BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Seite 14 von 14 ErsteErste ... 41011121314
Ergebnis 131 bis 135 von 135

Albanische Jihadisten gefährden die Sicherheit des Kosovo

Erstellt von El Mero Mero, 13.08.2014, 00:24 Uhr · 134 Antworten · 12.721 Aufrufe

Das einzige was ich mich immer frage ist, woher kommt der Hass mancher Albaner gegenüber Arabern, ich meine kennt einer von euch Araber, hat ein Araber euch etwas schlechtes getan, oder liegt es darin dass die Westler in ihrem Unwissen Albaner gerne mit dem nahem Osten assoziieren, ich selbst kenne keine Araber, außer aus den Medien, aber ich bin mir sicher es gibt gute und schlechte und es bestimmt kein Grund zu meinen dass ein Araber weniger Wert ist als jemand anderes nur weil er ein Araber ist, und bin mir sicher dass diese Araber-hassenden Albaner bestimmt wie Araber aussehen und sich deshalb so aufregen wie kleine Kinder.

Meines Wissens nach waren Albaner ehrenvolle Menschen, auf ein Versprechen eines Albaner kannst du immer vertrauen, auf eine Freundschaft genau so, und ein ehrenvoller Mann wird bestimmt keinen anderen beleidigen und die Mutter eines anderen beleidigen, nur weil er nicht mit dessen Meinung einverstanden ist, sowas gehört sich nicht.
    Habt ihr euch nie gefragt weshalb jemand aus unseren Breitengraden sofort ausrasten wenn man ihn beleidigt, weil sich dies nicht gehört, jemand der gewohnt ist in jedem Satz zu fluchen den wird auch nicht stören wenn du es ihm gleich tust.

Es ist zwar in den letzten 60 Jahre Mode geworden immer zu fluchen, man ist ja sau cool wenn man Ta qi nanen usw. sagt, ich kenne viele, viele aus der Verwand- und Bekanntschaft die immer für alles fluchen Allah und Propheten, Präsidenten und Politiker, jeder und alles, bei jeder Kleinigkeit, aber bei uns zu Hause hat mein Vater es verboten zu fluchen, niemand hat bei uns geflucht, und genau so verboten waren immer für jede Kleinigkeit "Ich schwöre" zu sagen, hört auf für jede Kleinigkeit zu Beleidigen, und zu schwören ihr würdet jeden und alles töten, wenn man wütend ist rutscht einem schon was aus, klar, aber Leute, was ist dass denn für ein Leben dass aus voller Hass und Selbstmitleid besteht, lebt euer leben, seit stolze Albaner oder Araber aber lasst andere leben wie sie wollen.

Denkt darüber nach denn unsere Zukunft ist nicht Krieg und Hass, unsere Kriege der Zukunft werden daraus bestehen unsere Kinder zu erziehen, diese zu bilden, damit wir in 2-3 Generationen eine Elite haben, denn wir haben die Chance im Westen zu sein, unsere Kinder fast kostenlos zu studieren, und die Chance unseren Landsleuten Geld zu schicken damit diese studieren können um die Zukunft zu gestalten, was nützen uns Rambos auf allen Seiten wenn die nächsten Generationen hungern werden....

Zitat Zitat von Theodor Beitrag anzeigen
    Das einzige was ich mich immer frage ist, woher kommt der Hass mancher Albaner gegenüber Arabern, ich meine kennt einer von euch Araber, hat ein Araber euch etwas schlechtes getan, oder liegt es darin dass die Westler in ihrem Unwissen Albaner gerne mit dem nahem Osten assoziieren, ich selbst kenne keine Araber, außer aus den Medien, aber ich bin mir sicher es gibt gute und schlechte und es bestimmt kein Grund zu meinen dass ein Araber weniger Wert ist als jemand anderes nur weil er ein Araber ist, und bin mir sicher dass diese Araber-hassenden Albaner bestimmt wie Araber aussehen und sich deshalb so aufregen wie kleine Kinder.

Meines Wissens nach waren Albaner ehrenvolle Menschen, auf ein Versprechen eines Albaner kannst du immer vertrauen, auf eine Freundschaft genau so, und ein ehrenvoller Mann wird bestimmt keinen anderen beleidigen und die Mutter eines anderen beleidigen, nur weil er nicht mit dessen Meinung einverstanden ist, sowas gehört sich nicht.
    Habt ihr euch nie gefragt weshalb jemand aus unseren Breitengraden sofort ausrasten wenn man ihn beleidigt, weil sich dies nicht gehört, jemand der gewohnt ist in jedem Satz zu fluchen den wird auch nicht stören wenn du es ihm gleich tust.

