BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Seite 2 von 3 ErsteErste 123 LetzteLetzte
Ergebnis 11 bis 20 von 29

Epopeja e Uck-se

Erstellt von Gentos, 05.03.2011, 11:27 Uhr · 28 Antworten · 4.556 Aufrufe

Ich scheiss auf Adem Jashari, weil dauernd nur Er und seine Familie erwähnt werden im ganzen Krieg. Was aber andere gemacht haben für Kosovo ist scheiß egal, anscheinend.
    Erwähhnt müssen eigentlich viel mehr die, als Adem. Weil er alleine hätte nie was gemacht. Ok Ein TaQi (Thaci und Co. diese schwarzen Schafe sind krank, wegen denen schäme ich mich) aber die anderen Männer und Frauen, die ehrlich gekämpft haben.

Keine Statue für Adem Jashari und Keine Bilder mehr für Ihn!
    Es Reicht!

...

ahaha und war er UCK mitglied.

Zitat Zitat von triumf Beitrag anzeigen
    shum nalt jan tu e qu ket njeri, mir ai ika vlerat e veta, ama meja lan emrin e tina ajroportit nuk u duft, plus ja kan vnu foton e tin ne pallastin e rinis 8 metra gat, ku vnohet foto me kalash ne pallast te rinis, kshtu ska kerkun, perveq te shqiptart.
    Ohne Adem würde dort von Foto von Tito hängen.

hey diese aggressiven fotos finde ich gut wenn sie hängen

wir sind ja kein pussyvolk

Zitat Zitat von SRB_boy Beitrag anzeigen
    ahaha und war er UCK mitglied.

jeder albaner ist uck mitglied oder zumindest anhänger aus kosovA und jeder hat sie finanziell unterstützt

Zitat Zitat von TheAlbull Beitrag anzeigen
    Ich scheiss auf Adem Jashari, weil dauernd nur Er und seine Familie erwähnt werden im ganzen Krieg. Was aber andere gemacht haben für Kosovo ist scheiß egal, anscheinend.
    Erwähhnt müssen eigentlich viel mehr die, als Adem. Weil er alleine hätte nie was gemacht. Ok Ein TaQi (Thaci und Co. diese schwarzen Schafe sind krank, wegen denen schäme ich mich) aber die anderen Männer und Frauen, die ehrlich gekämpft haben.

Keine Statue für Adem Jashari und Keine Bilder mehr für Ihn!
    Es Reicht!

...
    Bin der gleichen Meinung wie du, nur solltest du schon aufpassen auf deine Wortwahl und ein bisschen Respekt zeigen..

Serish vjen Marsi

Adem Jashari-Gegner müssen ja hier nicht schreiben. Ademjasharigegner sind auch Uckgegner.

Rifat Jashari: Lėrini anash inatet personale

Kėto komente, Jashari i ka bėrė gjatė pritjes qė u ka bėrė delegacioneve tė partive politike dhe tė parit tė Universitetit tė Prishtinės, Mujė Rugova, nė kullėn e tij nė Prekaz, tė shtunėn

Vėllai i ikonės sė luftės sė UĒK, Rifat Jashari, i ka porositur liderėt institucionalė tė subjekteve politike dhe institucionet joqeveritare, qė t’i lėnė mėnjanė “inatet personale” dhe tė punojnė “pėr ta vėnė Kosovėn nė binarė tė duhur”.

Kėto komente, Jashari i ka bėrė gjatė pritjes qė u ka bėrė delegacioneve tė partive politike dhe tė parit tė Universitetit tė Prishtinės, Mujė Rugova, nė kullėn e tij nė Prekaz, tė shtunėn.

“Lėrini anash inatet personale dhe punoni qė tė Kosova tė ēitet nė binarė tė duhur”, ka porositur Murat Jashari.

Ndėrkaq, rektori Rugova tha se kishte ardhur nė Prekaz pėr t’i shprehur respektin e pėrjetshėm familjes Jashari dhe tė gjithė dėshmorėve.

“Jasharėt, nga njė, u bėfshin 1 milion”, ka dėshiruar ai, duke ia dorėzuar mė pas Rifatit bustin e Adem Jasharit, tė punuar nė bronz nga njė student i Akademisė sė Arteve. (zeri)

Lėvizja VETĖVENDOSJE! bėnė homazhe nė Kompleksin Pėrkujtimor “Adem Jashari”

Sot, njė delegacion i Lėvizjes VETĖVENDOSJE! nė pėrbėrje: Albin Kurti, Rexhep Selimi, Aida Dėrguti dhe Xhelal Sveēla, bėnė homazhe dhe vendosėn lule tė freskėta te varrezat e dėshmorėve nė Kompleksin Pėrkujtimor “Adem Jashari” si dhe vizituan familjen e Komandandit Legjendar me ē'rast ata i priti i zoti i shtėpisė Rifat Jashari.

Para mediave Albini pėrveē tjerash deklaroi se "Nė kėtė vend janė sakrifikuar tre breza tė familjes Jashari pėr ēlirimin e vendit dhe lirinė e popullit tonė. Kjo rėnie heroike me nė krye Komandantin Legjendar Adem Jashari shėnoi ngritjen e fuqishme tė vetėdijes kombėtare dhe pėrhapjen e luftės ēlirimtare anekėnd Kosovės. Nė Prekaz janė fillet e organizimit tė armatosur ēlirimtar dhe hovi i madhėrishėm i UĒK-sė. Prej kėtu u kumtua qė liria ėshtė mė e rėndėsishme se jeta dhe se liri e vėrtetė ėshtė vetėm liria e plotė dhe liria pėr tė gjithė."

Lėvizja VETĖVENDOSJE!

Avatar von Aktivist Vetevendosje

Lavdi per deshmoret i kombit shqiptar

Seite 2 von 3 ErsteErste 123 LetzteLetzte