BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Seite 152 von 553 ErsteErste ... 52102142148149150151152153154155156162202252 ... LetzteLetzte
Ergebnis 1.511 bis 1.520 von 5522

Wirtschaft Griechenlands - Οικονομία της Ελλάδας - Economy of Greece

Erstellt von Dikefalos, 07.06.2011, 14:51 Uhr · 5.521 Antworten · 295.924 Aufrufe

  1. #1511
    Diametralis
    Zitat Zitat von H3llas Beitrag anzeigen
    woher zum teufel willst du das wissen? weisst du wer wieviel steuern einzahlt? in deutschland ist es genau so hoch wie in griechenland, bloss mit anderen mitteln wird in deutschland abgezockt. nur weil die deurschen medien sowas nicht berichten..muss es nicht heissen das in deutschland alle brav ihre steuern zahlen.

    Steuerdaten-CD hin, Steuerdaten-CD her..

  2. #1512
    Avatar von H3llas

    Registriert seit
    18.04.2010
    Beiträge
    16.638
    Zitat Zitat von Diametralis Beitrag anzeigen
    Steuerdaten-CD hin, Steuerdaten-CD her..
    ich wuerde zu gerne sehen wer in deutschland steuern zahlen wuerde, wenn man so ein marodes system wie in griechenland hätte.
    das richtige system verleiht menschen dazu steuern zu zahlen und nicht irgendeine Mentalität oder Nationalität.

  3. #1513
    Avatar von Dikefalos

    Registriert seit
    10.10.2010
    Beiträge
    11.403
    ιμάνια: δύο δις ευρώ κάθε χρόνο έσοδα από την κρουαζιέρα με το home porting

    Στα δύο δισ. ευρώ μπορούν να φθάσουν τα ετήσια έσοδα από τον κλάδο της κρουαζιέρας στη χώρα το 2016 από 0,6 δισ. ευρώ το 2011, εάν αναπτυχθεί το home porting έτσι ώστε τα 2/3 των επιβατών που επισκέπτονται την Ελλάδα ξεκινούν από ελληνικά λιμάνια
    04/08/2012 - 09:05

    Σύμφωνα με κλαδική μελέτη της Εθνικής Τράπεζας αν και η Ελλάδα αποτελεί έναν εξαιρετικά ελκυστικό προορισμό κρουαζιέρας, δεν καταφέρνει να απορροφήσει τα τουριστικά έσοδα που της αναλογούν, καθώς τα ελληνικά λιμάνια δεν προτιμώνται ως σημεία εκκίνησης κρουαζιέρας (home ports) λόγω χαμηλής ανταγωνιστικότητας. Η αδυναμία αυτή είναι καίριας σημασίας, καθώς η μέση δαπάνη ανά επιβάτη (από τον ίδιο και από την εταιρεία κρουαζιέρας) αγγίζει τα 600 ευρώ στα λιμάνια εκκίνησης και μόλις τα 80 ευρώ στα λιμάνια διέλευσης (ports of call).

    Η κρουαζιέρα αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς, καθώς το 2011 σε παγκόσμιο επίπεδο ο αριθμός τουριστών ξεπέρασε τα 20 εκατ. (περίπου 2% του συνολικών τουριστικών αφίξεων), σημειώνοντας μέσο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 8% την τελευταία εικοσαετία (σε σχέση με 4% για το συνολικό τουρισμό). Στην Ελλάδα η ανοδική τάση της ζήτησης οδήγησε σε μέση ετήσια αύξηση 15% στην επιβατική κίνηση κρουαζιέρας στο λιμάνι του Πειραιά κατά την τριετία 2009-2011.

    Το 2011 τα άμεσα έσοδα που προκύπτουν από τον ευρωπαϊκό κλάδο της κρουαζιέρας έφτασαν τα 15 δις ευρώ (από 8,5 δις ευρώ το 2005). Η Ιταλία συγκεντρώνει το 30% των συγκεκριμένων εσόδων, ενώ 9% αντιστοιχεί στην Ισπανία και μόλις 4% στην Ελλάδα (έσοδα της τάξης των 600 εκατ. ευρώ που αντιστοιχεί στο 0,3% του ΑΕΠ και στο 5,2% της συνολικής τουριστικής δαπάνης).

