BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Seite 23 von 28 ErsteErste ... 13192021222324252627 ... LetzteLetzte
Ergebnis 221 bis 230 von 280

Auswanderung der Katholiken aus dem Kosovo?

Erstellt von ardi-, 26.06.2010, 22:58 Uhr · 279 Antworten · 14.836 Aufrufe

Zitat Zitat von DZEKO Beitrag anzeigen
    Einmal heisst man wurde gezwungen und hatte keine Möglichkeit, und dann im nächsten post ist man ein Verräter, UCK waren grossteil Moslems, und für was haben die gekämpft ???

Junge da kannst du überhaupt nicht mit reden.
    Weil du keine ahnung hast das ist eine Albanische discusion da kommst du garnicht mit weil du dich da nicht auskennst.

Deshalb frag nicht tausend mal. Hir kannst du keinen Islamischen bruder helfen.

El Hefe
    Einmal heisst man wurde gezwungen und hatte keine Möglichkeit, und dann im nächsten post ist man ein Verräter, UCK waren grossteil Moslems, und für was haben die gekämpft ???
    ich behaupte für die freiheit des kosovo & aller albaner..aber frag doch mal leute wie absolut-relativ oder andere trottel hier...die denken,dass di uck von adem jashari hauptsächlich ins leben gerufen wurde um den islam zu schützen.

und wer sagt das?wo steht das?

Bloody
    Zitat Zitat von KS_Drenica Beitrag anzeigen
    Nejse beson ashtu si nuk e prkatikon fejen si islami i turkit apo i arbit.

Ju ethe ma Zi ja bohni sikur Irani ethe Pakistant, ndoshta jo ti po tjert, e qishtu bohn 1+1+2+4= Shqiptart:

shikoje minutin 1:01:

HAHA, shumica kto njerz jon te pagume nga fanatikat harabe.. Shumica kto njerz me shami jon financu nga harabt sepse jon shum te varfur edhe skon pare ndoshta per operacijon, buk dhe sene tjera..

Bone bone nje tattoo me kryq katolik edhe flamurin KOMBETARE SHQIPTARE, amo te lutem nese je aq krenare me qen shqipetare katolik, permireso edhe shqipen tend

faleminderit

Bloody
    Zitat Zitat von _4C_ Beitrag anzeigen
    Katholische Albaner können stolz sein auf ihre Vorfahren, diese waren der Religion die Gott ihnen gegeben hat treu und haben sie nicht für ein besseres Leben aufgegeben!

Mrs bre sve ti ebem pickie

Zitat Zitat von El Hefe Beitrag anzeigen
    ich behaupte für die freiheit des kosovo & aller albaner..aber frag doch mal leute wie absolut-relativ oder andere trottel hier...die denken,dass di uck von adem jashari hauptsächlich ins leben gerufen wurde um den islam zu schützen.

und wer sagt das?wo steht das?
    Abslout hat sowas nur geschrieben um solche wie Ardi und co zu ärgern, ich hatte mit ihm pn geschrieben und er steht dazu ein Albaner zu sein.

Ich weiss das die UCK für die Albaner gekämpft haben, nicht mehr und nicht weniger.

Bloody
    Abslout hat sowas nur geschrieben um solche wie Ardi und co zu ärgern, ich hatte mit ihm pn geschrieben und er steht dazu ein Albaner zu sein.

Ich weiss das die UCK für die Albaner gekämpft haben, nicht mehr und nicht weniger.

So ist es und wen dir jemand es dir als von der Religion motivierende Kämpfer erzählt, der ist ein Fanatiker der lügt.. !

hir für paar sinlose menschen die garkeine ahnung haben

wie gesagt früher oder später ( Kosova & Albania) 100% Katholisch

schaut euch wie viele familien sich in kosov konventieren lssen die wissen genau wen er richtiger albaner sein will muss er religon wechseln und das tuhen sie auch in der neuen katerdrale werden sich noch 100 familien konventieren lassen

ibrahim rugova konventierte sich

es gibt noch mehr

ardi-
    Zitat Zitat von Bloody Beitrag anzeigen

Oooh njeri qitash me te vertet me ke shti me kesh, po nuk po di te vertet a me me ardh qudi per ket tekst qe po thu ti seriozisht, ose me kesh ..

Unë nuk e di a kan dasht a nuk kan dasht, per kete hala kur nuk kam ndegju.. Ndoshta po ndoshta se di, vet sjom kan aty..

Po nejse qa po don ti me than me kete ? Po do me than qe katolikt kan luftu per shqiptarin e muslimanet jo ? Jooo bre shoki, mos ja nis ashty se une edhe 100 tjera heroj shqiptare musliman ti bi, nese don me me tregu ket..

