BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Seite 7 von 15 ErsteErste ... 34567891011 ... LetzteLetzte
Ergebnis 61 bis 70 von 144

Autobahn Albanien-Kosovo

Erstellt von Jehona_e_Rahovecit, 26.12.2008, 19:45 Uhr · 143 Antworten · 22.208 Aufrufe

Syndikata
    Zitat Zitat von delija1980 Beitrag anzeigen
    wan du nach kosovo gehst wo fährst du durch????

Zitat Zitat von delija1980 Beitrag anzeigen
    ist doch mir scheiss egal wo du durch fährst, ich fragte etwas und erwarte eine antwort, und wenn es geht eine normale antwort bitte!!!!!!

bist du schizophren oder was ??

Zitat Zitat von Peyoni3nt Beitrag anzeigen
    @ Cica Pederi

Halt dich aus den Albanischen Threads raus. Deine dummen Bilder intressieren keinen.

Albanien ist Serbien lang überlegen ...ob dus mir glaubst oder nicht.

Albanien ist vor euch in der Nato und höchstwahrscheinlich auch in der EU.

Und jetzt heul rum Cetnik

ICH LACH MICH TOT

Bloody
    Zitat Zitat von Čiča Draža Beitrag anzeigen
    Es ist wirklich sinnlos über eine Autobahn in Albanien zu reden. Albanien ist komplett am Boden zerstört, das Land wird von Korruption regiert, eine Autobahn ist absolut undenkbar im moment.

Es müssen erstmal infrastrukturielle Güter geschafft werden, ich glaube da gibts noch nichtmal richtige Stadtbusse, von den Straßen kaum zu sprechen.

Es ist leider ein Land welches nicht annähernd genug Nahrung hat um überhaupt einige Teile des Landes mit Essen zu versorgen.

Die Bilder sprechen natürlich klare Worte:

wenn das land ja so zerstört ist wieso ist es dann bei der nato ?

wieso verhandelt albanien mit der eu über einen kandidatenstatus ? und warscheinlich kommt albanien viel früher als serbien in die eu rein !

Jehona_e_Rahovecit
    wo wird eigentlich die autobahn im kosovoarishcen gebiet verlaufen

Zitat Zitat von Kristalli_i_Rahovecit Beitrag anzeigen

Ich weis nur :

Morine-Prishtine-Merdare.

Zitat Zitat von Kristalli_i_Rahovecit Beitrag anzeigen
    hier noch eine visualusierung des projekts, mit rampe für autobahngebühren!

Jehona_e_Rahovecit
    Zitat Zitat von Peyoni3nt Beitrag anzeigen
    Ich weis nur :

Morine-Prishtine-Merdare.

hmm weisst du vll wo sie eventuell verlaufen könnte?
    ich mache mir sorgen dass sie nicht durch rahovec verlaufen könnte.

Jehona_e_Rahovecit
    Zitat Zitat von Secondos Beitrag anzeigen
    hier noch eine visualusierung des projekts, mit rampe für autobahngebühren!

ahso dass ist doch die autobahn die durch belgrads zentrum verläuft.
    man hab zastavafahrer glück

Autostrada Morinė-Merdar nis verės
    Ndėrtimi i autostradės Morinė - Prishtinė - Merdar do tė fillojė mė sė largu nė verėn e vitit tė ardhshėm. Shtyrja e afatit tė ndėrtimeve ka ndodhur pėr shkak tė respektimit tė procedurave tė Bashkimit Evropian dhe Bankės Botėrore. Mė shumė se 30 kompani tė mėdha evropiane janė nė konkurrencė pėr kėtė projekt.Procedurat dhe rregullat e Bashkimit Evropian e tė Bankės Botėrore kanė shtyrė pėr pak kohė fillimin e ndėrtimit tė autostradės Morinė – Prishtinė – Merdar. Ministria e Transportit dhe Telekomunikacionit tash ėshtė duke bėrė vlerėsimin pėr 30 kompani tė njohura evropiane, tė cilat janė konkurrente pėr ndėrtimin e kėsaj rruge. Nė pyetje janė disa kompani shumė serioze dhe tė mėdha, tė cilat kanė potencial pėr ta pėrfunduar kėtė projekt me sukses.

