BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.

Umfrageergebnis anzeigen: Wie steht ihr zu den Zeugen Jehovas

Teilnehmer
56. Du darfst bei dieser Umfrage nicht abstimmen
  • Atheisten

1 1,79%
  • normale Religion

10 17,86%
  • Sekte

33 58,93%
  • Geh ins bett,kleiner

12 21,43%
Seite 10 von 26 ErsteErste ... 6789101112131420 ... LetzteLetzte
Ergebnis 91 bis 100 von 251

Zeugen Jehovas

Erstellt von Toni Maccaroni, 02.04.2010, 22:31 Uhr · 250 Antworten · 14.043 Aufrufe

Zitat Zitat von Allissa Beitrag anzeigen
    nein, ich frage mich das nicht weil du dich genau so anhörst wie ein aktives Mitglied
    wieso, nur weil es nicht in dein weltbild passt?

Viele meinen die zeugen biegen sich alles sozurecht dass es ihnen passt, wenn dem so ist dann zeigt mir das bitte anhand der bibel.

den die wahren lügner sind die großen christlichen religionen wie die katholiken, orthodoxen usw...
    zB: steht in der bibel das man keine idole, skulpturen, bilder usw.. anbeten darf. was bitte schön macht man in der kirche ? überall hängen bildnisse von maria, jesus einigen apostelen und so die angebetet werden.

die einzige religion die mich überzeugt hat sind eben die zeugen weil sie sich auch wirklich an ihren glaubensgrundsatz die bibel halten.
    deswegen sind absolut würdig das man sie verteidigt.

ob ihre lebensweise denen eines modernen menschen entspricht ist eine andere frage

kenozoik
    quite please, sektasu

ihr biegt es euch vielleicht nicht zurecht, aber wenn man gegen eure "wortwoertliche" intepretation ein gewichtiges argument bringt, dann sucht ihr einfach ne andere bibelstelle und intepretiert neu...

geh wachtuerme verteilen...

Zitat Zitat von batakanda Beitrag anzeigen
    quite please, sektasu

ihr biegt es euch vielleicht nicht zurecht, aber wenn man gegen eure "wortwoertliche" intepretation ein gewichtiges argument bringt, dann sucht ihr einfach ne andere bibelstelle und intepretiert neu...

geh wachtuerme verteilen...
    cool, das was du verurteilst machst du gerade selber haha

oder wie wars damit sag mir bitte was die zeugen jehovas falsch interpretieren und ich beweise anhand der BIBEL das gegenteil, komm komm

kenozoik
    ach ja, wo habe ich was "zurechtgebogen"?

ja mein gehirngewaschener freund, ich habe nix besseres zu tun als dir einzeller jetzt um 2 uhr morgens irgendwelche argumente zu liefern... oben habe ich ein beispiel genannt, die anzahl leute, die ins paradies kommen... ich weiss nicht welche stelle das in der bibel ist, du wirst sie aber bestimmt raussuchen und zitieren...

es wuerde mich aber ehrlich (das meine ich ernst) interessieren, was ihr dazu sagt... ich habe da noch die zahl 144000 im kopf... und danach schluss? auch fuer die anderen zeugen? wie habt ihr euch das zurechtgebogen, sektasu?

ja mein gehirngewaschener freund, ich habe nix besseres zu tun als dir einzeller jetzt um 2 uhr morgens irgendwelche argumente zu liefern... oben habe ich ein beispiel genannt, die anzahl leute, die ins paradies kommen... ich weiss nicht welche stelle das in der bibel ist, du wirst sie aber bestimmt raussuchen und zitieren...

es wuerde mich aber ehrlich (das meine ich ernst) interessieren, was ihr dazu sagt... ich habe da noch die zahl 144000 im kopf... und danach schluss? auch fuer die anderen zeugen? wie habt ihr euch das zurechtgebogen, sektasu?
    Dann sind wir aber ziemlich schlecht dran

kenozoik
    soisses

Du die zeugen biegen sich sachen zurecht also welche sollen das sein?