    Βασικοί λόγοι για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας διεθνώς είναι η αύξηση του κατά κεφαλήν εισοδήματος παγκοσμίως καθώς και η συγκράτηση των τιμών. Την ίδια ώρα η Μεσόγειος αναδεικνύεται βασικός προορισμός, καταφέρνοντας τα τελευταία χρόνια να αυξήσει το μερίδιό της στην παγκόσμια αγορά κρουαζιέρας (στο 21% το 2009, από 15% το 2004). Οι χώρες με την υψηλότερη επισκεψιμότητα στην Ευρώπη είναι η Ιταλία, η Ισπανία και η Ελλάδα - οι οποίες προσελκύουν η καθεμιά 2 έως 2,5 εκατ. τουρίστες κρουαζιέρας ετησίως.

    Κυρίαρχα λιμάνια εκκίνησης μεσογειακής κρουαζιέρας είναι η Βαρκελώνη και η Βενετία (ελκύοντας περίπου 750 χιλιάδες επιβάτες το καθένα το 2011). Ενώ η Ελλάδα υπερτερεί σε όρους διελεύσεων, καταλαμβάνει την τρίτη θέση (μετά την Ιταλία και την Ισπανία) ως προς τις συνολικές επισκέψεις επιβατών. Την τριετία 2007-2009 οι επισκέψεις σε ελληνικά λιμάνια προσέγγισαν τα ιταλικά (πάνω από το 1/5 των συνολικών επισκέψεων σε ευρωπαϊκά λιμάνια). Ωστόσο το αυξημένο μερίδιο αγοράς δεν διατηρήθηκε τα επόμενα χρόνια, εν μέρει λόγω συνθηκών μη ομαλής λειτουργίας στα ελληνικά λιμάνια.

    Από την άλλη μόλις το 16% των επιβατών κρουαζιέρας που επισκέφθηκαν την Ελλάδα ξεκίνησαν από ελληνικό λιμάνι το 2011 (ενώ το αντίστοιχο ποσοστό εκτιμάται κοντά στα 3/4 στην Ιταλία και την Ισπανία). Σε αυτό το πλαίσιο ο Πειραιάς καταλαμβάνει την 6ηθέση, με 280 χιλιάδες επιβάτες που επιβιβάστηκαν.

    Οπως εκτιμάται, η διεθνής ζήτηση θα ξεπεράσει τα 30 εκατ. τουρίστες το 2016 και στην περίπτωση που η Ελλάδα διατηρήσει σταθερό το μερίδιό της στην παγκόσμια αγορά κρουαζιέρας, τα ετήσια έσοδα του κλάδου θα αγγίξουν το 0,9 δις ευρώ το 2016 (από 0,6 δις ευρώ το 2011).

    Ωστόσο τονίζεται ότι την επόμενη πενταετία η χώρα μπορεί να απορροφήσει ακόμα υψηλότερο όφελος, αν αρθούν σημαντικές δομικές στρεβλώσεις, με την πλήρη άρση του καμποτάζ και την υλοποίηση των επενδυτικών προγραμμάτων των λιμανιών να είναι κινήσεις προς τη σωστή κατεύθυνση.

    Απαραίτητη είναι επίσης η προώθηση συμβάσεων παραχώρησης για τη διαχείριση τερματικών των σταθμών και για την κατασκευή βελτιωτικών έργων, η βελτίωση της ανταγωνιστικότητας σε τομείς όπως οι επισκευές πλοίων και η τροφοδοσία καυσίμων και η διαμόρφωση στρατηγικής για την ομαλή άφιξη των τουριστών ώστε να αποφευχθούν καθυστερήσεις που αποτρέπουν την ανάπτυξη του κλάδου.

