BalkanForum - das Forum fr alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum fr alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum fr alle Balkanesen.
Seite 63 von 185 ErsteErste ... 135359606162636465666773113163 ... LetzteLetzte
Ergebnis 621 bis 630 von 1841

Bauprojekte in Mazedonien

Erstellt von MaKeDoNiJa e VeCnA, 09.03.2010, 20:22 Uhr 1.840 Antworten 147.133 Aufrufe

  1. #621
    Avatar von mk1krv1

    Registriert seit
    24.04.2012
    Beitrge
    3.307
    ХЕ „Света Петка“ започна со работа

    Потекоа првите киловат – часови од хидроелектраната „Света Петка“ на реката Треска. Денеска во присуство на премиерот Никола Груевски и генералниот директор на ЕЛЕМ, Влатко Чингоски, свечено беше ставен во функција овој нов енергетски капацитет, познат и под името „Матка 2“, во чија реализација беа вложени вкупно 75 милиони евра, обезбедени во поголем дел преку кредитно задолжување, а во помал дел од сопствени извори на претпријатието. Со новата хидроелектрана, електроенергетскиот систем во државава ја зголеми моќноста за 36,4 мегавати и се предвидува да се произведуваат дополнителни 66 гигават часови електрична енергија годишно.

    ХЕ „Света Петка“ е лоцирана помеѓу хидроелектраните „Козјак“ и „Матка“ [мапа] и заедно со нив сочинува каскада на реката Треска која покрај производство на електрична енергија, овозможува и регулирање на приливот на вода во Вардар. Акумулацијата при максимално ниво ќе покрива површина од 0,62 километри квадратни и ќе биде долга 11 километри. Нејзиниот вкупнен волумен ќе достигнува 9,1 милиони метри кубни вода, додека активниот волумен ќе изнесува 1,1 милион метар кубен.





    Браната е висока 64 метри со должина на круната од 118 метри и волумен од 29.688 метри кубни, а нивото на круната се наоѓа на 364 метри надморска височина. Се работи за двојна лачна (засега единствена во Македонија), тенка бетонска брана изработена без арматура, од специјално произведен бетон со помош на цемент со посебни термички карактеристики и агрегат со специфичен гранулометриски состав.

    ХЕ „Света Петка“ е дел од повеќенаменскиот хидросистем „Скопско поле“ – подсистем „Козјак – Матка“ и беше алката која недостасуваше за оптимално искористување на хидропотенцијалот на реката Треска. ХЕ „Света Петка“ ќе ги користи истечните води од ХЕ „Козјак“ и локалните води од сливот на Треска. Акумулацијата ќе овозможи постојано пререгулирање на дневните истечни води од ХЕ „Козјак“.

    Тешката пристапност на локацијата, како и ограниченоста на просторот за работа бараа примена на сложени и несекојдневни организациски и градежни техники. Во изградбата на овој значаен инфраструктурен објект беа директно вклучени околу 500 стручни кадри, воглавно од нашата држава. Главен изведувач беше словенечката компанија „Рико“, проектант српската „Енергопроект“, подизведувач на браната беше компанијата „Гранит“, а на машинската зграда скопски „Бетон“. Генераторите кои се производ на мултинационалната „Андриц ВА Тек Хидро“ (Andritz VA Tech Hydro) ќе ги придвижуваат две „Францис“ турбини, со моќност од по 18,2 мегавати, произведени во словенечки „Литострој“.

    Ставањето во функција на ХЕ „Света Петка“ првично беше планирано за март 2009 година. Изградбата започна уште во февруари 2004 година кога „Мавровоинженеринг“ и „Бетон“ го пробија пристапниот пат, и ги изградија опточниот тунел и преливната шахта. „Рико“ стартуваше со својот дел од работите во јуни 2006 година, но изведбата доцнеше, а подоцна се појави и спор помеѓу ЕЛЕМ и словенечката фирма, при што и двете страни бараа обештетување од другата. Подебелиот крај го извлече ЕЛЕМ, кој после арбитражата и пребивањето на сумите, беше должен на Словенците да им плати дополнителни 9,7 милиони евра.


