BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Seite 322 von 609 ErsteErste ... 222272312318319320321322323324325326332372422 ... LetzteLetzte
Ergebnis 3.211 bis 3.220 von 6081

Wirtschaft Griechenlands - Οικονομία της Ελλάδας - Economy of Greece

Erstellt von Dikefalos, 07.06.2011, 15:51 Uhr · 6.080 Antworten · 319.958 Aufrufe

  1. #3211
    Avatar von Tigerfish

    Registriert seit
    25.12.2013
    Beiträge
    10.952
    Zitat Zitat von Nikos Beitrag anzeigen
    Ohne Spaß, warum unser Eigentum mit denen Teilen? Lass uns das doch selber aufschlucken.
    Seitens der Türkei wäre der der wirtschftliche Aufschwung Griechenlands begrüßenswert. Trotz Rivalitäten wächst der Handel zwischen den beiden Ländern von Jahr zu Jahr. Der Kooperationen in der Wirtschaft folgt bestimmt auch auf kultureller und geostrategischer Ebene. Hoffe ich zumindest.

    Deutschland überrundet: Türkei wird zum zweitgrößten Handelspartner Griechenlands | DEUTSCH TÜRKISCHE NACHRICHTEN

    Die Quelle ist zwar von 2012 aber an der Situation scheint sich kaum was verändert zu haben.

    - - - Aktualisiert - - -

    Zitat Zitat von Allih der Große Beitrag anzeigen

    PS: Spar dir das Geschleime bei Niko, - A der merkt das, B mir scheint es laesst ihn voellig kalt.
    ... C du bist neidisch

  2. #3212
    Avatar von Bacerll

    Registriert seit
    07.12.2012
    Beiträge
    4.514
    6,5 δισ. δολ. από την Κίνα στην Ελλάδα

    19 συμφωνίες χρηματοδότησης θα υπογράψει στην Αθήνα ο Κινέζος πρωθυπουργός Λι Κετσιάνγκ - Τι προβλέπουν τα deals
    Ολα τα ανοιχτά «μέτωπα» που σχετίζονται με τις κινεζικές επενδύσεις στην Ελλάδα θα επιχειρήσει να κλείσει ο Κινέζος πρωθυπουργός Λι Κετσιάνγκ κατά την τριήμερη επίσκεψή του στη χώρα μας (φωτ. αρχείου REUTERS/JASON LEE).

    ....

    Μεταξύ των συμφωνιών που αναμένεται να υπογραφούν σήμερα και αύριο είναι:
    1) της China Development Bank και της ναυτιλιακής εταιρείας Costamare για τη ναυπήγηση πλοίων ύψους 1,5 δισ. δολ.
    2) της εταιρείας Τerna Energy με τη Sinohydro Corporation και την ICBC στον ενεργειακό τομέα, αξίας 1,22 δισ. δολ.
    3) του ναυτιλιακού ομίλου Libra Group με την ICBC Financial Leasing Company, η οποία αφορά συμφωνία sale and lease back για έξι πλοία αξίας 160 εκατ. δολ. και επιπλέον 300 εκατ. δολ. για τη ναυπήγηση πλοών σε κινεζικά ναυπηγεία.
    4) της ναυτιλιακής εταιρείας Thenamaris με την Export-Import Bank of China, αξίας 400 εκατ. δολ.
    5) της ναυτιλιακής εταιρείας Diana Shipping με την ICBC, αξίας 200 εκατ. δολ.
    6) της ναυτιλιακής Veritas Ship Management με την China National Aero-Technology Corporation για την κατασκευή οκτώ πλοίων, ύψους 215 εκατ. δολ.
    7) της China Development Bank και της Enterprises Greece, ύψους 273 εκατ. δολ.της Lamda Development ΛΑΜΔΑ και της κινεζικής εταιρείας Fosun Group, ύψους 200 εκατ. δολ., για το επενδυτικό πρόγραμμα του Ελληνικού.
    8) μεταξύ των υπουργείων Ανάπτυξης των δύο χωρών και της εταιρείας ΙZP Technologies αξίας 50 εκατ. δολ.
    9) της Ocean Bulk Shipping με την Export-Import Bank αξίας 57 εκατ. δολ.
    των εταιρειών SUMEC και EDF EN Hellas στον τομέα των αιολικών πάρκων αξίας 273 εκατ. δολ.
    10) στρατηγική συνεργασία COFCO Wines και M. Boutari and Co στον τομέα της διανομής κρασιών αξίας 50 εκατ. δολ.
    11) μεταξύ της PAVLIDIS XRIST. και της China Light Resource αξίας 13,5 εκατ. δολ. στον τομέα των εισαγωγών - εξαγωγών των εταιρειών U-Feel και An. Mavrofridopoulos SA αξίας 25 εκατ. δολ.
    12) των εταιρειών Alpha Estate και Anhui Wine Mall αξίας 4,1 εκατ. δολ.
    13) της Μediterra με τη Sanghai Meditela αξίας 1 εκατ. δολ.
    14) της EMELCO με τη Sanghai ChaoShang Food για εμπορία ελαιολάδου ύψους 13,8 εκατ. δολ.


