BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Seite 20 von 27 ErsteErste ... 10161718192021222324 ... LetzteLetzte
Ergebnis 191 bis 200 von 270

Welchen Lohn erhält man im Paradies?

Erstellt von AlbaMuslims, 23.06.2012, 14:46 Uhr · 269 Antworten · 8.862 Aufrufe

Zitat Zitat von AlbaMuslims Beitrag anzeigen
    Ich verfasse viele Beiträge auch selber, genau so wie ich auch selber Videos erstelle und auf YouTube verbreite. Wenn du mir damit Unwissenheit unterstellen willst, dann bist du bei der falschen Adresse. Wir können jederzeit eine Debatte starten und ich werde dir in eigenen Worten deine Finger still halten.
    Ich debattiere nicht mit Unwissenden wie dir.

Zitat Zitat von Unabhängiges System Beitrag anzeigen
    Ich debattiere nicht mit Unwissenden wie dir.
    Ich lade dich gerne zu einer Debatte ein - über Religion (Islam, Christentum, etc.) und über den Atheismus.

Ich lade dich gerne zu einer Debatte ein - über Religion (Islam, Christentum, etc.) und über den Atheismus.
    Über etwas, das nicht den physikalischen Gesetzen unterliegt, kann man auch nicht debattieren.

Mirditor
    Zitat Zitat von Muhaxher Beitrag anzeigen
    Ku je o Kaurr i flliqt ? Je bere ti Katolik Qenefi te thuajsh dikujna Tradhtare a ? Por bash ju Qenefat keni qen Tradhtaret me te mdhej te Kosoves ore Katolik Hesapi , ske ftyre ti te flasesh per Kosoven se aq te flliqt jeni qe as Magjupi sdon te ket pune me ju Qenefa .
    Shihet faca e vertet e wahabitit. Heq hupni nga Shqiperia, shkoni ne Arabi e mos na shordhoni me rrena. E katolikt tradhtar? Sa katoliki ka luftu ne luft per shtet pavarur, sa paren e kan qu per ndihm te UCK's edhe per viktimat kosovar mas lufte. Sa punen e ka kry kisha krishtere ne Amerik per Kosoven e pavarur, po ti edhe shokt wahabit se i ki, sdoni me akzeptu se skini arrit kurgja, per shendetin shqiptar ne kosov. Shkoni pidh t'somes

Ich will eh nur Kekse.

Zitat Zitat von Mirditor Beitrag anzeigen
    Shihet faca e vertet e wahabitit. Heq hupni nga Shqiperia, shkoni ne Arabi e mos na shordhoni me rrena. E katolikt tradhtar? Sa katoliki ka luftu ne luft per shtet pavarur, sa paren e kan qu per ndihm te UCK's edhe per viktimat kosovar mas lufte. Sa punen e ka kry kisha krishtere ne Amerik per Kosoven e pavarur, po ti edhe shokt wahabit se i ki, sdoni me akzeptu se skini arrit kurgja, per shendetin shqiptar ne kosov. Shkoni pidh t'somes
    Ne Karin tem keni luftu ju Kaurrat , por ndashta ne bashkpunim me Shkijet kunder Shqiptarve .
    Pse une me ik nga Kosova pse nuk ikesh ti Minoritet Katolik ?
    Une bile e kallxoj haptas qe jam kunder juve Kaurrat e jo si ti Kaurr qe e shan islamin e ne anen tjeter thot jo skam asgje kunder muslimanve . Ti je nie pidhuc i vogel me 2 Ftyra

Mirditor
    Zitat Zitat von Muhaxher Beitrag anzeigen
    Ne Karin tem keni luftu ju Kaurrat , por ndashta ne bashkpunim me Shkijet kunder Shqiptarve .
    Pse une me ik nga Kosova pse nuk ikesh ti Minoritet Katolik ?
    Une bile e kallxoj haptas qe jam kunder juve Kaurrat e jo si ti Kaurr qe e shan islamin e ne anen tjeter thot jo skam asgje kunder muslimanve . Ti je nie pidhuc i vogel me 2 Ftyra
    Shaj ti Babgjysht e tu se i ki pas tradhtar, bashkpuntor me turkun. O arab sa vjet i ka kjo video? 20vjet... perdore ti propaganden e shkijve per ndarje kombit, ti sje shqiptar, ti turp se i shajsh heroit shqiptar. Ti me komb shqiptar ski kurgja perbashk. Turp me i shajt donatort e bashkluftetart shqiptar, po jo ti perkrah arabin se i ndihmoj serbis me armatim edhe pare ndersa luftes.

Zuerst sei gesagt, dass das Paradies ein Ort der vollkommenen Glückseligkeit ist.
    Um glücklich zu sein benötigt man einen Körper, vorallem ein Gehirn. Hat man im Paradis ein Gehirn?

Zitat Zitat von Unabhängiges System Beitrag anzeigen
    Um glücklich zu sein benötigt man einen Körper, vorallem ein Gehirn. Hat man im Paradis ein Gehirn?
    Ja. Man hat beides.

Zitat Zitat von Mirditor Beitrag anzeigen
    Shaj ti Babgjysht e tu se i ki pas tradhtar, bashkpuntor me turkun. O arab sa vjet i ka kjo video? 20vjet... perdore ti propaganden e shkijve per ndarje kombit, ti sje shqiptar, ti turp se i shajsh heroit shqiptar. Ti me komb shqiptar ski kurgja perbashk. Turp me i shajt donatort e bashkluftetart shqiptar, po jo ti perkrah arabin se i ndihmoj serbis me armatim edhe pare ndersa luftes.

Te pshurri un ty shkiijet me gjithe Kaurret te tjer , ju dhe ata keni te njaten Kryq ndresa une skam kurgjo te perbashket me ta kurse ti Kryqin po !

Ik tash me Videot tuaja te punuar nga Kaurret te flliqt