BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Seite 30 von 31 ErsteErste ... 20262728293031 LetzteLetzte
Ergebnis 291 bis 300 von 309

Belgrad: Massendemo gegen Schwule und Lesben

Erstellt von Märchenprinz, 09.10.2010, 20:41 Uhr · 308 Antworten · 19.908 Aufrufe

"Beži bre, beži boli me k....! Beži odavde! Moj Beograd si došao da lomiš! J.... vam majku, svima vam j....! Marš bre odavde!"

Zitat Zitat von Dissention Beitrag anzeigen
    Was du für ne Scheisse laberst ...

Quelle: B92 - News - Church in statement ahead of gay parade

The Shame Parade
    The first attempt to organize the Pride Parade in 2001 ended in violence against the participants. With the silent presence of police forces, hooligans were hunting down and mercilessly beating homosexuals on Terazije Square. During the following seven years, LGBT population was too scared to attempt another Pride Parade.

When, in 2009, they gathered the strength to try again, the state, represented by Minister of Police Ivica Dacic, Mayor of Belgrade Dragan Djilas and other politicians, called on the organizers to give up the Parade, since the state was not able to protect them. Some of them, like the Mayor, publicly stated that they were against such a manifestation of sexual orientation.

The state, which in this way publicly revealed that it was not only unable, but that it also had no desire to protect its citizens, decided not only to allow the parade this year, but also to participate in its organization. It all ended in a war on the streets of Belgrade, in which over 100 people, most of them police officers, were injured. Some suffered minor injuries, some ended in hospital. The hooligans surrounded the headquarters of DS (Democratic Party) and finally set the building on fire. They harassed Zene u crnom (Women in Black), threw stones at the mobile mammograph donated by B92 which was located in the center of the city, threw citizens out of buses, demolished and robed sportswear stores in Knez Mihailova… Police used everything at its disposal: infantry, special forces, mounted police, choppers. Finally, they decided to use their strongest card – antiterrorist units and their famous hummers. After the walk called Let’s walk together and the party in SKC, participants of the Pride Parade were transported by police cars to precincts around the city, from which they would leave when they dared to. Young hooded men with scarves over their faces still patrol the city in hope of finding a “queer”, a foreigner, a human rights activist… One MP cannot leave his apartment for the airport, because a group of white, Orthodox, heterosexual Serbs are waiting for him in front of his apartment building. The doctor who was on call today in the mobile mammograph, distraughtly describes how the mammograph was stoned; DS spokeswoman, Jelena Trivan, calls for the rule of law from the wrecked and burned DS headquarters in Krunska street…

The majority of people from the NGO sector and the civil society, who have 20 years of experience with this type of violence, were not prepared for such a battle in the main streets of our capital city. They believed that the state, once it finally decided to allow the Parade, had at least the capability to maintain order and protect the participants of the parade, especially since EU representatives, US ambassador and the Minister for Human and Minority Rights Ciplic were amongst those present at the Parade.

How is it possible that all of this happened? First to answer will have to be the highly praised Minister of Internal Affairs Ivica Dacic, followed by the Government and the self-confident President, who recently bragged about victories in the fight against crime and spoke about Serbia as a country of freedom and democracy.

During the next few days, the public will speak about football hooligans (primarily those belonging to the football club Rad), who rampaged through the streets of Belgrade. We will hear about the responsibility of neo-Nazi organizations such as 1389 andObraz, the Constitutional Court will be criticized for not yet passing a decision on banning these organizations… the public will talk about everything, but the least about the responsibility of SPC (Serbian Orthodox Church) and its proponents, such as Srpski sabor Dveri (Serbian Assembly Dveri), for such a turn of events.

Two or three days before the Parade, it appeared that it would turn out to be a strictly controlled event, and LGBT organizations were criticized for allowing the state to take control over everything. And then Metropolitan Amfilohije Radovic spoke, and, in the most direct way, called for violence against “bullies and clowns who lost moral and spiritual balance”, he threatened with the faith of Sodom and Gomorrah, promised the participants of the Parade flames and sulfur. The very next day, between two and three thousand people joined the protest called Family walk, organized by Srpski sabor Dveri. This organization has, for years, been directly financed and controlled by SPC. Members of this organization regularly lead groups of thugs (sometimes dressed in the colors of football clubs Rad, Zvezda and Partizan, sometimes carrying church flags over their shoulders, but always wearing hoods and masks, and carrying rocks and Molotov cocktails). It is indicative that theFamily walk ended with the singing of the song Oj Kosovo, zemljo moja mila (Oh Kosovo, my beloved country).

