BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Ergebnis 1 bis 5 von 5

Fiton besim ilazi, kandidat i pdk-sė ne kaqanik

Erstellt von Ciciripi, 17.06.2012, 22:12 Uhr · 4 Antworten · 1.325 Aufrufe

Fiton besim ilazi, kandidat i pdk-sė ne kaqanik

FITON BESIM ILAZI, KANDIDAT I PDK-SĖ

Sipas rezultateve tė para preliminare tė publikuara nga D4D-INPO, nė zgjedhjet e jashtėzakonshme pėr kryetar tė Kaēanikut, kandidati i PDK-sė, ka fituar 53 pėr qind tė votave, ai AAK-sė 20 pėr qind, i Vetėvendosjes 16.5 pėr qind, i LDK-sė 5.3 pėr qind dhe i AKR-sė 5 pėr qind.
    Sipas rezultateve tė para preliminare, nuk do tė ketė raund tė dytė tė votimit, pasi kandidati i PDK-sė, Besim Ilazi, ka fituar 53 pėr qind tė votave. Kurse anėtarėt dhe simpatizantėt e DPK-sė kanė filluar festimin e fitores, transmeton Kosovapress
    Nė zgjedhjet e mbajtura sot nė Kaēanik kanė garuar pesė kandidatėt: Besim Ilazi (32, PDK), Sahit Bela (33, LDK), Shukri Luta (31, "VV"), Kjani Berisha (34, AKR) dhe Tahir Ēaka (35, AAK).
    Ndėrsa, Komisioni Qendror i Zgjedhjeve (KQZ), nė konferencėn e mbajtur pėr zgjedhjet e jashtėzakonshme pėr kryetar tė Kaēanikut, bėri tė ditur se vendvotimet janė mbyllur nė orėn 19:00 dhe pjesėmarrja e votuesve me tė drejtė vote ishte 35.75 pėr qind.
    Kryetarja e KQZ-sė, Valdete Daka, duke iu referuar tė dhėnave tė KKZ tė Kaēanikut, tha se kanė votuar gjithsej 11.253 votues, ose 35.75 pėr qind e qytetarėve me tė drejtė vote.
    “Edhe sipas tė dhėnave pilot-projekti K-vote tė KQZ-sė, kanė votuar 11.246 votues ose, 35.73 pėr qind e qytetarėve me tė drejtė vote”, ka thėnė ajo.
    Ajo po ashtu njoftoi se sipas raporteve ditore tė pranuara nė KQZ, nuk janė evidentuar incidente qė do ta dėmtonin procesin zgjedhor, apo imazhin e KQZ-sė.

PDK gewinnt in Kaqanik mit 53 % Prozent .
    Was zu beobachten ist das wieder nur 35 , 73 % der Wahlberechtigen wählen gegangen sind .
    Und natürlich das totale K.O für LDK in Kaqanik ...

Was ich mitbekommen habe muss dieser besim ilazi bald in den knast.
    Da frag ich mich , wie dumm kann man sein und ihn wählt ?! Ich bin kein aktivist von VV , und kann sagen das pdk auch anständige leute hat aber
    leider werden diese anständigen leute immer unten bleiben , man will die einfach nicht oben sehen .
    Heute hat so gut wie jeder bürger kaqanik“s und umkreis eine sms bekommen das man pdk wählen gehen soll , ich weis nicht ob sowas eigentlich normal ist ?!
    Bei den wahlen in Ferizaj hat man noch mit taxis die roma menschen abgeholt und zum wählen gezwungen ,, was ich selber gesehen habe ““ !!
    Die regierung ist mit sicherheit nicht demokratisch sondern eine knallharte Diktatur !!

am schlimmsten fand ich wie der gefeiert wurde hahaha.. und dann kam noch thaqi dazu... ajaj.. ich geb der kosovaregierung 3 jahre dannach sieht es total anderst aus

war ja klar die pdk ist die einzige partei in kosova welche tote menschen wieder lebendig für wahlen macht ^^