BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Seite 31 von 34 ErsteErste ... 212728293031323334 LetzteLetzte
Ergebnis 301 bis 310 von 339

9. April 1999 - die Vereinigung Kosovos mit Albanien

Erstellt von Gentos, 09.04.2011, 16:30 Uhr · 338 Antworten · 21.856 Aufrufe

[

Eli

Shqiptarėt, ‘pro’ bashkimit

Shqiptarėt e dėshirojnė bashkimin kombėtar. Nė bazė tė njė sondazhi tė organizuar nė faqen e fansave tė Telegrafit nė Facebook, 84 % e respondentėve kanė votuar ‘pro’ bashkimit tė dy shteteve, Kosovės dhe Shqipėrisė.
    Kohėve tė fundit disa organizata politike, pėrfshirė kėtu edhe Lėvizjen ‘Vetėvendosje’, shtrojnė nevojėn pėr bashkimin e Kosovės me Shqipėrinė nė njė shtet tė vetėm, ndėrsa kjo sipas tyre duhej realizuar me anė tė njė referendumi.
    Faqja e fansave nė Facebook e portalit Telegrafi numėron 50 mijė anėtarė. Prej atyre qė kanė votuar, 84 % janė ‘pro’ bashkimit tė Kosovės me Shqipėrinė, ndėrsa 16 % e respondentėve tė kėtij sondazhi kanė preferuar qė Kosova dhe Shqiperia tė funksionojnė si shtete tė ndara.
    “Bashkimi ynė vendos ekuilibra tė rinj nė Ballkan, tė domosdoshėm dhe jetikė pėr shqiptarėt. Ai ėshtė njė proces normal i cili kryhet mbi njė shtrat tėrėsisht shqiptar. Kėto ndryshime tė natyrshme janė jetike dhe stabilizuese pėr vet Ballkanin”, u shpreh njė prej votuesve ‘pro’ bashkimit, Roland Drini. Por, kishte dhe prej tyre tė cilėt ishin kundėr.
    Rezultatet e kėtij sondazhi jo domosdoshmėrisht shprehin vullnetin e tė gjithė qytetarėve, por ėshtė pasqyrė pėr analistėt politikė dhe veprimtarėt e kėsaj ēėshtjeje, mbi opinionin e qytetarėve pėr njė sagė e cila nuk do ta ketė fundin derisa tė gjendet edhe pjesa e fundit e puzzle-it. /Telegrafi/

Shqiptarėt, ?pro? bashkimit « Lajme - Telegrafi

Ohrid-Albaner
    Zitat Zitat von Eli Beitrag anzeigen
    Shqiptarėt e dėshirojnė bashkimin kombėtar. Nė bazė tė njė sondazhi tė organizuar nė faqen e fansave tė Telegrafit nė Facebook, 84 % e respondentėve kanė votuar ‘pro’ bashkimit tė dy shteteve, Kosovės dhe Shqipėrisė.
    Kohėve tė fundit disa organizata politike, pėrfshirė kėtu edhe Lėvizjen ‘Vetėvendosje’, shtrojnė nevojėn pėr bashkimin e Kosovės me Shqipėrinė nė njė shtet tė vetėm, ndėrsa kjo sipas tyre duhej realizuar me anė tė njė referendumi.
    Faqja e fansave nė Facebook e portalit Telegrafi numėron 50 mijė anėtarė. Prej atyre qė kanė votuar, 84 % janė ‘pro’ bashkimit tė Kosovės me Shqipėrinė, ndėrsa 16 % e respondentėve tė kėtij sondazhi kanė preferuar qė Kosova dhe Shqiperia tė funksionojnė si shtete tė ndara.
    “Bashkimi ynė vendos ekuilibra tė rinj nė Ballkan, tė domosdoshėm dhe jetikė pėr shqiptarėt. Ai ėshtė njė proces normal i cili kryhet mbi njė shtrat tėrėsisht shqiptar. Kėto ndryshime tė natyrshme janė jetike dhe stabilizuese pėr vet Ballkanin”, u shpreh njė prej votuesve ‘pro’ bashkimit, Roland Drini. Por, kishte dhe prej tyre tė cilėt ishin kundėr.
    Rezultatet e kėtij sondazhi jo domosdoshmėrisht shprehin vullnetin e tė gjithė qytetarėve, por ėshtė pasqyrė pėr analistėt politikė dhe veprimtarėt e kėsaj ēėshtjeje, mbi opinionin e qytetarėve pėr njė sagė e cila nuk do ta ketė fundin derisa tė gjendet edhe pjesa e fundit e puzzle-it. /Telegrafi/

Shqiptarėt, ?pro? bashkimit « Lajme - Telegrafi
    Eli, ishe mė e shpejtė me postimin.
    Sa doja t'a bėj unė. [smilie=real mad.gi:

Unė jam i sigurt qė bashkojnė Shqipėrisė dhe Kosovės, pėr ata janė vėllezėrit tanė!

