BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Seite 90 von 630 ErsteErste ... 4080868788899091929394100140190590 ... LetzteLetzte
Ergebnis 891 bis 900 von 6297

Wirtschaft Griechenlands - Οικονομία της Ελλάδας - Economy of Greece

Erstellt von Dikefalos, 07.06.2011, 15:51 Uhr · 6.296 Antworten · 342.306 Aufrufe

  1. #891
    Avatar von Dikefalos

    Registriert seit
    10.10.2010
    Beiträge
    12.089
    Wenn sie diese klein inseln verkaufen....können wir davon ausgehen,das wir absolute luxus invests erleben werden.Interesse haben schwerreiche investoren.


    «Στο σφυρί» η νησίδα Πάτροκλος και άλλα 13 νησιά της χώρας



    07.03.2012
    14:53
    0
    5Share





    -A +A


    Πωλητήριο για τη νησίδα Πάτροκλος κοντά στο Σούνιο με την αγγελία πώλησής του να βάζει ως τιμή εκκίνησης τα 150 εκατ. ευρώ.
    Στο παρελθόν ενδιαφέρον για το 2.800 στρεμμάτων νησάκι, είχαν εκδηλώσει μεταξύ άλλων, μια ισραηλινή εταιρεία, η Ντονατέλα Βερσάτσε και, τελευταία, επενδυτικό fund από το εμιράτο του Ντουμπάι. Στόχος όλων των προαναφερόμενων υποψήφιων επενδυτών ήταν η ανάπτυξη πολυτελούς ξενοδοχείου, θεματικού πάρκου, spa, γηπέδου γκολφ μέχρι και καζίνο. Οι τίτλοι ιδιοκτησίας του νησιού ανήκουν στην οικογένεια Γιατράκου, ενώ πολλές επενδυτικές κινήσεις που επιχειρήθηκαν έχουν μπλοκαριστεί στο παρελθόν, λόγω της ανακήρυξης ενός μέρους του νησιού σε αρχαιολογική περιοχή.
    Η αγγελία για το πωλητήριο του νησιού αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα privateislandsonline.com και μεταξύ άλλων αναφέρονται τα 5.050 ελαιόδεντρα καθώς και οι 150... κατσίκες που βρίσκονται στο νησί. Ιδιαίτερη αναφορά γίνεται στην πολύ μικρή απόστασή του από το διεθνές αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος (25 χλμ.) και από το λιμάνι του Λαυρίου, καθώς και στο γεγονός ότι μπορεί να συνδεθεί με το δίκτυο της ΕΥΔΑΠ, της ΔΕΗ και του ΟΤΕ.
    Το mega-project των Ισραηλινών
    Το πρώτο γνωστό επενδυτικό σχέδιο που αναπτύχθηκε ήταν από τον Ισραηλινό επιχειρηματία Νταβίντ Απέλ, το 1998. Ο συγκεκριμένος μεγαλοεπιχειρηματίας πρότεινε να αγοράσει το νησί έναντι 16 δισεκατομμυρίων δολαρίων, ενώ στην υπόθεση είχε εμπλακεί και το όνομα του πρώην πρωθυπουργού του Ισραήλ Αριέλ Σαρόν.
    Το επόμενο πρότζεκτ, αξίας 2,5 δισ. ευρώ, προτάθηκε το 2004. Αν και ο προϋπολογισμός ήταν μικρός, περιελάμβανε πολυτελή ξενοδοχεία, spa μεγάλης εταιρείας, αρχαίο θέατρο 16 χιλιάδων θεατών, γκολφ και θεματικό πάρκο. Για την πρόσβαση θα κατασκευάζονταν δύο λιμενοβραχίονες μήκους 500 μέτρων και ένα υποθαλάσσιο τούνελ, για τα αυτοκίνητα.
    Αν και έφτασαν μέχρι τις υπογραφές και συμφώνησαν στο ποσό ύψους 2,5 δισεκατομμυρίων ευρώ, το πρότζεκτ δεν προχώρησε, καθώς δεν κατάφεραν να αποχαρακτηριστεί η βραχονησίδα ως αρχαιολογική περιοχή.
    Το ξενοδοχείο 6 αστέρων της Versace
    Πριν μερικά χρόνια, το 2008, ο γνωστός Λιβανέζος επιχειρηματίας Αντουάν Μααλούφ Antoine κατέφτασε έχοντας στη βαλίτσα του 15 δισ. ευρώ σε εγγυητικές επιστολές από τράπεζες του εξωτερικού και την υπογραφή της Donatella Versace, σε μια συμφωνία για την οικοδόμηση ενός ξενοδοχείου 6 αστέρων.
    Το σχέδιό του, όπως αποκαλύφθηκε σε δημοσίευμα του αμερικανικού περιοδικού BusinessWeek, προέβλεπε την αγορά έναντι 120 εκατ. ευρώ του νησιού Πάτροκλος. Με τα υπόλοιπα θα κατασκευαζόταν εκεί θεματικό πάρκο στα πρότυπα του Λας Βέγκας, που θα φιλοξενούσε έως 50.000 επισκέπτες και θα απασχολούσε έως 8.000 άτομα.
    Που σκάλωσε το έργο; Στο «λόγο» του ελληνικού κράτους, αφού όταν ο Λιβανέζος επιχειρηματίας ζήτησε γραπτή την υπόσχεση της ελληνικής κυβέρνησης ότι θα βοηθήσει το έργο, πήρε απλώς τη διαβεβαίωση ότι ο λόγος του ελληνικού κράτους αποτελεί... εγγύηση.
    Γιατί σκοντάφτει η πώληση
    Κλασσικό πρόβλημα για τις επενδύσεις στην Ελλάδα είναι η γραφειοκρατία. Έτσι οι υποψήφιοι επενδυτές πέρα από τις συνηθισμένες διαδικασίες -που απαιτούν εγκρίσεις από πέντε διαφορετικά υπουργεία- πρέπει να ξεπεράσουν το εμπόδιο της Αρχαιολογίας.
    Η περίπτωση του Πατρόκλου είναι βέβαια δύσκολη, καθώς στο νησί διασώζονται τα ερείπια ενός κτίσματος περίπου 40 τ.μ., που πιστεύεται ότι χρονολογείται από τους ελληνιστικούς χρόνους, όταν ο ναύαρχος του Πτολεμαίου Πάτροκλος αγκυροβόλησε εκεί. Έτσι η συγκατάθεση της Αρχαιολογίας φαντάζει όνειρο απατηλό...
    Παίρνουν σειρά 13 νησιά
    Με τιμές πώλησης που ξεκινούν από 1,5 εκατ. ευρώ και φτάνουν σε μερικές δεκάδες εκατομμύρια ευρώ, μεγάλος αριθμός ιδιωτικών ελληνικών νησιών βγαίνει στο σφυρί μέσω διεθνών ιστοσελίδων.
    Μεγάλο χαρτοφυλάκιο πώλησης ελληνικών νησιών διαθέτει η καναδέζικη εταιρεία Private Islands Inc., η οποία αναφέρει χαρακτηριστικά ότι η αγορά ελληνικών νησιών είναι ιδιαίτερα σημαντική, με τιμές σχετικά προσιτές, που δεν ξεπερνούν εκείνες για ένα σαλέ στο δημοφιλές χειμερινό θέρετρο Άσπεν των ΗΠΑ.
    Συγκεκριμένα, πωλούνται:

