BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Seite 17 von 532 ErsteErste ... 71314151617181920212767117517 ... LetzteLetzte
Ergebnis 161 bis 170 von 5315

Wirtschaft Griechenlands - Οικονομία της Ελλάδας - Economy of Greece

Erstellt von Dikefalos, 07.06.2011, 15:51 Uhr · 5.314 Antworten · 287.017 Aufrufe

  1. #161
    Avatar von hippokrates

    Registriert seit
    30.12.2005
    Beiträge
    13.192
    Nicht ob...sondern wieviel.




    Hippokrates

  2. #162
    Avatar von -JD-

    Registriert seit
    19.10.2008
    Beiträge
    822
    Greek shipping grows larger and younger


    Greek shipowners placed orders for 91 new ships worth $9.4 billion and bought 98 used ships of all kinds, worth $3 billion, in the first seven months of 2011.

    They currently have 654 ships under construction (310 in Korea, 298 in China, 22 in Japan and the rest elsewhere), totaling a capacity of 63.2 million deadweight tons.

    Chinese shipowners, by contrast, invested a total of only $2.4 billion in the same period, according to a survey by Clarksons.

    The Greek-owned fleet in June numbered 4,714 vessels, from 4,655 a year earlier. Of these, only 2,046 were Greek-flagged (compared to 2,126 in June 2010), comprising 567 cargo vessels, 544 tankers, 705 ferry boats and 230 ships of various other categories. Greek-managed shipping companies with vessels up to nine years old rose to 151 in 2011, from 30 in 1998.
    "They currently have 654 ships under construction (310 in Korea, 298 in China, 22 in Japan and the rest elsewhere), totaling a capacity of 63.2 million deadweight tons."



    ekathimerini.com | Greek shipping grows larger and younger

  3. #163
    Avatar von Dikefalos

    Registriert seit
    10.10.2010
    Beiträge
    11.220
    Ελληνικό: μέχρι το Νοέμβριο ο διαγωνισμός για την αξιοποίηση του παλιού αεροδρομίου
    19-09-2011