    Галерија:

















  2. #622
    Avatar von mk1krv1

    Registriert seit
    24.04.2012
    Beitrge
    3.307
    Автопатот Демир Капија – Смоквица заглави во лавиринтите на Министерството за финансии

    Шпекулации низ медиумите за победникот, промена на условите за избор на најповолен понудувач во периодот одреден за донесување на финалната одлука, незадоволство кај домашните градежни компании, како и реакции на странските еколошки организации се само дел од проблемите кои се појавија околу тендерот за избор на најповолен понудувач кој би ја градел автопатската делница Демир Капија – Смоквица. Речиси осум месеци се чека донесувањето на конечната одлука за тоа која странска компанија ќе ги извршува градежните работи на терен, при што никој од Министерството за финансии не сака да образложи кога ќе се заокружи целокупниот процес и која е причината поради која се пробиваат планираните рокови за проектот. Последните ветувања дека активностите за изградба на автопатот би започнале во текот на летните месеци дефинитивно ќе пропаднат, доколку наскоро не се финализира процедурата.

    Тендерот за избор на најповолен понудувач за изградба на автопатот помеѓу Демир Капија и Смоквица беше објавен на 30 август минатата година. Рокот за аплицирање на компаниите заврши на 6 декември, а во текот на истиот ден од Министерството за финансии обелоденија дека понуди доставиле петнаесет странски компании. Одлуката за избор на победникот и потпишувањето на договорот беше планирано да се случи во првата половина на 2012 година, при што градежната механизација на терен веќе требаше да ги започне изведбените работи. Автопатската делница од Коридорот 10 е во должина од 28,6 километри и е составена од два тунела во должина од по еден километар, шест мостови, две клучки, пет надвозници, седум подвозници и 15 километри секундарна патна мрежа. Финансиските средства за зафатот се обезбедени од Европската банка за обнова и развој, Европската инвестициска банка и од ИПА фондовите на Европската унија.



  3. #623
    Avatar von Zoran

    Registriert seit
    10.08.2011
    Beitrge
    27.754
    EBRD seeks consultant for railway section Beljakovce-Kriva Palanka
    Skopje, 8 August 2012 (MIA) - The European Bank for Reconstruction and Development (EBRD) is considering a sovereign loan to be provided to the Republic of Macedonia in a total amount of EUR 50.5 million. The proposed project would provide funding for a reconstruction and construction of the Corridor VIII section Beljakovce-Kriva Palanka.
    An experienced international consultant is required to support the Public Enterprise for Railway Infrastructure with preparation of the detailed design and the tender documents for the project. The consultant is expected to provide designs for twelve new bridges and four new tunnels, construction of 33km main track and 7.5km station track.
    In addition, the consultant will check status and prepare updated design for further 25 bridges and 10 existing/partly constructed tunnels.
    The project is expected to be co-financed by the European Investment Bank (EIB).

  4. #624
    Avatar von Černozemski

    Registriert seit
    05.09.2009
    Beitrge
    10.269
















  5. #625
    Avatar von Černozemski

    Registriert seit
    05.09.2009
    Beitrge
    10.269











  6. #626
    Avatar von Zoran

    Registriert seit
    10.08.2011
    Beitrge
    27.754
    Siemens to supply 16 wind turbines to Macedonia's ELEM
    Monday, 20 August 2012
    Macedonian power producer ELEM said on Friday it signed a 41.1 million euro ($50.7 million) deal with Danish-based Siemens Wind and Greek-based Siemens AS for the supply of 16 wind turbines for Macedonia's first wind park.

    The installed capacity of each of the turbines is 2.3 megawatts (MW), ELEM said in a statement.

    The implementation of the project located in the southern municipality of Bogdanci will start later this month and should be completed within 13 months. Electricity production should begin in the second half of 2013.

    - - - Aktualisiert - - -



    Finance Ministry, EBRD to sign financial agreement on Kumanovo - Beljakovce railway section
    Skopje, 21 August 2012 (MIA) - Deputy PM and Finance Minister Zoran Stavreski and officials of the European Bank for Reconstruction and Development (EBRD) will sign Tuesday an agreement for financing the project "Rehabilitation of eastern part of railway line of Corridor VIII, phase 1, Kumanovo – Beljakovce section."


    The agreement will provide the Macedonian government a loan of EUR 46.4 million with 15 year repayment period, 4 year grace period and interest rate which currently amounts 1.7%.


    The construction of section is to start in the first quarter of 2013 while field works are to be completed in three to four years. The tender for construction is to be announced next month.

  7. #627
    Avatar von Černozemski

    Registriert seit
    05.09.2009
    Beitrge
    10.269
    Rekonstruktion des makedonischen Parlaments in Skopje.





