BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Seite 9 von 12 ErsteErste ... 56789101112 LetzteLetzte
Ergebnis 81 bis 90 von 119

Albin Kurti

Erstellt von MIC SOKOLI, 02.02.2009, 21:45 Uhr · 118 Antworten · 6.237 Aufrufe

Zitat Zitat von Noodles Beitrag anzeigen
    Wahrscheinlich nicht.
    Das befürchte ich auch!

Romantika
    Zitat Zitat von th pelasgian Beitrag anzeigen
    Weißt du wo das Problem liegt:

• die Albaner werden als einzige kosovarisiert,
      wie schon Miss Indenpendent sagte, Kososva kein albanischer Begiff = Qafk, apo don me qen Qafkė?, apo ma mire Shqiponjė

• Die Grenzen werden nur zu Albanien, Montenegro und Mazedonien
      kontrolliert zu Serbien sind sie vollkommen offen!

Vereinigung mit Albanien
    • Albanien bald NATO
    • Selbstbestimmungsrecht
    • UNMIK weg
    • EULEX weg
    • Athisaari weg
    • Wirtschaft sozialisieren (dh. ein soziales Netz schaffen)
    • nicht zu vergessen ein Volk, eine Sprache, eine Vergangenheit und nur eine Zukunft!
    • Wirtschaftlich näher
    • eine zentrale Regierung
    • weniger Bürokratie
    • Serbien viel weniger Einfluss (NATO- Staat)
    • Bildung
    • Dann würde Albanien „Shqiperia“ endlich seiner Bezeichnung näher kommen.
    • Der Wille des Volkes (wegen Demokratie…usw.)
    • Der albanische Faktor würde somit in Balkan besser gestärkt.
    • Eine Sprache, eine Stimme!
    • Sogar für Serbien wäre es besser, damit könnte sie endlich mit dem Mythos Kosova abschliessen.
    Faleminderit shume!

Das sollte die Zhan si Mun lesen.! da hat Sie dann Ihre Nach u. Vorteile.
    Ich selbst bezeichne mich auch nicht als Kosovarin, da ich keine Qafk bin.
    Auch deswegen habe ich die Albanische Fane in meinem aucount u. nicht die Europäisch erstellte Fahne.[Die hätten ja gleich eine Krähe nehmen können u. die mit zwei Köpfe ausstaten, natürlich sollte man die Krone auf die Häupter nicht vergessen.]
    Thaci ist meiner meinung nach kein guter Regierungschef.!
    Da er die Probleme nicht wirklich gut anpackt.
    Auch wenn manche meinen er tut viel, bis auf die Strassen hat er nicht viel gemacht.

Zitat Zitat von Zhan Si Min Beitrag anzeigen
    Dein Beitrag ist doch Verarsche, ich frage dich was für Vorteile eine Vereinigung hätte und du kommst nur daher mit Osmanen, ein Volk, Fussball ...kannst du mir auch gründe nennen, die nichts mit osmanen, Großreichträumen u.ä. zu tun haben.
    Du solltest genau lesen.....

Das sind Gründe weswegen ein zusammenschluss Sinn macht........

Zudem hat hier noch ein User dir die Vorteile aufgezählt....

Das einzige was verarsche ist dein Statement.....
    Ty ciko te nevoitet me njoft populin Shqipetar se me njoft ma mir nuk ja kishe fut kot sikur ja fute deri me tani.......

der grösste rugova hasser wahr albin kurti darum mag ich ihn
    alles was er sagt stimmt