Zu deiner Frage: Laut der Bibel werden 144.000 menschen gemeinsams mit jesus , gott und den anderen engel im himmel herrschen dürfen.
    Der rest der menschen wird nach harmagedon für ewig auf der erde leben.

Das steht auch in DEINER bibel drin (falls du eine besitzt).

Den richtigen Bibelvers dazhu kriegst du in zehn minuten, denn ich hab nix besserer zu tun

kenozoik
    Zitat Zitat von lepotan Beitrag anzeigen
    Du die zeugen biegen sich sachen zurecht also welche sollen das sein?

Zu deiner Frage: Laut der Bibel werden 144.000 menschen gemeinsams mit jesus , gott und den anderen engel im himmel herrschen dürfen.
    Der rest der menschen wird nach harmagedon für ewig auf der erde leben.

Das steht auch in DEINER bibel drin (falls du eine besitzt).

Den richtigen Bibelvers dazhu kriegst du in zehn minuten, denn ich hab nix besserer zu tun
    danke, damit hast du alles gesagt...

laut eurem zeugen jehovas glauben kommen nur zeugen jehovas zu gott... da es aber ein paar mehr als 144000 gibt, scheisst ihr euch selber ins maul...

wie gesagt, es ist spaet, ich geh pennen und les mir deine antwort bei einer andren gelegenheit durch...

sag mal, hab ich den programmiercode in deinem hirn wieder aktiviert?
    wenn du ja so ueberzeugt bist, kann es ja nicht sein, dass du dich gegen die zj entschieden hast? nur wegen ein paar weiblichen geschlechtsorganen und so? tsssss

gute nacht

danke, damit hast du alles gesagt...

laut eurem zeugen jehovas glauben kommen nur zeugen jehovas zu gott... da es aber ein paar mehr als 144000 gibt, scheisst ihr euch selber ins maul...

wie gesagt, es ist spaet, ich geh pennen und les mir deine antwort bei einer andren gelegenheit durch...

sag mal, hab ich den programmiercode in deinem hirn wieder aktiviert?
    wenn du ja so ueberzeugt bist, kann es ja nicht sein, dass du dich gegen die zj entschieden hast? nur wegen ein paar weiblichen geschlechtsorganen und so? tsssss

gute nacht
    alter kannst du net lesen oder bist du einfach nur zu müde ?
    ich hab geschrieben das 144.000 in den himmel kommen, und der rest der gläubigen wird ewig auf der erde leben. LESEN LESEN LESEN net nur beleidigen und wo willst du jetzt gerade jetzt wirds interessant.

Ich hab mir extra die mühe gemacht und diesen Text rausgesucht UND ALLES WAS DRIN STEHT IST AUS DER BIBEL.

bitte sehr an alle ungläubigen :P

der text ist auf serbokroatisch

14. poglavlje
    Tko ide na nebo i zašto?

MNOGI LJUDI kažu: »Svi dobri ljudi idu na nebo.« I kad ih se upita zašto idu na nebo, oni kažu: »Da bi bili s Bogom.« Ili: »Za nagradu što su bili dobri ljudi.« Što Biblija o tome uči?

2
    Biblija jasno pokazuje da je Isus, nakon što je uskrsnut iz mrtvih, otišao na nebo. Ona govori da će i neki drugi ljudi tamo otići. U noći prije svoje smrti Isus je rekao vjernim apostolima: »Mnogi su stanovi u kući oca mojega. A da nije tako, kazao bih vam: idem da vam pripravim mjesto. I kad otidem i pripravim vam mjesto, opet ću doći i uzet ću vas k sebi da i vi budete gdje sam ja« (Ivan 14:1-3).

3
    Isus je ovim jasno rekao apostolima da će se s njim sjediniti na nebu. Apostol Pavao je prvim kršćanima često pričao o toj divnoj nadi. Jednom je pisao: »A naša je domovina (građanstvo, NS) na nebesima, odakle i Spasitelja postojano očekujemo, Gospodina Isusa Krista« (Filipljanima 3:20, 21, ST; Rimljanima 6:5; 2. Korinćanima 5:1, 2). Uzimajući u obzir ova obećanja milijuni ljudi su se nadali da će jednom živjeti na nebu. No, idu li svi dobri ljudi na nebo?
    IDU LI SVI DOBRI LJUDI NA NEBO?