    - - - Aktualisiert - - -

    Mega Ενεργειακά Έργα: H ταυτότητα των 12 project που κάνουν την Ελλάδα υπέρ-κόμβο


    Διασύνδεση Ισραήλ–Κύπρου–Ελλάδας μεταξύ Hadera (Ισραήλ) και περιοχής Αττικής, γνωστή ως Euro-Asia Interconnector (3.10.2 & 3.10.3).
    Το έργο αφορά υποθαλάσσιο 600 kV DC καλώδιο για τη διασύνδεση των ηλεκτρικών συστημάτων Ισραήλ – Κύπρου – Ελλάδας. Το έργο θα έχει μεταφορική ικανότητα 2000 MW και συνολικό μήκος περίπου 820 ναυτικών μιλίων, δηλαδή περίπου 1518 km. Ειδικότερα θα περιλαμβάνει τρεις διασυνδέσεις ως εξής: α. 329 km μεταξύ Ισραήλ - Κύπρου, β. 879 km μεταξύ Κύπρου και Κρήτης και γ. 310 Km μεταξύ Κρήτης και ηπειρωτικής Ελλάδας. Θα επιτρέπει την μεταφορά ηλεκτρικής ενέργειας και προς τις δυο κατευθύνσεις.

    Φορέας υλοποίησης για το τμήμα Κύπρος – Κρήτη είναι η ΔΕΗ Quantum Energy Ltd και για το τμήμα Κρήτη – ηπειρωτική Ελλάδα η ΔΕΗ Quantum Energy Ltd σε συνεργασία με τον ΑΔΜΗΕ. Το εκτιμώμενο κόστος επένδυσης στον ελληνικό χώρο ανέρχεται στα 800 εκατομμύρια με 1 δισεκατομμύριο ευρώ, ανάλογα με την υποβρύχια όδευση, τις συνθήκες του βυθού κ.λ.π.

    Από εκτιμήσεις που βασίζονται σε μελέτες για το έργο διασύνδεσης των Κυκλάδων, κατά το στάδιο υλοποίησης του έργου αναμένεται να απασχοληθούν 600 άνθρωποι ανά έτος, ενώ κατά το στάδιο λειτουργίας θα δημιουργηθούν 15-20 μόνιμες θέσεις εργασίας. Το προσδοκώμενο έτος ολοκλήρωσης του τμήματος Κύπρος – Κρήτη είναι το 2019 και του τμήματος Κρήτη – ηπειρωτική Ελλάδα είναι το 2018.


    Διασύνδεση μεταξύ Maritsa East 1 (Bουλγαρία) και Νέα Σάντα (Eλλάδα) (3.7.1).
    Το συγκεκριμένο έργο αφορά την κατασκευή 2ης διασυνδετικής γραμμής μεταξύ Ελλάδας και Βουλγαρίας. Το συνολικό μήκος της γραμμής θα είναι περί τα 144 km περίπου, εκ των οποίων τα 29km επί Ελληνικού εδάφους. Το εκτιμώμενο κόστος επένδυσης: 8.000.000-10.000.000€ για το Ελληνικό τμήμα της γραμμής. Δεν προβλέπονται νέες θέσεις εργασίας κατά τη φάση λειτουργίας του συγκεκριμένου έργου. Το Ελληνικό τμήμα της γραμμής θα κατασκευασθεί στον Νομό Ροδόπης, Περιφέρεια Θράκης. Το έργο δεν έχει λάβει κάποια αδειοδότηση μέχρι σήμερα. Προσδοκώμενο έτος ολοκλήρωσης του είναι το 2020. Φορέας υλοποίησης στο ελληνικό τμήμα είναι ο ΑΔΜΗΕ.


    Υδροηλεκτρικό αντλησιοταμίευσης (hydro-pumped storage) στην Αμφιλοχία (3.24).
    Το σύστημα αντλησοταμίευσης με δύο ανεξάρτητους άνω ταμιευτήρες, στις θέσεις Άγ. Γεώργιος και Πύργος, συνολικής ισχύος 590 MW, έχει ως στόχο την παραγωγή και την μεγάλης κλίμακας αποθήκευση ηλεκτρικής ενέργειας. Τον «κάτω» ταμιευτήρα του συστήματος αποτελεί η τεχνητή λίμνη Καστρακίου, στα διοικητικά όρια του Δήμου Αμφιλοχίας, Π.Ε. Αιτωλοακαρνανίας.

    Οι δυο (2) ξεχωριστοί «άνω» ταμιευτήρες θα κατασκευαστούν βόρεια του ταμιευτήρα Καστρακίου: α. Στη θέση “Άγιος Γεώργιος”, ωφέλιμου όγκου ~ 5 x 106 m3 και συνολικής έκτασης 720 στρεμμάτων και β. στη θέση “Πύργος”, ωφέλιμου όγκου ~ 2 x 106 m3και συνολικής έκτασης 166 στρεμμάτων. Η περίσσεια αιολική, ηλιακή ή/και θερμική ενέργεια θα αποθηκεύεται μέσω της άντλησης νερού από τον «κάτω» στους «άνω» ταμιευτήρες, και στη συνέχεια θα αξιοποιείται μέσω των αναστρέψιμων μονάδων των σταθμών παραγωγής, κατά τις ώρες αιχμής.

