BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Seite 3 von 37 ErsteErste 123456713 ... LetzteLetzte
Ergebnis 21 bis 30 von 365

Gold AG - Patriot i Atdheut ?

Erstellt von Sazan, 27.02.2014, 12:57 Uhr · 364 Antworten · 19.222 Aufrufe

Zitat Zitat von IbishKajtazi Beitrag anzeigen
    Außerdem kann er nicht mal seine eigene Sprache richtig sprechen.
    er kann genau so gut albanisch wie du serbisch

Mudi
    Zitat Zitat von IbishKajtazi Beitrag anzeigen
    Auf dee einen Seite tut er auf Supermoslem und "verteidigt" seinen Glauben, auf der anderen Seite flucht er auf mieseste Art; macht seiner Religion alle Ehre. Er ist nichts als ein kulturloser Idiot, der geil auf Klicks im Internet ist und natürlich auf Kohle. Seine Art und Weise ist eines Albaners nicht würdig.

- - - Aktualisiert - - -

Außerdem kann er nicht mal seine eigene Sprache richtig sprechen.
    Wenn du anfängst vom Islam zu schreiben, kann ich mir das Lesen sparen und gleich scheißen gehen.

Zitat Zitat von Sazan Beitrag anzeigen
    ani qa me ba tash? a je i knaqun nese na i mbyllin krejt xhamiat edhe e ndalojn ezanin ne kosove?
    feja islame, qe ti po thu eshte nje sen private, sot po luftohet, jo vetem ne kosove, por ne kater anet e botes.
    ah sazan, mos i dramatizo senet, xhamijat hape i ki e ezanin nuk e ndalojn po zerin e rregullojn

wenn er so ein supermoslem währe dan würde er keine musik machen oder würd nicht andere religionen indirekt beleidigen , wen jemand ateist ist dan war es sein wunsch wo is hier gold ag sein problem versteh den jungen nicht ,er ist einfach ein harmloser vollidiot der überall in jedem arsch kriecht, ein supermoslem macht keine musik den es ist verboten !!

achja ich hab ramush haradinajs namen niergens im lied gehört war das die angst die es nicht zugelassen hatt den er weiss sein leben währ gefickt.

GOLD AG = Harmloser IDIOT aka der Arschkriecher

Zitat Zitat von Karl der Kuehne Beitrag anzeigen
    ah sazan, mos i dramatizo senet, xhamijat hape i ki e ezanin nuk e ndalojn po zerin e rregullojn
    hiq mos ta nin vlla.. shum shpejt ka mu qu populli i kosoves ne protesta.. tani e shohim se qka lyp aj popull i shkret. insh'allah.

Vom Inhalt / den Absichten her idR. gut, in der Ausführung scheisse (für mich jedenfalls). Soll jeder hören was er will.

sipas mendimit tim Goldi i ka bėrė dy gabime.
    1.) i ka ofendu ateistat
    2.) ka than se populli shqiptar asht popull musliman

Lini kėt muabet me muzikėn, qė na qenka e ndalume. Nė kuran asgjė nuk shkrun pėr njė ndalim tė muzikės.

Pėr Gold AG-nė: Njė raper i talentuar, i cili flet pėr shumicėn e shqiptarve. Ndoshta ama e teproi pak. : Por ndryshe s'besoj qė merr vesh populli jonė...

Shpresoj qė edhe artistė tė tjerė mbarėshqiptarė ta ndjekin shembullin e Gold AG-sė dhe ta kritikojnė qeverinė. Pse jo?

Zitat Zitat von Ohrid Beitrag anzeigen
    Lini kėt muabet me muzikėn, qė na qenka e ndalume. Nė kuran asgjė nuk shkrun pėr njė ndalim tė muzikės.

Pėr Gold AG-nė: Njė raper i talentuar, i cili flet pėr shumicėn e shqiptarve. Ndoshta ama e teproi pak. : Por ndryshe s'besoj qė merr vesh populli jonė...

Shpresoj qė edhe artistė tė tjerė mbarėshqiptarė ta ndjekin shembullin e Gold AG-sė dhe ta kritikojnė qeverinė. Pse jo?

A don mu ba si ky muti gold ag ? Tani shko ne arabi se shqiptaria sosht e islamit asnihere ket send muni me haru fill

mir i ka than ramushi do fjal

Zitat Zitat von DieEinz Beitrag anzeigen
    A don mu ba si ky muti gold ag ? Tani shko ne arabi se shqiptaria sosht e islamit asnihere ket send muni me haru fill

mir i ka than ramushi do fjal
    Ki pak nder dhe ndėrgjegje ndaj njeriut, nuk tė dėmton. Pse osht mut? Pse tha qė populli shqiptar osht mysliman, pėr kėt e ke, apo? Jo, o djal, ka tė drit. Shumica e shqiptarve osht myslimane. Po nė Kosovė po nė Shqipėri dhe po nė Maqedoni, kudo.

Dhe asnjer nuk do shkojm ne myslimanėt nė Arabi apo kudo qoftė, nėse ju katolikėt, ortodoksėt dhe ateistėt nuk largoheni para nesh. Katolikėt le tė ikin nė Romė, ortodoksėt nė Moskė dhe ateistėt ku ta di unė...

Ramushi s'ka lidhje ēfar flet... Mė politikan koti s'kam par nė jetėn time. Mė mir tė ishte bo bokser. :

Seite 3 von 37 ErsteErste 123456713 ... LetzteLetzte