BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Seite 7 von 45 ErsteErste ... 3456789101117 ... LetzteLetzte
Ergebnis 61 bis 70 von 444

Infrastruktur-Projekte in Mazedonien

Erstellt von Zoran, 04.09.2012, 08:31 Uhr · 443 Antworten · 45.946 Aufrufe

  1. #61
    Avatar von mk1krv1

    Registriert seit
    24.04.2012
    Beiträge
    3.307
    Der Bau für das Projekt der Autobahn M-6 ,Radovis-Strumica ist fertig.



    По долгогодишни ветувања и повеќе прекини во изградбата, денеска и официјално беше пуштена во употреба последната делница од магистралниот пат М-6 помеѓу Радовиш и Струмица, поточно помеѓу селата Сурдулци и Радичево. Новата делница е со должина од 10 километри, ширина од 7,7 метри и проектирана брзина од 100 километри на час. Македонската влада обезбеди 455 милиони денари од државниот буџет за реализација на овој инфраструктурен проект. Долж трасата се изградени две клучки кај Калуѓерица и Радичево, како и шест мостови, два потпатници, еден натпатник, канали и објекти за одводнување.
    Градежните работи ги изведуваше компанијата „Гранит“, надзорот го вршеше „Заводот за испитување на материјали и развој на нови технологии“ (ЗИМ Скопје), а техничката документација ја изработи „Балкан консалтинг“.Агенцијата државни патишта во март 2012 година го раскина договорот со хрватската компанија „Ингра“, која беше избрана како изведувач на почетокот од реализацијата на зафатот.Со пуштање во употреба на новиот магистрален пат, стариот ќе продолжи да се користи како регионален. Претходно, во 2006 година беше пуштена во сообраќај новата делница Радовиш – Сурдулци долга 4,56 километри, која исто така претставуваше проблематичен сегмент на магистралниот пат. Градежните работи на тој проект ги изведе градежното претпријатие „Пелагонија“.





  2. #62
    Avatar von Zoran

    Registriert seit
    10.08.2011
    Beiträge
    27.754
    Zitat Zitat von mk1krv1 Beitrag anzeigen
    Der Bau für das Projekt der Autobahn M-6 ,Radovis-Strumica ist fertig.



    По долгогодишни ветувања и повеќе прекини во изградбата, денеска и официјално беше пуштена во употреба последната делница од магистралниот пат М-6 помеѓу Радовиш и Струмица, поточно помеѓу селата Сурдулци и Радичево. Новата делница е со должина од 10 километри, ширина од 7,7 метри и проектирана брзина од 100 километри на час. Македонската влада обезбеди 455 милиони денари од државниот буџет за реализација на овој инфраструктурен проект. Долж трасата се изградени две клучки кај Калуѓерица и Радичево, како и шест мостови, два потпатници, еден натпатник, канали и објекти за одводнување.
    Градежните работи ги изведуваше компанијата „Гранит“, надзорот го вршеше „Заводот за испитување на материјали и развој на нови технологии“ (ЗИМ Скопје), а техничката документација ја изработи „Балкан консалтинг“.Агенцијата државни патишта во март 2012 година го раскина договорот со хрватската компанија „Ингра“, која беше избрана како изведувач на почетокот од реализацијата на зафатот.Со пуштање во употреба на новиот магистрален пат, стариот ќе продолжи да се користи како регионален. Претходно, во 2006 година беше пуштена во сообраќај новата делница Радовиш – Сурдулци долга 4,56 километри, која исто така претставуваше проблематичен сегмент на магистралниот пат. Градежните работи на тој проект ги изведе градежното претпријатие „Пелагонија“.




    "Schnell" Straße

    - - - Aktualisiert - - -

    пинг струмичани Биг и Гуштер

  3. #63
    Avatar von mk1krv1

    Registriert seit
    24.04.2012
    Beiträge
    3.307
    Ist doch alles das gleiche ://

  4. #64

    Registriert seit
    03.09.2012
    Beiträge
    680
    Zitat Zitat von mk1krv1 Beitrag anzeigen
    Ist doch alles das gleiche ://
    Nöö Autobahn und Schnellstrasse sind net das gleiche xD

  5. #65
    Avatar von mk1krv1

    Registriert seit
    24.04.2012
    Beiträge
    3.307
    Nöö Autobahn und Schnellstrasse sind net das gleiche xD
    Du verstehst wohl keinen Spaß ?!

  6. #66
    Avatar von Zoran

    Registriert seit
    10.08.2011
    Beiträge
    27.754
    Die zuständigen Behörden für Straßen und Verkehr haben eine Studie in Auftrag gegeben das ein altes Projekt aufgreift, Tetovo und Prizren mit einem Tunnel durch das Shara Gebirge zu verbinden.


    Тетово и Призрен ќе се поврзат преку тунел низ Шара?

    02/02/2013 | Економија | 0 Коментари

    Проектот за патно поврзување на Тетово и Призрен речиси 40 години претставува нереализирана идеја на хартија, како еден крак од некогашната замисла на социјалистичките Југославија, Албанија и Романија за изградба на автопат од романското пристаниште Констанца до албанскиот град Драч, пишува порталотbuild.mk.

