BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.

Umfrageergebnis anzeigen: ...

Teilnehmer
45. Du darfst bei dieser Umfrage nicht abstimmen
  • Ja

18 40,00%
  • Nein

19 42,22%
  • Sollen sich aus dem Weg gehen!

0 0%
  • Ja aber die EU soll sich zurückhalten (erstma)

5 11,11%
  • Da ich damit nichts zu tun habe klicke ich das an

3 6,67%
Seite 11 von 12 ErsteErste ... 789101112 LetzteLetzte
Ergebnis 101 bis 110 von 120

Dialog KOSOVA-SERBIEN ?

Erstellt von @rdi, 04.02.2011, 21:04 Uhr · 119 Antworten · 11.007 Aufrufe

Sehr gut gesagt. Ich denke so sollte die albanische Delegation die Verhandlungen beginnen. Sich von Kosovo, diesem Militärisch und Wirtschaftlich überlegenen Staat , unter druck setzten lassen!, Das ist der Richtige weg. Sie sind in der Position forderungen zu stellen.
    Zusammenfassung:
    Halt die Klappe.
    Und du als Serbe kannst auch nichts anderes sagen als ““Kosovo je Srbija““
    Mensch halt einfach deine verdammte Fresse.

Dieser Arsch Bogdanovic ist auch so einer der hofft ,d er Status kommt auf den Tisch.
    IRGENDWIE LUSTIG , ER KOMMT NICHT AUF DEN TISCH , DA ER ““GEGESSEN IST““.
    Aber erzählt das mal den Menschen in Serbien die ein brett vor dem Kopf haben.

Gibt“s was neues über den Dialog? Es sollte doch am Mittwoch oder so fertig sein.

...

Jetzt wissen wir wer Binguin bei Badman spielt

Stefanovic pa siguri personale vjen nė Kosovė

STEFANOVIC NESER NE KOSOVE

Shefi i ekipit negociator tė Beogradit nė dialogun me Prishtinėn, Borko Stefanovic udhėton tė enjten nė Prishtinė nė pėrcjellje tė dy bashkėpunėtorėve, pa siguri personale.
    “Pse takimet tona patjetėr duhet tė mbahen nė Bruksel”, shkurt ka komentuar pėr Blic, Stefanovic, faktin se nė Prishtinė takohet me zyrtarėt kosovarė, edhe atė si zyrtar i Serbisė, qė shkon nė Prishtinė pas protektoratit tė OKB-sė nė vitin 1999.

Stefanovic, kėtė vizitė e realizon nė kuadėr tė procesit tė bisedimeve tė drejtpėrdrejta tė filluara nė mars. Vizita nuk ka karakter zyrtar. /Telegrafi/

Stefanovic Ne Kosove skam nevoje per leje
    Tėrhequr mė 06 Maj 2011
    Shefi i ekipit negociator serb, Borko Stefanovic ka deklaruar se atij nuk i duhet leja e qeverisė sė Kosovės pėr tė vizituar Prishtinėn.
    “Pėr vizitėn time nė Prishtinė nuk ėshtė e nevojshme leja e autoriteteve tė Kosovės, por tani kjo ėshtė mė pak e rėndėsishme. Me rėndėsi ėshtė qė takimi po zhvillohet jashtė kornizės sė takimeve formale nė Bruksel”, ka pohuar Stefanovic.

Mė herėt, pasi njoftoi vizitėn e tij nė fillim tė javės, zėvendėskryeministri kosovar Hajredin Kuci tha se Prishtina do ta lejojė negociatorin serb tė hyjė nė territorin e saj, me kusht qė tė ketė kujdes fjalorin politik.

Stefanovic ka nėnvizuar se nė Prishtinė do tė zhvillojė takime joformale me anėtarėt e ekipit negociator kosovar.

Por nga ana tjetėr, negociatorja kosovare Edita Tahiri ka vlerėsuar se, nuk ėshtė momenti i duhur qė zyrtarėt kosovarė tė takohen me shefin e negociatorėve tė Beogradit.

Zitat Zitat von Ardian Beitrag anzeigen

STEFANOVIC NESER NE KOSOVE

Shefi i ekipit negociator tė Beogradit nė dialogun me Prishtinėn, Borko Stefanovic udhėton tė enjten nė Prishtinė nė pėrcjellje tė dy bashkėpunėtorėve, pa siguri personale.
    “Pse takimet tona patjetėr duhet tė mbahen nė Bruksel”, shkurt ka komentuar pėr Blic, Stefanovic, faktin se nė Prishtinė takohet me zyrtarėt kosovarė, edhe atė si zyrtar i Serbisė, qė shkon nė Prishtinė pas protektoratit tė OKB-sė nė vitin 1999.

Stefanovic, kėtė vizitė e realizon nė kuadėr tė procesit tė bisedimeve tė drejtpėrdrejta tė filluara nė mars. Vizita nuk ka karakter zyrtar. /Telegrafi/

Stefanovic Ne Kosove skam nevoje per leje
    Tėrhequr mė 06 Maj 2011
    Shefi i ekipit negociator serb, Borko Stefanovic ka deklaruar se atij nuk i duhet leja e qeverisė sė Kosovės pėr tė vizituar Prishtinėn.
    “Pėr vizitėn time nė Prishtinė nuk ėshtė e nevojshme leja e autoriteteve tė Kosovės, por tani kjo ėshtė mė pak e rėndėsishme. Me rėndėsi ėshtė qė takimi po zhvillohet jashtė kornizės sė takimeve formale nė Bruksel”, ka pohuar Stefanovic.

Mė herėt, pasi njoftoi vizitėn e tij nė fillim tė javės, zėvendėskryeministri kosovar Hajredin Kuci tha se Prishtina do ta lejojė negociatorin serb tė hyjė nė territorin e saj, me kusht qė tė ketė kujdes fjalorin politik.

Stefanovic ka nėnvizuar se nė Prishtinė do tė zhvillojė takime joformale me anėtarėt e ekipit negociator kosovar.

Por nga ana tjetėr, negociatorja kosovare Edita Tahiri ka vlerėsuar se, nuk ėshtė momenti i duhur qė zyrtarėt kosovarė tė takohen me shefin e negociatorėve tė Beogradit.
    vjen vjen pse jo, die machen doch sowieso was sie wollen..

sie fahren mit autos ohne kennzeichen durch kosovo, und soger mit alten kennzeichen, KM,PR und keiner sagt was.. und wir dürfen nicht mal in nordmitrovica mit ks kennzeichen hinfahren geschweige denn durch serbien .

trima jena na ska me neve.

Borko Stefanovic (12.5.) kommt morgen nach Kosovo.

Zitat Zitat von Scuidgy Beitrag anzeigen
    oh nonen ja qifsha, ardht e kurr mos u ktheft

Zitat Zitat von Scuidgy Beitrag anzeigen
    geh ihn doch einen lutschen

mir geht das thema auf'm keks.. ich würde nordkosovo mit den preshevo etc. tauschen..

serbien braucht kosovo nicht, solange wir dort nicht hin können
    für die serben wäre der verlust von kosovo nur positiv, meiner meinung nach ..

naja mir egal was andere serben sagen, aber ich erkenne das kosovo an, d.h. aber dennoch nicht das ich im interesse meines landes kämpfe

Zitat Zitat von Lokiqi Beitrag anzeigen
    Jetzt wissen wir wer Binguin bei Badman spielt

ich finds geil, welchen humor ihr habt^^

Seite 11 von 12 ErsteErste ... 789101112 LetzteLetzte