    Ισχύς Παραγωγής- Άγ. Γεώργιος: 370 MW
    Ισχύς Παραγωγής- Πύργος: 220 MW
    Συνολική Ισχύς Παραγωγής: 590 MW
    Συνολική Ισχύς Άντλησης: 634 MW
    Παραγόμενη ενέργεια ετησίως: 1.362.900 MWh
    Ετήσια ενέργεια άντλησης: 1.673.760 MWh
    Είδος έργου: Έργο αντλησοταμίευσης για την παραγωγή και αποθήκευση ενέργειας.
    Εκτιμώμενο κόστος επένδυσης: 501.830.000€ (Άγ. Γεώργιος 300.430.000€/ Πύργος 201.400.000€)
    Νέες θέσεις εργασίας: κατά την κατασκευή 900 θέσεις εργασίας/ κατά τη λειτουργία 70 θέσεις εργασίας εξειδικευμένου και βοηθητικού τεχνικού προσωπικού.
    Γεωγραφικός προσδιορισμός: Δήμος Αμφιλοχίας, Π.Ε. Αιτωλοακαρνανίας
    Άδειες Έργου: έχουν ήδη εκδοθεί Άδειες Παραγωγής και Προσωρινοί Όροι Σύνδεσης
    Προσδοκώμενη έναρξη λειτουργίας: 2020
    Φορές υλοποίησης: Τέρνα Ενεργειακή ΑΒΕΤΕ

    IGB (6.8.1): Διασυνδετήριος αγωγός Ελλάδας-Βουλγαρίας μεταξύ Κομοτηνής και Stara Zagora (BG).
    Ο IGB προβλέπεται να συνδέσει το Ελληνικό Εθνικό Σύστημα Φυσικού Αερίου (ΕΣΦΑ) με το αντίστοιχο Βουλγαρικό, έχοντας σαν αφετηρία την περιοχή της Κομοτηνής. Ο IGB θα έχει μήκος 182km, διάμετρο 32 inches και αρχική μεταφορική ικανότητα 3bcm/y με δυνατότητα αναβάθμισης (με την προσθήκη συμπιεστή) στα 5bcm/y. Ο IGB προβλέπεται να ξεκινήσει την λειτουργία του το 2016 και θα μεταφέρει αέριο από την Ελλάδα στην Βουλγαρία αποτελώντας μία εναλλακτική πηγή προμήθειας στη γείτονα χώρα και την ευρύτερη περιοχή.

    Ο IGB βρίσκεται σε φάση ολοκλήρωσης των τεχνικών μελετών και αδειοδοτικών διαδικασιών. Έχει ήδη λάβει την Έγκριση της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων στην Ελλάδα και την Βουλγαρία. Το εκτιμώμενο κόστος επένδυσης ανέρχεται στα 250 εκατομμύρια ευρώ ενώ προβλέπεται να δημιουργηθούν κατά τη διάρκεια της κατασκευής ή / και κατά τη λειτουργία στην Ελλάδα περίπου 500 θέσεις. Φορέας υλοποίησης η ΔΕΠΑ.

    Σταθμός Μόνιμης Ανάστροφης Ροής στα Ελληνο-Βουλγαρικά Σύνορα μεταξύ Σιδηροκάστρου (EL) και Kula (BG) (6.11).
    Το έργο αφορά σε παρεμβάσεις στις υπάρχουσες υπέργειες εγκαταστάσεις διασύνδεσης φυσικού αερίου ανάμεσα στην Ελλάδα και την Βουλγαρία και την κατασκευή επιπλέον υπέργειων εγκαταστάσεων με στόχο την παροχή δυνατότητας μόνιμης αντιστροφής ροής φυσικού αερίου ανάμεσα στα δυο συστήματα (σήμερα η ροή είναι μόνο από Βουλγαρία προς Ελλάδα).

    Οι εργασίες πραγματοποιούνται στο Σιδηρόκαστρο του Νομού Σερρών με προϋπολογισμό επένδυσης 1.3 εκατομμύρια ευρώ και προσδοκώμενη ημερομηνία έναρξης λειτουργίας τον Μάιο του 2014. Φορέας υλοποίησης ο ΔΕΣΦΑ.

    Πλωτός Σταθμός αποθήκευσης και επαναεριοποίησης Υγροποιημένου Φυσικού Αερίου στην Αλεξανδρούπολη - INGS LNG Greece (6.9.1).
    Το έργο αυτό αφορά σε υπεράκτιο πλωτό σταθμό υποδοχής, προσωρινής αποθήκευσης και αεριοποίησης Υγροποιημένου Φυσικού Αερίου (ΥΦΑ) καθώς και σε αγωγό σύνδεσης αυτού με το κατάντη σύστημα φυσικού αερίου, δηλαδή το Εθνικό Σύστημα Φυσικού Αερίου που λειτουργείται από τον ΔΕΣΦΑ. Μέσω του αγωγού αυτού, το φυσικό αέριο που εισάγεται και αεριοποιείται στον πλωτό σταθμό θα προωθείται στις αγορές της Ελλάδας και των χωρών της Νοτιανατολικής Ευρώπης προς κατανάλωση.

    Θα εγκατασταθεί στο Θρακικό Πέλαγος, 17,5 km ΝΔ του λιμένα της Αλεξανδρούπολης. Η αποθηκευτική του ικανότητα θα είναι 170.000 m3 LNG και η μέγιστη δυνατότητα παροχής αερίου στο σύστημα (δυνατότητα αεριοποίησης και μετάγγισης) 6,1 δις m3 αερίου ετησίως (700.000m3 ανά ώρα). Φορέας του έργου είναι η εταιρεία GASTRADE Α.Ε. με έδρα την Αθήνα. Η συνολική επένδυση εκτιμάται σε € 340 εκ. Έχει λάβει άδεια ΑΣΦΑ, έχει εγκριθεί η Μελέτη Ασφαλείας (SEVESO II) και έχει λάβει ΑΕΠΟ (Έγκριση Περιβαλλοντικών Όρων). Η άδεια Εγκατάστασης του έργου αναμένεται στο 2ο τρίμηνο 2014. Η έναρξη λειτουργίας του έργου τοποθετείται στο 2ο τρίμηνο του 2016.