Mė herėt ministri i Transportit dhe Post – Telekomunikacionit, Fatmir Limaj, pati deklaruar se respektimi i rregullave dhe standardeve tė BE-sė kanė shtyrė pak procesin.
    “Nėse nuk dalin probleme procedurale, punėt do tė shkojnė mirė dhe shpresojmė qė deri nė verėn e vitit tė ardhshėm do tė fillojnė ndėrtimin e autostradės Merdar - Morin”. (Mevludin Krasniqi)

“Tash jemi nė fazėn kur po bėhet vlerėsimi i ofertave tė mbi 30 kompanive ndėrtimore”, tha Mevludin Krasniqi, kėshilltar i parė i ministrit Limaj.

Ai tha se nė tremuajshin e parė tė vitit tė ardhshėm do tė krijohet lista e ngushtė e kompanive konkurruese.

Krasniqi shtoi se janė shumė tė kujdesshėm pėr ēdo pikė tė kėtij projekti, pasi qė bėhet fjalė pėr njė vepėr shumė tė madhe, e cila pėr herė tė parė do tė ndodhė nė kėtė vend. Ai ka shpjeguar se do tė gjejnė njė kompani konsultuese pėr ta mbikėqyrur tėrė projektin, prej fazės sė selektimit tė kompanive ndėrtimore, e deri te pėrfundimi i punimeve.

“Nėse nuk dalin probleme tė tjera procedurale, punėt do tė shkojnė mirė. Shpresojmė qė deri nė verėn e vitit tė ardhshėm do tė fillojnė punėt pėr ndėrtimin e kėsaj autostrade”, tha ai.

Ministria e Transportit dhe Post – Telekomunikacionit konsideron se autostrada, apo rruga numėr 7, ėshtė njė komponent kryesor i rrjetit regjional tė transportit tė Evropės Juglindore, qė lidh korridorin rrugor panevropian 10 nė Serbi me portin e Durrėsit nė bregdetin shqiptar.

Qeveria ėshtė hedhur nė aksion pėr tė shikuar alternativa pėr financimin e kėtij projekti bukur tė shtrenjtė. Ajo nė opsion ka koncesionin, financimin pėrmes kredive, por edhe forma tė tjera.

Ministri Limaj pati deklaruar se autostrada do tė kushtojė mbi 700 milionė euro, por sipas predispozitave, duket se kjo rrugė do t`i afrohet shumės 1 miliard. Problem tjetėr kėtu ėshtė edhe Ligji pėr eksproprijimin e tokės.

“Edhe mungesa e kėtij ligji ka shkaktuar pak probleme, por besoj se edhe Ligji do tė bėhet shpejt”, tha kėshilltari i ministrit.

Kjo autostradė do tė futet nė hartėn e rrugėve tė Evropės Juglindore dhe do tė jetė ndėr projektet kryesore pėr vitin 2009. Ėshtė caktuar edhe pika zero qė bie nė Vėrmicė, atje edhe ku lidhen rrugėt e autostradės Durrės - Morin me pjesėn kosovare. Autostrada do tė kalojė rrėzė Prizrenit pėr tė vazhduar deri nė Lipjan. Nga ky vend do tė niset drejt Fushė-Kosovės pėr tė pėrfunduar nė Merdar.

E tėrė rruga ėshtė e gjatė rreth 118 kilometra. Ajo do tė ketė katėr korsi dhe njė shtesė pėr kamionė.

Deri mė tash MTPT-ja ka siguruar rreth 50 milionė euro pėr shpronėsimin e pronave dhe Qeveria do ta shpallė korridor si projekt me rėndėsi tė veēantė.

Bloody
    Zitat Zitat von Čiča Draža Beitrag anzeigen
    Komm hör blos auf damit! Wie du siehst, laufen in Albanien Schweine und Schafe auf den Straßenstücken rum, die zählen dort anscheinend zu den Verkehrsteilnehmern.

Es ist absolut undenkbar, Albanien muss zusehen damit die Menschen erstmal von der Strasse bzw. den Ruinen kommen, d.h sich mehr um soziale Aspekte kümmern.

Ein gescheites Autobahnnetz kann frühestens in 200-300 Jahren erfolgen nach dem derzeitigen wirtschaftlichem Status.

Ausserdem hat Albanien ein ernsthaftes Müllproblem vor sich, es wird mehr Müll produziert als das Land aufnehmen kann.

ich glaub du weißt nicht wieso albanien gerade diese autobahnen baut, wegen dem tourismus der soll die wirtschaft weiter voranbringen. im sommer fahren sehr viele tośristen aus kosovo nach albanien ferien zu machen aber dabei brauchen sie ungefähr 10 stunden bis sie ankommen mit den neuen autobahnen nur noch 2-3 stunden

Seite 7 von 15 ErsteErste ... 34567891011 ... LetzteLetzte