BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Seite 19 von 27 ErsteErste ... 9151617181920212223 ... LetzteLetzte
Ergebnis 181 bis 190 von 264

Mutter Theresas sterbliche Ueberreste nach Albanien?

Erstellt von graue eminenz, 12.10.2009, 13:51 Uhr · 263 Antworten · 13.513 Aufrufe

ardi-
    Zitat Zitat von graue eminenz Beitrag anzeigen
    Besoj nuk osht per ta mar me seriozitet, jem pak gjaknxeht na Shqiptaret..

Ardi dhe Robert... pak ja keni teprue,,,jo Arabe e sene , do fjale shum te ndyta

oh vlla je i gjakoves qysh e pava,

e s'kom qef me prish pun me ty se te sho si vlla, e ti ki pas pun ndoshta me katolikt e rrethit gjakoves e e din se qysh jem dhe e din se mos prek ne tel te kqi se nuk te gjan sen,

e te pershendes mos se je i gjakoves,
    nkoft se ki qef dalim me pi cafe nej her

haha une kam menoft qe ka shqiptar krishter qe nuk kqyrin se cfar feje ka shqiptari e thojn qe jem vllazen ska lidhje se cfar feje ka, po gjith e cili shqiptar krishter qe e jnoh une, ka diçka kunder shqiptar musliman. Thojn qe jem tradhtar, qe jem turq muti. E ata asht shum keq se na jem nji komb e nese na kqyrim se kush asht katolik, kush asht ortodoks e kush asht musliman, tani çkatrrohet kombi.

hier liest man ja fast nur scheisse.

''Zitat von ardi-
    a ki hi nej her ne debat me gjerman a je krejt diten me turq?
    se nkoft se rrin me turq prap jeton ne turqie e jo ne gjermanie''

nur mal als beispiel.

lopo nese nuk e din shqipen shkruj gjermanisht e mos u menov me shkrujt me gramatik se hiq amo bash hiq spo ta rroke.

was ist ist denn mit den radikalen albanern unter uns los? ich dachte nur wer auf religion scheisst ist richtiger albaner. macht ihr bei mutter teresa eine ausnahme?

hier sieht man auch wieder gut wie sich alb. albaner und ks. albaner verstehen.. wahre brüder

ardi-
    Zitat Zitat von Ali Pashë Gusia Beitrag anzeigen
    haha une kam menoft qe ka shqiptar krishter qe nuk kqyrin se cfar feje ka shqiptari e thojn qe jem vllazen ska lidhje se cfar feje ka, po gjith e cili shqiptar krishter qe e jnoh une, ka diçka kunder shqiptar musliman. Thojn qe jem tradhtar, qe jem turq muti. E ata asht shum keq se na jem nji komb e nese na kqyrim se kush asht katolik, kush asht ortodoks e kush asht musliman, tani çkatrrohet kombi.
    po harron se kush ja ka nis, prap mos fol

katoliki se ka kqyr as nuk e kqyr, se me e kqyr katoliki nuk kish nejt ni shtet me ty ,at pun harro,
    por muslimant po ka se po tradhtojn eter mos u qudit,
    bestes beispiel das video das gezeigt wurde,
    oder shefqet krasniqi,
    ich persönlich kenne keinen pfarrer se tradhton prap mos e rrit zanin kunder katolikve
    sat e kish ti turqin vlla mu nuk um ki sen, se un s'kom qef me pas pun me gjakin e turqit e kurt e ban ti turqin vlla ti ki gjak turqi, se vlla e ban qata se e ki vlla apo?

ardi-
    Zitat Zitat von Luigj Beitrag anzeigen
    hier liest man ja fast nur scheisse.