    Πλωτός Σταθμός αποθήκευσης και επαναεριοποίησης Υγροποιημένου Φυσικού Αερίου - Aegean LNG import terminal (6.9.2).
    Ο σταθμός Aegean LNG προβλέπεται να έχει αποθηκευτική χωρητικότητα 150.000 m3 LNG και δυνατότητα επαναεροποίησης και μεταφοράς αερίου 3-5 bcm/y.Ο σταθμός προβλέπεται να ξεκινήσει τη λειτουργία του το 2016 ενώ θα προσφέρει μία επιπλέον εναλλακτική πηγή προμήθειας αερίου τόσο στο Ελληνικό Εθνικό Σύστημα Φυσικού Αερίου (ΕΣΦΑ), όσο και στις γειτονικές χώρες μέσω άλλων διασυνδετήριων αγωγών (πχ. IGB).

    Το εκτιμώμενο κόστος επένδυσης του έργου ανέρχεται στα 275 εκατομμύρια ευρώ. Η εκπόνηση της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων είναι σε εξέλιξη. Το έργο του Πλωτού Σταθμού Αegean LNG εκτιμάται να προσφέρει περίπου 200 θέσεις εργασίας, χωρίς να υπολογίζεται η κατασκευή του πλωτού σταθμού η οποία θα γίνει στο εξωτερικό. Φορέας υλοποίησης η ΔΕΠΑ.

    Εγκατάσταση αποθήκευσης στη Ν. Καβάλα (6.20.3).
    Υπόγεια αποθήκη φυσικού αερίου σε εξαντλημένο κοίτασμα φυσικού αερίου στη θαλάσσια περιοχή του Νομού Καβάλας και διασύνδεση με το Εθνικό Σύστημα Φυσικού Αερίου με αγωγό μήκους 34 χιλιομέτρων, εκ των οποίων τα 32 υπεράκτια. Φορέας υλοποίησης του έργου ήταν αρχικά ο ΔΕΣΦΑ. Την υπόγεια αποθήκη αναλαμβάνει το ΤΑΙΠΕΔ Το εκτιμώμενο κόστος της επένδυσης ανέρχεται στα 400 εκατομμύρια ευρώ. Αναμένεται η δημιουργία 300 νέων θέσεων εργασίας κατά τη φάση κατασκευής. Προσδοκώμενη έναρξη λειτουργίας το έτος 2018.

    Αγωγός ΤΑΡ (7.1.3).
    Αγωγός μεταφοράς φυσικού αερίου μεταξύ Τουρκίας – Ελλάδας – Αλβανίας - Ιταλίας συνολικού μήκους 871 χιλιομέτρων (766 χιλιόμετρα χερσαίο τμήμα και 105 υπεράκτιο. Ημερήσια μεταφορική ικανότητα 27,1 MCM/day, με μέγιστη ημερήσια μεταφορική ικανότητα 30,1 MCM/day. Αρχική ετήσια μεταφορική ικανότητα 10 BCM/year. Εντός της Ελλάδας ο αγωγός μεταφοράς (Ανεξάρτητο Σύστημα Φυσικού Αερίου) θα έχει όδευση που θα ξεκινάει από τα Ελληνο-Τουρκικά σύνορα στους Κήπους του Ν. Έβρου, και θα καταλήγει στα Ελληνο-Αλβανικά σύνορα του Ν. Καστοριάς.

    Φορέας του έργου είναι η εταιρεία Trans Adriatic Pipeline A.G. Το εκτιμώμενο κόστος της επένδυσης στον ελληνικό χώρο ανέρχεται στα 1,5 δισεκατομμύρια ευρώ. Αναμένεται να δημιουργηθούν 2000 άμεσες και 10000 έμμεσες νέες θέσεις εργασίας. Το έργο έχει ήδη έχει λάβει έγκριση ΠΠΕ από το ΥΠΕΚΑ για το Δυτικό Τμήμα (Θεσσαλονίκη-Καστοριά). Η προσδοκώμενη έναρξη λειτουργίας του αγωγού είναι το έτος 2019.

    Αγωγός ITGI (7.1.4).
    Αγωγός φυσικού αερίου για τη διασύνδεση Τουρκίας – Ελλάδας και Ιταλίας. Το έργο έχει προταθεί από κοινού από τον ΔΕΣΦΑ και τη ΔΕΠΑ, ιδιοκτήτες αντίστοιχα του χερσαίου και του υποθαλάσσιου τμήματος του. O αγωγός IGI Poseidon προβλέπεται να διασυνδέσει την Ελλάδα με την Ιταλία μέσω υποθαλάσσιου αγωγού από τις ακτές της Θεσπρωτίας μέχρι την ακτή του Ότραντο της Ιταλίας, μήκους 207km. Η διάμετρος του αγωγού θα είναι 32 inches και η προβλεπόμενη αρχική μεταφορική ικανότητα 8bcm/y με δυνατότητα αύξησης στα 12bcm/y.

    Ο αγωγός IGI Poseidon έχει ολοκληρώσει την Περιβαλλοντική Αδειοδότηση στην Ιταλία ενώ στην Ελλάδα βρίσκεται σε φάση ολοκλήρωσης. Το κόστος της επένδυσης για την κατασκευή του αγωγού IGI Poseidon εκτιμάται στο ένα δισεκατομμύριο ευρώ. Η κατασκευή και λειτουργία του αγωγού θα προσφέρει περίπου 800 θέσεις εργασίας. Η έναρξη λειτουργίας του αγωγού θα εξαρτηθεί από τη διαθεσιμότητα αερίου είτε από την Νοτιοανατολική Μεσόγειο είτε από εναλλακτικές πηγές. Το χερσαίο τμήμα (ΔΕΣΦΑ) του αγωγού σχεδιάζεται να ξεκινήσει από την Κομοτηνή και να καταλήξει στη Θεσπρωτία. Το κόστος επένδυσης του χερσαίου τμήματος ανέρχεται στα 1,1 δισεκατομμύρια ευρώ.


