BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Seite 9 von 12 ErsteErste ... 56789101112 LetzteLetzte
Ergebnis 81 bis 90 von 119

Explosion im Norden: 1 Toter 10 verletzte

Erstellt von ooops, 02.07.2010, 15:23 Uhr · 118 Antworten · 6.123 Aufrufe

Jehona_e_Rahovecit
    Shpėrthimi nė Mitrovicė, reagon edhe ICO
    Me rastin e incidentit qė ka ndodhur tė premten nė veri tė Mitrovicės, pėrkatėsisht nė Lagjen e Boshnjakėve, kur disa persona janė plagosur, ndėrsa njėri prej tyre ka vdekur, gjatė njė proteste tė serbėve kundėr hapjes sė Qendrės pėr shėrbime civile tė Republikės sė Kosovės nė atė pjesė tė vendit, ka reaguar edhe Zyra Civile Ndėrkombėtare.

Duke komentuar incidentin fatal qė ka ndodhur tė premten nė Mitrovicėn Veriore, zėdhėnėsi i ICO-sė Andy McGuffie ka thėnė se “ICO-ja bashkohet me kryeministrin dhe institucionet e Kosovės nė shprehjen e hidhėrimit tė thellė pėr incidentin fatal tė shkaktuar nga eksplodimi nė Mitrovicėn Veriore”.

“Ne bashkėndjejmė me familjen dhe i shprehim ngushėllimet tona”, ka thėnė ai.

Ky incident tragjik ndodhi gjatė njė proteste, tė cilėn ICO e vlerėson si paqėsore. “Protestat janė e drejtė demokratike pėrderisa ato janė paqėsore. Sjellja e dhunshme nuk ėshtė pjesė e pranueshme e kulturės demokratike. Duhet tė bėhet hetim i plotė dhe secili autor i krimit duhet tė sjellet para drejtėsisė”.

“ICO-ja mbėshtet hapjen e Zyrės pėr Shėrbime Civile nga institucionet e Kosovės qė u bė sot dhe ne nuk shohim asnjė arsye qė dikush tė kėrcėnohet nga kjo zyre. Ajo i ofron shėrbimet e institucioneve tė Kosovės pėr dhėnien e dokumenteve civile, pėr tė cilat tė gjithė qytetarėt kanė nevojė aq shumė. Nuk bėhet fjalė pėr detyrimin e ndonjė qytetari tė shfrytėzojė kėtė zyre, - ajo ka pėr qėllim tė lehtėsojė marrjen e dokumenteve civile qytetarėve qė dėshirojnė t’i marrin ato”, ka thėnė McGuffie. /Telegrafi/

Shpėrthimi nė Mitrovicė, reagon edhe ICO Lajme - Telegrafi

Jehona_e_Rahovecit
    Kosova nuk ka vend pėr dhunė
    Ministri britanik pėr Evropėn, David Lidington, ka reaguar me rastin e incidentit qė ka ndodhur tė premten nė veri tė Mitrovicės, pėrkatėsisht nė Lagjen e Boshnjakėve, kur disa persona janė plagosur, ndėrsa njėri prej tyre ka vdekur, gjatė njė proteste tė serbėve kundėr hapjes sė Qendrės pėr shėrbime civile tė Republikės sė Kosovės nė atė pjesė tė vendit.

“Jam tejet i pikėlluar pasi dėgjova pėr vrasjen e Dr.Mesud Xhekoviq dhe personave tė lėnduar qė pėsuan sot gjatė njė proteste nė Mitrovicė”, thuhet nė deklaratėn e ministrit Lidington, tė cilin e pėrcjellė Ambasada britanike nė Prishtinė.

“Para njė jave e vizitova qytetin, dhe vet i pashė dhe i dėgjova frustrimet qė i ndiejnė komunitetet qė jetojnė atje. Por, ajo ēka ėshtė e qartė ėshtė se nė Kosovė absolutisht nuk ka vend pėr dhunė si mjet pėr t'i arritur qėllimet politike”, thekson ministri britanik.

“Pas ngjarjeve tragjike tė ditės sė sotme, u bėj thirrje tė gjitha komuniteteve Kosovare tė punojnė sė bashku qė t'i zgjidhin dallimet e tyre nė mėnyrė paqėsore dhe tė refuzojnė pėrdorimin e dhunės”, pėrfundon deklarata e ministrit Lidington. /Telegra

Kosova nuk ka vend pėr dhunė Lajme - Telegrafi

Jehona_e_Rahovecit
    OSBE dėnon dhunėn nė Mitrovicė
    “Misioni i OSBE-sė nė Kosovė shpreh keqardhje pėr jetėn e humbur, si dhe pėr tė plagosurit nė dhunėn e sotme”, ka thėnė kreu i kėtij misioni, ambasadori Werner Almhofer.

“I shpreh ngushėllime familjes sė doktorit Mesud Gjekoviq, i cili ishte njė pjesėtar i shquar i komunitetit tė tij, si dhe u dėshiroj shėrim tė shpejtė tė tė lėnduarve”.

