BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Seite 5 von 16 ErsteErste 12345678915 ... LetzteLetzte
Ergebnis 41 bis 50 von 159

Armee der Republik Kosovo ab 2013

Erstellt von Mbreti Bardhyl, 11.04.2011, 14:37 Uhr · 158 Antworten · 9.382 Aufrufe

Zitat Zitat von Crazy_Kosovar Beitrag anzeigen
    was 99 du idiot lern erst mal in ganzen sätzen zu schreiben damit man deine dummen beiträge wenigstens versteht
    99 gab es keine fsk

die uck hat niemals unschuldige zivilisten angegriffen

du bist so ein idiot wie ehrenlos ist das eigentlich du gibst mit einer armee an obwohl die nur aus feigen kleinen pissern bestand die nur den mut hatten zu kämpfen wenn ihr gegner ein wehrloser zivilist war

deine ach so tolle armee hat sich wegen der uck nicht mal in die wälder getraut
    mein cousin hat mir auch oft erzählt wie serbische soldaten wie kinder geheult und manche sich sogar in die hose geschissen haben wenn sie gefangen genommen wurden sowas ist mutig ne

1) Dein Problem,wenn du den Beitrag nicht verstanden hast.

2) Natürlich nicht,in Klecka,Opterusa usw.. hat die UCK keine Zivilisten angegriffen und ermordet.

3)Wenn man nicht mehr weiter weiß,dann kommt der Spruch mit den "Zivlisten" ,auf dem Video sehe ich keine Zivilisten,nur Terroristen....,und was die Soldaten angeht,dein Cousin hat dir das erzählt . Ich mag echt eure Beiträge,sie bestehen immer aus: "Ein Freund hat mir das erzählt,mein Cousin hat mir das erzählt....,ja mir sind die Märchen bekannt :

Zitat Zitat von Mbreti Bardhyl Beitrag anzeigen
    FSK-sė mė 2013 i hapet rruga pėr ushtri
    Armee der Republik Kosovo ab 2013

