BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Seite 6 von 7 ErsteErste ... 234567 LetzteLetzte
Ergebnis 51 bis 60 von 69

EULEX fillon hetimet pėr vėrtetėsinė e deklaratės sė Nazim Bllacės

Erstellt von All Eyez on Me, 30.11.2009, 17:22 Uhr · 68 Antworten · 19.269 Aufrufe

Zitat Zitat von MIC SOKOLI Beitrag anzeigen
    rugova e ka hup besimin me mbajtjen e votimeve ne vitin 1997,
    a mbahen votime per pushtet, kur populli, ose nje pjes e pipullit esht ne luft?
    a ban ti dasem, kur vellau yt esht ne luft??

une nuk baj dasem ama ty 100% bajsh dasem se ti i qesish veq fjalet pa lidhe pa pas fakte mi kallxo krejt qato ti qe po kallxon me fakte ani folim edhe niher

Zitat Zitat von Opoja_Pz Beitrag anzeigen
    Me ty ska chance me diskutue. Du bist ein bauer für kein einziges arbument offen und das seit dem ich in diesem forum angemeldet bin beobachte ich das selbst ich geborden in den bergen in einem dorf was kein fließend wasser hatte und storm nur begrenzt bin diskussionsfähiger als du nuk e di ku e ke marr ti ket zivilisim tandin
    katunar jam, po pak me shum i zhvillum me trunin, sepse nuk i besoj me propagandes, genjeshtrat, e nje grupi pa pas deshmi.

nuk i besoj nje personi, i cili i quante djemt e kosoves, te cilet moren armen ne dor, si dor e zgjatur e serrbis.

nuk e quaj nje person i cili donte pushtet, si nje pejgamer...

i besoj atyre te cilet sinqerisht luftuan per pavarsin e vendit,
    te cilet nuk i dallojn rajonet, te cilet nuk luftojn kunder shqiptarve per pushtet.

per shkak te historis se fundit, e vetmja alternativ per udhheqjen e kosoves
    esht pdk...

ndoshta nuk e fiton besimin kjo parti, me mir esht te fitoj partia e pacollit,
    PD, PSD, Ballistat, ....

AAK, LDD, LDK (ndaj sejdiut kam shum respekt)...
    jan kriminela...

lexoni letren e adem grabovcit...

Zitat Zitat von MIC SOKOLI Beitrag anzeigen
    katunar jam, po pak me shum i zhvillum me trunin, sepse nuk i besoj me propagandes, genjeshtrat, e nje grupi pa pas deshmi.

nuk i besoj nje personi, i cili i quante djemt e kosoves, te cilet moren armen ne dor, si dor e zgjatur e serrbis.

nuk e quaj nje person i cili donte pushtet, si nje pejgamer...

i besoj atyre te cilet sinqerisht luftuan per pavarsin e vendit,
    te cilet nuk i dallojn rajonet, te cilet nuk luftojn kunder shqiptarve per pushtet.

per shkak te historis se fundit, e vetmja alternativ per udhheqjen e kosoves
    esht pdk...

ndoshta nuk e fiton besimin kjo parti, me mir esht te fitoj partia e pacollit,
    PD, PSD, Ballistat, ....

AAK, LDD, LDK (ndaj sejdiut kam shum respekt)...
    jan kriminela...

lexoni letren e adem grabovcit...
    du hast deine meinung und ich habe meine meinung weitere diskussionen zwischen uns beiden lohnen sich nicht mehr ich könnte dir das slebe jetzzt zurück schreiben bla bla aber ich bin einfach nicht überzeugt von deiner ansicht du nicht von meiner ich könnte genau solche briefe gegen die pdk oder sonst was führen also bis dann versuch deine propaganda anderen beizubringen

Zitat Zitat von Opoja_Pz Beitrag anzeigen
    une nuk baj dasem ama ty 100% bajsh dasem se ti i qesish veq fjalet pa lidhe pa pas fakte mi kallxo krejt qato ti qe po kallxon me fakte ani folim edhe niher

Dr. Ibrahim Rugova u rizgjodh President i Republikės sė Kosovės nė zgjedhjet e mbajtura nė mars tė vitit 1998.

Ibrahim Rugova - Wikipedia

nje pjese e kosoves ne vitin 1997-1998

e aj mbajti zgjedhje per pushtet...

ELME
    thaci, sejdiu, rambo e daci jan si lopa kur ta ban nevojen.
    e qata shka e ban, me shkell rrota e vetures shka met?? mut ane, mut kne.
    ni Rugove e kemi pas

kerkush spo vet qysh je kan, po qysh je

gjith keta shqiptar te vrar per pavarsin e vendit, e nje politikan
    ben zgjedhje per pushtet.., ne nje vend te okopum...

wer ist an der ermordung von abedin rexha aka sandokani involviert gewesen...

??

der leibwächter von zoteri rugova...

heute bei der ldd...

warum wurde er ermordet??

kur deshen kishen e deviqit me kall ne vitin e 1998,
    ata kan mar pare te medha per shpetimin e kishes...
    a.rexha nuk u bind me pare, e at e vrau ldk“ja, sepse tha se do te del ma lufte me deshmit kunder rugoves e klanit e tij...

ka shum sekrete se nuk doni te i dini,
    po do te dalin...

All Eyez on Me
    qfar lidhje ka kjo me rugoven?

Zitat Zitat von Aurora Beitrag anzeigen
    qfar lidhje ka kjo me rugoven?
    ne at vit rugova i kishte njerzit e vet te armatosur, te cilet jan kan nen komanden e ti, shumica e uck“s nuk e pranonte rugoven si udhheqes.

kur drenica ishte ne luft, populli atje kerkoj te mos behen zdhedhje, sepse ishte luft...

rugova deshironte pushtetin,
    mbajti zdhedhje ne shumicen e kosoves, edhe pse nje pjes e popullit ishte ne luft...

Geci u kan krahu i djath i rugoves, roja personale,
    aj ishte i involvuar ne vrasjen e a.rexhes, per shkak se aj ishte deshmitar, se ldk ka marr pare per ti mbrojtur interesat serbe.

a.rexha u vra pas shpines...

kjo vrasje nuk do te zgjidhet ne gjygj, po ne teren..

geci und rugova...

Fan Noli
    Zitat Zitat von Aurora Beitrag anzeigen
    Zoti na rujt
    Du hast wohl Angst dass er dann mit dem Schraubenzieher auf dich losgehen würde.^^ haha

Zum thema:

Rugova war wohl nicht der Held wie er nach seinem Tod gerne von vielen hochstilisiert wird (eigentlich war seine Politik 1996 gescheitert und die UCK hat ihn bzw. unsere Sache wieder lebendig gemacht) , aber mit Morden hatte er wohl nichts zu tun.^^ So viel muss man ihn allein schon zugute halten. Und auch wenn ich sehr viel von der UCK halte, halte ich von diesen ganzen Banditen ob von der AAK oder PDK nichts. ich muss ehrlich sagen, ich kannte die Gerüchte aber nachdem die LDK mit der PDK koaliert hat, hatte ich das immer weniger geglaubt. Für mich sind das Banditen die allesamt ins Gefängnis gehören (also die die darn beteiligt waren). Es macht dann auch keinen guten Eindruck wenn man offensichtich Banditen verteidigt.

Seite 6 von 7 ErsteErste ... 234567 LetzteLetzte