BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Seite 222 von 553 ErsteErste ... 122172212218219220221222223224225226232272322 ... LetzteLetzte
Ergebnis 2.211 bis 2.220 von 5522

Wirtschaft Griechenlands - Οικονομία της Ελλάδας - Economy of Greece

Erstellt von Dikefalos, 07.06.2011, 15:51 Uhr · 5.521 Antworten · 296.902 Aufrufe

  1. #2211
    Avatar von Dikefalos

    Registriert seit
    10.10.2010
    Beiträge
    11.404
    Στάση αεροπλάνων αλλά και ... επενδύσεων η Αθήνα για τα δολλάρια του Κατάρ!

    27/12/2012 - 12:37

    Όταν, στις αρχές του μήνα, ο διευθύνων σύμβουλος της Qatar Airways, Άκμπαρ Αλ Μπάκερ, βρέθηκε στην Αθήνα για να ανακοινώσει ότι από τον Μάρτιο του 2013 η αεροπορική εταιρεία θα ξεκινήσει την εκτέλεση μιας απευθείας πτήσης σε καθημερινή βάση μεταξύ Αθηνάς και Νέας Υόρκης, πολλοί αναρωτήθηκαν... πώς θα γέμιζαν τα αεροπλάνα. «Μπορεί σε μια βαθιά υφεσιακή Ελλάδα να υπάρχει ένας σημαντικός αριθμός ανθρώπων που, είτε για επαγγελματικούς είτε για προσωπικούς λόγους, απαιτείται να ταξιδεύουν στην άλλη άκρη του Ατλαντικού, αλλά πόσοι επαρκούν για να γεμίζουν τα τεράστια Boeing 787 ή Airbus A380 που θα χρησιμοποιεί η εταιρεία;», αναρωτιούνταν.

    Οι άνθρωποι της Qatar Airways που ερωτήθηκαν έδωσαν την απάντηση. Οι πτήσεις της εταιρείας θα προέρχονται από την Ντόχα, πρωτεύουσα του Κατάρ, θα κάνουν στάση στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών -ένα κομβικό σημείο για 31 ευρωπαϊκούς προορισμούς που εξυπηρετούνται από την Qatar Airways- και θα κατευθύνονται απευθείας στο αεροδρόμιο JFK της Νέας Υόρκης. Και πάλι, όμως, γιατί να επιλέξει κάποιος από την Ντόχα να κάνει ενδιάμεση στάση στην Αθήνα, όταν μπορεί να επιλέξει το απευθείας δρομολόγιο της εταιρείας για το JFK;

    Το σχέδιο
    Η απάντηση βρίσκεται κρυμμένη στην ίδια την Αθήνα και σχετίζεται με το φιλόδοξο σχέδιο των Καταριανών να αποκτήσουν πολυτελή ξενοδοχειακά συγκροτήματα και να υλοποιήσουν τουριστικές-ψυχαγωγικές επενδύσεις στην Ελλάδα.

    Εάν το σχέδιο αυτό έλθει εις πέρας, τα αεροπλάνα της Qatar Airways θα γεμίσουν με ευκατάστατους Άραβες, Ευρωπαίους και Αμερικανούς που θα θελήσουν να ζήσουν τον μύθο τους στην Ελλάδα, σε καταριανών συμφερόντων ξενοδοχεία. Και, πολύ απλά, λόγω του τρόπου που λειτουργεί η αεροπορική αγορά -τα δρομολόγια και τα slots στα αεροδρόμια πρέπει να κλείσουν τουλάχιστον έξι μήνες νωρίτερα-, η Qatar Airways όφειλε να ανακοινώσει τους νέους της προορισμούς, ώστε να γίνουν και οι απαιτούμενες προετοιμασίες. Το εγχείρημα των Καταριανών στηρίζεται σε λογικές παραδοχές. Αυτήν τη στιγμή υπάρχουν συγκεκριμένοι εμβληματικοί για τον ελληνικό τουρισμό ξενοδοχειακοί όμιλοι, που, λόγω των σημαντικών τους δανειακών και άλλων οφειλών, έχουν βγει -διακριτικά- «στο σφυρί».

    Υπό συγκεκριμένους όρους, οι μονάδες αυτές θα μπορούσαν να αλλάξουν ιδιοκτησία, με το Κατάρ να διεκδικεί βασικό ρόλο στη διαδικασία.