    Στα τέλη Οκτωβρίου με μέσα Νοεμβρίου μετατίθεται η προκήρυξη του διεθνούς διαγωνισμού για την αξιοποίηση του Ελληνικού. Μάλιστα, οι απαιτήσεις του Δημοσίου από τον υποψήφιο επενδυτή, ως προς τον τρόπο αξιοποίησης του χώρου, αναμένεται να είναι ελάχιστες, με σκοπό να διευκολυνθεί η προσέλευση μεγάλων επιχειρηματικών σχημάτων.
    Τον έλεγχο της έκτασης έχει αναλάβει πλέον το Ταμείο Ιδιωτικοποιήσεων, στο οποίο προ δεκαημέρου μεταβιβάστηκε όλο το μετοχικό πακέτο της Ελληνικό Α.Ε. Εν τω μεταξύ, η προσπάθεια «ξεκαθαρίσματος» του χώρου συνεχίζεται, με τελευταίο «επεισόδιο» την καταγγελία της σύμβασης για τη δημιουργία υδροπάρκου στο γήπεδο Κανόε Καγιάκ Σλάλομ.
    Το τελευταίο δεκαπενθήμερο, οι εξελίξεις γύρω από την τύχη του μεγαλύτερου «φιλέτου» διαδέχονται η μία την άλλη. Η κυριότερη αφορά την προσθήκη ενός ακόμα «κρίκου» ανάμεσα στο Δημόσιο και την έκταση, του Ταμείου Αξιοποίησης της Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου, στο οποίο δόθηκε μεταξύ άλλων και το μετοχικό πακέτο της Ελληνικό Α.Ε.
    Ταυτόχρονα από το Tαμείο προσελήφθησαν χρηματοοικονομικοί σύμβουλοι (Citibank, Πειραιώς) που ξεκίνησαν να εργάζονται προκειμένου να βρεθεί η καλύτερη δυνατή φόρμουλα για την αξιοποίηση του ακινήτου. Οπως όλα δείχνουν, η εξέλιξη αυτή υποβιβάζει τον ρόλο της Ελληνικό Α.Ε. στη διεκπεραίωση του «τεχνικού» κομματιού, δηλαδή του ξεκαθαρίσματος του χώρου, ενώ η διενέργεια διαγωνισμού περνά πλέον στο Ταμείο. Πηγές της Ελληνικό Α.Ε., πάντως, εκτιμούσαν ότι δεν θεωρούν πιθανό να επιλεγεί άλλη λύση εκτός από τον διεθνή διαγωνισμό, αν και με δεδομένο τον πανικό του οικονομικού επιτελείου της κυβέρνησης... τίποτα δεν μπορεί να θεωρείται δεδομένο.
    Οι απαιτήσεις
    Οσον αφορά το περιεχόμενο του διαγωνισμού, η Πολιτεία δείχνει πλέον να απομακρύνεται οριστικά από τη χάραξη αυστηρών περιορισμών στον τρόπο αξιοποίησης του χώρου. Για παράδειγμα, το ποσοστό του πρασίνου, που τα τελευταία χρόνια βρίσκεται στο προσκήνιο της πολιτικής αντιπαράθεσης για την τύχη του Ελληνικού, φαίνεται ότι θα μειωθεί περαιτέρω. Κι αυτό γιατί παράγοντες της αγοράς, οι οποίοι χρησιμοποιούνται για τη διερεύνηση των αναπτυξιακών δυνατοτήτων του χώρου, κρίνουν ότι μια διευρυμένη «πράσινη γραμμή» θα αποθαρρύνει τα μεγάλα επενδυτικά σχήματα.
    Το υδροπάρκο
    Εν τω μεταξύ, η Ελληνικό Α.Ε. συνεχίζει την προσπάθεια «ξεκαθαρίσματος» του χώρου, προχωρώντας σε μια εντυπωσιακή κίνηση: στα τέλη Αυγούστου προχώρησε στην καταγγελία της σύμβασης με την εταιρεία Πάρκα Αναψυχής & Αθλητισμού Ελληνικού Α.Ε., που μίσθωσε τον χώρο του Κανόε Καγιάκ Σλάλομ στις 31.05.2007. Σύμφωνα με πληροφορίες, η Ελληνικό Α.Ε. ζητεί από τον επενδυτή να προχωρήσει άμεσα στην υλοποίηση της σύμβασης... ή να φύγει. Το Δημόσιο ζητεί αποζημίωση (περίπου 25-30 εκατομμύρια ευρώ) για ενοίκια που δεν έχουν καταβληθεί και άλλα διαφυγόντα κέρδη από τη λιμνάζουσα επένδυση.
    Η καταγγελία της σύμβασης θα εξεταστεί από ανεξάρτητο διαιτητή, όπως ορίζει η σύμβαση, από κοινού με δύο αιτήσεις για διαιτησία, που έχουν υποβληθεί στο παρελθόν - αυτή τη φορά από την πλευρά του επενδυτή. Η πρώτη αφορά αίτημα αποζημίωσης, για υπαιτιότητα του κράτους στην καθυστέρηση αδειοδότησης της επένδυσης.
    Ενώ η δεύτερη, αίτημα για μείωση του ενοικίου (σήμερα 3,5 εκατ. ευρώ ετησίως) και τμηματική υλοποίηση της επένδυσης, δεδομένων των οικονομικών συνθηκών. Ο επενδυτής ζητεί από τη διαιτησία να καθορίσει εκείνη το ποσό που θεωρεί λογικό για τη μίσθωση της εγκατάστασης. Αξίζει να σημειωθεί ότι εκκρεμεί η εκδίκαση προσφυγής στο ΣτΕ του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών και του Δήμου Ελληνικού, ενάντια στα σχέδια μετατροπής της εγκατάστασης.
    Μετά το «υδροπάρκο», σειρά θα έχει η μαρίνα του Αγίου Κοσμά, μόλις μεταβιβαστεί όλο το παραλιακό μέτωπο στην Ελληνικό Α.Ε. Η μαρίνα μισθώθηκε στην εταιρεία Σείριος στις 7.12.2006 και είναι ίσως η πιο «προβληματική» περίπτωση Ολυμπιακού Ακινήτου, καθώς ο ιδιώτης εκμεταλλεύεται τη μαρίνα, αλλά δεν έχει προχωρήσει στην υλοποίηση του επενδυτικού σχεδίου, παρά την παροχή όλων των απαραίτητων αδειοδοτήσεων από το κράτος. Το μίσθωμα για την παραχώρηση τμήματος 424 στρεμμάτων της παραλιακής ζώνης του Αγίου Κοσμά (το πρώην Ολυμπιακό Κέντρο Ιστιοπλοΐας) είχε υπολογιστεί στα 14,3 εκατομμύρια ευρώ ετησίως. Και στην περίπτωση αυτή εκκρεμεί προσφυγή στο ΣτΕ.
    Νέο μοντέλο
    Παράλληλα με το «ξεκαθάρισμα» του χώρου του παλαιού αεροδρομίου, η Ελληνικό Α.Ε. προχώρησε πρόσφατα στην ανάπτυξη ενός μοντέλου με βάση το οποίο εξετάζεται η σχέση ανάμεσα στις χρήσεις γης, τη δόμηση και το οικονομικό αντικείμενο, και βάσει του οποίου θα μπορούσαν να αξιολογηθούν οι όποιες προτάσεις. Με δεδομένες βέβαια τις εξελίξεις του τελευταίου δεκαπενθημέρου, δεν είναι πλέον σίγουρο ότι το μοντέλο αυτό θα χρησιμοποιηθεί...
    Από το 1995 οι συζητήσεις
    Το ζήτημα της αξιοποίησης του Ελληνικού τέθηκε για πρώτη φορά το 1995, με τον ν. 2338/1995, που κύρωνε τη σύμβαση για την κατασκευή και λειτουργία του νέου αερολιμένα στα Σπάτα. Στον νόμο διατυπώθηκε για πρώτη φορά η πρόθεση μετατροπής του Ελληνικού σε «μητροπολιτική ζώνη πρασίνου». Με βάση αυτή την πρόθεση, το 1996 ανατέθηκε από το τότε ΥΠΕΧΩΔΕ στο ΕΜΠ (με υπεύθυνο τον καθηγητή Λουδοβίκο Βασενχόφεν) ερευνητικό πρόγραμμα για την αξιοποίηση του χώρου. Το πρόγραμμα έληξε άδοξα το 1999, έχοντας ολοκληρώσει τη β΄ φάση του, εξαιτίας της ανάληψης των Ολυμπιακών Αγώνων (1997) και την απόφαση για μετατροπή του Ελληνικού σε «Ολυμπιακό πόλο», με την ανέγερση αθλητικών εγκαταστάσεων. Το 2001, στα εγκαίνια του «Ελ. Βενιζέλος» ο πρωθυπουργός κ. Κώστας Σημίτης δήλωνε ότι «το παλιό αεροδρόμιο θα γίνει το μεγαλύτερο μητροπολιτικό πάρκο της Ευρώπης».
    Με τα νέα δεδομένα, τον Δεκέμβριο του 2003 προκηρύχθηκε διεθνής αρχιτεκτονικός διαγωνισμός για την οικιστική, εμπορική και επιχειρηματική ανάπτυξη του Ελληνικού, που κατέληξε το 2007, ωστόσο τίποτα δεν υλοποιήθηκε.
    Ακολούθησε η «μελέτη Πολλάλη», η οποία απέρριπτε σε πολλά σημεία ως ανέφικτο τον σχεδιασμό του διεθνούς διαγωνισμού. Και νέα μελέτη του ΕΜΠ για λογαριασμό των δήμων περί το Ελληνικό, προκειμένου να αποδείξει το εφικτό της μετατροπής ολόκληρου του χώρου σε πάρκο.