    Αγωγός από υπεράκτια περιοχή Κύπρου προς Ελληνική Ενδοχώρα μέσω Κρήτης. (7.3.1).
    Έχει γίνει προμελέτη εφικτότητας (pre-feasibility) με θετικά αποτελέσματα και ο διαγωνισμός για την ανάθεση της μελέτης εφικτότητας (Feasibility study) βρίσκεται σε εξέλιξη. Σύμφωνα με τα ισχύοντα χρονοδιαγράμματα, η λειτουργία του προβλέπεται να ξεκινήσει το 2021. Ο αγωγός Eastern Mediterranean θα δύναται να μεταφέρει αέριο από τα νέα κοιτάσματα της Νοτιοανατολικής Μεσογείου στην Ελλάδα και μέσω του ΕΣΦΑ ή/και Διασυνδετήριων Αγωγών (ΙGB και IGI) προς την υπόλοιπη Ευρώπη.

    Ο αγωγός θα αποτελείται από υποθαλάσσια τμήματα από τα κοιτάσματα έως την Κύπρο και στη συνέχεια από την Κύπρο, μέσω της Κρήτης και έως την Πελοπόννησο συνολικού μήκους περίπου 1200 km. Τα χερσαία τμήματα του αγωγού από την Πελοπόννησο μέχρι την Ήπειρο θα έχουν μήκος περίπου 480km.

    Το έργο Eastern Mediterranean Pipeline εκτιμάται πως θα προσφέρει περίπου 2000 θέσεις εργασίας κατά τη διάρκεια της κατασκευής ή / και κατά τη λειτουργία. Το εκτιμώμενο κόστος της επένδυσης υλοποίησης του έργου ανέρχεται στα 6 δισεκατομμύρια ευρώ. Φορέας υλοποίησης η ΔΕΠΑ.


    Σταθμός συμπίεσης φυσικού αερίου στους Κήπους του Έβρου (7.1.2 & 7.4.1).
    Σταθμός συμπίεσης φυσικού αερίου στην περιοχή Πέπλος Φερών του Δήμου Αλεξανδρούπολης του Νομού Έβρου. Με κωδικό 7.1.2 αναφέρεται ο συμπιεστής (29,1 MW) για την τροφοδότηση του ΤΑΡ ή του IGI με δυναμικότητα 10 bcm, με εκτιμώμενο κόστος επένδυσης 70 εκατομμύρια και 120 νέες θέσεις εργασίας κατά την κατασκευή και 6 κατά τη λειτουργία.

    Με κωδικό 7.4.1 αναφέρεται ο συμπιεστής (9 MW) για την τροφοδότηση του IGB και του ελληνικού συστήματος ή και μόνο του τελευταίου με δυναμικότητα 3 bcm/a με εκτιμώμενο κόστος επένδυσης 37 εκατομμύρια ευρώ και 100 νέες θέσεις εργασίας κατά την κατασκευή και 6 κατά τη λειτουργία. Προσδοκώμενη έναρξη λειτουργίας το 2019. Τα έργα με κωδικούς 7.1.2 & 7.4.1 αποτελούν εναλλακτικές επιλογές για το ίδιο έργο. Φορέας υλοποίησης ο ΔΕΣΦΑ.

    - - - Aktualisiert - - -


  3. #3213
    Avatar von Tigerfish

    Registriert seit
    25.12.2013
    Beiträge
    10.952
    Zitat Zitat von Bacerll Beitrag anzeigen
    6,5 δισ. δολ. από την Κίνα στην Ελλάδα

    19 συμφωνίες χρηματοδότησης θα υπογράψει στην Αθήνα ο Κινέζος πρωθυπουργός Λι Κετσιάνγκ - Τι προβλέπουν τα deals
    Ολα τα ανοιχτά «μέτωπα» που σχετίζονται με τις κινεζικές επενδύσεις στην Ελλάδα θα επιχειρήσει να κλείσει ο Κινέζος πρωθυπουργός Λι Κετσιάνγκ κατά την τριήμερη επίσκεψή του στη χώρα μας (φωτ. αρχείου REUTERS/JASON LEE).

    ....