“I dėnoj pėrleshjet e sotme, tė cilat nuk janė nė dobi tė askujt dhe paraqesin sfidė pėr sigurinė publike”, ka thėnė Almhofer.

Njė person ka ndėrruar jetė dhe 11 janė plagosur nga shpėrthimi nė veri tė Mitrovicės, nė kohėn kur rreth njė mijė serbė po protestonin kundėr hapjes sė Zyrės pėr Regjistrim Civil nė Lagjen e Boshnjakėve. /rel/

OSBE dėnon dhunėn nė Mitrovicė Lajme - Telegrafi

Jehona_e_Rahovecit
    Zitat Zitat von Thrakian Beitrag anzeigen
    Das einzige resume der kommentare hier ist dass der hass sehr tief sitzt. es sind immer die anderen schuld und wenn man was eingesteht ist mann ein Verraeter. Auch verwaechselt mann menschen mit politik, also ich bin mir sicher das eine albanische (serbische oder chinsesische von mir aus) omma genauso schuld ist an der bombe wie der bombenleger selbst. Ferner muss ich feststellen dass keine politiker am yugo krieg schuld warren sondern paar serbische (serbische oder chinsesische von mir aus) omas, wie die da rumsassen meinten hey lasst uns mal nen krieg anzeteln.
    wir schreiben das Jahr 2010 und wer glaubt die ehemaligen kriegsteilnemenden Laender immer noch so sind wie in 1992 dann hat er ne meise.

Edit: Beispiel
    Wo siehst du den da hass?
    ich sehe kein hass auf albanischer seite.

wer hass ausübt , hat es gestern bei dem terroranschlag in mitrovica gezeigt.
    albaner verüben keine anschläge auf serben sondern es ist umgekehrt.
    dieser fo0lgenschwere anschlage galt der kosovarischen verwaltung und ist in die hose gegangen.

ich verstehe nicht weshalb du versuchst serbische terroristen in schutz nimmst.

Zitat Zitat von Thrakian Beitrag anzeigen
    Das einzige resume der kommentare hier ist dass der hass sehr tief sitzt. es sind immer die anderen schuld und wenn man was eingesteht ist mann ein Verraeter. Auch verwaechselt mann menschen mit politik, also ich bin mir sicher das eine albanische (serbische oder chinsesische von mir aus) omma genauso schuld ist an der bombe wie der bombenleger selbst. Ferner muss ich feststellen dass keine politiker am yugo krieg schuld warren sondern paar serbische (serbische oder chinsesische von mir aus) omas, wie die da rumsassen meinten hey lasst uns mal nen krieg anzeteln.
    wir schreiben das Jahr 2010 und wer glaubt die ehemaligen kriegsteilnemenden Laender immer noch so sind wie in 1992 dann hat er ne meise.

Edit: Beispiel
    natürlich sind "immer die Anderen schuld" mich wundert zwar nicht wenn ein BF-User das sagt aber wenn zB eine Regierung (zB die in Serbien) nach einer "Sondersitzung" mit dem Entschluss kommt und sagt "das waren die albanischen Terroristen" das beunruhigt mich mehr, wie soll man einem Serben dann klar machen dass ein Albaner es nicht war bzw dass die Umstände nicht klar waren? man redet hier von "neben einander leben" und man wird gleichzeitig gehetzt nach dem Motto "immer der andere schuld" und dann sagt "die Anderen tun nichts um wieder zusammen leben zu können" ja wie soll das gehen? das ist einfach eine schmutzige "Politik" wenn man überhaupt als Politik nennen kann.

Zitat Zitat von Fan Noli Beitrag anzeigen
    Laut Polizei sind die Hintergründe gar nicht klar. Es steht nicht einmal fest ob es sich überhaupt um einen Anschlag handelt.

fest steht: es hat eine Explosion mit einem Toten (nicht an der Demo beteiligten) und mehreren Verletzten geben. Es wird vermutet das es sich dabei um eine Handgranate gehandelt haben soll. Wie und von wem diese Handgrante zur Explosion gekommen ist, steht nach momentanen Informationsstand welcher von der Polizei heraus gegeben wurde noch völlig im Dunklen. Insofern macht es eigentlich wenig Sinn irgendwelche Beschuldigungen in den Raum zu werfen. Letztendlich könnte es sich sogar um einen Unfall gehandlet haben, auch wenn das mitführen einer Handgranate sicher als illegal und fahrlässig angeshen werden kann.
    Laut Polizei ist die Handgrante jugoslawischen Typs.

Top Channel - Video: Grup i posacėm pėr sulmin nė Mitrovicė

man weis überhaupt nicht wer das ist, was soll die Scheiße mit den Urteilen hier?

für die Fisch der Artikel von "Spiegel" jeder Balkanake weiß wie die Lage im Norden ist.

Emir
    Zitat Zitat von ooops Beitrag anzeigen
    für die Fisch der Artikel von "Spiegel" jeder Balkanake weiß wie die Lage im Norden ist.
    Ja, habs halt nur gepostet, weil ich es durch zufall gefunden habe ...

Seite 9 von 12 ErsteErste ... 56789101112 LetzteLetzte