4
    Nedugo nakon Isusova uskrsnuća iz mrtvih rekao je apostol Petar skupini Židova: »Da vam posve otvoreno rečem za patrijarha Davida: umro je i pokopan je i grob mu se nalazi među nama do današnjeg dana. Dakako, David nije uzišao na nebo« (Djela apostolska 2:29, 34, ST). Iako je bio dobar čovjek, David nije došao na nebo. A kako je s pravednim Jobom?

5
    Dok je trpio, Job je molio Boga: »O, kad bi me htio skriti u Šeolu (grobu), zakloniti me dok srdžba ti ne mine, dati mi rok kad ćeš me se spomenuti!« (ST). Job je očekivao da će se nakon smrti naći u grobu u besvijesnom stanju. Znao je da neće ići na nebo. Da je ipak gajio neku nadu proizlazi iz njegovih riječi: »Kad umre čovjek, hoće li oživjeti? Sve dane vremena koje mi je određeno (vrijeme koje bi trebao provesti u grobu) čekat ću dokle mi dođe promjena. Zazvat ćeš, i ja ću ti se odazvati« (Job 14:13-15).

6
    Ivan, koji je krstio Isusa, također je bio dobar čovjek. No, Isus je rekao: »Najmanji u Kraljevstvu nebeskom veći je od njega« (Matej 11:11, ST). Rekao je to jer Ivan Krstitelj nije išao na nebo. Za vrijeme svog zemaljskog života — preko 4 000 godina nakon pobune Adama i Eve — Isus je rekao: »Nitko nije uzišao na nebo, osim Sina Čovječjega koji je sišao s neba« (Ivan 3:13, ST).

7
    Tako iz Isusovih riječi doznajemo da tijekom 4 000 godina ljudske povijesti, sve do njegova vremena, nitko nije došao na nebo. David, Job i Ivan Krstitelj biti će probuđeni u život na Zemlji. Da, svi vjerni muževi i žene, koji su pomrli prije Isusa imaju nadu za život na Zemlji, a ne na nebu. Oni će uskrsnuti, da postanu zemaljskim podanicima Božjeg Kraljevstva (Psalam 72:7, 8; Djela apostolska 17:31).
    ZAŠTO NEKI VJERNI IDU NA NEBO?

8
    Zašto je Isus došao na nebo? Koji je zadatak tamo trebao ispuniti? Važno je znati odgovore na ova pitanja, jer svi koji dolaze na nebo sudjelovat će s Isusom na ispunjenju njegovih zadataka. Radi toga će ići na nebo.

9
    U ranijim smo poglavljima naučili da će Isus vladati nad rajskom novom zemljom kao kralj Božje nebeske vladavine. Davno prije Isusovog dolaska na Zemlju, u biblijskoj knjizi Danijela prorečeno je da će »Sinu čovječjem« biti ’predana vlast’. »Sin čovječji« je Isus Krist (Marko 14:41, 62). Danijel kaže dalje: »Vlast njegova vlast je vječna i nikada neće proći, Kraljevstvo njegovo neće propasti« (Danijel 7:13, 14, ST).

10
    Važno je u ovom izvještaju knjige proroka Danijela utvrditi da »Sin čovječji« neće vladati sam. Biblija kaže: »A kraljevstvo i vlast ... dati će se narodu svetaca Svevišnjega. Njihovo će Kraljevstvo trajati do u nedogledno vrijeme« (Danijel 7:27, NS). Po izrazima »narod« i »njihovo Kraljevstvo« možemo spoznati da će u Božjoj vladavini i drugi vladati zajedno s Kristom.