    Μεταξύ των συμφωνιών που αναμένεται να υπογραφούν σήμερα και αύριο είναι:
    1) της China Development Bank και της ναυτιλιακής εταιρείας Costamare για τη ναυπήγηση πλοίων ύψους 1,5 δισ. δολ.
    2) της εταιρείας Τerna Energy με τη Sinohydro Corporation και την ICBC στον ενεργειακό τομέα, αξίας 1,22 δισ. δολ.
    3) του ναυτιλιακού ομίλου Libra Group με την ICBC Financial Leasing Company, η οποία αφορά συμφωνία sale and lease back για έξι πλοία αξίας 160 εκατ. δολ. και επιπλέον 300 εκατ. δολ. για τη ναυπήγηση πλοών σε κινεζικά ναυπηγεία.
    4) της ναυτιλιακής εταιρείας Thenamaris με την Export-Import Bank of China, αξίας 400 εκατ. δολ.
    5) της ναυτιλιακής εταιρείας Diana Shipping με την ICBC, αξίας 200 εκατ. δολ.
    6) της ναυτιλιακής Veritas Ship Management με την China National Aero-Technology Corporation για την κατασκευή οκτώ πλοίων, ύψους 215 εκατ. δολ.
    7) της China Development Bank και της Enterprises Greece, ύψους 273 εκατ. δολ.της Lamda Development ΛΑΜΔΑ και της κινεζικής εταιρείας Fosun Group, ύψους 200 εκατ. δολ., για το επενδυτικό πρόγραμμα του Ελληνικού.
    8) μεταξύ των υπουργείων Ανάπτυξης των δύο χωρών και της εταιρείας ΙZP Technologies αξίας 50 εκατ. δολ.
    9) της Ocean Bulk Shipping με την Export-Import Bank αξίας 57 εκατ. δολ.
    των εταιρειών SUMEC και EDF EN Hellas στον τομέα των αιολικών πάρκων αξίας 273 εκατ. δολ.
    10) στρατηγική συνεργασία COFCO Wines και M. Boutari and Co στον τομέα της διανομής κρασιών αξίας 50 εκατ. δολ.
    11) μεταξύ της PAVLIDIS XRIST. και της China Light Resource αξίας 13,5 εκατ. δολ. στον τομέα των εισαγωγών - εξαγωγών των εταιρειών U-Feel και An. Mavrofridopoulos SA αξίας 25 εκατ. δολ.
    12) των εταιρειών Alpha Estate και Anhui Wine Mall αξίας 4,1 εκατ. δολ.
    13) της Μediterra με τη Sanghai Meditela αξίας 1 εκατ. δολ.
    14) της EMELCO με τη Sanghai ChaoShang Food για εμπορία ελαιολάδου ύψους 13,8 εκατ. δολ.


    - - - Aktualisiert - - -

    Mega Ενεργειακά Έργα: H ταυτότητα των 12 project που κάνουν την Ελλάδα υπέρ-κόμβο




    - - - Aktualisiert - - -

    Was hab ich dir gesagt?

    Hellenic Army - Info & Gallery

  4. #3214
    Avatar von Bacerll

    Registriert seit
    07.12.2012
    Beiträge
    4.514
    Zitat Zitat von Tigerfish Beitrag anzeigen
    Was hab ich dir gesagt?

    Hellenic Army - Info & Gallery
    6,5 mrd $ wird China in Griechenland invertieren.

    Es wurden 14 Verträge unterschrieben.
    Μεταξύ των συμφωνιών που αναμένεται να υπογραφούν σήμερα και αύριο είναι:

    1) της China Development Bank και της ναυτιλιακής εταιρείας Costamare για τη ναυπήγηση πλοίων ύψους 1,5 δισ. δολ.
    Zwischen China Development Bank und der gr. Costamare im bereich Schiffsbau 1,5mrd

    2) της εταιρείας Τerna Energy με τη Sinohydro Corporation και την ICBC στον ενεργειακό τομέα, αξίας 1,22 δισ. δολ.
    Zwischen der gr Terna energy und Sinohydro und ICBC im bereich Energie 1,22mrd

    3) του ναυτιλιακού ομίλου Libra Group με την ICBC Financial Leasing Company, η οποία αφορά συμφωνία sale and lease back για έξι πλοία αξίας 160 εκατ. δολ. και επιπλέον 300 εκατ. δολ. για τη ναυπήγηση πλοών σε κινεζικά ναυπηγεία.
    Zwischen Libra Group und ICBC im bereich schifsbau 460mil

    4) της ναυτιλιακής εταιρείας Thenamaris με την Export-Import Bank of China, αξίας 400 εκατ. δολ.
    Zwischen Thenamaris und Export-Import Bank of China 400mil

    5) της ναυτιλιακής εταιρείας Diana Shipping με την ICBC, αξίας 200 εκατ. δολ.
    Zwischen Diana Shipping und ICBC 200mil

    6) της ναυτιλιακής Veritas Ship Management με την China National Aero-Technology Corporation για την κατασκευή οκτώ πλοίων, ύψους 215 εκατ. δολ.
    Zwischen Maritas Ship Management und China National Aero- Technology Cor. Schiffsbau 215mil

    7) της China Development Bank και της Enterprises Greece, ύψους 273 εκατ. δολ.της Lamda Development ΛΑΜΔΑ και της κινεζικής εταιρείας Fosun Group, ύψους 200 εκατ. δολ., για το επενδυτικό πρόγραμμα του Ελληνικού.
    Zwischen China Development bank und Enterprises Greece 273mil und zwischen Lamda Development und Forun 200mil bereich Hellenicon Projekt

    8) μεταξύ των υπουργείων Ανάπτυξης των δύο χωρών και της εταιρείας ΙZP Technologies αξίας 50 εκατ. δολ.
    Zwischen den Ministerien für Entwicklung der beiden Länder und der der IZO Tech. 50mil

    9) της Ocean Bulk Shipping με την Export-Import Bank αξίας 57 εκατ. δολ.
    Zwischen der Ocea Bulk Shipping und der Export- Import Bank 57mil

    των εταιρειών SUMEC και EDF EN Hellas στον τομέα των αιολικών πάρκων αξίας 273 εκατ. δολ.
    im bereich der Windenergie zwischen der SUMEC und EDF EN Hellas 273mil

    10) στρατηγική συνεργασία COFCO Wines και M. Boutari and Co στον τομέα της διανομής κρασιών αξίας 50 εκατ. δολ.
    Zwischen COFCO Wines und M. Boutari Co im bereich Wein 50mil.