Es ist zwar in den letzten 60 Jahre Mode geworden immer zu fluchen, man ist ja sau cool wenn man Ta qi nanen usw. sagt, ich kenne viele, viele aus der Verwand- und Bekanntschaft die immer für alles fluchen Allah und Propheten, Präsidenten und Politiker, jeder und alles, bei jeder Kleinigkeit, aber bei uns zu Hause hat mein Vater es verboten zu fluchen, niemand hat bei uns geflucht, und genau so verboten waren immer für jede Kleinigkeit "Ich schwöre" zu sagen, hört auf für jede Kleinigkeit zu Beleidigen, und zu schwören ihr würdet jeden und alles töten, wenn man wütend ist rutscht einem schon was aus, klar, aber Leute, was ist dass denn für ein Leben dass aus voller Hass und Selbstmitleid besteht, lebt euer leben, seit stolze Albaner oder Araber aber lasst andere leben wie sie wollen.

Denkt darüber nach denn unsere Zukunft ist nicht Krieg und Hass, unsere Kriege der Zukunft werden daraus bestehen unsere Kinder zu erziehen, diese zu bilden, damit wir in 2-3 Generationen eine Elite haben, denn wir haben die Chance im Westen zu sein, unsere Kinder fast kostenlos zu studieren, und die Chance unseren Landsleuten Geld zu schicken damit diese studieren können um die Zukunft zu gestalten, was nützen uns Rambos auf allen Seiten wenn die nächsten Generationen hungern werden....

Keine Ahnung woher die Abneigung gegenüber Arabern herkommt aber das hat weniger damit zu tun, dass die Westeuropäer die Albaner manchmal mit dem Osten assoziieren. Diese Abneigung existiert schon lange und auch bei älteren Albanern die unten im Balkan leben und nichtmal wissen, dass in DE bzw. Westeuropa manche Leute Albaner mit Nahostler verwechseln.

Albaner die mit Arabern verwechselt werden sind Zigos.

Irgendwie ja schon.

Intelegjenca ndėrkombėtare: Wahabistėt e Pejės merreshin me haraē e drogė.....

© GazetaExpress Foto: Kushtrim Tėrnava
    Visar Duriqi E martė, 30 Shtator 2014 17:49 Haraē, drogė, kampe tė rekrutimit, shpėlarje e parave, pasuri e pashpjegueshme, dhunė fizike… janė vetėm disa nga krimet qė besohet ti kenė kryer wahabistė nė qytetin e Pejės, njė qytet me shkallė tė lartė tė kriminalitetit. Ata janė tė lidhur me wahabistė nė regjion, derisa drejtohen nga Kryemami Enes Goga (tash i arrestuar). Kėto janė gjetjet e njė hetimi disa vjeēar tė inteligjencės ndėrkombėtare, dosje tė cilėn e ka parė Express dhe e cila ėshtė mbyllur nė vitin 2013, kur besohet qė hetimi pėr ėwahabistėt kaloi nėn duar tė Prokurorisė

