BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Erweiterte Suche
Kontakt
BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen
Benutzerliste

Willkommen bei BalkanForum - das Forum für alle Balkanesen.
Seite 5 von 37 ErsteErste 12345678915 ... LetzteLetzte
Ergebnis 41 bis 50 von 365

Gold AG - Patriot i Atdheut ?

Erstellt von Sazan, 27.02.2014, 12:57 Uhr · 364 Antworten · 19.191 Aufrufe

Zitat Zitat von Eisenhower Beitrag anzeigen
    Gold AG ist ein Heuchler!

1. Es war nie die Rede von einem Verbot des Gebetsaufrufs! Das weiss er ganz genau! Solche Gesetze gibt es schon länst in arabischen Ländern!
    2. Niemand hat was gegen Menschen die Bärte tragen! Alle tragen Bärte! Mit "mjekroshat" meint man die Wahabiten die einen anderen Islam praktizieren, als den wir kennen! Der Wahabismus ist eine Bedrohung für unseren Islam, denn der schürt nur HASS!
    3. Er spricht eine Angebliche Homo-Ehe in Kaqanik an! Das war eine bewusste Fehlinfromation von der bekannten Propaganda-Zeitung "Gazeta Express"! Stunden später reagierte ein Sprecher von Kaqanik, dass daran nichts wahres dran ist!
    4. Gold AG stört die öffentlich gezeigte Nacktheit der Albanischen Künstler! Wieso tritt er dann in Diskos auf? In unseren Albanischen Diskos führen Weiber einen internen Kampf aus, wer den grösseren Ausschnitt, den kürzeren Rock hat! ist das nicht HARAM Ages? Zudem fliesst der Alkohol in Mengen..
    5. jedes Kleinkind weiss was pashko vaso mit "feja e shqitparit esht shqiptaria" gemeint hat! klar gibt es keine Religion "albanertum"! Dieser Satz sollte für albaner sehr wichtig sein, denn er ruft zur Einigkeit! Was stört Goldi nun an diesem genialen Rede von Pashko Vaso? Auch ich bin moslem aber sage immer wieder Feja e shqiptarit esht Shqiptaria...weil für mich die Nation im Vordergrund steht! Das war bei den Albanern immer so der Fall! Wer das Gegenteil behauptet, hat keine Ahnung von unserer Geschichte!
    6. KS ist kein moslemisches Land! es ist auch kein Christliches Land! für mich ist es ein Albanisches Land! Wir wissen alle wie "religiös praktizierend" die Albaner sind!
    7. Gold AG will mit diesem Video bewusst die Nation spalten... für mich ist er ein Pseudopatriot und pseudofetar! 3 Tage vorher, als die Gendarmerie der Serben in presheva kamen um die Gedenkstatur zu stürzen, zog er sich in Prishtina zurück! Das weiss ich, weil ich Verwandte in Preshev habe! Wo war an diesem Tag der Patriot!
    8. Dieses Video beweist wieder mal, was man im Stande ist zu tun um fame zu kriegen! Dieses Video ist skandalös!
    Das begreifen die Idioten nicht .

- - - Aktualisiert - - -

Zitat Zitat von MOE Beitrag anzeigen
    Ne kontrast me mu je nje majmun qe nuk ka dijeni per popullin e vete. Po kush po te pyet ty a ka ai drejt me qen shqiptar a jo? Nese ke problem me ate njeri shko lirisht ne kosove dhe thoja sy ne sy e jo ketu ne forum si nje femi. Ai eshte reper, repera jane si artista, e lujn nje roll, e rolli atij ka qen me flas disa sende te verteta po edhe me provoku, ate qe e ka desht e ka be dhe ka pas sukses. Qe te djeg ty une s'kam faj. As une nuk i ndaj po jane disa muta qe dojn me e bind muslimanin qe islami nuk ka vend ne Shqiperi/Kosove, e ashtu s'ben.
    po budall ishe bre njeri , u hap nje teme me emrin a eshte GOLD AG Patriot a Jo ? e thash mendimin tem ku eshte problemi ?????

Mudi
    Zitat Zitat von Cameria Beitrag anzeigen
    po budall ishe bre njeri , u hap nje teme me emrin a eshte GOLD AG Patriot a Jo ? e thash mendimin tem ku eshte problemi ?????
    Cfare budall mer, jam shume i mencur, shyqyr Zotit t'kam provoku edhe kam pas sukses, ne fund ke shkru shqip.

Ashtu edhe ai te ka provoku edhe ka pas sukses.

ti po i ofendon muslimant. islami eshte sipas teje kultur e arabve. nese eshte qashtu si po thu ti, ateher paskan qen gjyshnat ton arab edhe turq.

ps: das video steuert auf die 1,7 zu

Zitat Zitat von Sazan Beitrag anzeigen
    ti po i ofendon muslimant. islami eshte sipas teje kultur e arabve. nese eshte qashtu si po thu ti, ateher paskan qen gjyshnat ton arab edhe turq.
    islami vjen nga arabia dhe mos e mshef te verteten , arabet dhe turqit ishin pushtus ndaj shqiptareve !!

Mudi
    islami vjen nga arabia dhe mos e mshef te verteten , arabet dhe turqit ishin pushtus ndaj shqiptareve !!
    Ah ok, e nga vjen Musa as. ose Ibrahimi as. ose Isa as.?

jo, kjo nuk eshte e vertet. osmanet nuk na kan pushtu por na kan qliru nga shkijet orthodoks. lexo!

jo, kjo nuk eshte e vertet. osmanet nuk na kan pushtu por na kan qliru nga shkijet orthodoks. lexo!
    nuk lexoj propganda qe vijn prej osmaneve . Tung dhe mire se erdhe ne trojet shqiptare emigrant /

Nonqimi
    ist der text von dir ?
    Nein habe ich von FB..

Zitat Zitat von MOE Beitrag anzeigen
    Ah ok, e nga vjen Musa as. ose Ibrahimi as. ose Isa as.?
    @cameria
    a mos jan kane te hollyvudit kta njerez? estagfirullah

edhe jezu krishti/ isa (as) ka pas mjekerr

- - - Aktualisiert - - -

Zitat Zitat von Eisenhower Beitrag anzeigen
    Nein habe ich von FB..
    e dita

- - - Aktualisiert - - -

nuk lexoj propganda qe vijn prej osmaneve .
    ani besoju prrallave t'komunistave pra. tung klm

sazan, fakt eshte qe osmant e kan sulmu e okupu balkanin. s´eshte propagand
    edhe nje, mos e ofendoni njani tjetrin, s´ju ka hije

Seite 5 von 37 ErsteErste 12345678915 ... LetzteLetzte