    11) μεταξύ της PAVLIDIS XRIST. και της China Light Resource αξίας 13,5 εκατ. δολ. στον τομέα των εισαγωγών - εξαγωγών των εταιρειών U-Feel και An. Mavrofridopoulos SA αξίας 25 εκατ. δολ.
    Zwischen PAVLIDIS XRIST. und China Light Resource im bereich import export 13,5 mil und zwischen U-Feel und An. Mavrofridopoulos SA 25mil

    12) των εταιρειών Alpha Estate και Anhui Wine Mall αξίας 4,1 εκατ. δολ.
    Zwischen Alpha Estate und Anhui Wine Mall 4,1mil

    13) της Μediterra με τη Sanghai Meditela αξίας 1 εκατ. δολ.
    Zwischen Mediterra und Sanghai Meditela 1 mil

    14) της EMELCO με τη Sanghai ChaoShang Food για εμπορία ελαιολάδου ύψους 13,8 εκατ. δολ.
    Zwischen Emelco und Sanghai ChaoShang im bereich Olivenöl 13,8mil

    - - - Aktualisiert - - -

    Hellenic Seaplanes S.A., a new airline set to start flying tourists between Greek islands this summer, forecasts that sea-based commercial carriers could generate 1 billion euros ($1.4 billion) in annual revenue as European travelers return to a country emerging from recession.
    With nearly 6,000 islands and fewer than 50 airports, Greece is a “natural” for seaplanes and could become “the center of a seaplane industry” in Europe, Nicolas Charalambous, president and chief executive officer of Hellenic Seaplanes, said in an interview in Athens. “The Maldives and Virgin Islands have shown how seaplanes can contribute to the growth of tourism and we have more islands, a longer coastline and are close to large European tourist markets.”
    Prime Minister Antonis Samaras has called tourism, Greece’s largest industry, “the first locomotive that started and began to pull our economy out of a painful six-year recession” that’s seen unemployment hit 28 percent. Industry groups say reaching a target of 24 million tourists by 2021 would add 9 percentage points to gross domestic product and create 300,000 jobs. Tourism accounts for over 16 percent of Greece’s GDP, one of the highest levels in Europe.
    Hellenic Seaplanes is betting that continued growth in tourist visits, which the Association of Greek Tourism Enterprises estimates will total as many as 18.5 million this year, will fuel revenue for seaplane operators, Charalambous said. The company wants to build as many water aerodromes as possible before the peak summer season and expects to have 112 by the end of 2015.
    Niche Market

    Investment from tourism companies like Hellenic Seaplanes could help create new niche markets, spark growth and development on islands and in ports and create jobs, while boosting the real-estate market, Charalambous said.
    The Greek government has agreed to speed up licensing to allow flights to start before the summer, Environment Minister Yiannis Maniatis said Feb. 18, citing the industry’s potential role in boosting tourism.
    Charalambous’s company wants to “act as a feeder” to carriers such as International Consolidated Airlines Group SA’s British Airways and Aegean Airlines SA (AEGN), he said. Code-sharing could allow passengers to “buy a ticket from anywhere in the world to a Greek airport, and then onward to water aerodromes on islands we serve.”
    Hellenic Seaplanes has secured 16.5 million euros from U.S. and European private equity funds to finance plans to buy or lease 20 new planes, Charalambous said. The company wants to work with a fund that “knows the seaplane business,” he said. Blackstone Group (BX) LP last year bought a controlling stake in Maldivian Air Taxi and Trans Maldivian Airways, who together operate the world’s largest seaplane fleet.
    ‘Mamma Mia’

    Hellenic Seaplanes has approval to operate between the popular Ionian Sea island of Zakinthos, the western port of Patras, the northwestern island of Corfu and the central port of Volos, serving neighboring islands including Skopelos, the setting for the film “Mamma Mia.”
    Hellenic Seaplanes also plans to offer sightseeing flights, resort transfers and cargo services, Charalambous said. Seaplanes can also be used as ambulances to bring patients from remote islands to larger facilities.
    The company is in contact with cruise and tour operators for possible deals on sightseeing flights, Charalambous said. In cargo, it’s working on a partnership with DHL Worldwide Express and is talking to Interamerican, Greece’s biggest health insurer, about medical evacuation operations.
    Hellenic Seaplanes will reply to a state asset-sales fund invitation to investors to express interest in building a water-airport hub in the Athens suburb of Paleo Faliro, he said.
    The carrier will target Cyprus after Greece, focusing on operations “in parallel with the planned development of casinos,” Charalambous said. “We could connect Cyprus with neighboring Lebanon and even Egypt to carry potential casino clients.”

    - - - Aktualisiert - - -

    Die Ports die gebaut werden



    Und so werden sie aussehen












  5. #3215
    Avatar von Tigerfish

    Registriert seit
    25.12.2013
    Beiträge
    10.952
    Na bitte! geht doch.


    Der Ausbau der Häfen deutet darauf hin, daß Griechenland in der Region zum Hauptknotenpunkt des Schiffsverkehrs wird.

    Auf jeden Fall sind die Investitionen vielversprechend.

    Wenn dann auch noch der Bürokratiedschungel abgeholzt wird, dürfte dem Aufschwung nicht viel im Wege stehen.


    Ach ja, die unheimliche Korruption hatte ich vergessen.

  6. #3216
    Avatar von Bacerll

    Registriert seit
    07.12.2012
    Beiträge
    4.514
    6 MRD € Investition. Hellenicon Projekt.

    Baubeginn 2015.

    10,000-30,000 Arbeitsplätze wehrend der Bauphase.
    50,000 Dauerarbeitsplätze.
    +2% im BIP
    +1 mil Touristen.