Njė incident me njė biznes fitnesi nė pronėsi tė njė ndėrkombėtari i kishte futur grupin e wahabistėve tė Pejės nėn llupėn e shėrbimeve inteligjente ndėrkombėtare qė operojnė nė Kosovė. Reklama e kėtij biznesi qė kishte njė kryq nė tė, si simbol i flamurit tė vendit nga ku vinte pronari i “BodyBuildingut” kishte qenė shkak i mjaftueshėm qė wahabistėt ta thyenin atė disa herė. Nė fund, rojat kapėn njė fėmijė tė cilit i doli nė krah njė i rritur i fuqishėm dhe e pranoi se autorėsinė e krimit.
    Ky person (emri i njohur pėr Express) tash ėshtė nė paraburgim nėn dyshimin pėr pjesėmarrje nė grupin terrorist Shteti Islamik i Irakut dhe Shamit (ISIS), derisa rasti i viti 2006 me biznesin ndėrkombėtar u shėnua vetėm nė raportet e inteligjencės ndėrkombėtare qė i ka parė Express.
    Wahabizmi ėshtė sekt islam ekstrem i krijuar rreth viti 1740 nė Arabinė Saudite, derisa nga dijetarėt e universitetit mė tė vjetėr islam- “Az-Har’ konsiderohet si fe e re. Karakterizohet me interpretim radikal tė fesė islame, mos-durim ndaja feve tjera dhe ėshtė doktrina bazė e grupeve terroriste si “Al-Kaida”, ISIS, “Boko haram” dhe grupeve tė tjera .
    Krijimi i dosjes “grupi selefist/wahabistė i Pejės” kishte nisur me personin qė pranoi fajėsinė e vazhdoi deri nė fund tė viti 2013 kur inteligjenca pretendon se ka zbuluar funksionimin kėtij grupi nė nivel tė ndjekjes inteligjente, pasi qė ndjekja e tyre besuan qė i kaloi Prokurorisė- se kishte nisur bashkėngjitja e pjesėtarėve tė grupit me organizatat terroriste.
    Hetimi i tyre me vėzhgim nxori diēka qė ėshtė shkruar mė shumė se njė herė nė dosjen e wahabistėve tė Pejės- drejtuesi i kėtij grupi ėshtė Kryemami i Pejės nga Bashkėsia Islame e Kosovės (BIK), Enes Goga. Goga tash ėshtė nė paraburgim nėn dyshimin pėr nxitje tė urrejtjes, nė njė grup prej 11 imamėsh qė u arrestuan javė mė parė nė njė hetim penal ku pėrfshihet edhe kreu ideologjik i partisė islamike LISBA, Fuad Ramiqi qė po ashtu ėshtė i arrestuar dhe nė paraburgim.
    Siē ka raportuar Expres, Enes Goga ėshtė nėn hetime edhe pėr pėrdhunim tė varrezave- kryesisht varrezat tė periudhės osmane- njė armik i hapur i wahabistėve nė histori dhe njė synim i qartė i tė fundeve pėr tė shkatėrruar ēdo trashėgimi tė kėsaj perandorie islame.
    Por, inteligjenca ndėrkombėtare do tė befasohej kur ku kuptoi qė nė kėtė qytet me kriminalitet tė lartė lėvizja islamike e wahabistėve nuk merrej vetėm me fe, por prestarė tė saj ishin ata qė vendosnin haraē mbi bizneset pejane, kryesisht biznese tė fuqishme si artarėt, derisa mbanin lidhje me bosėt e drogės nga Suedia e Ēekia.
    Tė njėjtit persona qė ishin pėrfshirė nė shkatėrrimin e biznesit ndėrkombėtarė nė Pejė, nga ku filloi hetimi, dalin tė jenė pikė kontakti e bosėve shqiptarė tė drogės. Hetuesit besojnė qė ata kanė shkėmbyer drogė cilėsore qė mė vonė ėshtė ri-pėrpunuar edhe nėpėr shtėpitė e wahabistėve dhe ėshtė shitur dorė pas dore. Hetuesit nuk e pėrjashtojnė mundėsinė qė edhe xhamitė te jenė pėrdorur si tregje tė drogės.
    Inteligjenca ndėrkombėtare nė dosjen e hetimit tė wahbistėve tė Pejės evidentoi raste konkrete tė bizneseve qė kanė paguar deri nė 50 mijė euro vetėm te njė biznes, por, siē shėnojnė at nė dokumente, rastet nuk u raportuan nė Policinė e Kosovės.
    Hetuesit e inteligjencės ndėrkombėtare gjetėn edhe raste kur wahabistėt pejanė rrahėn haptazi persona nė kampin e tyre tė ushtrimit me armė qė e kishin identifikuar qė nė vitin 2008 nė pjesėn qė njihet si te “Livadhi i Cakės”. “Personi N.N. u rrah nga njė grup wahabistėt pasi qė e gjetėn duke pirė alkool. E kėrcėnuan qė nėse e lajmėron rastin nė Polici do ta vrasin krejt, derisa nė duar mbanin revolverė dhe armė AK 47...I thanė qė Kosova shpejt mė nuk do tė jetė vend pėr tė tjerė pos myslimanėve...”, shkruan nė dosjen e hetuesve tė inteligjencės qė e ka parė Express.