  8. #628
    Avatar von Zoran

    Registriert seit
    10.08.2011
    Beitrge
    27.754
    In Kicevo wird die TIRZ (Technische-Industrie Entwicklungs Zone) Realitt. Gruevski bei der Grundsteinlegung


    Construction of new technological industrial zone "Kicevo" starts
    Kicevo, 22 August 2012 (MIA) - Stimulation of local economic development, transfer of technologies and workforce skills, increase of the competitiveness of local companies and boosted export from the country are some of the effects anticipated from the new technological industrial development zone "Kicevo", whose construction was launched Wednesday in Srbjani site.
    A government economic team was in attendance at the ground-breaking ceremony, where Prime Minister Nikola Gruevski said in his address that the Government's good economic policies and measures, the favourable business climate in the country and the presentation of Macedonia's investment opportunities had stirred strong interest with many foreign investors. "Some are already in the country, others are building plants and part of them are planning their investments," he added.
    The PM underlined that technological industrial development zones were one of the segments that had largely contributed to the process of presenting and attracting foreign investors in the country.
    "Similar zones have been built and are already functioning in the vicinity of Skopje and Stip. Others are planned to be built in Tetovo, Rankovce, Struga, Prilep, Gevgelija and here in Kicevo. They cover many business areas in Macedonia that are relatively close to larger cities and airports, harbours and highways. By constructing such zones, we are increasing to a great extend the opportunities offered by Macedonia to foreign investors," PM Gruevski said,
    Vice PM Vladimir Pesevski said he expected the construction of the Kicevo zone to produce the same effect as those in Bunardzik.
    "Over 300 million euros have been invested so far in construction of zones, where more than thousands of new jobs have been created. The goal is to enable balanced development in the state. The opening of this zone aims at overcoming the effects of the economic crisis in Europe," Pesevski noted.
    The zone in Kicevo is the fifth out of eleven industrial development zones planned to be built within the Government's program for economic development and attraction of foreign direct investments.

    Почна изградбата на новата технолошко-индустриска развојна зона „Кичево“


    gruevski_TIRZ_g.jpg

    Поттикнување на локалниот економски развој, трансфер на технологии и вештини на работната сила, зголемување на конкурентноста на локалните компании и зголемен извоз од државата, се дел од ефектите кои се очекуваат од новата технолошко-индустриска развојна зона „Кичево“ чија изградба започна денеска во месноста Србјани.


    На поставувањето камен-темелник во присуство на владиниот економски тим се обрати премиерот Никола Груевски кој посочи дека добрите економски политики и мерки на Владата, добрата бизнис-клима во државата и презентацијата на инвестициските можности на Македонија во изминатиот период предизвикале силен интерес кај многу странски инвеститори од кои дел се веќе во државата, дел градат фабрики, а дел се во фаза на интерес и планирање на своите инвестиции.


    Тој притоа подвлече дека токму технолошко-индустриските развојни зони се еден од сегментите кои во голема мера го помагаат процесот за презентација и привлекување странски инвеститори во државата.


    - Досега вакви зони се изградени и веќе функционираат во околината на Скопје и Штип. Планирано е да се градат во Тетово, Ранковце, Струга, Прилеп, Гевгелија и тука во Кичево, а наскоро ќе се основаат и ТИРЗ во Струмица и Радовиш. Со тоа се покриваат многу деловни подрачја на нашата држава кои се во релативна близина на поголемите градови и најблиските аеродроми, пристаништа и патишта. Со изградбата на овие зони во голема мера ќе се зголемат и дисперзираат можностите кои како држава ги нудиме на странските инвеститори, а воедно ќе се зголемат можностите да се изградат фабрики во што е можно повеќе краеви на нашата земја, подвлече премиерот Груевски.


    Според него, со изградбата и опремувањето на оваа зона западна Македонија ќе добие простор кој ќе привлече голем број инвеститори.


    - Кичево и околината ќе видат голема полза од оваа зона во која ќе најдат вработувања голем број луѓе. Таа ќе биде и одлична поддршка на факултетите во Кичево од каде ќе се регрутираат идните кадри во капацитетите кои ќе работат во ТИРЗ „Кичево“, посочи Груевски.


    Вицепремиерот Владимир Пешевски истакна оти очекува ефекти од изградбата на зоната во Кичево како од оние во Бунарџик.