    Υπάρχει, όμως, και η «κορωνίδα» των ξενοδοχειακών συγκροτημάτων στην Ελλάδα, ο Αστέρας Βουλιαγμένης, ένα πραγματικά μοναδικό «φιλέτο» σε ολόκληρη τη Μεσόγειο, που, σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές, αποτελεί και τον Νο 1 στόχο των αραβικών επενδυτικών κεφαλαίων. Ο διαγωνισμός για την πώληση του Αστέρα αναμένεται εντός του πρώτου τριμήνου του 2013. Το ελληνικό Δημόσιο έχει στην ιδιοκτησία του περίπου 120.000 από τα 308.000 τ.μ. του ακινήτου στο Καβούρι (περίπου το 38%), ωστόσο η Εθνική Τράπεζα έχει την επικαρπία και ελέγχει την υπόλοιπη έκταση, πλην επιθυμεί την πώληση και του δικού της μεριδίου από το ακίνητο και το ξενοδοχειακό συγκρότημα.

    Αυτό, όμως, δεν είναι το μόνο project που μπορεί να προσελκύσει καταριανά κεφάλαια. Το Ελληνικό και, κυρίως, η εμπορική αξιοποίηση ακατοίκητων νησιών ταιριάζουν στο επενδυτικό μοντέλο των Αράβων.

    Εξάλλου, ο σεΐχης του εμιράτου, Χαμάντ μπιν Χαλίφα αλ Θάνι, σχεδόν κάθε καλοκαίρι βρίσκεται στο Ιόνιο, έχοντας γνωρίσει καλά τόσο τους δημοφιλείς προορισμούς του πελάγους όσο και τους «κρυφούς» θησαυρούς, νησιά που βρίσκονται προς πώληση.

  2. #2212
    Avatar von Dikefalos

    Registriert seit
    10.10.2010
    Beiträge
    11.404
    Σχέδιο των Ελλήνων εφοπλιστών για 100.000 νέες θέσεις εργασίας στη θάλασσα

    02/01/2013 - 11:02

    Το σχέδιο του ελληνικού εφοπλισμού για τη δημιουργία τουλάχιστον 100.000 θέσεων απασχόλησης στη θάλασσα, σαν μία διέξοδο στο πρόβλημα απασχόλησης που αντιμετωπίζει σήμερα η ελληνική οικονομία, εξηγεί στη «Ναυτεμπορική» ο πρόεδρος της Ενωσης Ελλήνων Εφοπλιστών (ΕΕΕ), Θεόδωρος Βενιάμης.

    Το σχέδιο αυτό είναι μέρος μιας «τριλογίας» που έχει διαμορφώσει η ΕΕΕ με ομόφωνες αποφάσεις των διοικητικών συμβουλίων και το έχει θέσει υπόψη της κυβέρνησης στις συζητήσεις που είχε το προηγούμενο διάστημα και με τον πρωθυπουργό, Αντώνη Σαμαρά.

    Το σχέδιο αφορά στην αύξηση της απασχόλησης στα ελληνόκτητα πλοία, την αύξηση των φόρων που καταβάλλει η ναυτιλία στο ελληνικό Δημόσιο και, τέλος, την υλοποίηση ενός φιλόδοξου προγράμματος κοινωνικής αλληλεγγύης σε ευπαθείς ομάδες. Και οι τρεις στόχοι εντάσσονται σε αυτό που ο ελληνικός εφοπλισμός ορίζει ως προσφορά προς την πατρίδα, στις δύσκολες στιγμές που περνάει, και έχουν εξασφαλίσει τη στήριξη της συντριπτικής πλειονότητας των μελών της ελληνικής ναυτιλιακής κοινότητας. Κεντρική ιδέα του όλου προγράμματος είναι, ωστόσο, να διαφυλαχθεί πάση θυσία η ανταγωνιστικότητα στους διεθνείς ωκεανούς του ελληνόκτητου στόλου, ο οποίος για μία ακόμη χρονιά διατηρεί τα πρωτεία σε παγκόσμιο επίπεδο(στοιχεία Unctad).

