BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Seite 18 von 29 ErsteErste ... 814151617181920212228 ... LetzteLetzte
Ergebnis 171 bis 180 von 287

Danke Drenica

Erstellt von Lucky Luke, 10.02.2009, 23:43 Uhr · 286 Antworten · 28.728 Aufrufe

Zitat Zitat von PriZrenChick Beitrag anzeigen
    oooo budall njeri! un e shkruva mendimin tem per mu marr vesh si njeri po ti kali qe qysh po e kthen! ne internet me shit trimni? pse kush je bre ti si kush pot doket more ty vetja pash zotin mema mshel mu gojen? ncnc internetrambo po kush l*shin je ti me kercenime tkota me honger mut mrapa kompjuterit mema faru rodin more laper aje i vedishem se qka po shkrun !?

pse spo pergjigjesh npyetjeve tmija? Po ski faj se pot djeg e si pot djeg mundoesh me ndrru temen e mi poshtertu tjert a gabimin tond me pranu spo bojka hajt hec baju qeni flliqt

ti qirin ja paske majt tonve po qe po i beson te gjithve tregimave! Hajt shko ngjakov vertetoje ne vetveten a jan krejt pedera more laper!

dhe njeher spom interesojn tregimet po kqyre qka po fol! e mos um bon mu loqka jote se sjam kshtut qe mbaroj biseda me ty se me ksi njerz si ti kryfort dhe te mbrapameten smundesh normal me bisedu pa u sha kshtut qe kqyre ti udhen tonde un temen

dhe niher ti kerkushi hiq sje mema mshel mu gojen a u kuptum!

marre mju ni i huji se qka po shkruni e vetit masnej mi thon shqiptar

met mira
    ani qyre kush po shet trimni, du nervst irgendwie auf einer weise aber irgendwie bist du auch ganz süss

le bre se hala koke thmi, qe ndaqe me fol normal, nuk e ndrrova temen unë kallxova qysh jan tregimet, nuk ndrrova kurr farë teme, edhe n'postimin e ma hershem thash qysh jan tregimet per kta.

e sa per me ta faru rodin, kur tum qohet ta faroj rodin.
    ka pas than Azem Galica:
    "burrë oshtë qai, qe munet me ba diqka po nuk e bon, se duhet edhe me dit me ja falë njerit."
    kshtu qe mos u fry shum, se perpara s'kan guxoft grat as ni za me lshu as PSST s'kan guxoft me bo, e qyre tash kohen e sodit femnat qysh shesin trimni. haj zot.

Zitat Zitat von Ardian Beitrag anzeigen
    kenn noch einen :

pse sorra ne gjakove fluturon me ni krahe???

se me tjetrin krah e run bythen prej theodormuzakes
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!! cake bre burrë qyky ke i fort

Zitat Zitat von 45191 Beitrag anzeigen
    Leji foret edhe banu ma serioz.

1. Krejt me nifar menyre i kan pas meritat e tyre edhe ska kush arsye mu ndi ma i privilegjum pse eshte i/e 1 krahine t'caktume.

2. Kallxo pak edukat, apo ma mire me thon burrni duke iu drejtu 1 njeri edhe sidomos nje femre qysh duhet. Se qeshtu veq pe tregon kulturen tonde...marre duhet me't ardh!

Ju pershendes.
    ti ski nevoj me m'kallxu mu qysh me fol a u bo birshkine?

mu sum kerset kari qysh foli me femën, perpara femnat as s'kanë guxoft me fol pa i vet dikush, e sod ta kthejn fjalën pa e fol ni fjalë.
    kshtu qe, truse bishtin qatu ku je e rri rahat

Zitat Zitat von PriZrenChick Beitrag anzeigen
    masi spo te intereson qka pom shkrun pra?
    wie gesagt es interessiert mich eigentlich nicht für welche seite du bist
    aber wenn du eine auf "hör auf eine ganze stadt zu beleidigen das ist nicht gut" machst dann solltest du dich auf alle seiten beziehen
    solches geheuchle kommt nicht gut
    und jetzt mjaft

ooooo drenicak a ma shqiptar se sa skenderbeu po mendoni si jeni ju ?

mos folni palidhje tani

Albo-One
    Logisch, da die albanische Front in Drenica war, wäre sie in Gjilan, Decan oder sonstwo gewesen, wäre es bestimmt das gleiche Ergebnis geworden.
    Dennoch Danke Drenica, ihr seid ein wichtiger Faktor, der uns die Unabhängigkeit gegeben hat, speziellen Dank an den leider verstorbenen Ibrahim Rugova sowie anderen.

