BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Seite 47 von 609 ErsteErste ... 374344454647484950515797147547 ... LetzteLetzte
Ergebnis 461 bis 470 von 6086

Wirtschaft Griechenlands - Οικονομία της Ελλάδας - Economy of Greece

Erstellt von Dikefalos, 07.06.2011, 15:51 Uhr · 6.085 Antworten · 321.199 Aufrufe

Passt irgendwie nich rein....aber was solls.
    Wäre der hammer wenn griechische geologen die ersten wären die starke erdbeben ein monat zuvor vorhersagen könnten.

«Βρήκαμε τρόπο να προβλέπουμε τον κύριο σεισμό»

18-12-2011 14:03:33
    8
    Μέσα σε όλο αυτό το παρανάλωμα που ζούμε καθημερινά έχουμε ξεχάσει τελείως άξιους ανθρώπους που ακόμα αγωνίζονται για να κάνουν τη ζωή μας καλύτερη παρότι οι ίδιοι δεν έχουν καμμία σιγουριά για την δική τους.

Τη δυνατότητα διάγνωσης των προσεισμών και κατ’ επέκταση πρόβλεψης των κύριων σεισμών έχουν πλέον οι σεισμολόγοι, μέσω μιας καινοτόμας μεθόδου, πίσω από την οποία κρύβεται η επιστημονική ομάδα του Γεράσιμου Παπαδόπουλου, διευθυντή ερευνών του Γεωδυναμικού Ινστιτούτου του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών.

Στο ετήσιο συνέδριο της Αμερικανικής Γεωφυσικής Ένωσης που συνήλθε την περασμένη εβδομάδα στο Σαν Φρανσίσκο, ο κ. Παπαδόπουλος παρουσίασε για πρώτη φορά διεθνώς τον αλγόριθμο FORMA, τη μέθοδο αξιολόγησης μiας σεισμικής δραστηριότητας σε πραγματικό χρόνο και όχι εκ των υστέρων, όπως συνέβαινε μέχρι σήμερα. Η συγκεκριμένη μέθοδος -στο πλαίσιο ευρωπαϊκών προγραμμάτων- εφαρμόστηκε για πρώτη φορά δοκιμαστικά το περασμένο καλοκαίρι στην Πελοπόννησο, όπου μελετήθηκαν μικροί σεισμοί, διαπιστώθηκε πως ήταν προσεισμοί και προβλέφθηκε ότι θα ακολουθήσει μεγαλύτερος σεισμός. Κάτι που συνέβη ένα μήνα μετά, όταν η Μεσσηνία «ταρακουνήθηκε» από σεισμό εντάσεως 4,5 βαθμών της Κλίμακας Ρίχτερ.

«Οι προσεισμοί είναι μικρότεροι σεισμοί που προηγούνται των κύριων σεισμών στην ίδια περιοχή. Παρότι το φαινόμενο των προσεισμών είναι γνωστό από χρόνια, μόνο πρόσφατα διαφαίνεται η δυνατότητα αξιοποίησης για την πρόγνωση. Στο συνέδριο δείξαμε πώς μπορεί να προβλεφθεί ένας σεισμός, παρουσιάζοντας ερευνητικά αποτελέσματα από πρόσφατους καταστροφικούς σεισμούς, για παράδειγμα της Λ’ Ακουίλα (Ιταλία, 6-4-2009) και του Τοχόκου (Ιαπωνία, 11-3-2011)», αναφέρει στον «Τύπο της Κυριακής» ο κ. Παπαδόπουλος.

Μέχρι σήμερα, όπως εξηγεί ο γνωστός σεισμολόγος, έπειτα από κάθε σεισμική δραστηριότητα συνήθως οι επιστήμονες χρειάζονταν ένα χρονικό διάστημα μίας ή δύο ημερών για να καταλάβουν τη φύση και τις ιδιότητες του σεισμού. «Τώρα αυτό μπορεί να γίνει σε πραγματικό χρόνο, άμεσα, βάσει ενός αλγόριθμου που αποκαλείται FORMA, αρκεί να υπάρχει οργανωμένο σεισμογραφικό δίκτυο στην περιοχή που εκδηλώνεται ο σεισμός», λέει.

Das passt noch weniger hier rein..

Θεσσαλονίκη: Πέμπτο κόμμα το ΠΑΣΟΚ με ποσοστό 4,5%!
    Την πέμπτη θέση καταλαμβάνει το ΠΑΣΟΚ στην πρόθεση ψήφου των ψηφοφόρων της Α' εκλογικής Περιφέρειας Θεσσαλονίκης σύμφωνα με δημοσκόπηση που δημοσιεύεται στον Αγγελιοφόρο της Κυριακής.

so verstreut..