After the shameful appearance of Metropolitan Amfilohije, spokesman for the Holy Synod of the Serbian Orthodox Church, Irinej Bulovic, addressed the nation in a seemingly conciliatory tone. However, he basically repeated the same thing Amfilohije said, adding something hooligans do not take seriously – that we should not resort to violence. This statement is unconvincing, more so because it was signed by Irinej backi, who distinguished himself last year by issuing a fatwa and satanizing the LGBT population.

TheFamily walk organized by SPC proponents was the announcement, the first act of today’s war. LGBT population may be satisfied because the meeting in the Manjez Park was successful, but, for the Serbian state, this is just another shameful event it will try to hide, regardless of the fact it turned out that not even the headquarters of the President’s ruling party is a safe place to live.

The President, the Government, parties and ministries issued statements. However, the most responsible minister, Ivica Dacic, remained silent. Everyone kept repeating how no one was stronger than the state, how the state would not allow violence on our streets. The army of 5000 police officers already allowed violence. We already witnessed the fact that two-three thousand well organized hooligans were able to defeat the state. Spokesman for the Prosecution Tomo Zoric boasted how the police had footage from the streets of Belgrade. It will be interesting to see whether those cameras also recorded priests in cassocks. He also announced that the perpetrators of violence will be interrogated by the police. If this is true, Metropolitan Amfilohije must also be called down to the police station to answer some questions. Maybe Saint Peter is waiting for him to interrogate him one last time, but, in the meantime, Amfilohije, the same as all of us mortals, should be subjected to an earthly police interrogation.

The first statements coming from the Mayor of Belgrade Dragan Djilas indicate the possible reaction of the majority public, which will blame the LGBT population, in a direct or indirect way, for provocations and causing additional animosity towards them. The Mayor of Belgrade, accusing the victim for inciting violence, repeated the words of Metropolitan Amfilohije, thus closing the circle of madness, which, once again, turned Belgrade this week into a very scary place.

Translated by Bojana Obradovic

Pešč, 11.10.2010.

Parada srama
    Prvi pokušaj organizovanja Parade ponosa 2001. završen je nasiljem nad učesnicima. Uz nemo prisustvo policije, nasilnici su lovili i do krvi šutirali homoseksualce nasred Terazija. U narednih 7 godina gej populacija se nije usuđivala da pokuša ponovno organizovanje parade.

Kada su se 2009. osmelili da ponovo pokušaju šetnju beogradskim ulicama, država oličena u ministru policije Ivici Dačiću, gradonačelniku Beograda Draganu Đilasu i drugim političarima, pozvala je organizatore da odustanu, jer ona ne može da ih zaštiti. Neki od njih, kao gradonačelnik srpske prestonice, javno su izjavljivali da su izričito protiv takvog manifestovanja seksualne orijentacije.

Država, koja je na taj način javno obznanila da ne može, ali i da neće da zaštiti svoje građane, ove godine je odlučila ne samo da dozvoli paradu, nego i da se uključi u njenu organizaciju. Sve se završilo ratom na beogradskim ulicama u kojima je teže i lakše povređeno preko 100 ljudi, uglavnom policajaca; nasilnici su opsedali i na kraju zapalili sedište Demokratske stranke, maltretirali Žene u crnom, kamenovali mobilni mamograf B92 u centru grada, izbacivali Beograđane iz gradskog prevoza, demolirali i pljačkali prodavnice sportske opreme u Knez Mihailovoj... Policija je u sukobu sa huliganima koristila sve čime raspolaže: pešadiju, žandarmeriju, konjicu, helikoptere, da bi na kraju na ulice izvela i svoj najjači adut – antiterorističke jedinice i njihove čuvene “hamere”. Učesnike Parade ponosa je, posle šetnje pod nazivom Da šetamo zajedno i žurke u SKC-u, policija u maricama odvezla u policijske stanice širom grada iz kojih će izaći kada se budu usudili. Mladići sa kapuljačama na glavi ili maramama preko lica i dalje patroliraju gradom u potrazi za nekim “pederom”, strancem, borcem za ljudska prava… Jedan narodni poslanik ne sme da izađe iz svog stana u centru grada i krene na aerodrom, jer ga pred ulazom u zgradu čeka grupa belih, pravoslavnih, heteroseksualnih Srba; lekarka koja je danas dežurna u mobilnom mamografu B92 izbezumljeno opisuje kamenovanje kojem je bila izložena; portparolka DS, Jelena Trivan, iz polupanog i zapaljenog sedišta zgrade u Krunskoj vapije za pravnom državom...