Mudi
    Zitat Zitat von Drenicak Beitrag anzeigen
    ani qyre kush po shet trimni, du nervst irgendwie auf einer weise aber irgendwie bist du auch ganz süss

le bre se hala koke thmi, qe ndaqe me fol normal, nuk e ndrrova temen unë kallxova qysh jan tregimet, nuk ndrrova kurr farë teme, edhe n'postimin e ma hershem thash qysh jan tregimet per kta.

e sa per me ta faru rodin, kur tum qohet ta faroj rodin.
    ka pas than Azem Galica:
    "burrë oshtë qai, qe munet me ba diqka po nuk e bon, se duhet edhe me dit me ja falë njerit."
    kshtu qe mos u fry shum, se perpara s'kan guxoft grat as ni za me lshu as PSST s'kan guxoft me bo, e qyre tash kohen e sodit femnat qysh shesin trimni. haj zot.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!! cake bre burrë qyky ke i fort

ti ski nevoj me m'kallxu mu qysh me fol a u bo birshkine?

mu sum kerset kari qysh foli me femën, perpara femnat as s'kanë guxoft me fol pa i vet dikush, e sod ta kthejn fjalën pa e fol ni fjalë.
    kshtu qe, truse bishtin qatu ku je e rri rahat
    Der Mann, der hinter einem PC beleidigt und droht ist kein Mann!
    Der Mann, der beleidigt wie eine Pussy ist sowieso kein Mann!
    Der Mann, der sagt ich mach dies und das, bevor er es macht ist kein Mann
    Die, die was machen wollen, machen es und reden nicht darüber!
    UND BELLENDE HUNDE BEISSEN NICHT MEIN LIEBER
    DU beleidigst hier mehrere Personen als Serbensohn und viele andere Sachen, du schreibst, dass die nette Dame aus Prizren ein Kind ist,
    verhälst dich aber selbst so. Wo sie Recht hat, hat sie Recht!

Wo bleibt deine Kultur?
    Ich denke nicht, dass dich deine Eltern so schlecht erzogen haben
    wie du dich hier gibst/zeigst.
    Das hier ist ein Forum in dem man Dialoge führt und seine eigene Meinung äussert, und nicht jeden beleidigt der anders denkt oder sonst was.
    Beleidige nicht die Leute hier
    geshweige denn Städte im Kosovo.

drenicak edhe une tu kisha lut mos e shaj skenderbeun!!

pa marr parasysh sa te ndam e te sham jemi na shqiptart,
    pa marr parasysh sa fe jemi te ndam,

kur vjen puna te skenderbeu te gjithe jemi bashk.

per ate nese nuk don qe te urrejn tgjithe mos e shaj skenderbeun.

pajtohna me shumicen e argumentev tua por te skenderbeu m preke edhe mu.

si e shan njeri skenderbeun dhe i thot vetes shqiptar ma mbrapa ?

Mudi
    Zitat Zitat von Pjetër Malota Beitrag anzeigen
    wie gesagt es interessiert mich eigentlich nicht für welche seite du bist
    aber wenn du eine auf "hör auf eine ganze stadt zu beleidigen das ist nicht gut" machst dann solltest du dich auf alle seiten beziehen
    solches geheuchle kommt nicht gut
    und jetzt mjaft

Da haben sich 2 beleidigt mit allem möglichen nicht nur mit der Stadt!
    Soll sich schreiben hört auf die Städte zu beleidigen aber nicht die Mütter?
    Als sie geschrieben hatte, war es eine neue Situation in der ich auch beteiligt war aber niemanden beleidigt habe davor, ganz im Gegenteil ich hab versucht zu schlichten!
    Nur weil sie bei mir dann was dazu geschrieben hat brauchst du nicht zu denken,
    dass sie zB. Gjakova bevorzugen wollte und Drenica ihr scheiss egal ist!
    So viel dazu!
    Du solltest vllt vorher noch mal alles genau anschauen.
    Ich hab mich da auch nicht eingemischt bis zum Schluss
    als ich meinte hört auf euch zu beleidigen!