    Ειδικότερα, σε ό,τι αφορά την αύξηση της απασχόλησης, ο κ. Βενιάμης εξηγεί στην εφημερίδα «Ναυτεμπορική» ότι υπάρχουν σήμερα οι προϋποθέσεις να δημιουργηθούν περισσότερες από 100.000 θέσεις εργασίας στα κατώτερα πληρώματα. Αυτό μπορεί να γίνει, εάν ψηφισθεί και υλοποιηθεί, μετά στην πράξη, η διάταξη που υπάρχει στο πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου και αφορά στην υπογραφή ατομικών συμβάσεων απασχόλησης.

    Τι αναφέρει η διάταξη

    Στο υπό Δημόσια Διαβούλευση Σχέδιο Νόμου, με τίτλο «Ανασυγκρότηση του υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου και άλλες διατάξεις» και ειδικότερα στο άρθρο 17 αναφέρεται ότι:

    1. Κατά τη διάρκεια του Μεσοπρόθεσμου Πλαισίου Δημοσιονομικής Στρατηγικής και με την προϋπόθεση ότι δεν υπάρχει σε ισχύ αντίστοιχη Συλλογική Σύμβαση Εργασίας, δύνανται να συνάπτονται ατομικές συμβάσεις εργασίας μεταξύ του πλοιοκτήτη ή του πλοιάρχου ή του διαχειριστή ή του εκπροσώπου ή του πράκτορα του πλοίου και Ελληνα ναυτικού για ναυτολόγηση σε θέση κατώτερου πληρώματος και να συμφωνούνται ο μισθός, τυχόν λοιπές αποδοχές και οι όροι εργασίας του σε φορτηγά πλοία χωρητικότητας μεγαλύτερης των 3.000 κοχ, νηολογημένα σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 13 του ν.δ. 2687/1953 (ΦΕΚ 317 Α΄) ή σε ιδιωτικά σκάφη αναψυχής, ανεξαρτήτως σημαίας.

    2. Οι ρυθμίσεις της προηγούμενης παραγράφου ισχύουν για όσους, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις, απογράφονται ως ναυτικοί ή για όσους έχουν διαγραφεί και απογράφονται ξανά, καθώς και για τους ήδη απογεγραμμένους ναυτικούς.

    3. Οι διατάξεις του άρθρου 12 του Ν. 3569/2007, εφαρμόζονται ανάλογα μόνο για τους ναυτικούς που ναυτολογούνται σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος άρθρου, σε φορτηγά πλοία χωρητικότητας μεγαλύτερης των 3000 κοχ., νηολογημένα σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 13 του ν.δ. 2687/ 53 (ΦΕΚ 317 Α') και σε καμία περίπτωση δεν θίγονται τα ασφαλιστικά δικαιώματα των ναυτικών από τη θαλάσσια υπηρεσία τους στο πλοίο. Η σχετική δαπάνη καλύπτεται από τον προϋπολογισμό του ΝΑΤ.

    4. Με απόφαση των υπουργών Οικονομικών, Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας και Ναυτιλίας και Αιγαίου, καθορίζεται το ύψος του μισθού, επί του οποίου υπολογίζονται οι εισφορές πλοιοκτήτη και ναυτικού στο ΝΑΤ, υπέρ ΝΑΤ, ΤΠΚΠΕΝ, ΚΕΑΝ, ΕΛΟΕΝ, Εστίας Ναυτικών, των ναυτικών που ναυτολογούνται σύμφωνα με τις διατάξεις των παραγράφων 1 και 2. Από την εφαρμογή της διάταξης του προηγούμενου εδαφίου δεν θίγεται ο καθορισμός του ύψους της σύνταξης των ναυτικών που έχουν ήδη θαλάσσια υπηρεσία, για τον υπολογισμό της οποίας λαμβάνεται υπόψη ο ευνοϊκότερος μισθός που κατεβλήθη και επί του οποίου εισπράχθηκαν εισφορές σε χρονικό διάστημα 48 μηνών εντός της τελευταίας δεκαετίας.

    Ατομικές συμβάσεις μόνο για τα κατώτερα πληρώματα

    Η συγκεκριμένη διάταξη, την οποία στηρίζει η ΕΕΕ, αναφέρεται, όπως εξηγεί ο κ. Βενιάμης, μόνο στα κατώτερα πληρώματα και όχι στους αξιωματικούς για τους οποίους εξακολουθούν να ισχύουν οι Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας.