    Lidhjet regjionale me wahabizmin
    Hetuesit e inteligjencės ndėrkombėtare kishin vėzhguar edhe lidhjet e grupit tė wahabvistėve nga Peja me wahabistė tė tjerė nė regjion. Lidhjet e tyre, sipas dosjeve qė i ka parė Express, janė tė fuqishme me Maqedoninė, me imamė nė zė si Omer Bajrami, Dhulkarrnejn Ramdan, Sadullah bajrami e Shukri Aliu. Aliu ėshtė arrestuar nė Kosovė i kėrkuar nga drejtėsia maqedonase dhe ai ėshtė ekstraduar ekskluzivisht pas njė takimi tė Ministres sė Brendshme tė Maqedonisė Gordana Jankullovska me homologun e saj kosovar, Bajram Rexhepi.
    Inteligjenca e klasifikon Shukri Aliun si kokė e organizimit tė xhihadit nė terren dhe pėrdorues i eksplozivėve kundėr armiqve.
    Por, inteligjenca duke vėzhguar lėvizjet e wahabistėve pejanė gjeti se ata funksiononin edhe si dėge e wahabistėve nė Prishtinė. “Takimet e tyre janė tė rregullta me disa persona nė tė ashtu quajturėn “Xhamia e Madhe” nė Prishtinė. Nga atje kthehen me udhėzime dhe literaturė”, shkruan nė dosjet e inteligjencės.
    Xhamia e Madh e Prishtinės ka afro njė dekadė qė drejtohet nga Shefqet Krasniqi, aktualisht nė paraburgim pėr nxitje tė urrejtjes, shpėlarje tė parave dhe lidhje me organizata tė dyshimta terroriste. Gjatė bastisjes iu gjet edhe njė letėrnjoftim i Republikės sė Serbisė, derisa njohės tė islamit ekstrem e kanė potencuar shpesh qė qendra financiare e wahabizmit pėr Ballkan ėshtė Beogradi, derisa qendra e rekrutimit tė tyre ėshtė Novi Pazari.
    Inteligjenca beson qė ata kanė vazhduar qė tė ruajnė tė forta lidhjet edhe me imamė tė shtetit shqiptarė, tė saja qė njihej “Lidhja e Hoxhallarėve tė Shqipėrisė”, pjesė e konsiderueshme e tė cilėve janė arrestuar nga Prokuroria e Shtetit e Shqipėrisė edhe si rekrutues tė xhihadistėve edhe si pjesėmarrės tė drejtpėrdrejtė nė xhihad. Mė i shquari nga at ishte Genc (Abdurrahim) Balla.
    Falsifikimi i emrave
    Nė mė shumė se njė rast hetuesit jo-kosovarė tė inteligjencės do tė lajthiteshin nė informacione. Ata dyshonin qė informatorėt po dėshtonin, por krejt tek nė vitin 2011 kuptuan se problemi ishte diku tjetėr.
    Ata gjetėn se pos nofkave me “ebu” qė pėrdornin wahabistėt pejanė, pos muhabeteve zor tė deshifrueshme qė ata bėnin duke iu referuar secili – secilit me fjalėn “vėlla”, kishte edhe njė hile ligjore. Disa nga kokat e grupit wahabistė pejanė i ndėrruan emrat e tyre. Njerėzit njihnin me emėr tjetėr, derisa nė dokumente, nė regjistrin civil ishin me njė tjetėr emėr.
    Ende e pashpjegueshme, por njė numėr i vogėl prej tyre vazhdonin ti mbanin tė dyja identitetet. Hetuesit ndėrkombėtarė besojnė qė kjo ishte bėrė pėr shkak tė kaluarės sė tyre. “Disa prej tyre anė tė depėrtuar nga Evropa Perėndimore pėr krimet qė i kanė bėrė atje”, shkruajnė hetuesit dhe potencojnė burgjet ēeke si vend-njohje tė tyre fillestar, aty ku po vuanin dėnimet pėr pėrfshirje nė trafikun e drogės e trafikut me qenie njerėzore.
    Funksionimi me vend-takime standarde
    Inteligjenca ndėrkombėtare kuptoi se grupi i wahabistėve tė Pejės po rritje ēdo ditė. Ata po bėheshin mė tė fuqishėm, dhe po operonin nė sytė e autoriteteve.
    Por, si funksiononin?
    Inteligjenca kuptoi se ata pak komunikonin me teknologji. Teknologjinė e pėrdorini vetėm pėr takime, e nganjėherė as pėr kėta. ‘Ata takohen sė paku 5 herė ė xhami brenda ditės”, sqarojnė analistėt e kij hetimi nė raport dhe kumtojnė se pos kėsaj, wahabistėt pejanė kishin krijuar edhe klube tė tyre.
