    Letzter Beitrag: 18.03.2017, 11:42
  3. Antworten: 1128
    Letzter Beitrag: 22.02.2017, 18:37
  4. Antworten: 207
    Letzter Beitrag: 07.08.2016, 19:11
  5. Wirtschaft der Türkei - Türkiye Ekonomisi - Economy of Turkey
    Von Kelebek im Forum Die Wirtschaftskrise
    Antworten: 680
    Letzter Beitrag: 29.05.2011, 14:16