BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Seite 4 von 12 ErsteErste 12345678 ... LetzteLetzte
Ergebnis 31 bis 40 von 113

Autobahnbau beginnt

Erstellt von Dukagjin, 26.03.2010, 21:22 Uhr · 112 Antworten · 10.459 Aufrufe

  1. #31
    Avatar von Dukagjin

    Registriert seit
    17.12.2008
    Beiträge
    1.776
    Autobahnbau fängt im April an

    Autostrada jonė, nis nė prill

    Bechtel&Enka ėshtė shpallur fitues pėr ndėrtimin e Autostradės. Qeveria e Kosovės ka arritur marrėveshje me kėtė Kompani qė nė muajin prill, me para tė Buxhetit, tė fillojė ndėrtimi i dy segmenteve tė para nga Vėrmica deri nė Qafė tė Duhlės. Pėr devijimin dhe tunelet, do tė bėhet projekt i veēantė

    Nga Zekirja Shabani & Agon Sinanaj mė 27.03.2010 nė ora 9:16
    Maratona e bisedimeve pėr ndėrtimin e autostradės Vėrmicė - Merdar ka pėrfunduar tė premten. Qeveria e Kosovės ka arritur marrėveshje me kompaninė Bechtel&Enka qė nė maj tė kėtij viti tė fillojė ndėrtimin e “rrugės sė kombit”.

    Punimet do tė nisin simbolikisht mė 15 prill, nga Vėrmica, nė kufi me Shqipėrinė dhe pėr fillim do tė ndėrtohen vetėm dy segmentet e para, qė pėrfshijnė pjesėn deri nė Qafė tė Duhlės. Ndėrkaq, pjesa tjetėr e trasesė do tė presė derisa tė pėrgatitet projekti pėrfundimtar.

    Financimi i segmenteve tė para do tė bėhet nga buxheti i Kosovės dhe nuk guxon ta kalojė shumėn 120 milionė euro. Marrėveshja e arritur i jep tė drejtė Qeverisė qė pas secilit segment tė pėrfunduar ta shkėpusė kontratėn me Bechtelin. Gjithashtu, kontrata mund tė shkėputet edhe nė rast se kompania ndėrtuese tejkalon shumėn e paraparė pėr investime, nė secilin segment.

    Kryeministri i Kosovės, Hashim Thaēi, u ka premtuar qytetarėve tė Kosovės se mjetet pėr autostradėn janė siguruar dhe do tė shfrytėzojnė ēdo mundėsi mė tė mirė tė mundshme qė tė pėrmbyllet nė afatin mė tė rregullt.

    “Do tė vazhdojmė siē kemi kursyer nė tė kaluarėn pėr tė investuar, qė tė kursejmė nė disa sfera tė tjera nė pėrshpejtimin dhe pėrmbylljen e suksesshme tė kėtij projekti madhor pėr Kosovė dhe rajon”, ka pohuar Thaēi.

    Megjithatė, bisedimet e Ministrisė sė Transportit me kompaninė kontraktuese nuk kanė nxjerrė pėrfundimin nėse do tė bėhet devijimi i trasesė nga Shtimja pėr t’u ikur tuneleve apo do tė vazhdohet me tunele.

    Ministria do tė angazhojė njė kompani tė pavarur qė tė bėjė matjet gjeomekanike, matjet gjeologjike dhe tė nxjerrė koston pėrfundimtare tė kėtij segmenti derisa tė pėrfundojė ndėrtimi i autostradės deri nė Qafė tė Duhlės.

    Ministri i Transportit dhe Postė -Telekomunikacionit tė Kosovės, Fatmir Limaj, ka shpjeguar se Qeveria e Kosovės me Bechtelin ka lidhur kontratė pėr tė gjithė rrugėn, por nė pėrfundim tė secilit segment do tė ketė vlerėsim tė veēantė.

    “Projekti i autostradės nuk ka qenė projekt i plotė. Ne do tė bėjmė edhe njė plotėsim tė projektit. Pra, ekspertizė tė saktė rreth kostos se autostradės, pavarėsisht faktit qė kemi lidhur kontratėn”.

    Kjo, sipas Limajt, ėshtė edhe arsyeja pėrse nuk ėshtė ngutur Ministria tė marrė vendim pėrfundimtar pėr devijimin e autostradės.

    “Ne nuk mund tė shkojmė me vlerėsime tė supozuara se a do tė kemi llogari tė vazhdojmė pėr Carralevė apo pėr pjesėn tjetėr. Por duhet ekspertizė, sepse mungon projekti pėr tunelet. Mungojnė matjet gjeomekanike dhe matjet gjeologjike”, shpjegon procedurėn e mėtejme Limaj.

    Ndėrkaq, kostoja pėrfundimtare ende nuk dihet saktė, por numri njė i MTPT-sė thotė se ēmimi pėr kilometėr sillet rreth 7.5 milionė euro.

    “Ne do tė shkojmė segment pėr segment dhe nuk jemi tė lidhur pėr tėrė projektin. Segmenti i parė edhe i dytė ėshtė detyrim yni financiar nga Vėrmica nė Prizren, ndėrsa pėr segmentet e tjera varet se a kemi para”, thekson Limaj.