    - Досега се инвестирани над 300 милиони евра во изградба на зоните во кои се креирани над неколку илјади нови вработувања, а целта е рамномерен развој во државата. Во услови кога владее економска криза во Европа и каде што ние преземаме голем број чекори и мерки за подобрување на животниот стандард на македонските граѓани и за надминување на ефектите од кризата, отворањето на оваа зона е дел од тие напори, рече Пешевски.


    Пред присутните за значењето на ова ТИРЗ се осврна и министерот за економија Ваљон Сарачини.


    - Пред нас претстои сериозно дополнително интензивирање на активностите во насока на презентирање на потенцијалите на новата зона во Кичево, а наш најсилен адут се поволностите кои Република Македонија им ги нуди на странските компании и кои ја прават Република Македонија дефинитивно најатрактивна и најповолна зона за инвестирање не само во регионот туку и пошироко. Наша следна цел е на ова исто место за кусо време да присуствуваме на означување на стартот на нова инвестиција во Кичево, рече Сарачини.


    ТИРЗ „Кичево“ ќе се гради во два опфати на вкупна површина од 29 хектари. Првиот опфат ќе се протега на површина од 13,5 хектари и ќе се протега во катастарската општина Србјани, а втората со површина од 16 хектари во општина Кичево. Првиот опфат ќе го сочинуваат девет парцели од кои седум се наменети за производствени и услужни дејности. Предвидена е изградба на пат кој ќе овозможи приклучување на зоната кон регионалниот пат Кичево - Македонски Брод. Во иднина предвидена е изградба на административен објект во кој ќе биде сместен терминалот на Царинската управа.


    Според директорот на Дирекцијата за изградба на ТИРЗ Виктор Мизо, зоната во Кичево ќе биде изградена според стандардите како и останатите зони во Македонија од кои „Скопје 1“ и „Скопје 2“ се вброени меѓу 50-те најдобри зони на иднината по изборот на „ФТИ“ магазинот во конкуренција на вкупно 600 слободни економски зони.


    „Кичево“ е петта од 11 ТИРЗ што ќе се градат во рамки на владината програма за економски развој и привлекување странски директни инвестиции.

    Ÿо‡на изг€адба‚а на нова‚а ‚е…нолоˆко-индƒс‚€иска €азво˜на зона €žšи‡ево€œ | ’лада на епƒблика œакедони˜а

  9. #629
    Avatar von Zoran

    Registriert seit
    10.08.2011
    Beitrge
    27.754
    TPP Bitola to be modernised with Euro 49 mln loan from Deutsche Bank
    Skopje, 24 August 2012 (MIA) - The operational life of Macedonia's largest energy capacity, Thermal Power Plant (TPP) Bitola will be extended to further 20 years by revitalising and modernising block 2 and block 3 in the power plant in the next couple of years.
    It will be enabled by a warranty agreement between the Republic of Macedonia - represented by the Ministry of Finance - and Deutsche Bank and a loan agreement between Macedonian Power Plants (ELEM) and Deutsche Bank for the project "Modernisation of Block 2 and Block 3 in power plant Bitola", which was signed Friday in Skopje by Vice PM and Finance Minister Zoran Stavreski, ELEM CEO Vlatko Cingoski and Deutsche Bank's vice president Michael Zipf.
    Under the loan agreement, Deutsche Bank has awarded an Euro 49.232 million to ELEM, while the Republic of Macedonia acts as a guarantor through the agreement for issuing a state guarantee.
    "We've signed two vital treaties with Deutsche Bank enabling the functional life of TPP Bitola to be expanded for another 20 years. With these two documents, 49.232 million euros have been provided thus completing the financial construction for the second stage of the modernisation and revitalisation project in TPP Bitola. The remaining 3 million euros out of 52.096 million euros have been supplied by ELEM from its own funds," Vice PM Stavreski said.
    Energy stability and increased domestic electricity production could be ensured only by investing in the energy sector and as a result the dependency of importing electricity could be reduced, according to him.
    "Safety and stability in production and supply of electricity is one of the key factors for the economy to be competitive. Therefore, every modernisation of existing power plants and construction of new ones is of great significance for the future of country's economy," Stavreski stated.
    The government and ELEM, he added, in the past three years alone invested 199 million euros in several energy projects in the country.
    Deutsche Bank's VP Michael Zipf said that this was the second financial package realised between the bank and ELEM. "It shows that we have a good business cooperation."
    "The project will lay down high standards in energy production, such as reduction of gas emissions and other effects over the environment. I believe that the signing of such contracts is huge achievement in times of serious economic conditions and difficulties in Europe at the moment. In fact, it demonstrates the optimism for Macedonia and ELEM as our business partners," he stated.
    According to CEO Cingovski, ELEM was working constantly in a bid to improve its capacities and to build new ones that would contribute to better energy stability and improve the energy system in Macedonia.


