BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Seite 22 von 59 ErsteErste ... 1218192021222324252632 ... LetzteLetzte
Ergebnis 211 bis 220 von 584

Pristina bekommt neue Kathedrale

Erstellt von Kingovic, 02.03.2012, 08:44 Uhr · 583 Antworten · 28.638 Aufrufe

Karim-Benzema
    Zitat Zitat von Pejan Beitrag anzeigen
    Shko e lexo niher n'Bonsienforum, sa mutin e hajne per neve. Si e shajne Shqinpnine edhe na keshin per Shqipni etnike, e bajne baraz me Serbine e madhe, na keshin se ka Shqiptar neper Bosnie, t'cilt punojne n'furre buke ose neper embeltore. E ata kishe jan zotni t'fort. E kan pas besa "regullin e shqiptarve" aty, qe t'mos lejohen Shqiptar neper forum t'tyne. Po po, kur t'eshte fjala e fese fill vijne si shtinsa, me i shti Shqiptart me njani tjetrin, i shajne herojt t'Shqiptarve e me i ua permend ate muftine dalldisen krejt. Po vllazen de, vllazen.

behindert halt.

Shko e lexo niher n'Bonsienforum, sa mutin e hajne per neve. Si e shajne Shqinpnine edhe na keshin per Shqipni etnike, e bajne baraz me Serbine e madhe, na keshin se ka Shqiptar neper Bosnie, t'cilt punojne n'furre buke ose neper embeltore. E ata kishe jan zotni t'fort. E kan pas besa "regullin e shqiptarve" aty, qe t'mos lejohen Shqiptar neper forum t'tyne. Po po, kur t'eshte fjala e fese fill vijne si shtinsa, me i shti Shqiptart me njani tjetrin, i shajne herojt t'Shqiptarve e me i ua permend ate muftine dalldisen krejt. Po vllazen de, vllazen.
    Kam lexu, sidomos ku u kan Thema "ALbaner mögen" zi e ma zi kan fol pe rne. Qka mjen inati asht, se kurgja skan tveten, skan shtet tvet, skan gjuh tvet, skan kultur tvet por e livdohen si mu kan mbreteria botes Edhe mven fort inati ku kishe po i mbeshtetin "besimtaret" tone dhe mas shpine i shajn se jan shqiptart e kta lopt e ton prej dashnis se e kan me kta e kishin myt edhe veten

Feuerengel
    Zitat Zitat von Albanian_King Beitrag anzeigen
    Du bist ne kleine nutte mehr nicht, ohne uns Drenicak würdet ihr noch von Serben regiert werden, aber einfach die fresse aufmachen und keine ahnung haben...

Um tute, hej...

Ich habe geschrieben das nicht alle so sind, sondern die meisten.
    Also musst du hier nicht den Macker spielen.

Ach und ganz so Nebenbei, meine Vorfahren stammen auch aus der
    Region Drenica (Kopeliq)... aber ich muss jetzt Drenica nicht in den Arsch kriechen, oder?

Edhe sa per Drenicen burr, leje pash zotin. Mos um trego ti ketu mu per Drenicen. Shkijet e shfarrosen nje familje me emerin "Jashari" e tani po bani kenge per Drenice dhe po mundoheni me ba pune t`madhe me patriotizem te karit. Mos t'ju nin kush se po t`ja qi nanen me Drenice e me ka krejt.

Ich träume nicht mein Freund, ich lebe in einer realen Welt.