Salam Aleykum

hi @IslamSunnit, welcher Konfession gehörst du an?

Eli

Zitat Zitat von Ohrid-Albaner Beitrag anzeigen
    Eli, ishe mė e shpejtė me postimin.
    Sa doja t'a bėj unė. [smilie=real mad.gi:

C'bera une ore cuni, pasi ishta me pare ? na fal cuni

Zitat Zitat von IslamSunnit Beitrag anzeigen
    Unė jam i sigurt qė bashkojnė Shqipėrisė dhe Kosovės, pėr ata janė vėllezėrit tanė!

Salam Aleykum
    Shalom ore cun Shqiptar, por ma mire ishte ne Gjuhen shqipe, sa bukur titulon ajo Bukura Shqipe Miremengjesi/Miredita/Mirembrema

Bashkimi shqiptar do thet se dhe ne Besimtaret Jezu Krishtaret jemi te ardhur ?..

Nein Leute ich kann kein albanisch hab Google übersetzt

Salam Aleykum

Zitat Zitat von Jugovic74 Beitrag anzeigen
    Der Witz mit Jashari ist natürlich genial

Die Vojska Jugoslavije hatte 480 Panzer im Kosovo stationiert,und dann willst du mir sagen,das 200 davon benötigt wurden,um einen Terroristen auszuschalten.
    Das hat dir sicherlich einer von deinen Leuten erzählt :.
    Dazu fällt mir nur eines ein :

Übrigens: Bei den Wörtern "unbewaffnete Zivilisten zu töten" fällt mir das dazu ein:

http://www.vesti-online.com/data/ima...ver=1279891565

http://www.srbijanet.rs/images/stori...-napad-498.jpg
    ach jugopicko, auf dich zu antworten macht keinen spaß
    du bist ein unbelehrbarer idiot, es ist zwecklos
    dobro vece

Zitat Zitat von Sh1pt4r Beitrag anzeigen
    ach jugopicko, auf dich zu antworten macht keinen spaß
    du bist ein unbelehrbarer idiot, es ist zwecklos
    dobro vece

Oh Albaner,hab dich wieder in“s Leere laufen lassen,deshalb bist du mit dem Spruch "macht keinen Spaß..." angetanzt .
    Von unbelehrbaren Idioten spricht man,wenn man etwas sagen will,und dabei nicht die leiseste Ahnung hat,siehe Karaula Kosare,dann 200 Panzer für einen Feigling usw.
    Wenn man dabei nichts mehr antworten kann,weil man gemerkt hat,das es mehr als falsch ist,dann wendet man sich vom Thema ab und benutzt Ausdrücke,du bist das beste Beispiel dafür. Wobei deine Freunde hier dir im nichts nach stehen.

P.S.: Übrigens,wenn du schon Kommentare um die Zeit loslässt,dann sagt man "laku noc" und nicht "dobro vece"-aber dann Andere als unbelehrbar bezeichnen.

Zitat Zitat von Jugovic74 Beitrag anzeigen
    Oh Albaner,hab dich wieder in“s Leere laufen lassen,deshalb bist du mit dem Spruch "macht keinen Spaß..." angetanzt .
    Von unbelehrbaren Idioten spricht man,wenn man etwas sagen will,und dabei nicht die leiseste Ahnung hat,siehe Karaula Kosare,dann 200 Panzer für einen Feigling usw.
    Wenn man dabei nichts mehr antworten kann,weil man gemerkt hat,das es mehr als falsch ist,dann wendet man sich vom Thema ab und benutzt Ausdrücke,du bist das beste Beispiel dafür. Wobei deine Freunde hier dir im nichts nach stehen.

P.S.: Übrigens,wenn du schon Kommentare um die Zeit loslässt,dann sagt man "laku noc" und nicht "dobro vece"-aber dann Andere als unbelehrbar bezeichnen.

du hast mich nie ins leere laufen lassen, du hast nur mit gelogenen kommentaren an mir vorbei geplappert
    ich frag mich, denkst du dir diese lügen selbst aus, oder hast du die irgendwoher, glaubst du wirklich dadran oder lügst du einfach eiskalt

wenn du behautest dass ber der 72 stunden langen schlacht gegen adem jashari nicht 2000 soldaten und 200 panzer kamen,dann sag mir wie viele waren es dann

nein, ich merke mir jetzt dass man um diese zeit "laku noc" sagt
    würde ich nächstes mal wieder "dobro vece" sagen, dann könnte man behaupten ich wäre unbelehrbar
    du vogel weist anscheinend nicht mal was unbelehrbar heist
    warum sollte ich mir dir noch um höhere dinge diskutieren wenn du nicht mal der deutschen sprache mächtig bist ?