BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Seite 16 von 72 ErsteErste ... 61213141516171819202666 ... LetzteLetzte
Ergebnis 151 bis 160 von 716

Tirana - Bauprojekte

Erstellt von Arbanasi, 24.10.2009, 20:06 Uhr · 715 Antworten · 186.598 Aufrufe

Segment i ri nė qendėr tė kryeqytetit
    Kanė nisur tė hidhen hapat e parė pėr nisjen e projektit tė qendrės sė Tiranės. Hapi i parė konkret ėshtė hapja e njė rruge tė re nė sipėrfaqen e lulishtes qė ndodhet pas Pallatit tė Kulturės, nė mėnyrė qė ajo tė lidhet me rrugėt e tjera pėr tė pėrballuar trafikun e automjeteve, tė cilin aktualisht e pėrballon sheshi "Skėnderbej". Fillimi i punimeve pėr kėtė rrugė tė re ēlodhėse ka gati dy javė qė ka filluar. Burime pranė Bashkisė bėjnė tė ditur se problemi kryesor pėr nisjen e punimeve pėr projektin e qendrės ka qenė pikėrisht spostimi dhe pėrballimi i trafikut tė automjeteve. "Njė nga problemet qė duhet tė zgjidhet gjatė realizimit tė punimeve pėr rikonstruksionin e sheshit 'Skėnderbej' ėshtė edhe spostimi i trafikut, qė sot pėrshkon sheshin nė rrugėt pėrreth tij. Si pasojė e kėtij spostimi do tė kemi njė trafik tė shtuar nė rrugėt "Abdi Toptani", rruga mbrapa Pallatit tė Kulturės, rruga "Urani Pano" dhe segmenti i rrugės "Bardhok Biba". Pėr kėtė qėllim ka filluar rikonstruksioni i rrugėve tė mėsipėrme, gjė qė do tė krijojė mundėsinė qė trafiku tė pėrballohet nga kėto segmente rrugore dhe mandej tė bėhet i mundur fillimi i punimeve nė sheshin 'Skėnderbej'", - ka deklaruar zyra e shtypit pranė Bashkisė sė Tiranės. Sipas tė njėjtave burime, fillimi i kėtyre punimeve ėshtė njė hap pėrpara pėr sa i pėrket nisjes sė punimeve pėr projektin e transformimit tė sheshit "Skėnderbej". Por, tė shumtė janė skeptikėt pėr kėtė projekt, i cili ka mė shumė se dy vite qė po pėrflitet dhe ende nuk ėshtė bėrė asnjė gjė, ndėrkohė qė gropat nė qendėr ēdo ditė e po thellohen mė tepėr duke u kthyer nė njė tmerr pėr drejtuesit e mjeteve, apo edhe pėr udhėtarėt qė udhėtojnė me linja tė ndryshme urbane qė duhet tė kalojnė nė kėtė shesh. Por sipas Bashkisė sė Tiranės, shkaku kryesor pėr vonesat mbetet mosrealizimi i shpronėsimeve pėr Unazėn e Vogėl. Pėr realizimin e kėtij projekti, veē zgjidhjes sė spostimit tė trafikut nuk ka asnjė problem tjetėr, pasi projekti ėshtė gati por edhe financimet gjithashtu, sepse janė dhuratė e qeverisė kuvajtiane. Punimet nė sheshin "Skėnderbej" do tė kryhen sipas njė projekti modern, tė pėrpiluar nga studio belge "51N4E", e cila fitoi Konkursin Ndėrkombėtar pėr projektin e kėtij sheshi. Projekti parashikon njė sėrė ndryshimesh pėr kėtė shesh, ku e gjithė qendra e Tiranės do tė pėsojė njė ndryshim tėrėsor.

Das ist doch alles Virtuell, Das wenigste wird in Realität umgestzt und gebaut,
    da bin ich mir zu 100% sieher !!!

Zitat Zitat von BigBoss Beitrag anzeigen
    Das ist doch alles Virtuell, Das wenigste wird in Realität umgestzt und gebaut,
    da bin ich mir zu 100% sieher !!!
    Verpiss dich endlich du Trottel!

Spamst wirklich jeden schönen Thread voll

Mach ein eigenen Thread wo du dein Scheiß reinposten kannst.

@
    Tja du Idiot, gibst dir selber einen Korb, weil das meiste ist bisher war geworden und bei uns gibt es keine leeren versprechen

Zitat Zitat von Ksamili Beitrag anzeigen
    Verpiss dich endlich du Trottel!

Spamst wirklich jeden schönen Thread voll

Mach ein eigenen Thread wo du dein Scheiß reinposten kannst.

@
    Tja du Idiot, gibst dir selber einen Korb, weil das meiste ist bisher war geworden und bei uns gibt es keine leeren versprechen

Man darf seine meinung posten, und das meiste ist wirklich nur virtuell !!!!! wie die meiste bilder das auch beweissen, und das soll spam sein?

hahahaha

Man darf seine meinung posten, und das meiste ist wirklich nur virtuell !!!!! wie die meiste bilder das auch beweissen, und das soll spam sein?

hahahaha
    Pech für dich du kleine Hure,mit den meisten hat man schon angefangen.
    Du wirst vor Hass noch platzen.

hahahaha
    Im Tirana City Thread,Istanbul Thread und Tirana Bauprojekte Thread... hast du nur scheiße gespamt

Das ist nur Provokation du Hirni, ah was disskutiere ich eigentlich mit dir einem asozialen Penner ohne Freunde

Kann man ihn nicht aus dem Thread bannen?Meinetwegen kann er einen Thread darüber machen wie er die Albaner und alles Albanische hasst,oder wie sie ihn gefickt haben.
    Aber bitte nicht hier.

Zitat Zitat von Roberto Beitrag anzeigen
    Pech für dich du kleine Hure,mit den meisten hat man schon angefangen.
    Du wirst vor Hass noch platzen.

Was hat das mit hass zutuhn, wenn das meiste nur virtuell ist, und garnicht angefangen würde zu bauen, dann zeig mal quellen das diese virtuelle zeug schon angefangen würde zu bauen.

.
    l
    Klicke auf das Feld, um die Grafik verkleinert anzeigen zu lassen.
    Masterb (Archiedu)

Edit:

"Tower 13 & 14"

I

Und das ist wirklich die Höche, Albanien eins der ärmste länder in europa, soll so etwas bauen, hahahahah, ihr könnt das nur virtuell aber in Real wird es das meiner meinug nie geben !!! denk mal nach !!!

Hotel:

Conference Tower Hotel: 113m (mehr fotos: Europaconcorsi: CONFERENCE TOWER HOTEL *****: Immagini )

Zitat Zitat von Roberto Beitrag anzeigen
    Kann man ihn nicht aus dem Thread bannen?Meinetwegen kann er einen Thread darüber machen wie er die Albaner und alles Albanische hasst,oder wie sie ihn gefickt haben.
    Aber bitte nicht hier.

Ich bin sachlich, und wenn man mich von hier bannt, dann versteh ich die welt nicht mehr, ich hab nicht gespam sonnst wie was gegen die regel gemacht !

LinkBacks (?)

1. 12.05.2012, 06:34