    • η Καρδιώτισσα (κοντά στη Φολέγανδρο) έναντι 6,5 εκατ. ευρώ,
    • η Ναυσικά έναντι 6,9 εκατ. ευρώ,
    • το St Thomas έναντι 12 εκατ. ευρώ,
    • το St Athanasios έναντι 1,5 εκατ. ευρώ,
    • το Λιχνάρι Πενινσούλα έναντι 3 εκατ. ευρώ,
    • η Μικρή Αμοργός έναντι 6,1 εκατ. ευρώ,
    • το Μόντι έναντι 1,5 εκατ. δολ.
    • το Βούβαλος, το Τραγονήσι, το St Johns και 3 ανώνυμα ελληνικά νησιά, για τα οποία δεν γίνεται γνωστή η τιμή πώλησής τους.

  2. #892
    Yunan
    Es sind keine Verkäufe. Im Grunde ist es eine Verpachtung.

    Von unserem Land wird nicht ein Quadratmeter irgendwohin verkauft.

  3. #893
    Avatar von Dikefalos

    Registriert seit
    10.10.2010
    Beiträge
    12.089
    Zitat Zitat von Yunan Beitrag anzeigen
    Es sind keine Verkäufe. Im Grunde ist es eine Verpachtung.

    Von unserem Land wird nicht ein Quadratmeter irgendwohin verkauft.
    Du weist was ich meineEs ist klar das beim wort "verkauf" viele nicht griechen davon ausgehen das griechenland territorium verliert.
    Auf jeden fall wird es interessant.

