BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Seite 3 von 30 ErsteErste 123456713 ... LetzteLetzte
Ergebnis 21 bis 30 von 296

A po shkaterrohet identiteti yne 600 vjeēar????

Erstellt von All Eyez on Me, 21.06.2010, 20:51 Uhr · 295 Antworten · 38.255 Aufrufe

Luli
    Zitat Zitat von All Eyez on Me Beitrag anzeigen
    Sa ēudi me disa njerez... turku 500 vjet kinse nuk arriti me ua ndrru identitetin (sipas tyre, sepse ishin vete ata qe e pranuan me deshiren e tyre kete identitet fetar, sepse po tė ishte me dhunė ashtu siq thonė ata, sė pari kishin me u bė turq pastaj musliman), erdhi europjani dhe per 10 vjet i ndrroje komplet... Ata kinse po don te kthehen ne fene e ilireve... a kanė mėsu ata histori athua? Ilirėt nuk ishin katolik, ishin pagan, Pse ata nuk bėhen tė tillė dhe t'i lėnė tjerėt rehat?Identiteti eshte ēeshtje private e secilit, e zgjedh secili ate qe do, nuk imponohet, as nga qeveria, as nga pseudopatriotet injorant.Tė zgjedhėsh tė jesh njė gjerman, sipas tyre ėshtė tė zgjedhėsh njė civilizim mė tė lartė. Tė zgjedhėsh tė jesh njė amerikan ėshtė njė privilegj, ama tė zgjedhesh tė jesh njė shqiptar musliman ėshtė rrezik dhe kėrcėnim pėr popullin, Sa ironike.Edhe mė e ēuditshme ėshte fakti se disave, pas 600 viteve iu kujtua identiteti i tyre. Athua pse nuk u bene ortodoks pėrgjatė 100 viteve qe sunduan ortodoksėt serb? A nuk ishin serbėt ata qė shpėrndanin bileta pėr nė xhennet? A nuk ishin serbėt ortodosk ata qė i dhunuan motrat dhe nėnat tona pėr ta mbjell farėn e tyre nė vendin tonė? Po a nuk ishin komunistėt serb ata qė ua prishnin njerėzve agjėrimin me dhunė? A nuk ishin ortodoksėt serb ata qė ndėrtuan kishėn ortodokse nė mes tė fakulteteve nė qėndėr tė Prishtinės? Pse askush nuk u bė ortodosk? Muslimanėt mbetėn musliman dhe katolikėt mbetėn katolik? Pse? Bile serbėt patėn mundėsin mė tė madhe pėr ta bėrė njė gjė tė tillė e qė nuk e lan pa e shfrytėzuar: Teknologji tė sofistikuar; plane strategjike tė detajizuara dhe tė kontrolluara me teknikėn mė moderne tė kohės; ushtri tė armatosur me armėt mė moderne ruse; vranė e masakruan, por nuk arritėn t'ua ndėrrojnė identitetin as fetar as kombėtar, bile as spiunėt shqiptar nuk iu ndihmuan nė kėtė aspekt. A nuk ėshtė ky njė fakt se ata gjetėn diēka tė mirė nė kėtė identitet? Po edhe sikur tė kthehesh nga kėndi neutral dhe te shikosh situatėn do tė shohėsh ēudi: Tė largohesh nga shkolla pse i pėrket njė feje qė nuk i pėrketė zonja jonė Europė!!!! Duhet tė zhveshemi lakuriq pėr t'i hy nė qejf asaj. Se sikur nė Europė po dashka tė hyjmė pa rroba, e jo me punė. Dhe pikerisht keta sherbetor te Europes don te na shkaterrojne identitetin tone 600 vjeqar.

.......

Ich hätte jetzt was geschrieben aber ich lasse es lieber ^^

Das albanische Volk wird nie verschwinden. Uns teilen nur die Grenzen.