  4. #164
    Avatar von Dikefalos

    Registriert seit
    10.10.2010
    Beiträge
    11.220
    Ο κατάλογος με τα Μελλοντικά Μεγάλα Έργα στην Ελλάδα (Σεπτέμβριος 2011)!
    19-09-2011


    Ο δεύτερος κατάλογος αφορά τα έργα τα οποία πρόκειται να ξεκινήσουν να κατασκευάζονται: σε αυτή την κατηγορία υπάρχουν έργα τα οποία έχουν εξαγγελθεί αλλά δεν έχουν ξεκινήσει, είναι σε διαγωνιστική διαδικασία χωρίς να έχουν ανάδοχο, έργα που είναι μελλοντικά. Είναι projects που όλοι έχουμε ακούσει αλλά ακόμα δεν έχουν δρομολογηθεί οι τελικές εξελίξεις για να αρχίσουν οι κατασκευαστικές εργασίες.
    Σε όλα τα έργα μιλάμε υποθετικά καθώς σε πολλά από αυτά έγιναν εξαγγελίες και από τότε τα ψάχνουμε (π.χ οι εξαγγελθέντες νέοι ενδιάμεσοι σταθμοί της Γραμμή 1 του Μετρό Ιλισός και Ψαλίδι). Όταν ένα έργο από αυτόν τον κατάλογο αρχίσει να κατασκευάζεται τότε περνά στον κατάλογο με τα υπό κατασκευή έργα (π.χ τα έργα της Γ` φάσης του λιμανιού της Ηγουμενίτσας).
    Άλλα έργα είναι σε διαγωνιστική διαδικασία και ακόμα δεν έχουν αποκτήσει προσωρινό ανάδοχο όπως η επέκταση του Μετρό Θεσσαλονίκης προς την Καλαμαριά και το monorail στον Πειραιά που είναι σε δημοπράτηση που όμως δεν έχει ολοκληρωθεί.
    Τέλος άλλη μία κατηγορία έργων που βλέπουμε στον κατάλογο αυτό είναι τα έργα που έχουν εξαγγελθεί και είναι υπό μελέτη περιμένοντας την σειρά τους για δημοπράτηση όπως π.χ το Τραμ της Πάτρας που εδώ και ένα χρόνο έχει ολοκληρωμένη μελέτη και αναμένεται η δημοπράτηση και η υποθαλάσσια αρτηρία της Λευκάδας που πρόκειται να δημοπρατηθεί μελλοντικά.
    Για τη διευκόλυνση του αναγνώστη οι πιθανές παραδόσεις παρουσιάζονται ξεχωριστά ανά χρονιά και με δύο διαφορετικούς τρόπους: μέσα σε κείμενο και σε λίστα για να είναι όσο το δυνατόν πιο κατανοητά.
    Οι νέες αφίξεις σε μελλοντικά έργα σε αυτόν τον κατάλογο είναι αρκετές και μπορείτε να τις ξεχωρίζετε από την σήμανση *ΝΕΟ* που υπάρχει δίπλα από τον τίτλο του έργου.

    Ο Κατάλογος Πιθανών Παραδόσεων για τα μελλοντικά μεγάλα έργα στην Ελλάδα την περίοδο 2013-2020
    ΠΙΘΑΝΕΣ ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ 2013

    • ΗΣΑΠ ΠΡΟΣΘΕΣΗ ΣΤΑΘΜΩΝ ΙΛΙΣΟΣ ΚΑΙ ΨΑΛΙΔΙ. Αν τα έργα ξεκινήσουν κάποια στιγμή μέσα στο 2011 τότε υπάρχουν κάποιες πιθανότητες να δούμε τους 2 σταθμούς να λειτουργούν εντός του 2013.
    • ΓΗΠΕΔΟ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΥ. Αν εκδοθεί σύντομα η οικοδομική άδεια και ξεκινήσουν οι κατασκευαστικές εργασίες υπάρχουν πιθανότητες το 2013 να λειτουργήσει.
    • ΚΟΛΥΜΒΗΤΗΡΙΟ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ. Η έκταση παραχωρείται στο Μικρολίμανο στη θέση που βρίσκεται το Δελφινάριο. Είναι στις δυνατότητες του Ολυμπιακού να το δούμε να λειτουργεί σε 2 χρόνια.