der ist 100% albaner und radikal das gefällt mir an ihn

er ist für mich wie Enver Hoxha

Bashkimi kombėtar

Eshtė shumė normale dhe e natyrshme qė shqiptarėt, si tė gjithė popujt e tjerė, tė jenė tė bashkuar, tė jetojnė nė njė shtet, nė njė bashkėsi politike. Sidomos ėshtė normale pėr ne shqiptarėt qė jemi tė ndarė nė dysh, kur gjysma e popullsisė ėshtė kėndej e gjysma andej. A do tė realizohet shpejt apo ngadalė, do tė jemi gjallė. Shqiptarėt, si qėllim e kanė pasur dhe do ta kenė bashkimin, sado qė nė kohėn e dominimit komunist u ērregullua kjo ide, ndėrsa tash e tutje ajo do tė jetė si ide udhėheqėse e shqiptarėve. Por, nė kėtė plan duhet tė punohet me menēuri. Bashkimi me forcė, me dhunė, vėshtirė tolerohet sot nga Evropa. Por, tash pėr tash, tė mendojmė dhe ta bėjmė integrimin shqiptar dhe integrimin nė kuadėr tė Evropės. Njė herė pėr njė herė, duhet tė njihemi, tė shihemi, e pastaj t'i realizojmė kėrkesat tona, edhe pse na ėshtė thėnė se nė tė dy anėt e kufirit, kemi edhe pikėpamje tė kundėrta ideologjike. Por, kėto ishin vetėm shpifje e gėnjeshtra qė u doli boja, sepse nuk ėshtė e mundur qė njė popull tė ketė dy ideologji. Me njė fjalė, shqiptarėt duhet tė bėjnė pėrpjekje qė tė ndihen tė lirė nė tė gjitha hapėsirat shqiptare, duhet tė punojnė vazhdimisht pėr zgjidhjen e tyre kombėtare. Kjo do tė jetė e realizueshme, por duhet tė jem modest: tė punojmė vazhdimisht, hap pas hapi t'i realizojmė qėllimet tona. Tė bėhet njė bashkim konkret, e jo me fraza tė thata. Sot pėr sot ėshtė aktuale ideja e integrimit evropian. Nga ky integrim mė lehtė do tė arrijmė kėtė qė e synojmė. Tė punojmė nė kėtė drejtim pa shpallje e deklarata. Ēėshtja e bashkimit duhet tė jetė temė e shkencės. Shkenca vazhdimisht le ta elaborojė kėtė nė mėnyrė qė politikės t'i krijohet mundėsi mė e madhe. Tė ndahen disa gjėra dhe ta ndihmojnė njėra tjetrėn, sepse, ne, pėr fat tė keq, kėtė ēėshtje nuk e kemi pasur as temė tė shkencės, bile mund tė thuhet as andaj, as kėndej. As akademitė, as institutet, as universitetet nuk e kanė trajtuar nė masė tė duhur kėtė ēėshtje. Prandaj, ky ėshtė problem shumė i madh dhe mirė qė ėshtė shfaqur dhe po flitet rreth kėsaj ideje. Natyrisht, nė politikė mund tė pėrdoret edhe si presion i manovrave mė tė gjera rreth realizimit tė kėrkesave tė shqiptarėve. Eshtė e njohur se nė politikė nisen gjėra tė vogla e pėrfundojnė tė mėdha dhe ėshtė mjeshtri qė gjėrat e vogla t'i bėsh tė mėdha. Ne do tė punojmė nė kėtė plan dhe ėshtė mirė qė ideja pėr bashkim ka lindur nga mbarė kombi, prandaj edhe nė kontaktet me pėrfaqėsuesit e Evropės bisedohet edhe pėr kėtė ēėshtje. (1991) Intelektuali Intelektualėt kanė vetėm dy rrugė: tė mbeten te libri apo tė rrėmbehen nga veprimi. Sepse unė jam nga ai lloj i intelektualėve qė nuk pret tė vijė diēka vetė. Por ky ishte njė kompensim kundruall aksionit. Mund tė kuptohet.

Ibrahim Rugova

Nga Kongresi i Dytė (IV) i Lėvizjes pėr Lirimin e Tokave Shqiptare. Shkup, me 1 qershor 1946 viti.

Zemra Shqiptare

Bloody
    es sind ziemlich viele leute für diesen albin kurti, nur wieso ? was macht der denn das ihn die leute so mögen?

Sowas hier?

war ja klar dass die aus prizren zu viel türkisches und serbisches gedankengut und blut in sicht trägt

bonbon
    Zitat Zitat von brigada 172 Beitrag anzeigen
    der grösste rugova hasser wahr albin kurti darum mag ich ihn
    alles was er sagt stimmt

der ist 100% albaner und radikal das gefällt mir an ihn

er ist für mich wie Enver Hoxha

Enver Hoxha war nicht besser als jeder andere gestörte Psychopath (z.B. Milosevic, Hitler usw). Weisst du wie viele Albaner er auf dem Gewissen hat?
    Ich wünschte es gäbe ein Hölle, dann würde er jetzt bestimmt darin schmoren.

Seite 9 von 12 ErsteErste ... 56789101112 LetzteLetzte