Većina ljudi iz nevladinog sektora i civilnog društva, koji imaju 20-godišnje iskustvo sa ovakvom vrstom nasilja, nisu verovali da će se danas po centralnim beogradskim ulicama voditi ovakva bitka. Smatralo se da je država, kada je jednom odlučila da dozvoli paradu, elementarno sposobna da sačuva red i zaštiti učesnike parade, pogotovo zato što su među njima bili i predstavnici EU, američka ambasadorka i ministrar za ljudska i manjinska prava Čiplić.

Kako je moguće da se sve ovo ipak dogodilo? Na to pitanje moraće najpre da odgovori mnogohvaljeni ministar unutrašnjih poslova Ivica Dačić, a onda vlada i samouvereni predsednik države, koji se prethodnih dana neumesno hvalio uspesima u borbi protiv kriminala i govorio o Srbiji kao zemlji slobode i demokratije.

Sledećih dana će se u javnosti dosta govoriti o navijačima, pre svega FK Rad, koji su divljali na beogradskim ulicama, govoriće se i o odgovornosti neonacističkih organizacija kao što su 1389 i Obraz, prozivaće se Ustavni sud koji još uvek nije odneo odluku o eventualnoj zabrani ovih organizacija... o svemu će se govoriti, ali najmanje će biti govora o odgovornosti SPC i njenih eksponenata, kao sto je Srpski sabor dveri, za ovakav razvoj događaja.

Dva-tri dana pre Parade izgledalo da će ona biti strogo kontrolisani performans, gej organizacijama se zameralo što su dozvolile da država preuzme ceo događaj. A onda se oglasio mitropolit Amfilofije Radović i na najdirektniji način pozvao na nasilje protiv “nasilnika i klovnova koji su izgubili moralnu i duhovnu ravnotežu”, pretio je sudbinom Sodome i Gomore, obećavao učesnicima parade oganj i sumpor... Sutradan se na beogradskim ulicama pojavilo 2-3 hiljade ljudi na protestu nazvanom Porodična šetnja, koju je organizovao Srpski sabor dveri, organizacija koju već godinama direktno finansira i kontroliše SPC i koja se redovno javlja kao prethodnica uličnih batinaša (koji se ponekad oblače u klupske boje Rada, Zvezde ili Partizana, nekada su zaodenuti u crkvene zastave, ali uvek pri ruci imaju kape, maske, kamenice i molotovljeve koktele). Indikativno je da je Porodična šetnja završena kolektivnim pevanjem pesme Oj Kosovo, zemljo moja mila.

Posle sramnog oglašavanja mitroplita Amfilohija, javio se portparol Sinoda SPC Irinej Bulović sa na prvi pogled pomirljivijim tonom. Međutim, on je u suštini ponovio sve ono što je mitropolit rekao, ali sa dodatkom koji batinaši ne uzimaju za ozbiljno – da ne treba pribegavati nasilju. Ovo saopštenje je neuverljivo, tim pre što ga je potpisao čovek, Irinej bački, koji se prošle godine isticao bacanjem fatve i satanizovanjem gej populacije.

Porodična šetnja u organizaciji ekponenata SPC bila je najava, prvi čin današnjeg uličnog rata, koji je gej populaciji možda doneo zadovoljstvo zato što je uspeo skup u parku kod Manježa, ali je za državu Srbiju to još jedna od mnogih sramota koju će pokušati da sakrije, bez obzira što se pokazalo da ni sedište predsednikove vladajuće stranke nije bezbedno mesto za život.

