BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Seite 16 von 18 ErsteErste ... 612131415161718 LetzteLetzte
Ergebnis 151 bis 160 von 172

Schwuler (oder transsexueller) Höhlenmensch entdeckt

Erstellt von DZEKO, 10.04.2011, 18:30 Uhr · 171 Antworten · 8.188 Aufrufe

Zitat Zitat von Theodisk Beitrag anzeigen
    Du diskriminierst Leute in der Öffentlichkeit wegen ihrer sexuellen Orientierung?! Hättest du ein Hetero-Pärchen auch geschlagen?
    weiso siehst Du nicht anders? So wie die da rum gemacht haben, ist diskriminierung (Sexuelle belestigung....) gegenüber den Kindern (die kinder waren höchstens 7, 8 Jahren alt!)... ich habe diese beiden öfter gesehen und immer wieder haben die sich so benohmen als wären sie alleine! an dem Tag hat sie eine ältere Dame angesprochen, sie sagte; "sie sollten damit aufhören... nicht vor kinder usw." doch dann ging es los, "was wollen sie....schimpf hier beleidigung da...blablabla..." als ich das gesehen habe das die nichtmal vor ältere Respekt haben... (obwhl sie es gut meinte!) dann ist mit der Film geplatzt bin agressiv geworden....und die Idioten verjagt!

Ich habe nichts dagegen wenn sich zwei "Lieben"... ich bin der letzte der was dagegen hat, (ich habe hier sogar mehrere Beitrage geschrieben, in dem ich sie schützte...!!!) doch gegen diese "Unvernunft" in der öffentlichkeit, dagegen habe ich was! (auch das GG!) egal ob Hetero-Pärchen... als könnte man die gelobte Freiheit für alles missbrachen....!!! irgendwo ist grenze lieber Theodisk!

kenozoik
    Zitat Zitat von Grobar Beitrag anzeigen
    Ma, za petnest godina ce to bit moguce i kod nas. Vidis sta se do sad sve promjenilo u glavima...Pritisak stranih media i Moral zapadnih zemalja na Mozgove nasih ljudi....mlada generacija ce to sve ionako rijesiti...

15 Godina i ova izjava prolazi bezkaznjeno na ulicama Teslica!
    aha, mozda u nama nepoznatoj dimenziji "žblj"... zelja mi je da kad tvoji skandiraju: delije pederi, da se dignes i kazes: halo momci bre, koji vam je racku, pa i to su ljudi, za petnAEst godina ce da imaju decu i mi cemo da to tolerisemo... javi prije, pa da znan poslat saucesce...

kenozoik
    Zitat Zitat von Cvrcak Beitrag anzeigen
    MODNI MAČAK
    ist der im hungerstreik oder geben sie dem nichts zu essen?

Ein weiterer Kotzthread.

Cvrcak
    Zitat Zitat von batakanda Beitrag anzeigen
    aha, mozda u nama nepoznatoj dimenziji "žblj"... zelja mi je da kad tvoji skandiraju: delije pederi, da se dignes i kazes: halo momci bre, koji vam je racku, pa i to su ljudi, za petnAEst godina ce da imaju decu i mi cemo da to tolerisemo... javi prije, pa da znan poslat saucesce...

Ich wette der Typ der die Infos über den Fund gegeben hat war einfach nur Kanacke und es kam dadurch zu Missverständnissen "ulan wir haben voll den schwulen hölenmensch gefunden"

aha, mozda u nama nepoznatoj dimenziji "žblj"...
    Dimensija "žblj" ces na kraj kraju i ti zavoljet...

zelja mi je da kad tvoji skandiraju: delije pederi, da se dignes i kazes: halo momci bre, koji vam je racku, pa i to su ljudi,
    Ma nije mi moj otac Ghandi...

za petnAEst godina ce da imaju decu i mi cemo da to tolerisemo... javi prije, pa da znan poslat saucesce...
    Za petnest godina ce ti pederi bitiu svakoj jebenoj Emisiji...situacija ce biti slicna Njemackoj prije dest Godina...sve se mjenja...

Nece ti trbat saucese za petnaest Godina...svat cu ja na Cevape pa ce mo najprije fino jest pa ces se ti malo odmaknit(za svaki slucaj da te niko neveze za mene kao da smo mi tu skupa...) i ja cu vidjet dali cu prezivjeti.

kenozoik
    Zitat Zitat von Grobar Beitrag anzeigen
    Dimensija "žblj" ces na kraj kraju i ti zavoljet...

Ma nije mi moj otac Ghandi...

Za petnest godina ce ti pederi bitiu svakoj jebenoj Emisiji...situacija ce biti slicna Njemackoj prije dest Godina...sve se mjenja...

Nece ti trbat saucese za petnaest Godina...svat cu ja na Cevape pa ce mo najprije fino jest pa ces se ti malo odmaknit(za svaki slucaj da te niko neveze za mene kao da smo mi tu skupa...) i ja cu vidjet dali cu prezivjeti.
    bjezi od mene pederu

ma salin se ja prika, znas i sam da je zare pedercina (procvetala bela lala, jebo zare parangala )

(procvetala bela lala, jebo zare parangala )
    To je neka stara prica ali neznam vise sta oko toga motalo ali to je bilo nesto s'partizanom...i to ima...neznam...najmanje 20 godina ili vise ...

kenozoik
    ima prijatelju ihaha godina... evo, da ti batakanda ispricat cu ti pricu

ima u splitu jedan poznati grobar... on voli hajduk, ali je partizanovac i gotovo... neznan koliko se razumis u sve to... zovu ga jozo grobar... i on ti je bija ime, poznat, jebiga, nije bas normalno da neko iz splita navija za partizan... ali su ga cijenili u splitu...

i tako ti on jednom ode u beograd i poveja je jednog lika zvani parangal... hajdukovac, narkoman... bili oni s poznatom ekipom grobara gori, uostalome i zare (jeben li ga u usta bradata )... i sada oni bili u beogradu, valjda se opijali, zajebavali, valjda bili i na utakmici nekoj... nakon par dana jozo se mora vratit u split, a parangal (to mu je nadimak, parangal ti je na dalmatinski "udica" (fischerhaken)) ka pravi narkoman osta gori s grobarima... i napise se oni jednog dana u necijem stanu i parangal poceja srat kako su grobari picke i pederi i tako (jebiga, narkomanska posla) pa je zari palo na pamet da mu pokaze kako "guze" grobari... sta sljedi? zna se da je jadni parangal bija silovan... sad, kruze dvi price, prva kaze da ga je zare stvarno jeba u guzicu, druga kaze, da se malo zastiti legenda grobara, da mu je turija bocu u guzicu... sta bilo da bilo, zare je peder