''Zitat von ardi-
    a ki hi nej her ne debat me gjerman a je krejt diten me turq?
    se nkoft se rrin me turq prap jeton ne turqie e jo ne gjermanie''

nur mal als beispiel.

lopo nese nuk e din shqipen shkruj gjermanisht e mos u menov me shkrujt me gramatik se hiq amo bash hiq spo ta rroke.

was ist ist denn mit den radikalen albanern unter uns los? ich dachte nur wer auf religion scheisst ist richtiger albaner. macht ihr bei mutter teresa eine ausnahme?

hier sieht man auch wieder gut wie sich alb. albaner und ks. albaner verstehen.. wahre brüder

uf hast du keine andere mängel vorzuweisen? haha

benutzer1
    Zitat Zitat von ardi- Beitrag anzeigen
    so wie deine vorfahren gebeten haben,

un i falimenderoj nenes tereze se na ka dhan neve shqiptarve kit emer te mir, a jo se ka ba pare! kurt ta jep ni njeri emrin e mir ajo e ka ba per shqiperi e jo per veti!!
    du verstehst es nicht richtig,
    hab eine geschichtliche frage da du recht religiös bist, verehrst du ali pasha oder?

was hat er für albanien gemacht? oder was habt ihr für albanien gemacht? du?

mutter theresa hat es weit geschaft und sie war jemand von uns schon grund genug weshalb man sie respektieren muss

a nuk ja don t'miren tanit ah?

mentalität SHUM i keq
    in all deinen beiträgen haste mich bislang beleidigt, ich hab dennoch die letzten male nichts gesagt.
    es zeigt sich von selbst, wer die bessere mentalität hat.

ein patriot, der von IHR UND WIR redet, und das albanische volk teilt... toller patriot

hajd trus ma

Besoj nuk osht per ta mar me seriozitet, jem pak gjaknxeht na Shqiptaret..

Ardi dhe Robert... pak ja keni teprue,,,jo Arabe e sene , do fjale shum te ndyta
    aiii se mue shum pa nin mue
    kta le te ofendojn
    veten po e tregojn

Mendoj se edhe Kosovaret musliman ja din vleften e Punes se saj..
    Sigurisht.
    Aber solche Personen wie diese,machen sie runter wie du gesehen hast.
    Das ist nicht in Ordnung,
    würde nene Tereza Mutter Ajshe heißen würde sie tag und nacht von ihr schwärmen.

po harron se kush ja ka nis, prap mos fol

katoliki se ka kqyr as nuk e kqyr, se me e kqyr katoliki nuk kish nejt ni shtet me ty ,at pun harro,
    por muslimant po ka se po tradhtojn eter mos u qudit,
    bestes beispiel das video das gezeigt wurde,
    oder shefqet krasniqi,
    ich persönlich kenne keinen pfarrer se tradhton prap mos e rrit zanin kunder katolikve
    sat e kish ti turqin vlla mu nuk um ki sen, se un s'kom qef me pas pun me gjakin e turqit e kurt e ban ti turqin vlla ti ki gjak turqi, se vlla e ban qata se e ki vlla apo?
    Mir e ke. Po une po tregoj se cka kam pa e cka kam nije une. Per veti une jam kunder turq.
    Ps.: Von welchem video wird hier gesprochen? Von Fatos Lubonja?

ardi-
    Zitat Zitat von Catty_Saucy_Crazy Beitrag anzeigen
    in all deinen beiträgen haste mich bislang beleidigt, ich hab dennoch die letzten male nichts gesagt.
    es zeigt sich von selbst, wer die bessere mentalität hat.

ein patriot, der von IHR UND WIR redet, und das albanische volk teilt... toller patriot

hajd trus ma

haha ist das eine beleidigung wenn ich dir das wahre sage?

osht mentalität shum i keq kurt nuk ja don t'miren tanit, a po don mu mem than se nene tereze nuk osht e juaj?

ju vet po e dani veten me qesi muhalifesh se katoliki nuk qit qesi video palidhje kunder a nuk osht qashtu ah?

ich hab dich beleidigt wie du mutter theresa beleidigt hast

benutzer1
    haha ist das eine beleidigung wenn ich dir das wahre sage?

osht mentalität shum i keq kurt nuk ja don t'miren tanit, a po don mu mem than se nene tereze nuk osht e juaj?

ju vet po e dani veten me qesi muhalifesh se katoliki nuk qit qesi video palidhje kunder a nuk osht qashtu ah?

ich hab dich beleidigt wie du mutter theresa beleidigt hast
    hahaha...

ja is klar ne
    wenn man keine sachlichen argumente findet, dann fängt man an mit unterstellungen haha...

wie doof muss man eig. sein?