    Η διεθνής ζήτηση προκύπτει σε μεγάλο βαθμό από την αγορά της Βόρειας Αμερικής (Η.Π.Α. και Καναδάς) η οποία αποτελεί χώρα προέλευσης του 60% των επιβατών κρουαζιέρας. Ωστόσο, οι Ευρωπαίοι τουρίστες (προερχόμενοι κυρίως από το Ην. Βασίλειο και τη Γερμανία) κερδίζουν συνεχώς μερίδιο αγοράς (30% το 2011, από 21% το 2000 και 14% το 1990). Επίσης σημαντικό περιθώριο ανάπτυξης έχουν τα επόμενα χρόνια οι ασιατικές χώρες (που καλύπτουν το 7% της διεθνούς ζήτησης), καθώς οι επιβάτες κρουαζιέρας αποτελούν μόνο το 0,04% του πληθυσμού.

    Οι βασικότεροι προορισμοί κρουαζιέρας είναι η Καραϊβική και η Μεσόγειος, που συγκεντρώνουν διαχρονικά περισσότερο από το 60% των επιβατών. Αξίζει να σημειωθεί ότι την τελευταία πενταετία το μερίδιο της Μεσογείου αυξάνεται, φθάνοντας το 21% το 2009 (έναντι 15% το 2004). Το αντίθετο συμβαίνει με την Καραϊβική (40% το 2009, από 50% το 2004), η οποία ωστόσο παραμένει ο δημοφιλέστερος προορισμός κρουαζιέρας, προσελκύοντας κυρίως επιβάτες από την Αμερική.

  4. #1514

  5. #1515
    Avatar von hippokrates

    Registriert seit
    30.12.2005
    Beiträge
    13.203
    Zitat Zitat von Greekleon Beitrag anzeigen
    Λιμάνια: δύο δις ευρώ κάθε χρόνο έσοδα από την κρουαζιέρα με το home porting
    Διάβασες ότι τελικά μπήκαν στον τελικό τρεις εταιρίες για την νέα μαρίνα της Θεσσαλονίκης; Απ΄ότι φαίνεται...ξύπνησαν τα πουλάκια.




    Ιπποκράτης

  6. #1516
    Avatar von hippokrates

    Registriert seit
    30.12.2005
    Beiträge
    13.203
    Μέχρι τον Οκτώβριο οι δεσμευτικές προσφορές για τη νέα Μαρίνα της Θεσσαλονίκης

    06/08/2012 - 13:10



    Mέχρι τον Οκτώβριο θα πρέπει να καταθέσουν τη δεσμευτική τους προσφορά στον ΟΛΘ, τα δύο σχήματα που προκρίθηκαν για την κατασκευή μαρίνας σκαφών αναψυχής. Πρόκειται συγκεκριμένα για την εταιρεία Lamda Development S.A. και την κοινοπραξία Ακτωρ ΑΤΕ, ΑΚΤΕ-VEGA, Cosmos Yachting και Marina Kröslin GMBH. Ο σχεδιασμός του δεύτερου μεγαλύτερου λιμανιού της χώρας, προβλέπει την παραχώρηση για περίοδο 30 τουλάχιστον ετών της θαλάσσιας ζώνης μπροστά στο κρηπίδωμα Νο 1 του λιμανιού για τον ελλιμενισμό τουριστικών σκαφών και της χερσαίας ζώνης στον α΄ προβλήτα (7,195 στρέμματα) για την εξυπηρέτηση των χρηστών της μαρίνας - εστίαση, αναψυχή, εμπόριο ναυτιλιακών ειδών. Η μαρίνα θα διαθέτει 218 θέσεις ελλιμενισμού, ενώ η συνολική επένδυση εκτιμάται στα 11,3 εκατ.



    Ιπποκράτης

  7. #1517
    Avatar von Dikefalos

    Registriert seit
    10.10.2010
    Beiträge
    11.403
    Zitat Zitat von hippokrates Beitrag anzeigen
    Διάβασες ότι τελικά μπήκαν στον τελικό τρεις εταιρίες για την νέα μαρίνα της Θεσσαλονίκης; Απ΄ότι φαίνεται...ξύπνησαν τα πουλάκια.




    Ιπποκράτης

    To paketo....kserei ti kanei.Ependisi ja marina...me thea aristotelous eine ja kathe epagelmatia mia kerdoforo ependesi.Mono to kratos kserei na tha gama tin ma....