Oglasili su se, saopštenjima, predsednik, vlada, stranke, ministri, ali ne i najodgovorniji, ministar policije Ivica Dačić. Svi su horski ponavljali kako niko nije jači od države, kako država neće dozvoliti nasilje na našim ulicama. Armija od 5.000 policajaca je već dozvolila nasilje i već se pokazalo da je dve-tri hiljade dobro koordinisanih huligana u stanju da pobedi državu. Portparol tužilaštva Tomo Zorić se hvali da policija ima snimke sa beogradskih ulica, biće zanimljivo videti da li su kamere snimile i ljude u svešteničkim odorama. On je najavio i privođenje vinovnika nasilja na informativni razgovor. Ako je to tačno, morao bi na informativni razgovor biti priveden i mitropolit Amfilohije. Možda njega pred svetim Petrom čeka poslednji informativni razgovor, ali u međuvremenu, i za njega kao i za sve nas smrtnike, morao bi da bude predviđen zemaljski informativni razgovor.

Prve izjave gradonačelnika Beograda Dragana Đilasa najavljuju moguću reakciju većinske javnosti, koja će na posredan ili neposredan način optužiti homoseksualce za provokaciju i izazivanje dodatnog animoziteta prema njima. Gradonačelnik prestonice Srbije je, optužujući žrtvu za izazivanje nasilja, ponovio reči mitropolita Amfilohija i tako zatvorio krug bezumlja, koji je Beograd ove nedelje još jednom pretvorio u zastrašujuću ljudsku nastambu.

Pešč, 10.10.2010.

Zitat Zitat von DZEKO Beitrag anzeigen
    Hrvatski župnik: Bravo Beograđani, tako se postupa sa tim bolesnicima i psihopatima!

- Najbolje je biti gay u Sloveniji, a najteže, osim u Srbiji, u BiH, na Kosovu, u Crnoj Gori i Makedoniji, pokazuje jednostavna analiza broja održanih parada ponosa, poređenje napada i spremnosti države da svim svojim državljanima omogući da slobodno iskazuju svoju seksualnu orijentaciju.

Homoseksualno opredjeljenje, koje je na cijelom području bivše Jugoslavije do 1977. bilo kazneno djelo za koje se moglo zaglaviti čak do dvije godine u zatvoru
    jer je zakon to tumačio kao protuprirodni blud, u nekim je dijelovima bilo kazneno djelo sve do osamostaljenja bivših republika i procesa nastajanja samostalnih država, pa i nakon toga. Slovenija, Hrvatska, Crna Gora i SAP Vojvodina prestale su 1977. homoseksualnu orjentaciju smatrati kaznenim djelom.

U Sloveniji je lani, sedam dana prije Pridea, napadnut lokal u kome su se okupljali organizatori, a odgovor vlasti nakon što su napadači uhapšeni bio je odlazak ministrice unutrašnjih poslova u taj kafić, gdje je popila kafu i time pokazala da vlast podržava i štiti pravo na različitost. Na prvom hrvatskom Prideu učestvovalo je oko 300 osoba iz kulturnog i javnog života koje su podržale gay populaciju, među njima je bio i Šime Lučin, tadašnji ministar unutrašnji poslova, a ovogodišnji Pride u Beogradu pokazao je odlučnost države da zaštiti državljane od ekstremističkih grupa, pa je najveći broj povrijeđenih bio među policajcima.

U BiH je organizovan samo festival 2008., ali umjesto sedam dana trajao je jednu veče. Tokom noći razne ekstremističke grupe napale su najmanje 40 osoba. U Crnoj Gori, na Kosovu i u Makedoniji nema organizovanog pokreta.

Kastavski župnik Franjo Jurčević, poznat po svom kontraverznom blogu zbog kojeg su ga vlastiti župljani prozvali za promicanje ustaštva, obratio se juče sa novim postom u kome aplaudira "normalnim Beograđanima" na neredima zbog Gay pridea i piše kako bi tako trebali postupiti i normalni Zagrepčani kada bolesnici okupiraju javne površine.

"Kojim pravom šačica homoseksualaca i lezbijki izlazi na ulice tražiti svoja prava? Beograđani su pokazali šta misle o tim psihopatima. Policija se trebala povući i dozvoliti im da sa tim bolesnicima malo prodiskutiraj", piše Jurčević, a prenosi Jutranji list. - Hrvatski

In Jugoslawien damals bekam man sogar 2 Jährige Haftstrafen wen man Homosexuell war.
    Also wuerde demnach ein Pfarrer der ein Kind schaendet 2 Jahre wg. Homosexualitaet bekommen und Todesstrafe wegen Kindesmissbrauch ?