    ΠΙΘΑΝΕΣ ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ 2014

    • ΥΠΟΓΕΙΟΠΟΙΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥ ΑΠΟ Ν. ΦΑΛΗΡΟ- ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΑΘΜΟΣ ΚΑΜΙΝΙΑ. Περιμένουμε το διαγωνισμό εδώ και χρόνια. Με το έργο αυτό θα αλλάξει όλη η εικόνα της εισόδου στο κέντρο του Πειραιά. Αν βγει ο διαγωνισμός μέσα στο 2012 τότε το 2014 θα μπορεί να δοθεί στην κυκλοφορία μαζί με τον νέο σταθμό ΚΑΜΙΝΙΑ.
    • ΑΤΤΙΚΟ ΤΡΑΜ - ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΑΠΟ Ν. ΦΑΛΗΡΟ ΕΩΣ ΛΙΜΑΝΙ ΠΕΙΡΑΙΑ. Το έργο έχει ανάδοχο και περιμένουμε την υπογραφή της σύμβασης, μετά την δικαστική λύση. Με την υπόθεση ότι θα ξεκινήσει αρχές του 2012 τότε μέχρι τα μέσα του 2014 το Τραμ θα κάνει τις πρώτες του βόλτες στον Πειραιά.
    • ΤΡΑΜ ΠΑΤΡΑΣ. Οριακά βιώσιμο το Τραμ της Πάτρας σύμφωνα με την μελέτη. Μάλλον θα επιλεγεί η μέθοδος ΣΔΙΤ. Ακόμα και το 2012 να ξεκινήσει άνετα σε 2 χρόνια θα έχει ολοκληρωθεί. Προς το παρόν δεν έχει δημοσιευτεί η πρόθεση του Υπουργείου.
    • ΚΑΘΕΤΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΕΓΝΑΤΙΑΣ ΣΙΑΤΙΣΤΑ-ΚΡΥΣΤΑΛΟΠΗΓΗ ΤΜΗΜΑ ΚΟΡΟΜΗΛΙΑ- ΚΡΥΣΤΑΛΛΟΠΗΓΗ. Περιμένουμε άμεσα τον διαγωνισμό. Αν τα έργα ξεκινήσουν αρχές του 2012 τότε ενδέχεται μέχρι το τέλος του 2014 να παραδοθεί και το τελευταίο τμήμα αυτού του δρόμου.
    • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΥΠΕΚΑ ΑΘΗΝΑ-ΑΤΤΙΚΗ 2014.Ένα ακόμα νέο project με στόχο την ολοκλήρωση του το 2014 με αναπλάσεις και μεταμορφώσεις χώρων. Οι πρώτες κινήσεις ήδη γίνονται.
    • ΝΕΟ ΓΗΠΕΔΟ ΑΕΚ. Περιμένουμε τις εξελίξεις για να δούμε αν προχωρήσει η νέα λύση για γήπεδο στην ιστορική έδρα της Νέας Φιλαδέλφειας. Αν ξεκινήσουν τα έργα το 2012 τότε εντός του 2014 θα μπορούν να γίνουν οι πρώτοι αγώνες.
    • ΚΛΕΙΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΠΑΝΙΩΝΙΟΥ. Υπέγραψαν Δήμος και Νομαρχία. Περιμένουμε το επόμενο καλοκαίρι να αρχίσουν οι εργασίες. Με αυτή την παραδοχή αρχές του 2014 ο Πανιώνιος θα μπει στο νέο του σπίτι.

    ΠΙΘΑΝΕΣ ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ 2015

    • ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΪΚΟ ΠΑΡΚΟ ΚΟΖΑΝΗΣ. Ένα νέο έργο που μας προέκυψε τον τελευταίο καιρό με κόστος ίσως και 800.000.000 ευρώ. Θα είναι το μεγαλύτερο του κόσμου! Με ισχύ 300MW θα έχει πενταπλάσια απόδοση από το αμέσως επόμενο. Αν όλα πάνε καλά και οι εργασίες αποκατάστασης και τοποθέτησης αρχίσουν το 2012 τότε 3 χρόνια αργότερα θα μπορεί να έχει ολοκληρωθεί.
    • MONORAIL ΠΑΛΑΤΑΚΙ-ΗΕΤΙΩΝΙΑ ΑΚΤΗ ΠΕΙΡΑΙΑΣ. Διαγωνισμός από τον ΟΛΠ σε εξέλιξη. Αν έχουμε ανάδοχο στα μέσα του 2012 τότε το καλοκαίρι του 2015 οι ταξιδιώτες και οι τουρίστες θα το βλέπουν να πηγαίνει το λιμάνι από άκρη σε άκρη. Ένα όμορφο έργο.
    • ΤΡΑΜ ΑΘΗΝΑΣ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΑΠΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ- ΠΛΑΤΕΙΑ ΑΙΓΥΠΤΟΥ. Είναι ένα έργο που έχει εξαγγελθεί στα πλαίσια της πεζοδρόμησης της Πανεπιστημίου. Αν ξεκινήσει το 2013 θα μπορεί να επεκταθεί μέχρι την Πλατεία Αιγύπτου μέχρι το 2015.
    • ΤΡΑΜ ΑΘΗΝΑΣ- ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΆΓΙΟ ΚΟΣΜΑ ΣΤΟ ΣΤΑΘΜΟ ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ. Είχε εξαγγελθεί από τον πρώην ΥΠΕΧΩΔΕ. Ενδιαφέρουσα και εύκολα εφαρμόσιμη επέκταση δίνοντας τη δυνατότητα μετεπιβίβασης στο Μετρό. Αν αρχίσει μέσα στο 2013 τότε το 2015 θα αρχίσει τις πρώτες του διαδρομές.
    • ΑΓΩΓΟΣ ΜΠΟΥΡΓΚΑΣ-ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ. Αν υπαναχωρήσουν οι Βούλγαροι ανοίγει ο δρόμος της κατασκευής. Με αυτή την παραδοχή το έργο θα ολοκληρωθεί το 2015. Αν όχι..
    • ΥΠΟΘΑΛΑΣΣΙΑ ΖΕΥΞΗ ΛΕΥΚΑΔΑΣ. Ένα νέο έργο που αναμένεται με μεγάλη ανυπομονησία στη Δυτική Ελλάδα που θα αποκτήσει τη δεύτερη Υποθαλάσσια κάνοντας τη Λευκάδα οριστικά τμήμα της Ηπειρωτικής Ελλάδας.
    • ΤΡΑΜ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ. Η μελέτη είναι και πάλι στον αέρα. Αν υποθέσουμε ότι ολοκληρώνεται στα τέλη του 2011 και ο διαγωνισμός γίνει το 2012 τότε μέχρι το 2015 θα μπορούσε η πόλη να αποκτήσει το πρώτο μέσο σταθερής τροχιάς στην ιστορία της.
    • ΤΡΑΜ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ. Με την αρχή της δημαρχίας Μπουτάρη «ξεθάφτηκε» και η ανάπτυξη τραμ από το ΙΚΕΑ μέχρι το Ν.Σ. Σταθμό μέσω Β. Όλγας και Τσιμισκή. Το έργο βρίσκεται υπό μελέτη. Αν το έργο ξεκινήσει το 2013 τότε ίσως ακούσουμε το καμπανάκι του Τραμ και πάλι στην πόλη.
    • ΑΝΑΠΛΑΣΗ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ. Το μεγαλύτερο επενδυτικό πλάνο για την Αθήνα για όλη τη δεκαετία. Αν τα σχέδια περιλαμβάνουν όλα αυτά που δημοσιεύτηκαν τότε μιλάμε για μια νέα πόλη μέσα στην πόλη + ένα πάρκο. Το κόστος είναι 5-7 δις ευρώ. Πολύ υποθετικά θα μπορούσε να ολοκληρωθεί μέσα στο 2015 αν το project ξεκινήσει μέχρι τις αρχές του 2012.
    • ΑΝΑΠΛΑΣΗ ΦΑΛΗΡΟΥ ΖΩΝΗ ΙΙΙ ΤΑΕ KWON DO. Ο διαγωνισμός αναμένεται να «τρέξει» και θα ακολουθήσει η β΄ φάση για τις οικονομικές προσφορές. Πολύ δυνατό έργο ευελπιστούμε ότι μαζί με την ανάπλαση του Δέλτα Φαλήρου (παλιός Ιππόδρομος) θα έχει να μας παρουσιάσει μια ολοκαίνουρια εικόνα για την σύνδεση της Αθήνας με το παραλιακό της μέτωπο ακριβώς στο τελείωμα της Συγγρού.