    - - - Aktualisiert - - -

    Gevgelija baut neuen Hauptplatz. In dem Link ist ein Clip.


    Гевгелија ќе гради нов плоштад

    25.08.2012 - 16:04 |


    Централното градско подраче на Гевгелија ќе добие комплетно нов лик.

    Градскиот пазар и автобуската станица ќе бидат дислоцирани, а на нивно место ќе се гради нов градски плоштад кој според понудените идејни решенија треба да биде со површина од 5000 метри квадтратни.
    Под него е предвидено изградба на подземна гаража а над неа летна сцена на три нивоа, пространо шеталиште, фонтана и зелени површини.
    Идејата за изградба на нов градски плоштад доаѓа на иницијатива на самите граѓани, велат од локалната самоуправа.
    - Тоа фали. Гевгелија нема буквално такво плоштадно место кое што би наликувало на тоа што ни треба во Гевгелија, едно пошироко плоштадно подрачје за прочетки, за среќавања, за манифестации, вели Иван Франгов градоначалник на општина Гевгелија
    Со реализација на новиот плоштад, покрај тоа што централниот дел на градот ќе добие модерен и современ изглед треба да се реши и проблемот со сообраќајот и паркирањето во истиот кој претставува еден од најгорливите проблеми во последните години.
    - Со тоа и ќе ни се растеретат гужвите сообраќајни кои што ги имаме пазарните денови и нормално во централно градско подрачје кога влегува автобус се прави гужва, а сега ќе ја имаме автобуската станица веднаш до железничката станица и ќе се оформи како еден транспортен центар комплетен, додаде Франгов
    Целиот проект ќе се реализира со средства од општинскиот буџет.Доколку се оди според планираното, изградбата на новиот плоштад во Гевгелија треба да започне до крајот на годината ,а да заврши најдоцна за шест месеци.

    Гевгелија ќе гради нов плоштад | Sitel

  10. #630
    Avatar von Zoran

    Registriert seit
    10.08.2011
    Beitrge
    27.754
    Kempisnki kommt nach Makedonien, im Fokus sind Skopje und Ohrid.


    Кемпински доаѓа во Македонија

    Европскиот хотелски бренд Кемпински доаѓа во Македонија. Високи претставници утре и во четврток во Скопје и Охрид ќе ги разгледаат можностите за изградба на луксузни хотели со 5 ѕвезди.

    Тие ќе остварат средби со потенцијални партнери за заедничка инвестиција, информираат од Агенцијата за привлекување на странски инвестиции. Од таму не откриваат за кои локации се заинтересирани претставниците на луксузниот синџир на хотели, неофицијално ќе им биде понудена локација во Скопје близу Вардар.

    Кемпински стартува од Полска во 1897 година. 110 години гради бренд на луксузно гостопримство во европски традиционален стил истовремено почитувајќи ги културите кои се специфични за секој регион, земја и имот.

    Освен во Европа, присутен е во Кина, Блискиот Исток и Африка, региони каде Кемпински често пати бил пионер.

    Кон крајот на годината Кемпионски стартува со работа во Најроби, Кенија, во Виена, Австрија, два хотела во Кина, а идната година на Блискиот Исток. Вкупно Кемпински поседува повеќе од 60 хотели низ светот.

    Близу до Македонија, Кемпински има два хотели во Бугарија и по еден во Хрватска и Словенија.

hnliche Themen

  1. Griechische Bauprojekte
    Von El Greco im Forum Bauprojekte
    Antworten: 672
    Letzter Beitrag: 08.11.2017, 15:11
  2. Skopje - Bauprojekte
    Von mk1krv1 im Forum Bauprojekte
    Antworten: 640
    Letzter Beitrag: 16.02.2016, 19:53
  3. Zenica Bauprojekte
    Von bosmix im Forum Bauprojekte
    Antworten: 53
    Letzter Beitrag: 26.09.2009, 00:22
  4. Sarajevo Bauprojekte
    Von CoolinBan im Forum Bauprojekte
    Antworten: 55
    Letzter Beitrag: 28.09.2008, 23:45