    Nėse Qeveria, sipas tij, e vlerėson se pėr segmentin pasues nuk ka para, atėherė ndėrpriten punimet dhe vazhdojnė kur tė sigurohen mjetet.

    Ai thotė se pjesa mė e madhe e trasesė do tė financohet nga buxheti, megjithėse i mbetet Ministrisė sė Ekonomisė tė gjejė burimet alternative pėr financim nėse nuk e pėrballon buxheti i Kosovės.

    “Financimi do tė ketė edhe elemente tė kredisė. Kompania na ka ofruar disa oferta. Por kjo varet se a do tė ketė interes Qeveria e Kosovės. Pra, kemi disa alternativa pėr financimin por pėrzgjedhjen do ta bėjė Ministria e Financave”, pohon Limaj.

    Ministri i Ekonomisė dhe Financave, Ahmet Shala, njėherėsh pjesė e Komitetit drejtues ndėrministror pėr projektin e ndėrtimit tė autostradės Vėrmicė-Morin-Merdar, ka pohuar se nuk kanė qeverinė bisedime tė lehta me Bechtelin.

    “MEF-i ka qenė i interesuar qė kėtė projekt ta pėrmbyllė me forma tė financimit tė cilat nuk do tė zvogėlojnė angazhimin e Qeverisė nė sektorėt e tjerė. Do tė pėrpiqemi edhe me forma tė tjera tė financimeve mundėsisht tė buta nga sektorėt ndėrkombėtare financiarė”, ėshtė shprehur Shala.

    Pėr kėtė projekt, ai ka thėnė se e kanė pėrkrahjen e Fondit Monetar Ndėrkombėtar dhe Bankės Botėrore.

    Megjithatė, ka ripėrsėritur se i gjithė financimi fillimisht do tė bėhet nga buxheti i Kosovės dhe ėshtė herėt pėr tė thėnė se sa do tė hyjnė nė kredi.

    Tashmė nga arka e shtetit dihet se janė ndarė 50 milionė euro, si dhe 50 milionė tė tjera pėr shpronėsim. Procesi i shpronėsimit, sipas zyrtarėve tė Qeverisė, ka gjasė tė ndikojė nė vonesa tė punimeve pėr autostradėn dhe ėshtė kėrkuar qė nė Ligjin mbi shpronėsimin tė bėhen disa amandamente tė cilat mundėsojnė qė projektet tė shkojnė me kohė.


    Financimi

    Nė buxhetin e Kosovės, janė vetėm 40 milionė euro tė parapara pėr ndėrtimin e autostradės Vėrmicė-Besi, e mė vonė deri nė Merdar. Ministria e Transportit dhe Postė-Telekomunikacionit tė Kosovės thotė se dy segmentet e para nga Vėrmica deri nė Qafė tė Duhlės do tė ndėrtohen me para tė buxhetit. Njė kilometėr do tė kushtojė rreth 7 milionė euro, megjithatė nuk dihet kostoja pėrfundimtare e kėtij projekti, pasi qė nuk ėshtė hartuar projekti pėr segmentin ku parashihet tė bėhet devijimi i trasesė. Kjo do tė kushtoj ekstra, varėsisht prej terrenit dhe punėve qė do tė kryhen.


    Kompanitė e interesuara

    Shtatė kompani nė dhjetor tė vitit 2009 patėn dorėzuar ofertat pėr ndėrtimin e autostradės. Nė garė pėr kėtė projekt kanė qenė kompania "Alpine" nga Austria, konzorciumi amerikano-turk "Bechtel Enka", kompania "Makyol" nga Turqia, "Pizzaroti" nga Italia, "Porr" dhe "Strabag" nga Austria dhe "Terna" nga Greqia.

    Propozimet fillestare

    Qeveria e Kosovės nė janar tė kėtij viti ka miratuar propozimin e Komitetit ndėrministror pėr ndėrtimin e autostradės, pėr tė filluar negociatat me kompaninė “Bechtel & Enka”, e cila ka ofruar qė ta ndėrtojė autostradėn qė parashihet tė jetė rreth 117 kilometra e gjatė me 7.5 - 8 milionė euro pėr kilometėr.
    Nė rrethin e ngushtė pėr kėtė projekt ishte edhe kompania austriake Strabag, e cila nė ofertėn pėr ndėrtimin e autostradės, ishte bazuar sipas projektit i cili ekzistonte mė herėt, qė traseja tė kalonte nga Merdari, Prishtina, Lipjani, Suhareka, Prizreni, Vėrmica dhe kostoja e tėrė kėsaj, me tunele do tė kushtonte 1.3 miliard euro. Ndėrkaq, konzorciumi Bechtel & Enka nė ofertėn e vet kishte propozuar qė tė eliminoheshin tunelet dhe traseja tė kalonte nga Merdari, Prishtina, Sllatina qė lidhte aeroportin dhe kalonte nga rruga ekzistuese nė Komaran, Arllat, ku mė pastaj vazhdon drejt Malishevės, Suharekės dhe Prizrenit. Kjo pjesė 28-kilometėrshe ėshtė propozuar tė shkojė fillimisht pa projekt.