VIDEO / Srbijanska policija u akciji: "Moj Beograd si došao da lomiš! J.... vam majku! Marš bre odavde!"

24SI - Jedan je Beograđanin u nedjelju, tokom nemira u glavnom gradu Srbije u povodu "Parade ponosa", snimio video kamerom ljutitog policajca kako "izražava svoje osjećaje".

Policajac, očito ljut cjelodnevnom jurnjavom sa protivnicima "gay parade" po Beogradu, objašnjava prolazniku kako se osjeća zbog onoga što se dešavalo. Dok mladić usamljen sjedi na trotoaru, policajac se izdvaja iz grupe, prilazi mu i kaže:

"Beži bre, beži boli me k....! Beži odavde! Moj Beograd si došao da lomiš! J.... vam majku, svima vam j....! Marš bre odavde!"

Video im folgendem Link zu sehen: - VIDEO / Srbijanska policija u akciji: "Moj Beograd si do

Interwiew mit dem Polizisten.

uuuuffff ich hasse schwulenhater sollen sie sich doch in poschi dingsen wenn sie wollen was juckt uns das.....

Zitat Zitat von Singidunum Beitrag anzeigen

Sa tvog primera nisam jos cuo, ali tu nema nista da se dodaje. Politicno prosvecivajne mora poceti ili je vec pocelo ?!

PS: Apprendo espanol en la escuela Pero no soy bien, olvido muchas palabras Tu eres espanol ?
    En principo, a mi no me interesa la politica e la politica (exterior) es un tema muy complejo.
    Yo he estado un varios cuidad de Espana, para aprender bien espanol no hay como pasar una temporada en Espana.

PS: Atrasado al tema

Belgrad: Massendemo gegen Schwule und Lesben

In der serbischen Hauptstadt Belgrad haben am Samstag Medienangaben zufolge bis zu 3.000 Menschen gegen Schwule und Lesben demonstriert. Anlass ist die für Sonntag geplante CSD-Demo, die landesweit für Aufregung sorgt.

Der von der nationalistischen Dveri-Organisation angemeldete "Familienmarsch" zog am Nachmittag durch die Innenstadt. Die Demonstranten, Rechtsradikale und Hooligans, aber auch Familien mit Kindern, schwenkten serbische Fahnen. Einige Teilnehmer riefen Slogans wie "Tod den Schwulen".

An einer kleineren, von einem Mönch organsierten Demonstration nahmen rund 200 Menschen mit Kreuzen oder Heiligenbildern teil. Der ORF spricht von insgesamt bis zu 20.000 Personen, die am Samstag gegen Schwule und Lesben auf die Straße gegangen sind, serbische Medien kommen auf 2.000 bis 3.000 Teilnehmer.

Die haben doch den Arsch offen.
    Diese Demonstranten sind rueckstaendige degenierierte Scheisse.
    Eine Schande.

Ich hoffe die Homos in ganz Ex-Yu lassen sich nicht entmutigen sondern kaempfen weiter fuer eine aufgeklaerte und dem Fortschritt zugewandte Gesellschaft in ihren jeweiligen Ex-YU-Heimatlaendern.

Zitat Zitat von Metkovic Beitrag anzeigen
    welche Kultur ? ! Zagreb, Warschau , Moskau hat man auch nicht mit Freude auf die Parade reagiert, aber das was in Belgrad abgelaufen ist ,hat nichts mit Verteidigen einer Kultur zu tun, sondern spiegelt den Hass einer durch falsche Mythen aufgehetzten Gesellschaft. Ein Lob an die Polizei und die Sicherheitsorgane , denn ohne die wären Tote die Folge gewesen....und das Mitten in Europa.....und nicht im afrikanischen Busch....

du hast dir darauf bestimmt ein runtergeholt wie am dienstag serbien- italien spiel hmmm gibs zu

Zitat Zitat von aylina Beitrag anzeigen
    tja da sie von der gesellschaft nicht anerkannt werden müssen sie kämpfen... finde ich traurig genug... und wieso anpöbeln... mit welchem recht bitte ???

genau und wer kämpft kriegt halt mal eine auf die nase

und was wollen die mit der demo erreichen? rechte auf schwulen ehe? mehr arbeit für schwule? schwule schulen oder was ^^ oh toll ich bin eine anerkannte schwuchtel ...