    Ato kryesisht ishin biznese tė vogla, si librari islame, apo edhe nė rastet mė ideale,e internet-kafe. Nė disa raste ishin edhe kafiteri ku ndalohej alkooli dhe biznese tė ofrimit tė ushqimit tė shpjeta vendet ku takoheshin wahabistėt dhe shkėmbenin literaturėn propagandistike dhe diskutonin pėr problemet komunitetit tė tyre qė po e krijonin.
    “Njihen si ndihmues ndaj njėri tjetrit, si financiarisht, ashtu edhe nė probleme me ligjin”, shkruajn analistėt e kėtij hetimi.
    Ndejat e natės nėpėr shtėpi private me imamė shqiptarė nga Maqedonia ishin tė shpeshta dhe ato zgjasnin gati deri nė orėt e mėngjesit, pėrshkruajnė hetuesit e inteligjencės.
    Pasuria e tyre matet me ari
    Nė njė rast inteligjenca ndėrkombėtare kuptoi se njė grup wahabistės (tė shėnuar me emėr e detaje tė makinės) u ndalėn nga ushtarėt e KFOR’it. Kontrolli ishte rutinore, por KFOR’i u step kur pa se nė makinėn e tyre ishin disa kilogram ari.
    KFOR’i nuk e lajmėroi Policinė e Kosovės po vazhdoi ndjekjen e tyre, dhe kuptoi se nė mesin e tyre ishte njė wahabi me vendqėndrim nė Luksemburg i cili kishte pėrfunduar njė shkollė nė Arabinė Saudite dhe kishte krijuar njė pasuri tė pashpjegueshme.
    Ata besonin qė ky ari nė makinėn me plotė wahabistė ishte i pakontrolluar nė kufirin Kosovė-Mali i zi dhe ishte destinuar pėr ndėrtimin e njė shtėpie luksoze nė Vitomiricė, por qė pėrfundoi si xhami
    Kampi i rekrutimit tė xhihadit qė nė vitin 2008
    Inteligjenca ishte alarmuar qė nė fillim me wahabistėt, dhe ishte ende nė punė fillestare tė krijimit tė dosjes sė tyre, kur njė ekip izraelit paralajmėroi njė lojė miqėsore me ekipin e basketbollit pejan ‘Besa’. Ishte paralajmėruar nga ta tek shefat e tyre se ishte me rrezik qė sportistėt izraelitė tė pėrfundonin tė sistemuar nė Pejė, por duket se agjenda nuk u prish.
    Ata paralajmėruan qė qėllimet e wahabistėve ishin tė rrezikshme pėr siguri. Inteligjenca ndėrkombėtare kuptoi qė nė vitin 2008 se wahabistėt pejanė kishin krijuar njė kamp stėrvitjesh pėr xhihadistė “te Livadi i Cakės”. Aty ata ushtronin haptazi.
    Ata kishin arritur qė tė siguronin pėrmbajtjen e planeve dhe qėllimeve tė kėtyre ushtrimeve. “Po pėrgatitemi pėr kudo qė ndodh luftė dhe myslimanėt kanė nevojė pėr ne”, kishte qenė deklarata qė kishte thėnė njė nga pėrgjegjėsit e kampit nė fjalė kur bisedoi me njė tė kontaktuar nga inteligjenca.
    Kapja e BIK’ut nga wahabistėt nė Pejė
    Inteligjenca ndėrkombėtare beson qė krupi wahabistė i Pejės u fuqizua sidomos pas viti 2008, kur kishte pasur ndryshime nė strukturėn drejtues tė BIK’ut nė kėtė qyet. Njė vit mė parė (2007) kanė qenė zgjedhjet pėr kėshill tė BIK’ut nė Pejė, dhe aty do tė merrnin pozita drejtuese wahabistėt. Nė vitin 2008, kur edhe Naim Tėrnava morri pėr herė tė dytė pozitėn e Myftiut- Kryetarit tė Kryesisė sė BIK’ut, u emėrua me ndikimin e tij edhe Enes Goga si Krye-imam i Pejės, i identifikuar nga inteligjenca si kreu i wahabistėve pejanė.
    Ata besojnė qė kapja e kėshillit tė BIK’ut nė Pejė nga wahabistėt ka ndodhur nėn kėrcėnim dhe me manipulim tė votave, akte qė janė kryer nėn bekimin e Kryesisė sė BIK’uyt nė Prishtinė dhe ku nuk kanė marr shqyrtim meritorė ankesat e imamėve tė moderuar dhe qė ishin kundėr rrymės wahabiste.
    Nga grupi i tė dyshuarve pėr terrorizėm tė arrestuar muaj mė parė, 40 sosh nga 57 sa janė identifikuar si grup. Nga Peja, deri tash nė hetimet pėr terrorizėm a nxitje tė urrejtjes janė arrestuar Enes Goga-Kryeimam i BIK’ut,, Muhamed Hajrizi, Fidan Ibrahiaji, Dardan Gjuka e Besim Lajqi- qė tash nuk ėshtė nė paraburgim mė.

Seite 14 von 14 ErsteErste ... 41011121314