Publikuar: Sot, mė 11 prill 2011
    Prishtinė, 11 prill – Avancimi i FSK-sė drejt transformimit nė ushtri ėshtė ēėshtje mė shumė politike dhe problem politik. Edhe Ahtisaari e ka dhėnė mundėsinė qe pesė vjet pas hyrjes nė fuqi tė Kushtetutės sė Kosovės tė rishqyrtohen kufizimet qė i ka dhėnė ai nė Pakon e tij, ka thėnė ministri i FSK-sė, Agim Ēeku. Dhe gjithashtu, sipas tij, nė vitin 2013, FSK-sė edhe de jure i hapet rruga qė si forcė e Kosovės tė ketė pronėsi mbi proceset ushtarake qė ato tė ndėrtohen sipas nevojave tė vendit, SHKRUAN SOT “Koha Ditore”.
    “Duhet pasur tė qartė se ajo qė e kemi sot nuk ėshtė se i pėrmbush kėrkesat dhe nevojat e Kosovės pėr siguri. Dhe padyshim qė ndėrkohė do tė paraqitet nevoja qė t’i ndėrtojmė kapacitet e plota ushtarake ēfarė i nevojiten Kosovės”, ka thėnė ministri Ēeku.
    Gjithashtu, realiteti i krijuar nė Forcėn e Sigurisė sė Kosovės do t’i ndryshojė edhe ligjet dhe FSK-ja do tė krijojė njė realitet tė atillė qė t’i imponojė ndryshimet nė Ligjin pėr FSK-sė, qė po shfaqet si pengesė pėr kėtė forcė, pėr t’u pajisur me armatim tė rėndė, si dhe pėr tė marrė detyra e misione tė reja, ėshtė shprehur ministri Ēeku.
    Ligji pėr FSK-nė, e mė konkretisht neni 10.2 i kėtij ligji, qė ka hyrė nė fuqi mė 2008, derivon nga Pakoja e Ahtisaarit, e qė prej kėsaj Pakoje ėshtė futur nė Kushtetutėn e Kosovės, ėshtė ai qė e specifikon se ēfarė armatimi duhet tė pėrdorė FSK-ja, dhe deri kur kjo forcė nuk ka tė drejtė tė bėjė ndryshime. Nė kėtė nen thuhet: Forca e Sigurisė e Kosovės ėshtė e armatosur lehtė dhe nuk do tė ketė armė tė rėnda, siē janė tanket, artileria e rėndė apo kapacitete sulmuese ajrore. Ēdo ndryshim nė armatim do tė pėrcaktohet nga prania ushtarake ndėrkombėtare, nė bashkėrendim me Pėrfaqėsuesin ndėrkombėtar civil. Njė rishikim i plotė i kėtyre kufizimeve do tė bėhet jo mė herėt se pesė vjet nga koha e hyrjes nė fuqi tė kėtij ligji.
    Ndėrkaq sipas ministrit Ēeku, qėllimi i Ministrisė sė Forcave sė Sigurisė sė Kosovės ėshtė qė deri nė fund tė kėtij viti t’i arrijė kapacitetet e plota profesionale, me fjalė tė tjera t’i arrijė ato qė Ahtisaari ia ka pėrcaktuar FSK-sė.
    “Qėllimi ynė ėshtė qė ne t’i arrijmė ato standarde, tė cilat i kėrkon Pakoja e Ahtisaarit dhe qė janė futur nė Kushtetutė. Dhe pastaj do tė na hapen rrugėt pėr detyra dhe misione tė tjera”, ka thėnė i pari i MFSK-sė.
    Sipas ministrit Ēeku, ministria dhe FSK-ja do tė punojnė qė jo mė 2013-ėn tė fillojnė ta ndėrtojnė ushtrinė, por ajo, sipas tij, ėshtė njė proces qė tani ka filluar, ndėrsa mė 2013, do tė zyrtarizohet si ngjarje.
    Ndėrkaq Xhavit Haliti, nėnkryetar i Parlamentit tė Kosovės, ka deklaruar se nėse nga Qeveria e Kosovės do tė vinte njė projektpropozim pėr ndryshimin e Ligjit pėr FSK-nė, ai do tė pėrkrahej nga Kuvendi i Kosovės, por ai kėtė problem mė shumė e sheh si ēėshtje politike dhe se, sipas tij, do tė duhej zgjidhur nė koordinim me faktorėt relevantė ndėrkombėtarė.
    “Nuk ėshtė problemi tek pėrkrahja e Kuvendit tė Kosovės pėr ndryshimin e kėtij ligji, por fjala ėshtė se a do tė kishim ne fuqi ta miratonim atė. Kėtė ne duhet ta bėjmė nė marrėveshje me faktorin ndėrkombėtar e qė ėshtė fjala pėr NATO-n dhe praninė civile ndėrkombėtare. Problemi i FSK-sė ėshtė mė shumė problem politik dhe kėrkon njė zgjidhje politike”, ka theksuar Haliti.
    Obligimet qė tani pėr tani i ka FSK-ja kanė tė bėjnė vetėm me emergjenca civile ashtu siē parashihet nė mėnyrė decidive misioni i saj nė Pakon e Marti Ahtisaarit si dhe nė Kushtetutėn e Kosovės, e cila u ngrit mbi bazat e kėsaj pakoje.
    FSK-ja tani ka dy lloje tė armėve tė lehta, tė gjata dhe armė brezi. Armėt e gjata janė amerikane Heckler&Koch dhe shumė tė avancuara. Kėto janė armėt mė tė reja me standarde tė NATO-s, po qė janė krejtėsisht nė suaza tė asaj qė i lejon Kushtetuta e Kosovės dhe ligji. Sa u pėrket armėve tė lehta qė FSK-ja i zotėron, ato janė prej armėve mė tė sofistikuara tė kohės.
    Armatimi ėshtė modern dhe nė harmoni me standardet e reja tė NATO-s, i cili zyrtarisht ka filluar tė pėrdoret nga 21 janari 2011.

