Vlasnik jedine TV stanice u Venecueli koja ima kriti?ki odnosi prema predsedniku Ugu ?avesu uhapšen je jer je na medijskom formu navodno kritikovao šefa države.

Državni tužilac Luisa Ortega saopštila je da je nalog za hapšenje Giljerma Suloage, vlasnika TV stanice "Globovižn", izdat zbog komentara u kojima je napadao predsednika. Suloaga je tada govorio o ograni?enjima gra?anskih prava u Venecueli, a navodno je izjavio i da je šteta što je propao državni udar 2002. godine protiv ?avesa.



Weiterlesen...