BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Seite 63 von 72 ErsteErste ... 1353596061626364656667 ... LetzteLetzte
Ergebnis 621 bis 630 von 716

Tirana - Bauprojekte

Erstellt von Arbanasi, 24.10.2009, 20:06 Uhr · 715 Antworten · 186.397 Aufrufe

Zitat Zitat von Muhaxher Beitrag anzeigen
    Hat aber nichts mit dem Thema zu tun !
    Muss dir schon alles lesen.
    Das sollte wirklich keine Beleidigung an Albaner sein, überall gibt es sowas. selbst in DE

Zitat Zitat von Arbanasi Beitrag anzeigen

Skanderbeg Square:

Avni Rustemi square:
    Das sieht aus wie bei die SIMS, Bald auf Playstation3 ,,Die Albaner" Steuern Sie einen Albaner in Tirana, wie er einen Bauprojekt startet.
    Oder fangen Sie mit dem Anfänger Modus an, mit einen Armen Albaner der sich in Tirana Hocharbeitet. Hahaha, das ist mir sofort eingefallen wo ich die Bilder sah.

ja stimmt , selbst in Griechenland , dessen Regierung sich mit den Hilfsgeldern eine neue Rennstrecke , eine menge neuer Waffen , usw. gekauft hat )

Mir ist neu , das wenn man in einem Büro arbeiten will , man ein hoch qualifizierter angestellter aus der Oberschicht sein muss ))

und keine Angst die Autobahnen amortisiert sich selber in ungefähr 20 jahren , ich würd sagen du als Grieche solltest zuerst vor deiner eigenen Haustür kehren

Zitat Zitat von sohn des adlers Beitrag anzeigen
    ja stimmt , selbst in Griechenland , dessen Regierung sich mit den Hilfsgeldern eine neue Rennstrecke , eine menge neuer Waffen , usw. gekauft hat )

Mir ist neu , das wenn man in einem Büro arbeiten will , man ein hoch qualifizierter angestellter aus der Oberschicht sein muss ))

und keine Angst die Autobahnen amortisiert sich selber in ungefähr 20 jahren , ich würd sagen du als Grieche solltest zuerst vor deiner eigenen Haustür kehren
    ja stimmt , selbst in Griechenland , dessen Regierung sich mit den Hilfsgeldern eine neue Rennstrecke , eine menge neuer Waffen , usw. gekauft hat ) und bist du neidisch, sowas gibt es in Albanien nicht!

Zitat Zitat von SkyNet Beitrag anzeigen
    Das sieht aus wie bei die SIMS, Bald auf Playstation3 ,,Die Albaner" Steuern Sie einen Albaner in Tirana, wie er einen Bauprojekt startet.
    Oder fangen Sie mit dem Anfänger Modus an, mit einen Armen Albaner der sich in Tirana Hocharbeitet. Hahaha, das ist mir sofort eingefallen wo ich die Bilder sah.
    Wie arm, dass Dir nur so ein Dreck einfällt... zeigt nur was für eine primitive Wurst Du bist

Zitat Zitat von SkyNet Beitrag anzeigen
    ja stimmt , selbst in Griechenland , dessen Regierung sich mit den Hilfsgeldern eine neue Rennstrecke , eine menge neuer Waffen , usw. gekauft hat ) und bist du neidisch, sowas gibt es in Albanien nicht!

ätsch bätsch

Was für eine scheisse...

Basha: Projekti i “Grimshaw Architects” mishėron aspiratat e qytetarėve tė Tiranės.

Grupi strategjik ka vendosur sot, se projekti qė pėrfaqėson mė mirė aspiratat e qytetarėve tė Tiranės dhe ofron shanse mė tė mėdha tė zhvillimit ekonomik, mirėqėnies dhe punėsimit ėshtė ai i studios arkitekturore britanike “Grimshaw Architects”. Vendimi pėr pėrzgjedhjen e studios erdhi rreth dy muaj pas diskutimesh e konsultimesh me ekspertėt mė tė mirė vendas e tė huaj si dhe me qytetarėt tė cilėt patėn mundėsi tė japin mendimet, sugjerimet dhe tė bėjnė pyetje pėr afro njė muaj

Projektet aktuale - Bashkia e Tiranės

AlbanPOLIMI (SSC)

²

Votimi publikut pėr monumentin e 100 vjetorit tė Pavarėsisė
    Vepra mė e preferuar ajo e artistėve Obrija e Kiklas

Ėshtė mbyllur zyrtarisht votimi i publikut pėr monumentin e 100 vjetorit tė Pavarėsisė. Vepra mė e preferuar e publikut rezulton krijimi i dy artistėve, Visar Obrija dhe gjermanit Kai Roman Kiklas ku kanė marrė rreth 33,8 % tė votave tė publikut. Idenė e tyre ata e kanė shprehur pėrmes njė banese tė hapur si dy gjysma kubi ku njėra gjysėm mban ēatinė e tjetra platformėn, mes tė cilave qytetarėt mund tė kalojnė.

Dhe nė vend tė dytė me njė pėrqindje tė ngushtė me bocetin e parė rezulton vepra e skulptorit gjerman Jorg Plickat, i cili ka marrė rreth 33. 7 % tė votave tė publikut, i cili propozon njė monument lehtėsisht tė kuptueshėm, dy hallka tė hapura zinxhiri qė simbolizojnė ēlirimin e popullit.

Rreth 200 vetė kanė votuar pranė Galerisė Kombėtare tė Arteve pėr Monumentin e preferuar tė Pavarėsisė dhe mbi 6 mijė tė tjerė kanė votuar nė faqen zyrtare pėr 5 bocetet e pėrzgjedhur.
    Votat e publikut janė sugjeruese pėr Komisionin Shtetėror tė Festimeve. Kėto tė fundit, sėbashku me pikėt me tė cilat juria ka vlerėsuar pesė idetė mė tė mira, do t’i prezantohen Komisionit Shtetėror. Tashmė mbetet vetėm pėrzgjedhja e fituesit dhe mė pas vendimi pėr sheshin se ku do tė ngrihet monumenti.

ABC News | Albanian Broadcasting Corporation

²

Ich fand das Goldene dahinter schön.

Was für eine scheisse...

AlbanPOLIMI (SSC)
    Was genau?Außer der Tatsache das es bestimmt nicht realisiert wird.

LinkBacks (?)

1. 12.05.2012, 06:34