BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Seite 4 von 6 ErsteErste 123456 LetzteLetzte
Ergebnis 31 bis 40 von 60

Albanische Muslime in Struga (Mazedonien) protestieren!

Erstellt von AlbaMuslims, 02.02.2012, 11:08 Uhr · 59 Antworten · 6.058 Aufrufe

Zitat Zitat von Gjin Tonikaj Beitrag anzeigen
    Sei nicht so eingeschränkt. Mbreti Bardhyll ist selber Moslem und kritisiert es. Nehmt mal die Scheuklappe weg, ihr seht in diesem Thread glaube ich mal typisch nur "Katholiken beleidigen Islam".
    Der ist nie im Leben Moslem, genau so wenig wie du..
    i kam pas do biseda une me ato.. ausser provozieren und mich beleidigen konnte er nix als man ihn dann zurück beleidigt nannte er mich Kind.. so viel zu ihm.. ti sje tash tu u shajt as sene amo kshyrne punen e juv sikur na qysh pe kshyrmi anstatt immer zu jammern wieso weshalb warum.. ist deren Problem nicht euer

Shqipetaret e Maqedonise jan kan gjithmon teper fetar, sidomos ato te Gostivarit dhe Tetoves. Spom vjen gjudi se ka mashum flamura islame se shqiptare. Ne Shkup kan pas ba bile edhe do ekstremista za pse jan te ndertu figuren e Gjergj Kastriotit se aj i ka myt "vllezerit tone" turq. Interneti ka pru shum te mira, por sa ka pru te mira, nja 2x mashum te kqija i ka mor meveti.
    O lul ata po dojne me nis konflikt fetar qe nuk ekziston hiq ne Maqedoni.
    Po kallin Kisha qe kurr nuk u kan ne adetin e Shqiptarit.
    Serbia e Maqedonia jane mundu tane kohen shqiptaret mi akuzu per Islamizem radikal,e po me duket qe kan me ja arrit qellimit.
    Krejt Perendimi ka me ndihmu Maqedonin,e shqipnija e Kosova as me kqyre nuk kan me guxu.

Zitat Zitat von AlbaMuslims Beitrag anzeigen
    Ja, aber wann Naim Ternava einen Moslem als radikal bezeichnet und wann nicht, ist deine Definition. Du hast mit "radikale Moslems" angefangen und hast es sicherlich auf das Video bezogen. Jetzt sag mir, ab wann ein Moslem radikal ist? Weiche nicht der Frage aus und beantworte sie!

Oj Shqipe, Naim Ternava e ka than qat fjal, se duhet mu rrujt prej muslimanve radikal, jo une. Si eshte definicione tamam per "musliman radikal" eshte relativ, por gjdokush e din mir a keq qka don me than.

Zitat Zitat von Bobiç Beitrag anzeigen
    Der ist nie im Leben Moslem, genau so wenig wie du..
    i kam pas do biseda une me ato.. ausser provozieren und mich beleidigen konnte er nix als man ihn dann zurück beleidigt nannte er mich Kind.. so viel zu ihm.. ti sje tash tu u shajt as sene amo kshyrne punen e juv sikur na qysh pe kshyrmi anstatt immer zu jammern wieso weshalb warum.. ist deren Problem nicht euer

Musliman asht, vet thot, a asht vertet asht nje pytje e tjeter. Es ist auch meine Sache, denn zwar bin ich kein Moslem, aber ein Albaner, und sowas färbt auch auf mich ab und schädigt unseren nationalen Ruf, dem die Slawen seid eh und je einen Touch von kultureller Primitivität und religiösem Fanatismus geben wollen.

Zitat Zitat von Mbreti Bardhyl Beitrag anzeigen
    O lul ata po dojne me nis konflikt fetar qe nuk ekziston hiq ne Maqedoni.
    Po kallin Kisha qe kurr nuk u kan ne adetin e Shqiptarit.
    Serbia e Maqedonia jane mundu tane kohen shqiptaret mi akuzu per Islamizem radikal,e po me duket qe kan me ja arrit qellimit.
    Krejt Perendimi ka me ndihmu Maqedonin,e shqipnija e Kosova as me kqyre nuk kan me guxu.

Po qashtu asht. Edhe ne Gjakov munojshin shkijet muslimant mi shti kunder katolikve. Naten ngjujshin me kry thive te xhamia mi provoku dhe mi shti kunder katolikve. Qashtu edhe Maqedonaset, se mundojn mi provoku ater ne fund thojn, se shqiptart ja kan nis dhe jan islamista. Diese Demo ist gefundenes Fressen für sie.