Normal qe ka myt.. Cilla fej nuk ka myt per me pas hapesire ma te madhe ne popull.. Pse a po mendon se feja katolizmi ska bere keto sene ? Nese po me fal per perdorimin e fjalor, amo shum qorr te koke ..

E di fort mire kush osht gjergj kastrioti .. Eshte per mu nje heroj si per ty.. Per mu aj ma shum ka luftu per popullin shqiptar si per feje..

Rrezikin per assimilim në shqiptare gjith kemi pas.. pa mare para zysh cfare fej, gjith kemi pas..

Tash mendojm nje here qe krejt ato pytjet e tua jon te vertet, krejt qato fakte te vertet qe je ka fol ti per muslimont.. Tash qa ka me bo une ? Qa po mendon ti qe kam me ba une ? Mu nuk me intereson qa kan ba ata para 100'sh vite, po mu me intereson qa behet qitash... Eh qysh jena tu u shty na qitu se kush e ka me drejt e kush e ka pa drejt osht keq per shqiptarin .. Leni historin te behet historin, e kallxoni ne ditat e sotme, se ne kemi perparu eh jena vllezer pa mare para zysh qfare feje eh qa kan ba ata para 100 vitesh..

me respekt bloody
    mir se te shtina me kesh, a me intereson ah?

nuk don me tahn ajo pun sen, por osht fakt i histories,
    n'koft se ki interes me mi tregu ata hero, veq biri, se edhe un kom por osht koha me e pranu te verteten, pat ra fjalimi me arberin per ket them, se nuk ke tjeter, un nuk hina ne kit debat, mendo mir se kush osht ketu qorri

ka myt ne troje shqiptar, e mes qat mytjes jeni ba musliman, kjo osht fakt qka do ta pranoni, nuk osht pun tjeter veq me e pranu faktin,
    ketu na e patem fjalen per popullin shqiptar e jo per fe islame apo per fe katolike

e ku tham un se ka luftu ai per fe? ai ka luftu per me e mbrojt identitätin SHQIPTAR edhe kjo osht nje fakt qka do ta pranoni
    jo, kjo nuk osht e vertet, nuk osht kan rreziki i popullit shqiptar per asilim, deri sa erdh turku, e ne shum qytete te mdhaja shqiptar osht kan veq gjuha turke gjuh qka flaset, osht kan...
    Islami nuk na ka rujt prej asimilimit, kjo osht fakt qka DO TA PRANOJSH!!!

oh njeri, nuk osht as nje qellim, por veq me i pranu faktet, se nuk ka ktu qellim, ti rri musliman e banu vahabit, por mas nje gradi, e ai grad ja nis mos me i pranu faktet te kulajt, nuk keni pun me mu hiq si vlla.

edhe nje her, nuk ka ktu qellim, se me i pranu faktet nuk bahesh katolik
    ketu ke kjo fjal e tash duhet me e pranu

Du konntest mir das Zitat noch nicht bringen, in dem ich die Moslems als Verräter abstempfle.

IbishKajtazi

Brate ist sehr tiefgreifend und ich fürchte selbst wenn du es verstehen würdest, würdest du es nicht begreifen.

Ibish...

Ich lach nur über euch Katholiken hier im Forum, hier habt ihr die grösste Klappe, aber draussen seid ihr klein.

Ihr wollt richtige Albaner sein aber fickt eure Albanischen Brüder die heute zufällig Moslems sind und nichts dafür können, ihr stellt sie als Verräter hin und so weiter.

Fragt euch mal wer "heute die wahren Albaner sind", das sind die Moslems die bei euch eine Mehrheit in der Bevölkerung stellen aber trotzdem das Albanische nie aufgegeben haben.

Auf welchem Tripp bis du den, der hir die wahren Albaner bekannt gibt?

Shau du lieber bei deinen Volk wer was ist da hast du genug zu tun.
    Wir wollen nicht richtige Albaner sein wir sinds. Und denkst du das sie wegen dem Islam das albanische auf geben oder was.
    Es sind nur wenige die ander mit ins dreck ziehen so radikale. Die mehrheit ist Gut das ist woll klar.
    Und viele werden mit der Zeit auch sich nich so mit sowas wie Religion beschäftigen.
    Bloss ist das so zur Zeit wegen der Hohen arbeitslosikeit. Sie müssen sich halt mit etwas beschäftigen da ist das Wort Hobbymoslem gut angebracht.
    wie auch viele andere Hobbymoslems in andern Ländern.