LANG LEBE DER SCHWARZE DOPPELKOPFADLER AUF ROTEM GRUND

Zitat Zitat von Gjergj Fishta Beitrag anzeigen
    Ich sag es doch die ganze Zeit: Es gibt einen Religionsstreit unter den Albanern, spätestens seit dieser Idiot von Don Anton Kcira so einen Scheiß gelabert hat.
    Und wer jetzt sagt es gäbe keinen Streit, der verdrängt einfach die ganze Sache.
    nein stimmt nicht, ich hab solche Religionsdiskussionen schon früher geführt (auch wenn nicht hier). und wenn wir aus der christlichen Perspektive es sehen sollten, sollten auch Frauen nur 1 mal heiraten (jungfräulich) und viell. ein Kopftuch tragen nach Nonnen-Vorbild

diese Radikalisierung im Kosovo (ja wo mit großen Plakaten "Kopftuch bedeutet Freiheit") proklamiert wird, finde ich das Gegenteil von dem was diese Islamisten von sich im Rechten zu sein behaupten. und wenn nur Kopftuch "Problem" sein sollte, wieso melden sich immer wieder solche albanische Fanaten die irgendwelche terroristische Akten gegen Amis ausüben wollen? entschuldige, wer hat dir mehr als USA geholfen? jaaa USA hat ein Geheimplan, der Boden vom Kosovo soll auf Diamanten schwenken, deswegen sie sie da.....
    keiner will Behauptet dass auch USA kein Interesse an dieser Region hat (Bondsteal) aber die eine Hand wäscht die andere das war immer so und das hat jeder, wenn er ein Nutzen gehabt hat, getan, dem Freund in Schwierigen Zeiten entgegen gekommen. sollen wir jetzt den Rücken kehren nur weil es in arabischen Ländern ein Ungerecht geschieht? NEIN mein Freud, diese Araber sind nicht meine "Brüder" denn es sind gerade die die deinen Staat nicht anerkennen auch wenn du "Moslem" bist das ist eine Lüge, diese Moslems die so denken, belügen sich selber.

Trotzdem ich bin für Laizismus des Staates und für das was in der Verfassung steht. man braucht keine Religiöse Identität, das steht mal fest. wer es braucht, bitte, aber ich verabscheue jede Form von Fanatismus.

Zitat Zitat von Athleti Christi Beitrag anzeigen
    Ich hätte jetzt was geschrieben aber ich lasse es lieber ^^

dieser Text ist für die Katz....Selbstignoranz und Minderwertigkeitskomplex.

Zitat Zitat von All Eyez on Me Beitrag anzeigen
    nee
    aber unsere kultur hat sich dadurch stark beeinträchtigt.

du sagst es, "Beeinträchtigt" dennoch sollten wir nicht noch das verlieren was von Kultur und Tradition übrig geblieben ist. es gibt Menschen die viell. außer dass sie die eine oder andere Religion angenommen haben, die Tradition bewahrt haben vor allem diese "Bergmenschen" was im Kosovo meist der Fall war. Die Religion hat jeder für sich selber ausgelebt.

ABER solang Menschen behaupten selbst im ABSOLUTEN recht zu sein.....NEIN DANKE.

Luli
    Zitat Zitat von ooops Beitrag anzeigen
    dieser Text ist für die Katz....Selbstignoranz und Minderwertigkeitskomplex.
    Naja, ... bin einfach nur fassungslos eeehehe

Mahatma Gandhi ke then: Nje gje qe mirrt me dhun, vetem me dhun mundet te mbahet.

Pershendetje

enver hoxha e la shqiperin 100 vjet mbrapa e jo islami!

Luli

Luli
    Zitat Zitat von Sazan Beitrag anzeigen
    enver hoxha e la shqiperin 100 vjet mbrapa e jo islami!
    Enver Hoxha hat Albanien modernisiert wie kein anderer zuvor. Weisst du überhaupt wie Albanien zuvor ausgesehen hat? Da war Bangladesh das Paradies.

Seite 3 von 30 ErsteErste 123456713 ... LetzteLetzte