    Detajet e autostradės

    Gjerėsia e rrugės ėshtė 28 metra. Rruga do tė kėtė dy shirita qarkullues me gjerėsi 3.5 metra. Do tė jetė e tipit tė mbyllur me hyrje dalje vetėm nėpėr kyēje. Do tė ketė mburojė mbrojtėse dhe mure kundėr zhurmės. Do tė ketė taksė rrugore. Kohėzgjatja e punimeve nga dita e punimit do tė jetė pėr 36 muaj. Numri i punėtorėve pėr ndėrtimin e autostradės nė total ėshtė rreth 6000 punėtorė, prej tė cilėve 4 mijė vendorė. Autostrada do tė ketė tė njėjtit parametra sikur autostrada Split-Zagreb.
    Gazeta Express

  2. #32
    Pitbull
    Zitat Zitat von Kristalli_i_Rahovecit Beitrag anzeigen
    ich kotze auf dich.

    sag mal bist du serbe?


    was hat des mit serben jetzt wieder zu tun du fick

  3. #33
    ökörtilos
    Zitat Zitat von Kristalli_i_Rahovecit Beitrag anzeigen
    ich kotze auf dich.

    sag mal bist du serbe?


    Sovjetrusse Bruder.

  4. #34
    Emir
    Wo soll die Autobahn gebaut werden bzw. von wo nach wo? Gibts ne Karte dazu?

    Find ich eigentlich super, denn bei uns haben die bis jetzt geschaft 30km Autobahn zu bauen (obwohl die schon seit 2004 bauen wollten ^^)

  5. #35
    ökörtilos
    Zitat Zitat von BIG-Eagle Beitrag anzeigen
    ökörtilos , dieser spast redet nur scheiße . warscheinlich kommt er aus so nem bauerndorf , das nicht mal pfade hat , sondern man lartscht durch erde .

    halt einfach bitte deine goschn , deine kommis sind echt unnötig!!


    Big Igel, bitte kriech wieder in deinen Laubhaufen zurück und roll dich da zusammen.Bevor du noch von einem Auto überfahren wirst.Danke.

  6. #36
    ökörtilos
    Eigentlich sollte man ja als Igel gegen den Autoverkehr sein.



  7. #37
    Avatar von Balkanpeace

    Registriert seit
    20.10.2009
    Beiträge
    609
    das is doch unnötig kosovo is so klein da is man sowiso schnell in der nächsten stadt

  8. #38
    ökörtilos
    Zitat Zitat von Balkanpeace Beitrag anzeigen
    das is doch unnötig kosovo is so klein da is man sowiso schnell in der nächsten stadt





    Endlich einer der es begreift.Und das gilt auch für die meißten anderen "Staaten" in Ex-YU.Warum die Naturbelassenheit und Ruhe aufgeben?und zu wessen Gunsten?

  9. #39
    Avatar von Opoja_Pz

    Registriert seit
    22.01.2009
    Beiträge
    683
    Zitat Zitat von Balkanpeace Beitrag anzeigen
    das is doch unnötig kosovo is so klein da is man sowiso schnell in der nächsten stadt

    bist du schonmal
    bei viel verkehr von Prizren nach Prishtina gefahren ?

    weißt du wie lange das Dauert für die 100-120 km ?

    fast 3 Stunden -.-

  10. #40
    Avatar von derAlbo

    Registriert seit
    07.10.2009
    Beiträge
    32
    Zitat Zitat von ökörtilos Beitrag anzeigen



    Endlich einer der es begreift.Und das gilt auch für die meißten anderen "Staaten" in Ex-YU.Warum die Naturbelassenheit und Ruhe aufgeben?und zu wessen Gunsten?

    Mein Gott du kannst ja nerven! Was interessiert dich ob Kosovo Autobahnen baut oder nicht? Ist ja nicht dein problem wie lange wir bis zur nächsten stadt bruachen!

Seite 4 von 12 ErsteErste 12345678 ... LetzteLetzte

Ähnliche Themen

  1. Serbien bekommt Kredit für Autobahnbau
    Von TigerS im Forum Wirtschaft
    Antworten: 9
    Letzter Beitrag: 08.02.2012, 09:31
  2. Autobahnbau im Kosovo
    Von Fan Noli im Forum Wirtschaft
    Antworten: 38
    Letzter Beitrag: 12.04.2010, 15:08
  3. 73 Millionen Dollar für Autobahnbau in Serbien
    Von jugo-jebe-dugo im Forum Wirtschaft
    Antworten: 41
    Letzter Beitrag: 24.09.2009, 09:40
  4. Serbien erwartet Weltbank-Kredit für Autobahnbau
    Von danijel.danilovic im Forum Wirtschaft
    Antworten: 6
    Letzter Beitrag: 27.04.2009, 20:42
  5. Autobahnbau in Montenegro
    Von cro_Kralj_Zvonimir im Forum Wirtschaft
    Antworten: 3
    Letzter Beitrag: 05.08.2008, 13:30