  8. #1518
    Avatar von Dikefalos

    Registriert seit
    10.10.2010
    Beiträge
    11.403
    Hippokrates...diavase akoma ena a8ro ja na sou sikothi i triha.
    O kosmos parakali na ependisi xrima stin ellada....eno tha dika mas paparia pezoune to poulaki tous.
    Mono to megethos tis ependisis.....kai o ari8mos theseis ergasias,se kanei na trelenese.


    Ο Αγγλος πρέσβης πιέζει για την επένδυση στα 26.000 στρέμματα της Μονής Τοπλού

    08.08.2012 11:13
    2 Σχόλια

    • -A +A







    Διάβημα έκανε χθες ο Βρετανός πρέσβης στην Αθήνα Ντέιβιντ Λάντσμαν για την απεμπλοκή δύο τεράστιων επενδύσεων που ενδιαφέρουν βρετανικές επιχειρήσεις, στην Ελλάδα. Η μία αφορά την έκταση 26.000 στρεμμάτων της Παναγιάς Ακρωτηριανής της Μονής Τοπλού, στην Κρήτη και η άλλη αφορά έκταση 12.500 στρεμμάτων στην Αταλάντη Φθιώτιδας.
    Πρόκειται για δύο επενδυτικά σχέδια ύψους 3,2 δισ. ευρώ τα οποία έχουν κολλήσει εδώ και χρόνια στη γραφειοκρατία αλλά και σε ακυρωτικές αποφάσεις του Συμβουλίου Επικρατείας. Το ένα πρόκειται να αναπτυχθεί από τη βρετανικών συμφερόντων εταιρεία LoyalWard στην περιοχή της Μονής Τοπλού όπου σχεδιάζεται να γίνουν έξι τουριστικά χωριά, εκ των οποίων τα πέντε δίπλα στη θάλασσα, συνολικής δυναμικότητας 7.000 κλινών καθώς και να κατασκευαστούν τρία γήπεδα γκολφ.
    Η επένδυση αυτή είχε ακυρωθεί από το Συμβούλιο της Επικρατείας το 2010 μετά από προσφυγή τοπικών φορέων. Η πολυεθνική πρόσφατα είχε υποβάλλει αίτηση στην Invest in Greece για υπαγωγή της επένδυσης στη διαδικασία του φαστ τρακ.
    Ο πρέσβης της Μεγάλης Βρετανίας είχε συνάντηση χθες με τον υπουργό Ανάπτυξης Κωστή Χατζηδάκη και ζήτησε την υποστήριξη της κυβέρνησης για την επιτάχυνση της υλοποίησης των έργων, καθώς και για την αντιμετώπιση των γραφειοκρατικών εμποδίων.
    Η δεύτερη επένδυση είναι ύψους 2 δισ. ευρώ και πρόκειται να υλοποιηθεί από βρετανικές εταιρείες στην Αταλάντη ενώ οι επενδυτές φιλοδοξούν να δημιουργήσουν έναν πρότυπο τουριστικό προορισμό στην περιοχή. Στο σχέδιο περιλαμβάνονται τρεις ξενοδοχειακές μονάδες 5 αστέρων, 5.000 τουριστικές κατοικίες, 13 γήπεδα τένις, δύο spa, θεματικό πάρκο και βιολογικές καλλιέργειες 1.000 στρεμμάτων, τρία γήπεδα γκολφ.
    Το έργο αναμένεται να δημιουργήσει περίπου 8.000 θέσεις εργασίας, αναβαθμίζοντας σημαντικά την περιοχή.

  9. #1519

  10. #1520
    Avatar von Dikefalos

    Registriert seit
    10.10.2010
    Beiträge
    11.403
    Ediaferon .........ja opion den to ehi di,aksizi na riksi ena mati.


Ähnliche Themen

  1. Antworten: 276
    Letzter Beitrag: Gestern, 22:01
  2. Antworten: 3181
    Letzter Beitrag: 18.03.2017, 11:42
  3. Antworten: 1128
    Letzter Beitrag: 22.02.2017, 18:37
  4. Antworten: 207
    Letzter Beitrag: 07.08.2016, 19:11
  5. Wirtschaft der Türkei - Türkiye Ekonomisi - Economy of Turkey
    Von Kelebek im Forum Die Wirtschaftskrise
    Antworten: 680
    Letzter Beitrag: 29.05.2011, 14:16