Zitat Zitat von Azzlack Beitrag anzeigen
    Der Mann, der hinter einem PC beleidigt und droht ist kein Mann!
    Der Mann, der beleidigt wie eine Pussy ist sowieso kein Mann!
    Der Mann, der sagt ich mach dies und das, bevor er es macht ist kein Mann
    Die, die was machen wollen, machen es und reden nicht darüber!
    UND BELLENDE HUNDE BEISSEN NICHT MEIN LIEBER
    DU beleidigst hier mehrere Personen als Serbensohn und viele andere Sachen, du schreibst, dass die nette Dame aus Prizren ein Kind ist,
    verhälst dich aber selbst so. Wo sie Recht hat, hat sie Recht!

Wo bleibt deine Kultur?
    Ich denke nicht, dass dich deine Eltern so schlecht erzogen haben
    wie du dich hier gibst/zeigst.
    Das hier ist ein Forum in dem man Dialoge führt und seine eigene Meinung äussert, und nicht jeden beleidigt der anders denkt oder sonst was.
    Beleidige nicht die Leute hier
    geshweige denn Städte im Kosovo.
    Ich bin mehr Mann als du dir vorstellen kannst, mos t'flasim kot se ti sum ngjeh kush jom.

mos um shti me ta kallxu ni Artikull der in den Schweizer Medien seine Runden gemacht hat, qysh i kom damtu shkijet me sakic, und dafür war ich 3 jahre im gefängnis, also bacit mshele gojen e rri rrahat. Ich hab schon so sachen gemacht die du dir nicht mal im Traum erträumst.

Meine Kultur? muss ich hier meine Kultur zeigen? ein paar Internet kindern die kein leben haben und über Drenica schlechte wörter verlieren? ist dass das was du meinst mit Kultur? Ich hab kultur und Ehre die ich aber sicherlich nicht im internet zeige, und verliere kein wort über meine Eltern, se t'derdhet gjaku si me kan lum. Ich darf genau so wenig ein Wort über deine Eltern verlieren.

e n'kofshe ti kaq shqiptar, pse s'po flet shqip? e po m'bahesh ktu si ni far gjermani.

und so viel zu deinem spruch Hunde die bellen beissen nicht, bei mir ist es leider so: Hunde die bellen beissen auch.

e sa per juve tjert, SUM KERSET A JU PREKU N'SKENDERBEUN, QYSH MA PREKNI DRENICEN JAU PREKU DHET HER MA KEQ, e per mu Skenderbeu u kan tradhtar i madh bile, ai ka luftu per KRYQ e jo per Shqiptari.

Zitat Zitat von Drenicak Beitrag anzeigen
    Ich bin mehr Mann als du dir vorstellen kannst, mos t'flasim kot se ti sum ngjeh kush jom.

mos um shti me ta kallxu ni Artikull der in den Schweizer Medien seine Runden gemacht hat, qysh i kom damtu shkijet me sakic, und dafür war ich 3 jahre im gefängnis, also bacit mshele gojen e rri rrahat. Ich hab schon so sachen gemacht die du dir nicht mal im Traum erträumst.

Meine Kultur? muss ich hier meine Kultur zeigen? ein paar Internet kindern die kein leben haben und über Drenica schlechte wörter verlieren? ist dass das was du meinst mit Kultur? Ich hab kultur und Ehre die ich aber sicherlich nicht im internet zeige, und verliere kein wort über meine Eltern, se t'derdhet gjaku si me kan lum. Ich darf genau so wenig ein Wort über deine Eltern verlieren.

e n'kofshe ti kaq shqiptar, pse s'po flet shqip? e po m'bahesh ktu si ni far gjermani.

und so viel zu deinem spruch Hunde die bellen beissen nicht, bei mir ist es leider so: Hunde die bellen beissen auch.

e sa per juve tjert, SUM KERSET A JU PREKU N'SKENDERBEUN, QYSH MA PREKNI DRENICEN JAU PREKU DHET HER MA KEQ, e per mu Skenderbeu u kan tradhtar i madh bile, ai ka luftu per KRYQ e jo per Shqiptari.