  4. #894
    Avatar von Dikefalos

    Registriert seit
    10.10.2010
    Beiträge
    12.089


    Σας ενδιαφέρει: Ακούστε το ηχητικό μήνυμα του Διαχειριστή των AegeanTimes.gr


    [SIZE=3px]
    Μεγάλα ερωτηματικά στους πολίτες προακλεί η ενέργεια της Κυβέρνησης να αγοράσει έξι φρεγάτες, την στιγμή μάλιστα που στον διεθνή τύπο, γίνεται λόγος για εκβιασμούς των Βρυξελλών στην Αθήνα, για αγορά αμυντικών εξοπλισμών.

    Το θέμα αυτό θα έρεθι στη Βουλή μιας και ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Δημήτρης Παπαδημούλης, με ερώτησή του, φέρνει σε δύσκολη θέση την Κυβέρνηση.

    Σύμφωνα με το βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, τη στιγμή που καταλύεται το κοινωνικό κράτος, αποδομούνται οι εργασιακές σχέσεις και πετσοκόβονται μισθοί και συντάξεις, τόσο η προηγούμενη κυβέρνηση του κ. Παπανδρέου όσο και η σημερινή του κ. Παπαδήμου χρεώνουν τους Έλληνες πολίτες με επιπλέον 4-5 δισ. ευρώ για την αγορά οπλικών συστημάτων αμφίβολης αξίας.

    Το πλήρες κείμενο της ερώτησης έχει ώς εξής:

    «Ερώτηση

    Προς τους κ.κ. Υπουργούς Οικονομικών

    Εθνικής ’μυνας

    Θέμα: Προμήθεια 6 φρεγατών κόστους 5 δισεκατομμυρίων ευρώ, την ώρα που κόβονται μισθοί και συντάξεις

    Σύμφωνα με δημοσίευμα της City Press (6-3-2012), η κυβέρνηση με πρωτοβουλία του Υπουργού Αμυνας κ. Αβραμόπουλου προωθεί την προμήθεια 6 υπερσύγχρονων γαλλικών φρεγατών έναντι ενός ποσού της τάξης των 3-4 δισεκατομμυρίων ευρώ. Η παραγγελία αυτή έρχεται να προστεθεί στην αγορά από την προηγούμενη κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ και επί υπουργίας στο Εθνικής Αμυνας του κ. Βενιζέλου, ακόμη δύο γερμανικών υποβρυχίων τύπου 214, με κόστος 1 δισ. ευρώ.

    Με απλά λόγια, την στιγμή που καταλύεται το κοινωνικό κράτος, αποδομούνται οι εργασιακές σχέσεις και πετσοκόβονται μισθοί και συντάξεις, η προηγούμενη κυβέρνηση του κ. Παπανδρέου και η σημερινή του κ. Παπαδήμου χρεώνουν τους έλληνες πολίτες με επιπλέον 4-5 δις ευρώ για την αγορά οπλικών συστημάτων αμφίβολης αξίας. Υπενθυμίζεται ότι στο πλαίσιο του Μνημονίου Νο2 η κυβέρνηση προχώρησε στη δραστική περικοπή συντάξεων και επιδομάτων ανεργίας για να εξοικονομήσει μόλις 350 εκατομμύρια ευρώ. Δηλαδή ούτε καν το κόστος ενός υποβρυχίου.

    Οι αιματηρές θυσίες του ελληνικού λαού μετατρέπονται σε κέρδη της πολεμικής βιομηχανίας των ξένων «σωτήρων» μας, των εγχώριων μεσαζόντων και της γενικότερης βιομηχανίας μαύρου χρήματος - πολιτικού και μη - όπως έχει αποδείξει και η υπόθεση Τσοχατζόπουλου.

    Ερωτώνται οι αρμόδιοι Υπουργοί:

    - Αληθεύουν οι πληροφορίες για την προμήθεια των 6 γαλλικών φρεγατών; Έναντι τίνος ποσού και για ποιο λόγο;

    - Γιατί η κυβέρνηση αντί να μειώνει συνεχώς μισθούς και συντάξεις, να επιβάλει νέους αντιλαϊκούς φόρους και να βυθίζει την ελληνική οικονομία σε μια καταστροφική ύφεση, δεν προχωράει σε δραστική μείωση των εξοπλιστικών δαπανών; Έχει καταθέσει σχετικές προτάσεις στην Τρόικα; Εάν όχι, γιατί; Εάν ναι, ποιες ήταν αυτές πώς αντιμετωπίστηκαν;