    ΠΙΘΑΝΕΣ ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ 2016

    • ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ. Ένα αναγκαίο οδικό έργο για την πόλη. Το πρώτο τμήμα έχει ήδη ανάδοχο. Υποθετικά μέχρι το 2016 θα έχουν ολοκληρωθεί και οι δημοπρατήσεις και τα έργα.
    • ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ ΑΘΗΝΑΣ, ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΑΠΟ ΣΤΑΘΜΟ ΚΟΡΩΠΙ ΕΩΣ ΛΑΥΡΙΟ ΜΕ 8 ΣΤΑΘΜΟΥΣ. Αναμένεται ο διαγωνισμός με μεγάλη αγωνία αφού θα βάλει τη Λαυρεωτική και το Λιμάνι του Λαυρίου και πάλι στο χάρτη με τις ράγες. Πολύ σημαντική επένδυση. Θα γίνει με ΣΔΙΤ. Αν ξεκινήσουν τα έργα το 2013 τότε στα τέλη του 2016 το τρένο θα ηχήσει και πάλι στο Λιμάνι του Λαυρίου.
    • ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ. Περιμένουμε τον πρώτο διαγωνισμό. Αν έχουμε ανάδοχο μέχρι το καλοκαίρι του 2012 τότε το αρχές του 2016 θα λειτουργήσει το πρώτο του τμήμα.
    • ΑΞΟΝΑΣ ΕΛΕΥΣΙΝΑ-ΘΗΒΑ-ΥΛΙΚΗ. Ένας σημαντικός άξονας που θα παρακάμπτει όλο το πολεοδομικό συγκρότημα της Αθήνας συντομεύοντας το ταξίδι από την Πελοπόννησο στη Βοιωτία, τη Θεσσαλία και τη Βόρεια Ελλάδα κατά 60 χιλιόμετρα. Αν το έργο ξεκινήσει το 2012 τότε ο παραχωρησιούχος μετά από 4 χρόνια θα το παραδώσει προς χρήση.
    • ΝΕΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΚΑΣΤΕΛΛΙ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ. Περιμένουμε μέχρι τον Οκτώβριο τις προσφορές για την κατασκευή και παραχώρηση του Αεροδρομίου στολίδι για την Κρήτη. Αν οι εργασίες αρχίσουν το 2012 το καλοκαίρι του 2016 οι πρώτοι πιλότοι θα προσγειώσουν τα αεροπλάνα τους στη μεγαλύτερη επένδυση στο νησί εδώ και δεκαετίες.
    • ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΑΡΚΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ. Συμπεριλαμβάνεται στα σχέδια για την αξιοποίηση του Ελληνικού. Σύμφωνα με παλαιότερες μελέτες θέλει περίπου 4 χρόνια για να ολοκληρωθεί. Θα μοιάζει λέει με το Hyde Park. Περιμένουμε..
    • ΝΕΟ ΛΙΜΑΝΙ ΠΑΤΡΑΣ ΕΡΓΑ Γ ΦΑΣΗΣ. Τον Οκτώβριο ξεκινά ο διαγωνισμός. Αν τα έργα ξεκινήσουν το 2012 τότε μέσα στο 2016 θα έχουν ολοκληρωθεί.
    • ΑΝΑΠΛΑΣΗ ΦΑΛΗΡΙΚΟΥ ΟΡΜΟΥ. Πρόκειται για την ανάπλαση της περιοχής του Φαλήρου από το Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας μέχρι το Στάδιο Tae Kwon Do. Την μελέτη παρουσίασε ο Ρεντζο Πιάνο και την χρηματοδότησε το ίδρυμα Σταύρου Νιάρχου. Η χρηματοδότηση είναι το αδύναμο σημείο της καθώς απαιτεί κάποιες δεκάδες εκατομμύρια ευρώ. άρα; Περιμένουμε..
    • ΤΡΑΜ ΑΘΗΝΑΣ. Οι επεκτάσεις προς την Φρεατύδα του Πειραιά ίσως και να ολοκληρωθούν μέχρι το 2016 αν τα έργα ξεκινήσουν μέχρι το 2014.