    Επίσης, ξεκαθαρίζει ότι η συγκεκριμένη διάταξη δεν αφορά στην ακτοπλοΐα, αλλά μόνο στα ποντοπόρα πλοία και τα σκάφη αναψυχής. Είναι δύο τομείς που πιέζονται από το διεθνή ανταγωνισμό σε ό,τι αφορά το κόστος εργασίας. Στην ακτοπλοΐα, το θεσμικό πλαίσιο είναι διαφορετικό και την εξαιρεί ρητά η συγκεκριμένη διάταξη. Για να κατανοηθεί η συγκεκριμένη διάταξη, θα πρέπει να ληφθεί υπόψη το περιβάλλον δραστηριοποίησης του ελληνόκτητου πλοίου.

    Είναι, όπως σημειώνει ο πρόεδρος της ΕΕΕ, εκτεθειμένο στο διεθνή ανταγωνισμό. Ο μισθός ενός Ελληνα μέλους κατώτερου πληρώματος είναι σχεδόν τριπλάσιος από αυτόν που προβλέπει η διεθνής σύμβαση της ITF (Διεθνής Ομοσπονδία Εργαζομένων στις Μεταφορές-International Transport Workers' Federation). Για το λόγο αυτόν, έχουν άλλωστε εξαφανισθεί και τα κατώτερα πληρώματα από τα ελληνόκτητα πλοία.

    Δυστυχώς, για να παραμείνει ανταγωνιστικό, το ελληνικό πλοίο πρέπει να προσαρμοστεί σε αυτή την πραγματικότητα, γιατί διαφορετικά δεν θα επιβιώσει, υπογραμμίζει. Δεδομένων, λοιπόν, αυτών των συνθηκών, η ΕΕΕ πιστεύει ότι οι ατομικές συμβάσεις είναι μία λύση -«κοινωνική προσφορά του εφοπλισμού» τη χαρακτηρίζει ο κ. Βενιάμης- και εφιστά την προσοχή σε όλους όσοι σπεύσουν να την αρνηθούν στα εξής:

    * η πρόταση αφορά μόνο στην περίοδο της κρίσης και μόνο τα κατώτερα πληρώματα

    * η ατομική σύμβαση προβλέπει όλα τα δικαιώματα της σύμβασης της ITF

    * δεν θίγεται ο καθορισμός του ύψους της σύνταξης των ναυτικών που έχουν ήδη θαλάσσια υπηρεσία, για τον υπολογισμό της οποίας λαμβάνεται υπόψη ο ευνοϊκότερος μισθός που κατεβλήθη και επί του οποίου εισπράχθηκαν εισφορές σε χρονικό διάστημα 48 μηνών εντός της τελευταίας δεκαετίας.

    Είναι μία πρόταση που συνδυάζει την ανάγκη απασχόλησης των χιλιάδων άνεργων συμπολιτών μας με την ανάγκη διατήρησης της ανταγωνιστικότητας του ελληνικού πλοίου τονίζει ο κ. Βενιάμης. Εκτιμά δε ότι, εάν ψηφισθεί η συγκεκριμένη διάταξη, τότε ο Ελληνας πλοιοκτήτης θα σπεύσει σταδιακά να προσλάβει Ελληνες ναυτικούς, με αποτέλεσμα κάποια στιγμή, λαμβανομένων υπόψη και των σκαφών αναψυχής, να έχουμε πάνω από 100.000 θέσεις απασχόλησης Ελλήνων στα κατώτερα πληρώματα, καθώς αναφερόμαστε σε περίπου 3.000 πλοία περίπου επί δέκα άτομα μέσο όρο επί δυο 2,5 θέσεις εργασίας (διπλά πληρώματα στη διάρκεια ενός έτους). Ποιος μπορεί να αρνηθεί αυτή την προοπτική σε έναν άνεργο, αναρωτήθηκε ο πρόεδρος της ΕΕΕ.

    Αύξηση εισφοράς στο φόρο tonnage

    Το επόμενο δίμηνο, αναμένεται να ολοκληρωθεί και η «φορολογική μεταρρύθμιση» σε ό,τι αφορά τη φορολόγηση του υπό ελληνική και υπό ξένη σημαία ελληνόκτητου πλοίου.