Was wohl bei den übernächsten Wahlen sein wird? Nach der ND..

Kommunisten?^^

Zitat Zitat von -JD- Beitrag anzeigen
    Das passt noch weniger hier rein..

Θεσσαλονίκη: Πέμπτο κόμμα το ΠΑΣΟΚ με ποσοστό 4,5%!
    Την πέμπτη θέση καταλαμβάνει το ΠΑΣΟΚ στην πρόθεση ψήφου των ψηφοφόρων της Α' εκλογικής Περιφέρειας Θεσσαλονίκης σύμφωνα με δημοσκόπηση που δημοσιεύεται στον Αγγελιοφόρο της Κυριακής.

so verstreut..

Was wohl bei den übernächsten Wahlen sein wird? Nach der ND..

Kommunisten?^^
    Habe gerade bei mega gesehen....das die meisten bürger papademos weiterhin als prämier wollen.Ich lach mich kaputt wenn papademos viel viel länger im amt bleibt....so das die anderen partein ins lächerliche abstürzen.
    Wünscheswert wäre es

Πρόεδρος Ελληνοαμερικανικού Επιμελητηρίου: "Ανίδεοι & συμφεροντολόγοι οι Έλληνες πολιτικοί"

18-12-2011 11:26:24
    24

Στον απολογισμό του τριήμερου συνεδρίου του Ελληνοαμερικανικού Επιμελητηρίου, ο πρόεδρός του, Γιάννος Γραμματίδης, χρησιμοποίησε σκληρή γλώσσα εναντίον των Ελλήνων πολιτικών, λέγοντας χαρακτηριστικά:
    «Οι πολιτικοί μας δεν πρόκειται να καταλάβουν την κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει η χώρα και λειτουργούν για το προσωπικό και κομματικό τους συμφέρον το οποίο θεωρούν ότι προηγείται του εθνικού συμφέροντος».

Les kai den to kserame)))

Zitat Zitat von Greekleon Beitrag anzeigen
    Habe gerade bei mega gesehen....das die meisten bürger papademos weiterhin als prämier wollen.Ich lach mich kaputt wenn papademos viel viel länger im amt bleibt....so das die anderen partein ins lächerliche abstürzen.
    Wünscheswert wäre es
    Wenn er die Unterstützung des Volkes bekommt, wird er auch demnächst anders agieren und sich nichts mehr von den PASOK-ND-LAOS-KKE-SYRIZA-Pappnasen sagen lassen. Im Moment sehe ich ihn ein bisschen "unerfahren" auf dem politischen Parkett.

Hippokrates

Wünscheswert wäre es
    Fragt sich nur wie lange noch, Regierungschefs machen es bei uns nicht lange^^

Zitat Zitat von hippokrates Beitrag anzeigen
    Wenn er die Unterstützung des Volkes bekommt, wird er auch demnächst anders agieren und sich nichts mehr von den PASOK-ND-LAOS-KKE-SYRIZA-Pappnasen sagen lassen. Im Moment sehe ich ihn ein bisschen "unerfahren" auf dem politischen Parkett.

Hippokrates
    Er ist halt kein politiker......und eins ist klar.Samaras würde ihn lebendig aufressen,denn die gier nach herrschaft ist in griechenland enorm groß.Sogar in der antike klopten sie sich die köpfe, um die macht über hellas zu ergattern

Zitat Zitat von -JD- Beitrag anzeigen
    Fragt sich nur wie lange noch, Regierungschefs machen es bei uns nicht lange^^
    Na ja.,,,,momentan ist es der üblste job was ein grieche annehmen kann.
    Aber ich denke ,die meisten griechen wollen weg.....vom alten system.
    Wenn ich mir manchmal so umfragen anschaue....die angeben das teils 50% keinen wählen wollen,dann merkt man das die politiki in griechenland am ende ist.

Na ja.,,,,momentan ist es der üblste job was ein grieche annehmen kann.
    Aber ich denke ,die meisten griechen wollen weg.....vom alten system.
    Wenn ich mir manchmal so umfragen anschaue....die angeben das teils 50% keinen wählen wollen,dann merkt man das die politiki in griechenland am ende ist.
    Ich will auch keinen der alten Kathikia wählen frisches Blut muss her.
    Wir haben im Ausland sehr gute Leute aber keiner will diesen Job momentan annehmen.