11
    Posljednje večeri, koju je Isus proveo sa jedanaestoricom vjernih apostola, objasnio im je da će oni vladati s njim u Božjem Kraljevstvu. Rekao im je: »Vi ste oni koji ste u mojim kušnjama uvijek ostali sa mnom; ja sklapam savez s vama, kao što ga je moj otac sklopio sa mnom, savez za Kraljevstvo« (Luka 22:28, 29, NS). Kasnije su apostol Pavao i Timotej uključeni u taj savez ili zavjet za Kraljevstvo. Iz tog je razloga Pavao pisao Timoteju: »Ako smo ustrajni, s njim ćemo i kraljevati« (2. Timoteju 2:12, ST). I apostol Ivan je pisao o osobama koje će zajedno s Isusom Kristom »kao kraljevi vladati nad Zemljom« (Otkrivenje 5:9, 10; 20:6).

12
    Dakle, svi koji dolaze na nebo, služit će kao Kristovi suvladari u Božjoj nebeskoj vladavini. Isus je, doduše, u prvom redu obećano »sjeme«, ali Bog je izabrao i druge iz čovječanstva da bi s Isusom vladali u Kraljevstvu. Na taj način postaju oni dio »sjemena«, jer Biblija kaže: »A kad ste vi Kristovi, onda ste sjeme Abrahamovo i po obećanju nasljednici« (Galaćanima 3:16, 29; Jakov 2:5).
    KOLIKO IH IDE NA NEBO?

13
    Budući da će oni koji dolaze na nebo vladati nad Zemljom, moraju to biti iskušani i oprobani sljedbenici Krista. To znači da dojenčad ili mala djeca koja nisu u potpunosti iskušana tijekom dugogodišnje kršćanske službe, ne mogu biti uzeta na nebo (Matej 16:24). Ali, djeca koja su umrla imaju nadu da će biti probuđena u život na Zemlji (Ivan 5:28, 29). Ukupni broj onih koji dolaze na nebo malen je u usporedbi s mnogima koji će dobiti život na Zemlji pod vladavinom Kraljevstva. Isus je rekao svojim učenicima: »Ne boj se, stado malo, jer je odlučio vaš Otac da vam dadne Kraljevstvo!« (Luka 12:32, ST).
    14 Koliko iznosi taj mali broj kraljevskih vladara? Sačinjavaju li ga samo apostoli i ostali prvi Isusovi sljedbenici? Ne, Biblija kaže da će »malom stadu« pripadati više osoba. U Otkrivenju 14:1, 3 čitamo: »Vidjeh i gle, janje (Isus Krist) stajaše na (nebeskoj) gori Sionskoj i s njim stočetrdesetičetiritisuće ... koji su otkupljeni (ili uzeti) sa Zemlje.« Zapazi da na nebeskoj gori Sion stoji uz Janje, Isusa Krista, samo 144 000 osoba (Jevrejima 12:22). Dakle, umjesto da svi dobri ljudi dođu na nebo, tamo ide samo 144 000 iskušanih vjernih osoba, da vladaju s Kristom.
    ZAŠTO SU IZABRANI SA ZEMLJE

15
    Zašto Bog izabire ove vladare između ljudi? Zašto nije dopustio da anđeli vladaju s Kristom? Ovdje je, na Zemlji, napadnuto Jehovino pravo vladanja. Ovdje mogu biti ispitani ljudi hoće li unatoč otporu kojeg pruža sotona, ostati vjernima Bogu. Tu je Isus dokazao vjernost Bogu u kušnji i ovdje je položio život kao otkupninu za ljude. Stoga je Jehova odredio da grupa označena kao »malo stado« bude otkupljena od ljudi sa Zemlje. Oni će biti povezani s njegovim sinom u nebeskom Kraljevstvu. Ti su ljudi svojom vjernošću k Bogu dokazali da je đavo krivo tvrdio kako će ljudi služiti Bogu samo iz sebičnih poticaja. Dakle, prikladno je da Jehova upotrijebi ove ljude na svoju slavu (Efežanima 1:9-12).