    Ηδη, με το φορολογικό νομοσχέδιο που συζητείται στη Βουλή για πρώτη φορά, επιβάλλεται φορολογία και στα υπό ξένη σημαία ελληνόκτητα πλοία. Ειδικότερα, σύμφωνα με το άρθρο 26, επιβάλλεται φόρος σε όλα τα πλοία υπό ξένη σημαία, των οποίων η διαχείριση γίνεται από ημεδαπές ή αλλοδαπές εταιρείες εγκατεστημένες στην Ελλάδα.

    Επίσης, εντός των επόμενων δύο μηνών, αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί και η επεξεργασία του υφιστάμενου θεσμικού πλαισίου σε ό,τι αφορά τη φορολογία των υπό ελληνική σημαία πλοίων, τα οποία φορολογούνται ήδη με το σύστημα tonnage tax.

    Αναμένεται ότι θα υπάρξει μια αύξηση του φόρου και σε αυτή την κατηγορία, με αποτέλεσμα, όπως υπολογίζει το υπουργείο Οικονομικών, τα συνολικά φορολογικά έσοδα από τις ναυτιλιακές εταιρείες να ξεπεράσουν σε ετήσια βάση τα 100 εκατ. ευρώ.

    Σημαντική η κοινωνική συνεισφορά του εφοπλισμού, καθώς μέχρι στιγμής έχουν συγκεντρωθεί περισσότερα από 30 εκατ. ευρώ για την ενίσχυση ευπαθών ομάδων του πληθυσμού, ενώ ποσό 5 εκατ. ευρώ θα διατεθεί και για τη βελτίωση των υποδομών στις Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού.

  3. #2213
    Avatar von -JD-

    Registriert seit
    19.10.2008
    Beiträge
    828
    Schwarze Zahlen aus Griechenland

    Athen meldet Überschuss


    Stolzer Zwischenstand aus Griechenland: Der griechische Staat nimmt im vergangenen Jahr zum ersten Mal seit langer Zeit mehr Geld ein als er ausgibt. Die Daten wecken Hoffnungen, doch unterm Strich sieht das Ergebnis ganz anders aus.

    Ist das der Wendepunkt der Krise? Griechenland hat in den ersten elf Monaten 2012 erstmals seit Jahren mehr eingenommen als ausgegeben, allerdings ohne die in beträchtlicher Höhe anfallenden Schuldzinsen.
    Das Land habe einen sogenannten primären Überschuss in Höhe von 2,3 Mrd. Euro erwirtschaftet, teilte das Athener Finanzministerium mit. Zum Vergleich: 2011 hatte es im Berichtszeitraum ein Defizit in Höhe von 3,6 Mrd. Euro gegeben. Ein echter ausgeglichener Haushalt unter Berücksichtigung des Schuldendienstes stehe dagegen noch in weiter Ferne.

    Ohne Hilfe von außen stünde Griechenland längst vor der Pleite. Die Geldgeber der Europäischen Union und des Internationalen Währungsfonds (IWF) greifen dem Euro-Mitglied mit milliardenschweren Stützungsaktionen unter die Arme.

    In Deutschland verschlingt der Schuldendienst ebenfalls beträchtliche Mittel. Zum Vergleich: Im deutschen Staatshaushalt 2011 waren entfielen 12 Prozent aller Ausgaben auf die Bedienung der Schuldzinsen. Im Bundeshaushalt 2012 waren es immerhin noch 11,4 Prozent - oder 34,2 Mrd. Euro.
    Schwarze Zahlen aus Griechenland: Athen meldet Überschuss - n-tv.de

  4. #2214
    Avatar von ZX 7R

    Registriert seit
    31.01.2012
    Beiträge
    23.169
    Deutschland trägt an dem Leid der Griechen eine Mitschuld. Statt zu helfen, denken wir an unseren eigenen Vorteil. Dabei ist es höchste Zeit, endlich Erbarmen mit Griechenland zu zeigen!


    Während wir aber mit den von Betriebseinstellungen bedrohten "Opelanern" mitfühlen, hält sich unser Mitleid mit den Griechen in sehr engen Grenzen. "Selber schuld", sagen wir, hätten die ordentlich Steuern bezahlt, die Bürokratie nicht auswuchern lassen, sich keine 13. und 14. Monatsgehälter gegönnt und ihre Bilanzen bei der Aufnahme in die EU nicht manipuliert, wären sie heute besser dran.
    Das ist sicher richtig, aber zu einer fröhlichen Betrugspartie gehören immer zwei. Der Betrüger und derjenige, der sich sehenden Auges betrügen lässt, weil auch er auf einen Vorteil aus ist.

