BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Seite 32 von 37 ErsteErste ... 22282930313233343536 ... LetzteLetzte
Ergebnis 311 bis 320 von 363

Albanerin findet zurück zu Allah

Erstellt von Hauptmann, 05.02.2011, 00:23 Uhr · 362 Antworten · 15.011 Aufrufe

Bendzavid
    Zitat Zitat von Dhelpër Beitrag anzeigen
    Po bre karin tem keni ardh. A pot dhim apet komenti jem a? Aj se i shajt shqiptarket krishter si kurva nuk dhimi. Dyftyrsh i flisht.
    shko nkar e ehanksh karuc.
    ti po don me ma kallxu historin e familjes teme a, peder pisi.
    kari sum ha kan e shan aj, vet duhet me dit shka thot e shka shkrun.
    kurxha hic nuk thash idiot une krejt tjeter shka e pata fjalen ki haram muti vjen mshan palidhje.

Zitat Zitat von LeviWolfowitz Beitrag anzeigen
    shko nkar e ehanksh karuc.
    ti po don me ma kallxu historin e familjes teme a, peder pisi.
    kari sum ha kan e shan aj, vet duhet me dit shka thot e shka shkrun.
    kurxha hic nuk thash idiot une krejt tjeter shka e pata fjalen ki haram muti vjen mshan palidhje.

Aha aha, tash koka puna ati qka ka shkru, dhe nuk pot interesojke, po qka ka shkru Pjeter Lopa pot han? Dyftyrsh bre.

Bendzavid
    Aha aha, tash koka puna ati qka ka shkru, dhe nuk pot interesojke, po qka ka shkru Pjeter Lopa pot han? Dyftyrsh bre.
    pjeter nanqimi ka shkrujt per muslimant- une jam musliman- e si tja nise ni kar i shtremt mem msha ja qi pidhin e nanes.

Mir geht dieses Forum auf den Sack. Alles Heuchler mit zwei Gesichtern. Ich verpiss mich und lass mich wie euch in Ruhe. Tung oder sorry, Alejkum Selam.

Bendzavid
    Mir geht dieses Forum auf den Sack. Alles Heuchler mit zwei Gesichtern. Ich verpiss mich und lass mich wie euch in Ruhe. Tung oder sorry, Alejkum Selam.
    urbi et orbi

pjeter nanqimi ka shkrujt per muslimant- une jam musliman- e si tja nise ni kar i shtremt mem msha ja qi pidhin e nanes.

Ani, e Hauptkari ka shkru per krishter. Ma ka shajt nanen, grun e krejt si kurva dhe se krishter jan antidhetar. Une ja e kam shajt ata e qka pot han ater ty? Pot han se ne zemren tane per ty e ka than verteten dhe ski mujt me duru se e kam shajt ata dhe ideologjin ati muti.

El Hefe
    Zitat Zitat von Dardaniensohn Beitrag anzeigen
    ist doch schwanz was der isch , defakto typen wie er reizen und stiften hass zwischen den albanern in vielen internetplattformen , internet ist heutzutage eine starke waffe und solche bastarde benutzen es im negativen sinne!!

p.s grüss dich lule
    Genau das Internet bereitet mir Sorgen:Es gibt zu viele Leute,die sich leicht beeinflussen lassen.Seit Anton Kcira und dem Qen Shefqet Kastrioti hagelts im Internet Videos...Von christlich/atheistischer Seite diffamiert man mit albanischen Terrorilahijen und sonstigen Anschuldigungen,auf moslemischer Seite hast du Leute,die Mutter Theresa als Hure beschimpfen,Videos von ausländischen antichristlichen Imamen übersetzen,christliche Messen "kommentieren" und Krasniqi der öffentlich den Hass gegen Christen unterstützt...Veq lypi njeher n'Tube,ki me u qudit dhe me u frigu.Une live hala s'kam
    pa as ni konflikte deri qtash,ishalla kjo met n Internet...

Bendzavid
    Ani, e Hauptkari ka shkru per krishter. Ma ka shajt nanen, grun e krejt si kurva dhe se krishter jan antidhetar. Une ja e kam shajt ata e qka pot han ater ty? Pot han se ne zemren tane per ty e ka than verteten dhe ski mujt me duru se e kam shajt ata dhe ideologjin ati muti.
    mu sma han kari per hauptkarin edhe per tjert.

ti ja nise me dhen pershkak neve e dini shqipen blabla ajo nuk asht e vertet njeri! a po kupton ma ndryshe sdi qysh me tkallxu- e kuptove mir se kuptove ban shka dush.

Zitat Zitat von El Hefe Beitrag anzeigen
    Ich denke,wenn man all die Leute in diesem Thread im realen Leben in einen Raum stecken würde,würde man nach sich nach kurzer Zeit vertragen und gemeinsam Witze reissen und Scheisse reden (Mit einigen Ausnahmen wie AR vielleicht)....Im Grunde habt doch gar nichts gegeneinander.BTW:Schaltet RTK ein,dort lauft gerade Folkore,lüftet euren Kopf mit echtem Albashit...Beim zuhören fällt euch ein,se ne jemi nje.Ka me jau ni zemra.
    Ohne Scheiss das wirkt Wunder.

Hajt se met pa dikush me kryq ne qaf ne Pejè a Prizren nuk ban hajgare me ty po ta shan nanen.

mu sma han kari per hauptkarin edhe per tjert.

ti ja nise me dhen pershkak neve e dini shqipen blabla ajo nuk asht e vertet njeri! a po kupton ma ndryshe sdi qysh me tkallxu- e kuptove mir se kuptove ban shka dush.

Aj thani se krishter jan antiatdhetar e assimilohen e une ja ktheva ati se pa shqiptart katolik skishe dit as me fol shqip. Ty nuk tpengoj e para po e dyta. mos i ha fjalt tash.