Feuerengel
    Zitat Zitat von Gjin Tonikaj Beitrag anzeigen
    Kam lexu, sidomos ku u kan Thema "ALbaner mögen" zi e ma zi kan fol pe rne. Qka mjen inati asht, se kurgja skan tveten, skan shtet tvet, skan gjuh tvet, skan kultur tvet por e livdohen si mu kan mbreteria botes Edhe mven fort inati ku kishe po i mbeshtetin "besimtaret" tone dhe mas shpine i shajn se jan shqiptart e kta lopt e ton prej dashnis se e kan me kta e kishin myt edhe veten
    Ma t`zi se keta shkijet tone (e din ti per kan e kam fjalen po nuk muj me shkru shlir se menjehere keta ma qojn fervarnungun)

Zitat Zitat von FloKrass Beitrag anzeigen
    Ich habe keine genaue Quelle, ich habe das aus der Stellungnahe des Obermuftis der islamischen Gemeinde des Kosovo in den öffentlichen Nachrichten im kosovarischen Fernsehen gehört und gebe es hier so weiter, ob das stimmt oder nicht, solltest du Naim Ternava fragen, der das in den Nachrichten behauptet hat und sich über diese radikale Gruppe massiv beschwert hat.
    ich glaub wir beide werden nicht mehr auf einen gemeinsamen nenner kommen. bashkesia islame ist nichts weiter als ein "zäpfchen" für uns muslime, damit wir glauben, wir hätten ein sprachrohr in ks...

schade, dass man solche gerüchte über fuad ramiqi in die welt setzt. der gute mann hat das echt nicht verdient, aber naja...

außerdem gibt es keine wahhabi-sekte.

Drenica hat tapfer gekämpft, wie so oft in der Geschichte, aber ihr seid eine kleine Region. Ihr habt unter dem Strich nicht mehr geleistet, als alle anderen auch. Und du weisst genau, dass wir 98/99 mit den uns zur Verfügung stehenden Mitteln nicht viel hätten tun können. Ganz im Gegenteil, wir stünden immer noch unter serbische Joch und das wahrscheinlich schlimmer denn je.
    In Drenica hat alles angefangen, ohne Drenica hätte es auch im restlichen Kosovo kein wiederstand gegeben....

Zitat Zitat von LS_89 Beitrag anzeigen

Um tute, hej...

Region Drenica (Kopeliq)... aber ich muss jetzt Drenica nicht in den Arsch kriechen, oder?

Edhe sa per Drenicen burr, leje pash zotin. Mos um trego ti ketu mu per Drenicen. Shkijet e shfarrosen nje familje me emerin "Jashari" e tani po bani kenge per Drenice dhe po mundoheni me ba pune t`madhe me patriotizem te karit. Mos t'ju nin kush se po t`ja qi nanen me Drenice e me ka krejt.

Du bistn kleiner spast, vermuttlich haben dich ein paar Drenicak richtig verhauen und deswegen scheibst du hier solche aussagen.....

shum po han mut ti a, se mos ish kan drenica mi qu kryt, kosova hale ish ne shtet te serbise, se na drenicaket ja kena nis me luftu e jo dikush tjeter...

Eh kush hamami je ti se po don me ja qi nanen Drenices a? Mdoket drenica ta paska qi nanen ty se po fol ashtu.

Hamëz Jashari
    Zitat Zitat von LS_89 Beitrag anzeigen

Um tute, hej...

ti qifsha ropt ne goje hajde drenice nese don kur dush
    na ti qime ty krejt cka t'pshurren ulun
    se kur kthehet lufta do te na kendoni prap kenga per drenice e kur mbaroet lufta na shani nanen njerez tradhtar e te poshter si shkie dhe magjup jeni ju

Zitat Zitat von Hamzë Jashari Beitrag anzeigen
    ti qifsha ropt ne goje hajde drenice nese don kur dush
    na ti qime krejt qka t'pshurren ulun
    se kur kthehet lufta do te na kendoni prap kenga per drenice e kur mbaroet lufta na shani nanen njerez tradhtar si shkie dhe magjup jeni ju
    e tani thot " shkijet ton.."

ja qifsha at ftyr!! rroft drenica! ( me gjith se nuk jam i drenices)

Übertreibt mal nicht, und kommt wieder runter.

Hamëz Jashari
    dy here na shau nanen edhe krejt drenices ku mos me bo übertreiben