    После неколкугодишни барања на стопанствениците и граѓаните за остварување на патната врска во должина од околу 30 километри, Агенцијата за државни патишта на крајот на јануари склучи договор со друштвото за градежништво и консалтинг „Чакар Партнерс“ од Скопје за изработка на физибилити студија за патната делница од Тетово до Призрен.
    Важниот документ, кој треба да се изготви до крајот на јули годинава, треба да даде одговор за исплатливоста на поврзувањето помеѓу овие два града, алтернативните траси за негова реализација и висината на финансиските средства кои се потребни.
    „Чакар Партнерс“ за извршување на консултантските услуги ќе добие 2.808.400 денари или нешто над 45 илјади евра. Засега нема поконкретни информации за временската рамка во која би се реализирал амбициозниот проект.
    Косово во неколку наврати пројави интерес за заедничка изградба на планираниот пат, а некогашниот косовски претседател Беџет Пацоли овој проект го објасни како можност за слободно движење на луѓе, стоки, идеи и капитал помеѓу Косово, Македонија и Албанија.
    Во изминативе четири децении се презедоа бројни иницијативи за изведба на патната врска помеѓу овие два града, а Општина Тетово во соработка со германска компанија пред седум години се обиде да развие проект за изградба на автопат од Тетово до Призрен.
    Според тогашните пресметки, за целосна реализација на патот би биле потребни околу 40 милиони евра, вклучувајќи ја и изградбата на тунел под Шар Планина во должина од три километри, објави build.mk.

  7. #67

    Registriert seit
    01.12.2012
    Beiträge
    1.537
    Zitat Zitat von Zoran Beitrag anzeigen
    Die zuständigen Behörden für Straßen und Verkehr haben eine Studie in Auftrag gegeben das ein altes Projekt aufgreift, Tetovo und Prizren mit einem Tunnel durch das Shara Gebirge zu verbinden.


    Тетово и Призрен ќе се поврзат преку тунел низ Шара?

    02/02/2013 | Економија | 0 Коментари

    Проектот за патно поврзување на Тетово и Призрен речиси 40 години претставува нереализирана идеја на хартија, како еден крак од некогашната замисла на социјалистичките Југославија, Албанија и Романија за изградба на автопат од романското пристаниште Констанца до албанскиот град Драч, пишува порталотbuild.mk.

    После неколкугодишни барања на стопанствениците и граѓаните за остварување на патната врска во должина од околу 30 километри, Агенцијата за државни патишта на крајот на јануари склучи договор со друштвото за градежништво и консалтинг „Чакар Партнерс“ од Скопје за изработка на физибилити студија за патната делница од Тетово до Призрен.
    Важниот документ, кој треба да се изготви до крајот на јули годинава, треба да даде одговор за исплатливоста на поврзувањето помеѓу овие два града, алтернативните траси за негова реализација и висината на финансиските средства кои се потребни.
    „Чакар Партнерс“ за извршување на консултантските услуги ќе добие 2.808.400 денари или нешто над 45 илјади евра. Засега нема поконкретни информации за временската рамка во која би се реализирал амбициозниот проект.
    Косово во неколку наврати пројави интерес за заедничка изградба на планираниот пат, а некогашниот косовски претседател Беџет Пацоли овој проект го објасни како можност за слободно движење на луѓе, стоки, идеи и капитал помеѓу Косово, Македонија и Албанија.
    Во изминативе четири децении се презедоа бројни иницијативи за изведба на патната врска помеѓу овие два града, а Општина Тетово во соработка со германска компанија пред седум години се обиде да развие проект за изградба на автопат од Тетово до Призрен.
    Според тогашните пресметки, за целосна реализација на патот би биле потребни околу 40 милиони евра, вклучувајќи ја и изградбата на тунел под Шар Планина во должина од три километри, објави build.mk.
    kann mir nicht vorstellen, dass die das machen. soviel kohle hat mk nicht...

  8. #68
    Avatar von Zoran

    Registriert seit
    10.08.2011
    Beiträge
    27.754
    Zitat Zitat von PACO Beitrag anzeigen
    kann mir nicht vorstellen, dass die das machen. soviel kohle hat mk nicht...

    Richtig, vermutlich nur mit EU Spritze realisierbar. Steht aber im Text nichts näheres, außer das frühere Berechnungen ca. 40 Mio € ergeben haben.

  9. #69
    Avatar von Zoran

    Registriert seit
    10.08.2011
    Beiträge
    27.754

  10. #70
    Avatar von Zoran

    Registriert seit
    10.08.2011
    Beiträge
    27.754
    Die nächsten Projekte für Skopje in einem Clip vorgestellt


Seite 7 von 45 ErsteErste ... 3456789101117 ... LetzteLetzte

Ähnliche Themen

  1. Antworten: 62
    Letzter Beitrag: 11.08.2009, 15:18
  2. Die Versäumnisse der Bush-Regierung - Infrastruktur der USA
    Von Mastakilla im Forum Aussenpolitik
    Antworten: 0
    Letzter Beitrag: 01.02.2009, 21:53
  3. Antworten: 0
    Letzter Beitrag: 21.03.2008, 23:06
  4. Welche Ex-Jugo-Stadt hat die beste Infrastruktur?
    Von Zurich im Forum Balkan-Städte
    Antworten: 58
    Letzter Beitrag: 10.02.2007, 00:01
  5. Makedonien investiert in Energiesektor und Infrastruktur
    Von Makedonec_Skopje im Forum Wirtschaft
    Antworten: 4
    Letzter Beitrag: 20.07.2006, 03:36