    - Έχει εγκρίνει το υπουργικό συμβούλιο την συγκεκριμένη εξοπλιστική δαπάνη

    - Το Υπουργείο Οικονομικών κρίνει ότι η συγκεκριμένη εξοπλιστική δαπάνη είναι σκόπιμη ; Μπορούν να την αντέξουν τα δημόσια οικονομικά της χώρας;

    Ο ερωτών βουλευτής
    [/SIZE]

  5. #895
    Avatar von Dikefalos

    Registriert seit
    10.10.2010
    Beiträge
    12.089
    Nr 1)))))))

    Πρώτη στον κόσμο η ελληνική ναυτιλία, παρά την κρίση Πηγή: Express.gr 02/03/12-14:21


    Παρά τη μείωση του αριθμού των πλοίων, ο υπό ελληνική διαχείριση στόλος εξακολουθεί να κατέχει την πρώτη θέση της παγκόσμιας κατάταξης, τόσο σε αριθμό πλοίων (20% του παγκόσμιου στόλου) όσο και σε μεταφορική ικανότητα, όπως τονίζεται στο τελευταίο οικονομικό δελτίο της Alpha Bank.

    Σύμφωνα με τον οίκο Clarkson, οι Έλληνες εφοπλιστές ελέγχουν το 15% της παγκόσμιας μεταφορικής ικανότητας. Είναι επίσης ενδεικτικό ότι σύμφωνα με την Allied Ship- broking, οι Έλληνες εφοπλιστές αναδείχθηκαν πρωταγωνιστές στις αγοραπωλησίες πλοίων το 2011.

    H χωρητικότητα των εμπορικών πλοίων (άνω των 100 κοχ), υπό ελληνική σημαία, αυξήθηκε σε 43.397,6 χιλ. τον Δεκέμβριο του 2011 από 43.364,3 χιλ. τον Νοέμβριο το 2011, έναντι και 27.328 χιλ. κοχ τον Δεκέμβριο του 2000.

    Ωστόσο, ο αριθμός των πλοίων με ελληνική σημαία μειώθηκε σημαντικά σε 2.014 πλοία τον Δεκέμβριο του 2011, από 2.096 πλοία τον Δεκέμβριο του 2010.

    Η μείωση του αριθμού των πλοίων, σε ετήσια βάση, προήλθε από την υποχώρηση του αριθμού των φορτηγών, των δεξαμενόπλοιων και των επιβατηγών- λοιπών. Η μείωση του αριθμού των πλοίων οφείλεται κυρίως στην απόσυρση παλαιότερων σκαφών και στην ενσωμάτωση νεότερων και μεγαλύτερων.

    Το 2011 όπως και το 2010, το 30% των πλοίων με ελληνική σημαία ήταν ηλικίας κάτω των 10 ετών, ενώ τα άνω των 30 ετών περιορίσθηκαν σε 776 τον Δεκέμβριο του 2011, από 805 τον Δεκέμβριο του 2010.

  6. #896
    Kejo
    Selbstverständlich sind das 'Verkäufe'. Was soll daran so schlimm sein? Bauern kaufen auch Land. Der Unterschied ist eben, dass eines auf dem Festland geschieht, das andere eine Insel ist. Private Personen können überall auf der Welt Land kaufen, oder ist das in Hellas anders?

  7. #897
    economicos
    Zitat Zitat von Harput Beitrag anzeigen
    Selbstverständlich sind das 'Verkäufe'. Was soll daran so schlimm sein? Bauern kaufen auch Land. Der Unterschied ist eben, dass eines auf dem Festland geschieht, das andere eine Insel ist. Private Personen können überall auf der Welt Land kaufen, oder ist das in Hellas anders?
    kleine Felsinsel in Griechenland werden nur verpachtet, G. Armani hat zum Beispiel eine.

  8. #898
    Avatar von Arnie Cunningham

    Registriert seit
    01.07.2011
    Beiträge
    219
    Zitat Zitat von Greekleon Beitrag anzeigen
    Nr 1)))))))

    Πρώτη στον κόσμο η ελληνική ναυτιλία, παρά την κρίση Πηγή: Express.gr 02/03/12-14:21


    Παρά τη μείωση του αριθμού των πλοίων, ο υπό ελληνική διαχείριση στόλος εξακολουθεί να κατέχει την πρώτη θέση της παγκόσμιας κατάταξης, τόσο σε αριθμό πλοίων (20% του παγκόσμιου στόλου) όσο και σε μεταφορική ικανότητα, όπως τονίζεται στο τελευταίο οικονομικό δελτίο της Alpha Bank.