    - - - Aktualisiert - - -

    .
    Lamda Development S.A. was informed by the Hellenic Republic Asset Development Fund that the company is qualified as the preferred investor for the acquisition of 100% of the share capital of HELLINIKO SA. This Board of HRADF decision brings the 27 month tender process to an end. Lamda Development S.A. and Global Investment Group (consisting of Al Maabar from Abu Dhabi, the Chinese conglomerate Fosun Group and other European investors) who are supporting the Greek company’s offer, fully aware of the responsibility of such a world-class project, wish to ensure all stakeholders that the conglomerate is ready to rise to the project’s challenges, in appreciation of the opportunity given to participate in the developmental course of Greece via this project. The decision taken by the HRADF marks the end to the 13 year abandonment of this 6.200.000 sqm urban land, where the former Athens international airport of Hellinikon used to be located. An investment estimated at 7 bil. Euros will transform this land into the largest privately funded investment ever in Greece; an integrated urban development that will combine the area’s natural beauty and unique characteristics with emblematic buildings, state-of-the-art infrastructure offering world-class service and amenities which will improve the standard of living of Attiki area’s millions of inhabitants. The investment will include a diverse range of residential communities, hotels, shopping centres, individual shops, theme parks, art and cultural museums, outdoor cultural venues, health and wellness centers, sport and recreational venues, the creation of a state-of-the-art business, educational, R&D hub as well as the total regeneration of the existing marina and the coastal front that will be open and accessible to all visitors. The pivotal element of this investment most characteristic of its philosophy is the creation and maintenance of a 2.000.000 sqm. metropolitan park, one of the largest in the world, fully accessible to the public as well as the upgrade of the coastal front, which will be fully accessible to the public. The total investment of Lamda Development A.S. and Global Investment Group amounts to 915 milion Euro for the acquisition of 100% of the share capital of HELLINIKO S.A. and b) 1,25 billion Euro for the implementation of social infrastructure (site clearance, parks, roads, playgrounds, coastal front, transportation means, connections with existing transportation means) reaching a total of 2.1 billion Euro. It must be clarified that, in accordance with the tender procedure, the investor is granted freehold ownership of 1.800 from the total of 6.200.000 sqm
    The benefits for the Greek economy, the Greek business community as well as local communities are apparent and, based on existing studies as well as on the company’s estimates, can be summed up as follows:

    • The project is expected to contribute to the country’s GDP by 1.2% annually until 2025, creating new national wealth generated from all areas of Greek businesses, as a result of the revitalization of the unemployed workforce and the creation of new investments.
    • The project will contribute to the creation of approximately 50.000 new job positions the period 2014 – 2025 and will employ specialized scientific workforce as well as technical labor force that is presently unemployed, especially during these times of financial crisis.
    • The revenue for the Greek Government (V.A.T., income tax, e.t.c. during the period of the project’s full operation is expected to amount to approximately 2 bil. Euro annually and will comprise a healthy and stable contribution to the national objective for budget surplus and balanced budgets.
    • Greece and greater Athens, strengthens their position as an international tourist destination, gaining 1.000.000 additional tourists each year thus attaining extra revenue in addition to the many other benefits for the economy.
    • The greater southern zone of Athens and the neighboring municipalities will have the opportunity to enter a new cycle of development and advancement, in conjunction with the other large projects that are presently being development in the area.
    - - - Aktualisiert - - -


  7. #3217
    Avatar von Dikefalos

    Registriert seit
    10.10.2010
    Beiträge
    11.601
    Zitat Zitat von Bacerll Beitrag anzeigen
    6 MRD € Investition. Hellenicon Projekt.

    Baubeginn 2015.

    10,000-30,000 Arbeitsplätze wehrend der Bauphase.
    50,000 Dauerarbeitsplätze.
    +2% im BIP
    +1 mil Touristen.



    - - - Aktualisiert - - -

    .


    - - - Aktualisiert - - -

    2050?

  8. #3218
    Avatar von Bacerll

    Registriert seit
    07.12.2012
    Beiträge
    4.514
    Zitat Zitat von Dikefalos Beitrag anzeigen
    2050?
    2050 τι;

  9. #3219
    Avatar von Paokaras

    Registriert seit
    02.09.2010
    Beiträge
    8.493
    Zitat Zitat von Bacerll Beitrag anzeigen
    2050 τι;

    Ob es 2050 fertig wird vielleicht .

    An der Metro in Thessaloniki wird 8 Jahre gebaut sie sollte eigentlich 2012 fertig sein jetzt wird sie vielleicht 2018 fertig

  10. #3220
    Avatar von Dikefalos

    Registriert seit
    10.10.2010
    Beiträge
    11.601
    Zitat Zitat von Bacerll Beitrag anzeigen
    2050 τι;
    Wann es real wird.Schließlich geht die Sache schon seit 10 jahren.
    Wenn ich denke das es wieder spinner gibt.....die den Stadion bau von Aek boykottieren.....bin ich mir sicher das die gleichen so einen bau auch steine im weg legen.
    Überleg doch mal.....wie lang sie für die Genehmigung des Akropolis Museum gebraucht haben.Paar Jahrzehnte.

Ähnliche Themen

  1. Antworten: 298
    Letzter Beitrag: 12.07.2017, 19:17
  2. Antworten: 3489
    Letzter Beitrag: 06.07.2017, 06:52
  3. Antworten: 1129
    Letzter Beitrag: 12.06.2017, 20:07
  4. Antworten: 208
    Letzter Beitrag: 26.04.2017, 12:55
  5. Wirtschaft der Türkei - Türkiye Ekonomisi - Economy of Turkey
    Von Kelebek im Forum Die Wirtschaftskrise
    Antworten: 680
    Letzter Beitrag: 29.05.2011, 15:16