Ab 2013 darf Kosova eigenen richtigen Armee aufbauen
    Kosovo und Albanien sollten besser eine gemeinsame Armee haben.

Zitat Zitat von Jugovic74 Beitrag anzeigen
    1) Dein Problem,wenn du den Beitrag nicht verstanden hast.

2) Natürlich nicht,in Klecka,Opterusa usw.. hat die UCK keine Zivilisten angegriffen und ermordet.

3)Wenn man nicht mehr weiter weiß,dann kommt der Spruch mit den "Zivlisten" ,auf dem Video sehe ich keine Zivilisten,nur Terroristen....,und was die Soldaten angeht,dein Cousin hat dir das erzählt . Ich mag echt eure Beiträge,sie bestehen immer aus: "Ein Freund hat mir das erzählt,mein Cousin hat mir das erzählt....,ja mir sind die Märchen bekannt :
    ble bla bla

hör auf dir alles schon zu reden das tut auf dauer nicht gut
    deinerdummen logik nach war jeder albaner ein terrorist
    und ja auch das was mein cosuin erzählt hat stimmt er hatte die aufgabe serbische gefangene zu bewachen

Meiner Meinung nach brauch Kosovo keine Armee. Albanien ist doch die Schutzmacht Kosovos oder?

man man man, kaum hat man ne 1200 starke truppe kommt ihr kinder und wollt großmacht spielen....

kann sich der "staat" namens kosovo ne eigene armee leisten? oder muss mal wieder die EU blechen?

ble bla bla

hör auf dir alles schon zu reden das tut auf dauer nicht gut
    deinerdummen logik nach war jeder albaner ein terrorist
    und ja auch das was mein cosuin erzählt hat stimmt er hatte die aufgabe serbische gefangene zu bewachen

Na,Albaner,Argumente ausgegangen,oder warum sonst kommt nur "ble bla bla" ?

Und hat dir dein Cousin den Namen des Computerspiels verraten wo er die Aufgabe hatte ?

Zitat Zitat von veliki turcin Beitrag anzeigen
    man man man, kaum hat man ne 1200 starke truppe kommt ihr kinder und wollt großmacht spielen....

kann sich der "staat" namens kosovo ne eigene armee leisten? oder muss mal wieder die EU blechen?
    die eu zahlt mehr für die sozialhilfe der türken als für kosovos armee.

Zitat Zitat von albaner Beitrag anzeigen
    die eu zahlt mehr für die sozialhilfe der türken als für kosovos armee.
    Warum antwortest du auf so lächerliche fragen?

Zitat Zitat von Jugovic74 Beitrag anzeigen
    Na,Albaner,Argumente ausgegangen,oder warum sonst kommt nur "ble bla bla" ?

Und hat dir dein Cousin den Namen des Computerspiels verraten wo er die Aufgabe hatte ?
    ach du scheisse
    das gerade du gestörtes kind von srgumenten redest
    wenn wir mal ehrlich sind nicht ein beitrag von dir im bezug zu diesem thema macht irgendwie sinn und ohne deine smilies kannst du sowieso nicht antworten

mein cousin war uck kämpfer im kosovokrieg so wie viele andere tapfere männer aus meiner familie

ach du scheisse
    das gerade du gestörtes kind von srgumenten redest
    wenn wir mal ehrlich sind nicht ein beitrag von dir im bezug zu diesem thema macht irgendwie sinn und ohne deine smilies kannst du sowieso nicht antworten

mein cousin war uck kämpfer im kosovokrieg so wie viele andere tapfere männer aus meiner familie

Natürlich,einen Beitrag zu lesen und einen Beitrag zu ignorieren,und bei dir trifft letzteres zu,denn es passt dir nicht in den Kram,sind zwei paar Schuhe.

In welcher Einheit war denn dein Cousin,hat er dir das auch erzählt?

Seite 5 von 16 ErsteErste 12345678915 ... LetzteLetzte