    Zum Beispiel den, dass er seinem "Partner" 1000 Panzer im Wert von über zwei Milliarden Euro verkaufen möchte, die sich der Käufer eigentlich gar nicht leisten kann, weswegen das Geschäft finanziert werden muss, woran wiederum die Banken verdienen, die ihm das Geld vorstrecken.


    Schuldenkrise : Die Rettung der Griechen ist nur eine Inszenierung - Nachrichten Wirtschaft - DIE WELT

  5. #2215
    Avatar von Toruko-jin

    Registriert seit
    22.04.2012
    Beiträge
    16.722
    Zitat Zitat von ZX 7R Beitrag anzeigen
    Deutschland trägt an dem Leid der Griechen eine Mitschuld. Statt zu helfen, denken wir an unseren eigenen Vorteil. Dabei ist es höchste Zeit, endlich Erbarmen mit Griechenland zu zeigen!


    Während wir aber mit den von Betriebseinstellungen bedrohten "Opelanern" mitfühlen, hält sich unser Mitleid mit den Griechen in sehr engen Grenzen. "Selber schuld", sagen wir, hätten die ordentlich Steuern bezahlt, die Bürokratie nicht auswuchern lassen, sich keine 13. und 14. Monatsgehälter gegönnt und ihre Bilanzen bei der Aufnahme in die EU nicht manipuliert, wären sie heute besser dran.
    Das ist sicher richtig, aber zu einer fröhlichen Betrugspartie gehören immer zwei. Der Betrüger und derjenige, der sich sehenden Auges betrügen lässt, weil auch er auf einen Vorteil aus ist.

    Zum Beispiel den, dass er seinem "Partner" 1000 Panzer im Wert von über zwei Milliarden Euro verkaufen möchte, die sich der Käufer eigentlich gar nicht leisten kann, weswegen das Geschäft finanziert werden muss, woran wiederum die Banken verdienen, die ihm das Geld vorstrecken.


    Schuldenkrise : Die Rettung der Griechen ist nur eine Inszenierung - Nachrichten Wirtschaft - DIE WELT
    Ohh, mir kommen die Tränen! Muss man euch wie Kleinkinder behandeln?

  6. #2216
    Avatar von ZX 7R

    Registriert seit
    31.01.2012
    Beiträge
    23.169
    Mir würde schon genügen, wenn wir so wie ihr behandelt werden würden!

  7. #2217
    Yunan
    Zitat Zitat von Toruko-jin Beitrag anzeigen
    Ohh, mir kommen die Tränen! Muss man euch wie Kleinkinder behandeln?
    Was ist eigentlich dein Problem? Seit Tagen müllst du Griechenland-Threads zu.

  8. #2218
    Avatar von Toruko-jin

    Registriert seit
    22.04.2012
    Beiträge
    16.722
    Zitat Zitat von Yunan Beitrag anzeigen
    Was ist eigentlich dein Problem? Seit Tagen müllst du Griechenland-Threads zu.
    Was soll mein Problem sein? Ich diskutiere, mein Bester.

  9. #2219
    Yunan
    Mit Diskussion hat das wenig zu tun, denn Diskussion setzt rationale Argumentation voraus und die hast du definitiv nicht.

  10. #2220
    Avatar von Toruko-jin

    Registriert seit
    22.04.2012
    Beiträge
    16.722
    Zitat Zitat von Yunan Beitrag anzeigen
    Mit Diskussion hat das wenig zu tun, denn Diskussion setzt rationale Argumentation voraus und die hast du definitiv nicht.
    Oh, ich halte mich für sehr rational.

Ähnliche Themen

  1. Antworten: 3185
    Letzter Beitrag: Heute, 11:39
  2. Antworten: 276
    Letzter Beitrag: 22.03.2017, 23:01
  3. Antworten: 1128
    Letzter Beitrag: 22.02.2017, 19:37
  4. Antworten: 207
    Letzter Beitrag: 07.08.2016, 20:11
  5. Wirtschaft der Türkei - Türkiye Ekonomisi - Economy of Turkey
    Von Kelebek im Forum Die Wirtschaftskrise
    Antworten: 680
    Letzter Beitrag: 29.05.2011, 15:16