    Σύμφωνα με τον οίκο Clarkson, οι Έλληνες εφοπλιστές ελέγχουν το 15% της παγκόσμιας μεταφορικής ικανότητας. Είναι επίσης ενδεικτικό ότι σύμφωνα με την Allied Ship- broking, οι Έλληνες εφοπλιστές αναδείχθηκαν πρωταγωνιστές στις αγοραπωλησίες πλοίων το 2011.

    H χωρητικότητα των εμπορικών πλοίων (άνω των 100 κοχ), υπό ελληνική σημαία, αυξήθηκε σε 43.397,6 χιλ. τον Δεκέμβριο του 2011 από 43.364,3 χιλ. τον Νοέμβριο το 2011, έναντι και 27.328 χιλ. κοχ τον Δεκέμβριο του 2000.

    Ωστόσο, ο αριθμός των πλοίων με ελληνική σημαία μειώθηκε σημαντικά σε 2.014 πλοία τον Δεκέμβριο του 2011, από 2.096 πλοία τον Δεκέμβριο του 2010.

    Η μείωση του αριθμού των πλοίων, σε ετήσια βάση, προήλθε από την υποχώρηση του αριθμού των φορτηγών, των δεξαμενόπλοιων και των επιβατηγών- λοιπών. Η μείωση του αριθμού των πλοίων οφείλεται κυρίως στην απόσυρση παλαιότερων σκαφών και στην ενσωμάτωση νεότερων και μεγαλύτερων.

    Το 2011 όπως και το 2010, το 30% των πλοίων με ελληνική σημαία ήταν ηλικίας κάτω των 10 ετών, ενώ τα άνω των 30 ετών περιορίσθηκαν σε 776 τον Δεκέμβριο του 2011, από 805 τον Δεκέμβριο του 2010.
    Glaubst du die haben ihr Geld in Griechenland?

    Im EU-Parlament war schon mehrmals behauptet worden, rund 200 Milliarden Euro seien von griechischen Bürgerinnen und Bürgern auf Schweizer Banken platziert worden - unversteuert. Trautmann schätzt, dass mit dieser "Steuerflucht in die Schweiz" Griechenland rund 16,4 Milliarden an Steuererträgen entgangen sind.

    Statt mit weiteren Sparprogrammen den armen Teil der Bevölkerung Griechenlands weiter zu bestrafen, müsse nach Alternativen gesucht werden. "Der Kampf gegen die Steuerflucht ist Teil dieser Alternative", sagte Trautmann weiter.

    Kritik an den Schweizer Steuerabkommen | Tageswoche

  9. #899
    economicos
    Zitat Zitat von Arnie Cunningham Beitrag anzeigen
    Glaubst du die haben ihr Geld in Griechenland?

    Im EU-Parlament war schon mehrmals behauptet worden, rund 200 Milliarden Euro seien von griechischen Bürgerinnen und Bürgern auf Schweizer Banken platziert worden - unversteuert. Trautmann schätzt, dass mit dieser "Steuerflucht in die Schweiz" Griechenland rund 16,4 Milliarden an Steuererträgen entgangen sind.

    Statt mit weiteren Sparprogrammen den armen Teil der Bevölkerung Griechenlands weiter zu bestrafen, müsse nach Alternativen gesucht werden. "Der Kampf gegen die Steuerflucht ist Teil dieser Alternative", sagte Trautmann weiter.

    Kritik an den Schweizer Steuerabkommen | Tageswoche



    Hast du überhaupt den Text verstanden?

  10. #900
    Avatar von Dikefalos

    Registriert seit
    10.10.2010
    Beiträge
    12.089
    Zitat Zitat von Harput Beitrag anzeigen
    Selbstverständlich sind das 'Verkäufe'. Was soll daran so schlimm sein? Bauern kaufen auch Land. Der Unterschied ist eben, dass eines auf dem Festland geschieht, das andere eine Insel ist. Private Personen können überall auf der Welt Land kaufen, oder ist das in Hellas anders?
    In gewissen punkten sind die regeln anders.

Ähnliche Themen

  1. Antworten: 3991
    Letzter Beitrag: 12.12.2017, 19:32
  2. Antworten: 300
    Letzter Beitrag: 30.10.2017, 16:02
  3. Antworten: 1129
    Letzter Beitrag: 12.06.2017, 20:07
  4. Antworten: 208
    Letzter Beitrag: 26.04.2017, 12:55
  5. Wirtschaft der Türkei - Türkiye Ekonomisi - Economy of Turkey
    Von Kelebek im Forum Die Wirtschaftskrise
    Antworten: 680
    Letzter Beitrag: 29.05.2011, 15:16