16
    Zamisli kako će biti lijepo kad budu vladale osobe, koje su se na Zemlji dokazale vjernima Bogu, koje su djelomice i svoj život žrtvovale za Kraljevstvo! (Otkrivenje 12:10, 11; 20:4). Anđeli nisu bili izloženi takovim kušnjama. Oni ne poznaju ljudske probleme iz vlastitog iskustva. Stoga oni ne bi u potpunosti razumjeli što znači biti grešan čovjek i imati probleme, kakove imamo mi ljudi. Ali, 144 000 će razumjeti probleme, jer su ih nekoć i sami imali. Neki od njih su napustili grešne navike i oni znaju kako to može biti teško (1. Korinćanima 6:9-11). Stoga će s puno razumijevanja postupati sa svojim zemaljskim podanicima (Jevrejima 2:17, 18).
    SKUPŠTINA BOŽJA

17
    Iz Biblije doznajemo da je Krist poglavar Božje skupštine, te da su njeni članovi podložni Isusu (Efežanima 5:23, 24). Stoga se riječ »crkva« ili »skupština Božja« ne odnosi na neku zgradu, nego na grupu kršćana (1. Korinćanima 15:9). Danas možemo govoriti o skupštini kršćana s kojom smo povezani. U sličnom smislu čitamo u Bibliji o »skupštini Laodicije«, a u pismu apostola Pavla Filemonu govori se o »skupštini u tvojoj kući« (Kološanima 4:16; Filemonu 2).

18
    Kad se u Bibliji govori o »skupštini živoga Boga« odnosi se to na određenu grupu Kristovih sljedbenika (1. Timoteju 3:15). Ona je nazvana i »skupštinom prvorođenih koji su napisani na nebesima« (Jevrejima 12:23, NS). Ta se »skupština Božja« sastoji iz svih kršćana na Zemlji koji imaju nadu u nebeski život. Tako će konačno samo 144 000 osoba sačinjavati »skupštinu Božju«. Danas živi još samo malo njih na Zemlji, jedan ostatak. Kršćani koji se nadaju vječno živjeti na Zemlji, slijede duhovno vodstvo članova »skupštine živoga Boga«. Tu skupštinu koja broji 144 000 članova Biblija označava izrazima »nevjesta, žena Janjetova«, »tijelo Kristovo«, »hram Božji«, »Izrael Božji« i »novi Jeruzalem« (Otkrivenje 21:9; Efežanima 4:12; 1. Korinćanima 3:17; Galaćanima 6:16; Otkrivenje 21:2).
    NEŠTO NOVO U BOŽJEM NAUMU

19
    Jehova Bog nije promijenio svoj naum obzirom na Zemlju i čovjeka, kada je Adam usmjerio čovječanstvo na put grijeha i smrti. Da je to učinio, značilo bi da nije u stanju ostvariti svoj prvobitni naum. On je naumio po cijeloj Zemlji proširiti raj, ispunjen sretnim, zdravim ljudima, a taj naum postoji i danas. Jedino novo što je Bog uveo bila je priprema nove vladavine, koja će ostvariti njegov naum. I kako smo vidjeli, njegov sin Isus Krist je glavni vladar te vladavine, a 144 000 osoba biti će uzeto od ljudi da s njim vladaju na nebu (Otkrivenje 7:4).

20
    Ti vladari na nebu formirat će »novo nebo« Božjeg novog sustava. No, ako budu postojali takvi pravedni vladari za Zemlju, moraju postojati i ljudi nad kojima će vladati. Biblija označava te osobe »novom zemljom« (2. Petrova 3:13; Otkrivenje 21:1-4). Njima pripadaju Job, David i Ivan Krstitelj — svi vjerni koji su prije Krista živjeli na Zemlji. Veći je broj ljudi koji će formirati »novu zemlju«. Bit će to, među ostalim i osobe koje prežive svršetak sadašnjeg zlog sustava stvari. Hoćeš li i ti biti jedan od preživjelih? Želiš li biti podanikom Božje vladavine? Ako da, moraš ispuniti određene preduvjete.

typisch, groß reden und wenn man ihm das gegenteil beweißt ist er weg:icon_smile:

Seite 10 von 26 ErsteErste ... 6789101112131420 ... LetzteLetzte