Βουλή: Η ένδειξη «μακεδονικός οίνος» δεν είναι αποδεκτός εάν το προϊόν δεν είναι ελληνικό

Δεν είναι αποδεκτή η ένδειξη «μακεδονικός οίνος» για οίνους που δεν προέρχονται από την Ελλάδα, όπως γνωστοποιεί με επιστολή προς τα μέλη του ο Γερμανικός Ομοσπονδιακός Σύνδεσμος Οίνου και Οινοπνευματωδών, μετά από τις καταγγελίες που διατυπώθηκαν από την Ελληνική Πρεσβεία στο Βερολίνο ότι στη γερμανική αγορά κυκλοφορεί οίνος προέλευσης ΠΓΔΜ με την ονομασία «μακεδονικός». Για τα παραπάνω ενημερώνει με έγγραφό της που διαβιβάστηκε στη Βουλή η αναπληρωτής υπουργός Εξωτερικών Μαριλίζα Ξενογιαννακοπούλου, προς απάντηση σχετικής ερώτησης του βουλευτή της ΝΔ Σάββα Αναστασιάδη.

Όπως εξάλλου ενημερώνει η κ. Ξενογιαννακοπούλου, «η κορυφαία αλυσίδα πολυκαταστημάτων Metro Cash&Carry διέκοψε τις πωλήσεις του οίνου με την ονομασία Mazedonischer Chardonnay Smederevka που εισαγόταν από την πΓΔΜ». Η αναπληρωτής υπουργός αναφέρει ότι ευθύς μόλις διαπιστώθηκε η κυκλοφορία οίνου προέλευσης ΠΓΔΜ με την ονομασία «μακεδονικός» στην γερμανική αγορά, το υπουργείο Εξωτερικών προέβη στις απαραίτητες ενέργειες, τόσο σε διμερές, όσο και σε κοινοτικό επίπεδο, σε συντονισμό με το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης αλλά και τους φορείς των θιγόμενων οινοπαραγωγών, επιχειρηματιών και εξαγωγέων.

«Το υπουργείο Εξωτερικών, μέσω και των Αρχών μας στη Γερμανία, εξακολουθεί να παρακολουθεί το θέμα, ώστε να προβεί στις ενδεδειγμένες ενέργειες, αναλόγως των εξελίξεων, ενώ παρασχέθηκε και θα παρασχεθεί οιαδήποτε συνδρομή ζητηθεί από την Ένωση Οινοπαραγωγών Βορείου Ελλάδος είτε από οποιονδήποτε άλλο φορέα», αναφέρει η κ. Ξενογιαννακοπούλου.

Ο βουλευτής της ΝΔ που είχε καταθέσει σχετική ερώτηση έχει καταγγείλει ότι «η τιμολογιακή πολιτική που ακολουθήθηκε για τα συγκεκριμένα κρασιά είναι ιδιαίτερα ελκυστική για τους καταναλωτές, αφού η παραγωγή των κρασιών επιδοτείται από το γειτονικό κράτος με σκοπό «να πλημμυρίσουν τις διεθνείς αγορές». Μάλιστα ο κ. Αναστασιάδης καταγγέλλει ότι «εν μέσω οικονομικής κρίσης έχει στηθεί ένα καλά οργανωμένο σχέδιο καπηλείας της εθνικής μας ταυτότητας σε όλα τα επίπεδα».

Για τις ενέργειες που έγιναν πάντως σε διμερές επίπεδο, η αναπληρωτής υπουργός ενημερώνει ότι υπήρξε αρχικά επιστολή του Γραφείου Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων της Πρεσβείας Βερολίνου προς την αρμόδια υπηρεσία του γερμανικού υπουργείου Διατροφής, Γεωργίας και Προστασίας Καταναλωτού, με την οποία ζητήθηκε η λήψη μέτρων καθώς και επιστολή προς τους επικεφαλής των αλυσίδων στις οποίες διαπιστώθηκε η πώληση των προϊόντων, με το αίτημα της άμεσης απόσυρσής τους. Ακολούθησε συνάντηση του Έλληνα Πρέσβη στο Βερολίνο με τον αρμόδιο ομοσπονδιακό υφυπουργό από τον οποίο ζητήθηκε η άμεση εφαρμογή των κοινοτικών Κανονισμών περί γεωγραφικών ενδείξεων και η παύση της κυκλοφορίας οίνων με την επωνυμία «μακεδονικός», που δεν προέρχονται από την Ελλάδα. Αλλά και σε κοινοτικό επίπεδο ενημερώθηκαν όλες οι αρμόδιες υπηρεσίες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.

kathimerini.gr -

Ιπποκράτης