BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Seite 30 von 33 ErsteErste ... 202627282930313233 LetzteLetzte
Ergebnis 291 bis 300 von 328

Wie aus einer Kirche eine Moschee entsteht

Erstellt von DZEKO, 12.03.2011, 17:34 Uhr · 327 Antworten · 11.725 Aufrufe

Zitat Zitat von Epiri Beitrag anzeigen
    bla bla bla du laberst einfach nur Scheisse
    und ich bin selber Muslim aber das was du von dir gibst ist einfach nur dumm
    du hast nicht wirklich ahnung wovon du redest
    las das andere urteilen, jedenfalls diskuttiere ich seit 1 stunde mit euch 4-5 und keiner von euch auch nicht du konntest meine argumente unterschlagen in diese thema.

Zitat Zitat von Ardian Beitrag anzeigen
    las das andere urteilen, jedenfalls diskuttiere ich seit 1 stunde mit euch 4-5 und keiner von euch auch nicht du konntest meine argumente unterschlagen in diese thema.

Doch Ardian konnten wir, aber du lebst halt in deiner Traumwelt voller zerstörter oder leerstehender Kirchen. Da können wir nicht viel machen.

Zitat Zitat von Luli Beitrag anzeigen
    Aha, keine Mischehen, du meinst also die orthodoxe bulgarische Frau von dem muslimischen albanischen König Zog war also in wahrheit eine muslimische Albanerin aus Bulgarien? Oder wie was das nochmals, Cherrie und Albo-One haben einen bosnischen Grosselternteil? Junge, du bist nicht mehr zu retten.

Römisch-katholische Kirche in Albanien
    zogu war doch ein hund, deshalb musste er albanien verlasen, alles andere was in kommunismus und danach kam ist folge der atheisten kram.

shqiptaret muslimane se perzin gjakun me slav shoki, mos em shtin me fol.

nese naj shqiptar e ka marr naj boshjake per gru , as kjo nuk em pelqen mirpo nuk e rrezikon popillin shqiptar, e nipat nuk i folin serbisht si psh atyne ne shkoder qe po martohen ne serbi.

ich hab geug gesagt, mehr hab ich zu diese thema nicht zu sagen .

schönen tag noch.

hast du noch nicht bemerkt das das hier nicht das thema ist du redest die ganze Zeit mit dir selber

mach einen neuen Thread darüber auf dann diskutier ich auch mit dir

Zitat Zitat von DZEKO Beitrag anzeigen
    Eine kleine Bildershow wie Bosniaken eine Kirche in eine Moschee umwandeln, dürfte die dritte mittlerweile sein, diese ist in New York-Utica.

Im folgenden Link gibts auch ein Video von einem Amerikanischem Kanal wo drüber Berichtet, die Amis scheinen positiv überrschst zu sein.

ardian das thema ist das hier, also da wird über albaner nichts berichtet warum musst du immer die albaner in spiel bringen?

zogu war doch ein hund, deshalb musste er albanien verlasen, alles andere was in kommunismus und danach kam ist folge der atheisten kram.

shqiptaret muslimane se perzin gjakun me slav shoki, mos em shtin me fol.

nese naj shqiptar e ka marr naj boshjake per gru , as kjo nuk em pelqen mirpo nuk e rrezikon popillin shqiptar, e nipat nuk i folin serbisht si psh atyne ne shkoder qe po martohen ne serbi.

ich hab geug gesagt, mehr hab ich zu diese thema nicht zu sagen .

schönen tag noch.
    Jo de, ose nje puntor ne pun time i maqedonis se ka baben turk e nanen shqiptare dhe nuk din met fol shqip dhe i thot vetit turk, edhe se jeton ne Gostivar. A po me tregon kta sene? Koft se pot dokem na fliqtana dhe gjakperzim jeni edhe ju, se prej bollve krishterve vini ater jeni edhe ju qasi muta. Edhe vet tut tregu jam se Albo-One, Cherrie* kan gjak boshnjak, ose Shiraz e ka nanen kroate dhe baben shqiptar musliman. Hajt spegoma, ti po thu se ju musliman sjeni perzi edhe minimum tre persona ktu jan 1/2 shqiptar ose 3/4. hajt spegoma te lutem.

So mir sind zusehr vom Thema abgekommen. Ich höre auf, will keine Verwarnung bekommen.

Das Thema ist sowieso provokation.

Zitat Zitat von Luli Beitrag anzeigen
    Jo de, ose nje puntor ne pun time i maqedonis se ka baben turk e nanen shqiptare dhe nuk din met fol shqip dhe i thot vetit turk, edhe se jeton ne Gostivar. A po me tregon kta sene? Koft se pot dokem na fliqtana dhe gjakperzim jeni edhe ju, se prej bollve krishterve vini ater jeni edhe ju qasi muta. Edhe vet tut tregu jam se Albo-One, Cherrie* kan gjak boshnjak, ose Shiraz e ka nanen kroate dhe baben shqiptar musliman. Hajt spegoma, ti po thu se ju musliman sjeni perzi edhe minimum tre persona ktu jan 1/2 shqiptar ose 3/4. hajt spegoma te lutem.
    tregova qe disa shqiptar kan gra bosnjake aty ktu edhe serbe po ato ju folin shqiip perfekt edhe jan muslimane nuk rrezikohen nga asimilimi fmija e tynve.

kryesorja misioni i muslimanizmit per me mbrojt popullin shqiptar prej asimilimit ne slla gjat sundimit otoma e ka arrit qellimin edhe tu ju kushtu islamit poplli shqiptar gjat osmanve e ka ngrit veten edhe dinjitetin vet, me njerzit qe kan sherby politikiht edhe ushtarakisht ne osmanizem.

poplli shqiptar asht rrit, asht forcu edhe shkollu edhe asht mbrojt nga asimili fal islamit. kshtu qe me qka martohen shqiptart tash ssem intereson misioni u kry ma ska rrezik per shqiptar.

edhe kshtu ashtu na muslimant qikat si martojm me te huj. edhe pse aty ktu na nja merr gru te huj a me jap nuk japim.

mos dalim prej teme se ky djal musliman (grek)i me flamur grek po na kritizon.
    hatte eh alles gesagt was gesagt werden muss. kaloni mir.