    ΠΙΘΑΝΕΣ ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ 2017

    • ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΜΕΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΑΠΟ ΠΑΤΡΙΚΙΟΥ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΤΑΘΜΟΥΣ: ΝΟΜΑΡΧΙΑ, ΚΑΛΑΜΑΡΙΑ, ΑΡΕΤΣΟΥ, ΝΕΑ ΚΡΗΝΗ, ΜΙΚΡΑ. Ο διαγωνισμός είναι σε εξέλιξη. Περιμένουμε τον ανάδοχο. Αν ξεκινήσουν τα έργα το καλοκαίρι του 2012 τότε σε 5 χρόνια, δηλαδή εντός του 2017 θα παραδοθεί στο κοινό της Θεσσαλονίκης.
    • ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΜΕΤΡΟ ΓΡΑΜΜΗ 3 ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΑΘΜΟ ΧΑΙΔΑΡΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΤΑΘΜΟΥΣ. 1.ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ, 2.ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ, 3. ΝΙΚΑΙΑ, 4.ΜΑΝΙΑΤΙΚΑ, 5.ΠΕΙΡΑΙΑΣ, 6.ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ. Διαγωνισμός φάντασμα από το 2006. Περιμένουμε τον ανάδοχο. Χρειάζονται 5,5 χρόνια για να ολοκληρωθεί. Πριν το 2017 δύσκολα θα ολοκληρωθεί.
    • ΚΑΘΕΤΟΣ ΕΓΝΑΤΙΑΣ ΟΔΟΥ ΞΑΝΘΗ-ΕΧΙΝΟΣ-ΣΥΝΟΡΑ. Το έργο έχει εξαγγελθεί αλλά άγνωστο το πότε θα γίνει η δημοπράτηση του. Ακόμα και το 2013 να ξεκινήσει η ολοκλήρωση του θα γίνει μάλλον μέσα στο 2017.
    • ΟΣΕ - ΝΕΑ ΔΙΠΛΗ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΡΟΔΟΔΑΦΝΗ - ΠΑΤΡΑ. Άγνωστη η τύχη αυτού του τμήματος αλλά μάλλον εντός του 2012 θα δημοπρατηθούν και τα τελευταία τμήματα του ΠΑΘΕΠ. Αν δεν έχουμε δυσάρεστες εξελίξεις τότε η Πάτρα θα αναβαθμιστεί σιδηροδρομικά μέσα στο 2017.
    • ΟΣΕ-ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ ΒΟΛΟΣ-ΛΑΡΙΣΑ. Με πολλές υποσχέσεις για ένταξη στο ΕΣΠΑ. Αν ολοκληρωθούν οι μελέτες και ξεκινήσεις το 2013 τότε μέχρι το 2017 ίσως ολοκληρωθεί.

    ΠΙΘΑΝΕΣ ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ 2018-2019-2020

    • ΕΠΕΚΤΑΣΕΙΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΟΔΟΥ. Ο διαγωνισμός θα γίνει το 2012. Η ολοκλήρωση του μάλλον πάει για το 2018.
    • ΜΕΤΡΟ ΑΘΗΝΑΣ ΓΡΑΜΜΗ 4 ΑΛΣΟΣ ΒΕΙΚΟΥ- ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ ΜΕ 8 ΣΤΑΘΜΟΥΣ. Ο διαγωνισμός το 2012. Με τόσους σταθμούς μάλλον πάμεγια το 2019.
    • ΜΕΤΡΟ ΑΘΗΝΑΣ ΓΡΑΜΜΗ 4 ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ-ΦΑΡΟΣ ΨΥΧΙΚΟΥ. Ο διαγωνισμός το 2013. Πάμε για το 2020.
    • ΜΕΤΡΟ ΑΘΗΝΑΣ ΓΡΑΜΜΗ 4Α ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ-ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ. Άγνωστα ακόμα τα χλμ και οι σταθμοί. Υποθετικά το 2020
    • ΜΕΤΡΟ ΑΘΗΝΑΣ ΓΡΑΜΜΗ 2 ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΑΠΟ ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ-ΙΛΙΟΝ. Με 2 σταθμούς αν ο διαγωνισμός γίνει το 2013 τότε μπορεί το 2018 να είναι έτοιμο.
    • ΤΡΑΜ ΑΘΗΝΑΣ. Η επέκταση από Πλατεία Αιγύπτου στα Άνω Πατήσια μάλλον πάει για το τέλος της δεκαετίας.
    • ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΗΣΑΠ ΑΠΟ ΚΑΤ-ΝΕΑ ΕΡΥΘΡΑΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΥΠΟΓΕΙΟΥΣ ΣΤΑΘΜΟΥΣ ΚΗΦΙΣΙΑ, ΝΕΑ ΕΡΥΘΡΑΙΑ. Στο νέο ρυθμιστικό αναφέρεται αυτή η επέκταση «κουτσουρεύοντας» την προηγούμενη που ήθελε το μέσο να φτάνει μέχρι τον Άγιο Στέφανο. Αυτή η επέκταση είναι άγνωστο πότε θα γίνει αλλά με τα σημερινά δεδομένα πάμε για το τέλος της δεκαετίας.

    ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ 2020 ΚΑΙ ΜΕΤΑ

    • ΜΕΤΡΟ ΑΘΗΝΑΣ ΓΡΑΜΜΗ 4 ΦΑΡΟΣ ΨΥΧΙΚΟΥ- ΜΑΡΟΥΣΙ. Το τελευταίο τμήμα της γραμμής πάει για το 2022 τουλάχιστον.
    • ΜΕΤΡΟ ΑΘΗΝΑΣ ΓΡΑΜΜΗ 4 ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΑΠΟ ΜΑΡΟΥΣΙ- ΛΥΚΟΒΡΥΣΗ- ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟΣ. Πολύ μελλοντικό πλάνο, άγνωστο αν γίνει ποτέ. Σίγουρα μιλάμε για την επόμενη δεκαετία και βλέπουμε.
    • ΜΕΤΡΟ ΑΘΗΝΑΣ ΓΡΑΜΜΗ 4 ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΑΠΟ ΑΛΣΟΣ ΒΕΙΚΟΥ- ΠΕΡΙΣΣΟΣ. Μια πολύ εύκολη σύνδεση μεταξύ των 2 γραμμών αλλά χωρίς να υπάρχει μέχρι τώρα κάτι που να μας δείχνει ότι θα προχωρήσει. Μετά το 2020 και αυτό εκτός και αν η εγγύτητα μεταξύ των 2 σταθμών αλλάξει τα δεδομένα.
    • ΜΕΤΡΟ ΑΘΗΝΑΣ ΓΡΑΜΜΗ 1 ΝΕΟΣ ΚΛΑΔΟΣ ΦΑΛΗΡΟ- ΕΛΛΗΝΙΚΟ. Ένα σχέδιο που και παλιά ήταν υπό σκέψη. Αν γίνει θα εξυπηρετήσει την σύνδεση Νοτίων Προαστίων με τον Πειραιά. Εξαιρετική σκέψη αλλά δύσκολο να προωθηθεί αυτή τη δεκαετία. Κανένας επενδυτής;
    • ΜΕΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΝΣΣ- ΕΥΟΣΜΟΣ-ΣΧΟΛΕΣ. Μια πολύ καλή σκέψη για την επέκταση του μέσου στις δυτικές (και αδικημένες) συνοικίες. Με πολύ κόσμο και σίγουρη εμπορική επιτυχία. Θα δημοπρατηθεί μετά το 2015 και ίσως στις αρχές της επόμενης δεκαετίας να το δούμε να λειτουργεί.
    • ΜΕΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΕΥΚΑΡΠΙΑ- ΝΟΣ. ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ. Πολλά χιλιόμετρα για αμφίβολη επιτυχία εμπορική. Το μόνο θετικό η σύνδεση με το νοσοκομείο. Ίσως το τελευταίο έργο που θα έπρεπε να γίνει στη Θεσσαλονίκη.
    • ΜΕΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΑΠΟ ΜΙΚΡΑ ΣΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ. Σκέψη να γίνει με monorail. Μάλλον αποτυχημένη σκέψη καθώς από ένα υπόγειο μέσο θα χρειάζεται η μετεπιβίβαση σε ένα υπέργειο με τις βαλίτσες στο χέρι!! Όλα αυτά για μια απόσταση περίπου 5 χιλιομέτρων. Μήπως να γινόταν μια σκέψη για κανονικό υπέργειο Μετρό όπως στην Κοπεγχάγη;
    • ΜΕΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΝΕΟΣ ΚΛΑΔΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΜΠΑ/ΠΥΛΑΙΑ. Εξαιρετική σκέψη αλλά πόσες γραμμές να χωρέσει η βασική γραμμή της πόλης; Ίσως να ήταν πιο φρόνιμο να μιλάμε για μια νέα γραμμή που θα εξυπηρετεί καθώς μελλοντικά θα μπορούσε η γραμμή αυτή να πάει κέντρο και δυτικά.
    • ΖΕΥΞΗ ΘΕΡΜΑΙΚΟΥ. Σενάριο επιστημονικής φαντασίας ακούγεται αλλά στο Υπουργείο Υποδομών είπαν ότι θα γίνει. Η χρησιμότητα του παίζεται και η εμπορική του απήχηση ακόμα περισσότερο.
    • ΑΝΑΠΛΑΣΗ ΠΡΩΗΝ ΔΕΘ. Το κέντρο της Θεσσαλονίκης θα γίνει ακόμα πιο όμορφο. Αν πάρουμε το παράδειγμα του Ελληνικού τότε θα περάσουν πολλά χρόνια για να το δούμε να γίνεται ένα όμορφο πολυθεματικό πάρκο για την μελλοντικά Μητροπολιτική Θεσσαλονίκη.
    • ΜΟΝΑΔΕΣ ΑΦΑΛΑΤΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΥΔΡΑ ΝΗΣΙΑ. Ακούγεται εύκολο. Θα γίνει συγκεντρωτικά με παραχώρηση ή το κάθε νησί θα αναλάβει την μελέτη κατασκευή και λειτουργία; Μάλλον το πρώτο και μάλιστα με κανονικό διεθνή διαγωνισμό. Περιμένουμε με μεγάλο ενδιαφέρον.
    • ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΒΟΡΕΙΟΥ ΟΔΙΚΟΥ ΑΞΟΝΑ ΚΡΗΤΗΣ. Αν το αναλάβουν οι Υποδομές Κρήτης ΑΕ από ανέκδοτο που είναι σήμερα ο ΒΟΑΚ επιτέλους θα πάρει το δρόμο του και θα γίνει αυτό που έπρεπε να έχει γίνει εδώ και καιρό! Κανονικός κλειστός αυτοκινητόδρομος που θα συνδέει το Καστέλι με τα Χανιά, το Ρέθυμνο, το Ηράκλειο και τον Άγιο Νικόλαο. Ειδάλλως πάμε μετά το 2020 καθώς το κόστος φτάνει το 1,5 δις ευρώ.
    • ΚΑΘΕΤΟΣ ΕΓΝΑΤΙΑΣ ΟΔΟΥ ΝΙΚΗ-ΦΛΩΡΙΝΑ-ΚΟΖΑΝΗ-ΛΑΡΙΣΑ. Το έργο εξαγγέλθηκε το 2010. Αυτό σημαίνει πως μέχρι να δούμε να ολοκληρώνεται από άκρη σε άκρη θα περάσουν πολλά χρόνια. Το πρώτο τμήμα Νίκη- Φλώρινα δημοπρατήθηκε και θα ξεκινήσει. Όσον αφορά το υπόλοιπο τμήμα απαιτούνται χρόνια και χρήματα. Έχετε υπομονή;