Oj Shqipe, Naim Ternava e ka than qat fjal, se duhet mu rrujt prej muslimanve radikal, jo une. Si eshte definicione tamam per "musliman radikal" eshte relativ, por gjdokush e din mir a keq qka don me than.
    Ani. Weil viele Albaner, die keine Muslime sind, bezeichnen einen alb. Muslim sofort als radikal, sobald er 5 mal täglich betet, in die Moschee geht, usw. Deshalb wollte ich von dir wissen, aus welcher Sichtweise du das betrachtest. Ich gebe Naim Ternava vollkommen recht, denn Radikalismus und Extremismus soll keine Chance auf dem Balkan bekommen.

Zitat Zitat von AlbaMuslims Beitrag anzeigen
    Ani. Weil viele Albaner, die keine Muslime sind, bezeichnen einen alb. Muslim sofort als radikal, sobald er 5 mal täglich betet, in die Moschee geht, usw. Deshalb wollte ich von dir wissen, aus welcher Sichtweise du das betrachtest. Ich gebe Naim Ternava vollkommen recht, denn Radikalismus und Extremismus soll keine Chance auf dem Balkan bekommen.

Quatsch, innerere Religiösität hat nichts mit radikal zu tun, sondern solche, die den Glauben falsch aufsaugen und sich von anderen Mitmenschen abgrenzen, wenn diese nicht so leben wie er. Wenn man 5mal betet und täglich den Koran liesst, aber jeden Mitmenschen akzeptiert ist man nicht radikal.

Quatsch, innerere Religiösität hat nichts mit radikal zu tun, sondern solche, die den Glauben falsch aufsaugen und sich von anderen Mitmenschen abgrenzen, wenn diese nicht so leben wie er. Wenn man 5mal betet und täglich den Koran liesst, aber jeden Mitmenschen akzeptiert ist man nicht radikal.
    So ist es.

Musliman asht, vet thot, a asht vertet asht nje pytje e tjeter. Es ist auch meine Sache, denn zwar bin ich kein Moslem, aber ein Albaner, und sowas färbt auch auf mich ab und schädigt unseren nationalen Ruf, dem die Slawen seid eh und je einen Touch von kultureller Primitivität und religiösem Fanatismus geben wollen.
    Oo Shqipe se qka menojn kta Shkijet per neve sma nin hiq met thon drejt, se kta saher kan hongren mut edhe hala hajn.. nuk na dojn ata neve veq se jena musliman shumica po nuk na dojn se jena Shqiptar.. edhe qata kurr nuk jan "radikal" ti qysh po thu po veq pe mbrrojn fejen e vet.. kjo tane pi bje se veq muslimant te kokan radikal a katolikt jo.. Shqiptari asht vet i kallt nkry slun as ni rol a osht musliman apo katolik.. a ke ni per qat tragjiken nSt gall ku e ka myt baba i ni shqiptarit katolik ni tjeter Shqiptar me allti para do vjetve?? Leji kto pun kishe shkijet trta mrta folin ose musliman radikal.. se nuk osht ashtu

Zitat Zitat von Bobiç Beitrag anzeigen
    Oo Shqipe se qka menojn kta Shkijet per neve sma nin hiq met thon drejt, se kta saher kan hongren mut edhe hala hajn.. nuk na dojn ata neve veq se jena musliman shumica po nuk na dojn se jena Shqiptar.. edhe qata kurr nuk jan "radikal" ti qysh po thu po veq pe mbrrojn fejen e vet.. kjo tane pi bje se veq muslimant te kokan radikal a katolikt jo.. Shqiptari asht vet i kallt nkry slun as ni rol a osht musliman apo katolik.. a ke ni per qat tragjiken nSt gall ku e ka myt baba i ni shqiptarit katolik ni tjeter Shqiptar me allti para do vjetve?? Leji kto pun kishe shkijet trta mrta folin ose musliman radikal.. se nuk osht ashtu

Asht problemi si sllavet me kast i bajn kto pun mi tregu botes se jena islamista. Shkijet jan knaq 98/99 tu prish xhamija, tyrbe dhe kisha katolike, por na skena ba za. Ne vitin 04 ku jan prish do kisha ortodokse filte kan piskat ne gjith bote se jena islamista, qaj eshte puna. Une e di vet se katolikt jan ma fetar dhe radikal se muslimanet, por botes nuk i intereson kja, po i intereson ku ka islamista.

Seite 4 von 6 ErsteErste 123456 LetzteLetzte