    Η παρουσίαση του επόμενου καταλόγου με τα ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΑ ΜΕΓΑΛΑ ΕΡΓΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ θα πραγματοποιηθεί τον : Μάρτιο του 2012.

  5. #165
    Avatar von hippokrates

    Registriert seit
    30.12.2005
    Beiträge
    13.192
    Zitat Zitat von Greekleon Beitrag anzeigen
    • ΖΕΥΞΗ ΘΕΡΜΑΙΚΟΥ. Σενάριο επιστημονικής φαντασίας ακούγεται αλλά στο Υπουργείο Υποδομών είπαν ότι θα γίνει. Η χρησιμότητα του παίζεται και η εμπορική του απήχηση ακόμα περισσότερο.
    Ob wir das noch erleben?!

    Ich vermisse aber die Anzeige für die Autobahnverbindung A5 Ioannina - Patras.






    Hippokrates

  6. #166
    Avatar von Dikefalos

    Registriert seit
    10.10.2010
    Beiträge
    11.220
    Na ja...in griechenland ist alles möglich.

    Komisch...normaler weise ist dieser autobahnabschnitt sehr wichtig.

  7. #167
    Avatar von Josip Frank

    Registriert seit
    14.02.2011
    Beiträge
    7.139
    wer es gestern nicht gesehen hat

    ARD Mediathek: Plusminus - Griechenland-Schulden - Stillstand bei der Privatisierung - Mittwoch, 21.09.2011 | Das Erste


    Die Griechen können sich strecken wie sie wollen, solange so eine Regierung an der Macht ist, incl. der Staatsdiener ...die natürlich durch die Gewerkschaften nicht wollen, das sich was ändert

  8. #168
    Avatar von Carl Marks

    Registriert seit
    04.05.2011
    Beiträge
    1.004
    @Josip

    Sorry ich hab den Beitrag von Plusminus nicht gesehen (noch nicht!), aber ich denke du meinst dass die Griechen nocht nicht in ausreichendem Umfang privatisiert haben.

    Das Hauptproblem ist die Börsenentwicklung, wenn man jetzt Aktien auf den Markt wirft, dann bekommt man nur ein Bruchteil dessen was die Betriebe eigentlich wert sind.

    Jetzt mal vereinfacht dargestellt, es werden dann zum falschen Zeitpunkt Milliardenbetriebe für wenige dutzende Millionen Euro verkauft. Der Staat und das Volk haben nichts davon, profitieren tun nur die "Aasgeier" und "Goldgräber"!!!

  9. #169
    Avatar von Dikefalos

    Registriert seit
    10.10.2010
    Beiträge
    11.220
    Zitat Zitat von Carl Marks Beitrag anzeigen
    @Josip

    Sorry ich hab den Beitrag von Plusminus nicht gesehen (noch nicht!), aber ich denke du meinst dass die Griechen nocht nicht in ausreichendem Umfang privatisiert haben.

    Das Hauptproblem ist die Börsenentwicklung, wenn man jetzt Aktien auf den Markt wirft, dann bekommt man nur ein Bruchteil dessen was die Betriebe eigentlich wert sind.

    Jetzt mal vereinfacht dargestellt, es werden dann zum falschen Zeitpunkt Milliardenbetriebe für wenige dutzende Millionen Euro verkauft. Der Staat und das Volk haben nichts davon, profitieren tun nur die "Aasgeier" und "Goldgräber"!!!
    Die aktienpakete sind das kleinste problem carl.
    Der alte flughafen von athen steht seit 10 jahren und wartet auf eine investition.Qatar will ca 7 milliarden investieren......aber unsere arschlöcher von politikern machen einfach den weg nicht frei.
    Mit dieser investiotion sollen 40.000 arbeitsplätze enstehen....und es sollte das highlight im mittelmeer werden.
    Aber wie gesagt.....es ist zeit fürs militär.Mit diesen flachzangen ist nichts zu holen.

  10. #170
    economicos
    Die heutige Regierung in Griechenland kann man nicht ernst nehmen...

Ähnliche Themen

  1. Antworten: 3081
    Letzter Beitrag: 16.01.2017, 03:01
  2. Antworten: 161
    Letzter Beitrag: 27.12.2016, 19:13
  3. Antworten: 207
    Letzter Beitrag: 07.08.2016, 20:11
  4. Antworten: 1125
    Letzter Beitrag: 13.07.2016, 01:21
  5. Wirtschaft der Türkei - Türkiye Ekonomisi - Economy of Turkey
    Von Kelebek im Forum Die Wirtschaftskrise
    Antworten: 680
    Letzter Beitrag: 29.05.2011, 15:16